Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1801) SzlobiG válasza Malibutomi (#1785) üzenetére


SzlobiG
félisten

Itt valóban van gyorsulás nem is elenyésző.

Jó lesz ez idővel, de pl számomra még nem kell ez.

Azt viszont kár itt bizonygatni, hogy szar a mantle egyértelműen nem az, mert hoz gyorsulást.

[ Szerkesztve ]

(#1802) MiklosSaS válasza SzlobiG (#1801) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

Igen, van benne valami. Jo lesz az, egy par honap es egyre jobb es jobb lesz. Rohogom az NV fangirlboy-okat, hogy mennyire paraznak a mantle-tol. Orankent be kell bizonyitsak maguknak hogy mennyire xar a mantle. :C :C :C

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#1803) norb55 válasza HSM (#1799) üzenetére


norb55
senior tag

Buta motor én azt mondtam, nem sz@r. :D Melllesleg én is nagyon szeretem a GTA sorozatokat.
De mikor megjelent, nemvolt hardver ami szépen vitte volna maxon.

Látom azért van aki nemjavúl semmit. Szerintem tudja kiről van szó. :U

[ Szerkesztve ]

(#1804) SzlobiG válasza MiklosSaS (#1802) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ezt én se értem minek kell bizonygatni egyértelműen jó az nv nem hiába van nekem is az számomra a mantle még nem hoz annyit, hogy cseréljek teljesen jó a 780 is. Amint lesz számottevő előny és úgy ítélem kell nekem akkor megint amd-m lesz, ennyi.

(#1805) Shokkolo válasza SzlobiG (#1804) üzenetére


Shokkolo
addikt

valami ilyesmi lenne an ormális hozzáállás...
csak sajnos itt vannak a szemellenzősök, akikt szétflamelik a fél PH-t, amikor végrte sikerült 100 számukra hátrányos teszt után végre kukázni 1-et, ami nekik kedvez. És onnantól sajnos nincs megállás.
100 teszt hazudik, az az 1, az a szentírás...

"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"

(#1806) HSM válasza norb55 (#1803) üzenetére


HSM
félisten

Nem baj az, hogy korában nem ment maxon. I7 920 3,6Ghz+4890 1GB elég volt 70-es látótávhoz és medium textúrákhoz, minden más maxhoz jó sebességgel. :) Azért ez nem rossz szvsz, nem volt ez akkoriban se megfizethetetlen. A Q6600-omon is egész szépen ment előtte, csak a kétmagosok szívtak. Amúgy én szeretem az ilyen játékokat, pár évvel később is szép, és most már közel maxra is tudom húzni. :)

(#1807) Malibutomi válasza SzlobiG (#1801) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Igazából ahogy fentebb írta Abua mantle még nincs teljesen kihasználva, ha lesz ami teljesen használja, ott lehet nagyobb javulás GPU-ban is gondolom, jelen állás szerint is hoz valamennyit, de ha pl. BF4 helyett EGY SC2 vagy Rome II szerű RTS-en mutatták volna be, sokkal nagyobbat ütne. Ott rengeteget hozna ez a proci gyorsulás.

(#1808) keIdor válasza HSM (#1799) üzenetére


keIdor
titán

Mafia 2 azért ilyen. Az megis meg volt írva rendesen.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#1809) Tirexi válasza MiklosSaS (#1802) üzenetére


Tirexi
addikt

Én ugyan nem félek semmilyen Mantle-tól.
Ha annyira jó lesz akkor 1 hét és itt a 290 dc2 CF a gépben.
Szal lehet nevetni. :)

(#1810) MiklosSaS válasza Tirexi (#1809) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

En csak jokat nevetek azon hogy itt, az OFF-os 780-ban es a "nagy" 780-ban hogy mennyire szeretne mindenki bebizonyitani maganak azt hogy milyen xar a mantle.

Ambar olvastam egy "okos" hozzaszolast nooo'bikanorb55 billentyuzetebol, ahol a DX-et egy oregemberhez hasonlitotta. Ez nagyon tetszik :C :C :C , vegre megvilagosult es ratalalt a lenyegre. Az idos DX-et (oregembert) ideje nyugdijba kuldeni takoltak fejlesztettek mar eleget...koszonjuk, es egyben kellemes nyugdijat kivanunk neki.

Nem azert de helyet kell csinalni a fiatal, dinamikus es eroteljes generacionak ! Az ilyen elfaradt, fingos, beteg oreg bacsikat meg pihentetni kell. Minel tobbet pihennek annal tobbet fogjak meg birni.

[ Szerkesztve ]

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#1811) Shokkolo válasza MiklosSaS (#1810) üzenetére


Shokkolo
addikt

Ideje az MS orrára is koppintani, azok is szépen ráültek évekkel ezelőtt a babérjaikra. azóta meg síri csend és hullaszag :(((
legalább most az AMD - Mantle kettős felkavarja az állóvizet, ez pedig az egész PC platformra jó hatással van.

[ Szerkesztve ]

"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"

(#1812) TTomax


TTomax
nagyúr

Technikai szempontból fontos előrelepés a mantle,nem kell nagy jós tehetség ahhoz hogy belássuk a jelenlegi generációs amd vgakon nem fog megváltást okozni.Már csak ezért sem,mert azon kívül,hogy az APInek még sokat kell fejlődnie,egy csomó játéknak is kell még mellé ami profitál belőle,ehhez évek kellenek,gondoljatok csak a DXre,mennyi ideje "fejlődik".
Ahhoz hogy ezt az időt végigtolja az amd,nagyon nagyon sok pénz kell,ki tudja meddig bírják,és meddig látják úgy,hogy van ezzel értelme foglalkozni,pumpálni bele a lovét...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#1813) gbors válasza Malibutomi (#1776) üzenetére


gbors
nagyúr

persze - hol lehessen nagyot nyerni a CPU-limiten, ha nem multiban, két GPU-val?

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#1814) Abu85 válasza TTomax (#1812) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A pénz belepumpálása leginkább attól függ, hogy meddig igénylik a fejlesztők. Az első körben eleve úgy fejlesztették, hogy tudták kik lesznek benne (DICE, Oxide, Nixxes, Rebellion, CIG, PopCap, Bioware, Visceral, Stardock, Mohawk). Aztán szeptember óta volt már tagfelvétel, ki tudja kik kerültek még be. Épp most is zajlik egy újabb felvételi.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1815) #35434496 válasza Abu85 (#1814) üzenetére


#35434496
törölt tag

Abu! Nagyságrendileg kb mekkora összeg állhat amd, intel, nvidia pénztàrcájában?

(#1816) Abu85 válasza #35434496 (#1815) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Dollármilliárdos szintű pénz. De itt a büdzsé, amit a fejlesztésre szánnak fontosabb. Ha a grafikára vetítjük le az egészet, akkor az AMD és az NV költ a legtöbbet, míg az Intel kevesebbet. Ezen belül is a driver viszi a legtöbb pénzt. Viszont a Mantle ennek alig 1-2%-át teszi ki az API-val együtt is. Ami sokba kerülhetett az az R&D, de azt a PS4 és az X1 API-jávál együtt megcsinálták. Egyedül a validációs rendszer lehet extra költség. A driver oldalán pedig csak egy vékony felület kell, ami engedi a shadereket futni. Nincsenek hazardok, agresszív kötegelések/pufferelések, külön profilok vagy compute-grafika átlapolási rutinok. Gyakorlatilag a Mantle-re havi szinten költött összes pénz nem teszi ki a D3D driver havi szintű költségeinek 10%-át sem.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1817) #35434496 válasza Abu85 (#1816) üzenetére


#35434496
törölt tag

Köszi. Pl: AMD-nél kb hány ember dolgozik az aktuális uj driveren nap mint nap? (Csak érdekel és kiváncsi vagyok hány ember munkája.) :)

(#1818) Abu85 válasza #35434496 (#1817) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nehéz megmondani, mert erről sosem szoktak beszélni a cégek. A core funkciókat nem írják sokan sehol sem. Van egy D3D és egy OGL csapat, illetve ha több API-t támogatnak, akkor azokat is általában külön csoport végzi. A tesztelésen és a profilozáson dolgoznak viszonylag sokan. Ha a szinte minden feladatot beszámítunk, akkor leginkább 100 fő körül lehet a létszám. Ez általánosítható más cégre is. Egy prémium drivertámogatáshoz ennyi hardverrel mindenképp szükséges ennyi ember.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1819) huskydog17 válasza HSM (#1790) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

"Persze, volt játék, amit remekül kihajtott, pl. Tomb Raider 2013. :) De az valami rekord cpu-igénytelen game amúgy."

Így van, ez amúgy azért van, mert a 2013-as Tomb Raider PC verziója messze a leghatékonyabb GPU kihasználásban a piacon lévő játékok közül. A Nixxes egyet jelent a kiváló és példaértékű PC verzióval.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#1820) gainwardgs


gainwardgs
addikt

MÁNTLI [link]

(#1821) HSM válasza huskydog17 (#1819) üzenetére


HSM
félisten

Amúgy halkan hozzátenném, itt szerintem az is erősen közrejátszik, hogy a Tomb Raider más témájú játék. A GTA4-el ellentétben itt nem egy forgalmas nagyváros van, millió emberrel, autóval, amiket le kell generálni, szimulálni a működésüket, a fizikájukat, stb. Itt van egy fix táj, kevés NPC-vel. Szóval érthető az alacsonyabb igény. Ettől függetlenül tényleg jó munkát végeztek a motor készítői, jól fut, a pályák is szépek. :R

(#1822) stratova válasza gainwardgs (#1820) üzenetére


stratova
veterán

Hát no, megnézném egy 4.7 GHz-es i7-3970X mellett mégis minek kellene CPU limitesnek lennie :)

Abu: egy időben a VGA tesztekhez készítettetek in-game képeket, pár felszanáló beszámolója alapján Mantle alatt BF4-ben több a füst (ez kinek jó kinek nem) ill. állítólag szebb a víz.
Terveben van esetleg Mantle valamint - ha valaki implementálja - GameWorks / DX 11.2 elemzése a későbbiekben Abu-s mértékben? ;)

[ Szerkesztve ]

(#1823) SzlobiG válasza gainwardgs (#1820) üzenetére


SzlobiG
félisten

Hát ja ahol van bika cpu szét húzva ott nem ér sokat úgy látszik.

(#1824) Tirexi válasza HSM (#1821) üzenetére


Tirexi
addikt

Egyik gta-ban sincsen millió ember sőt még talán 1000 sem az aktuális látási zónádban.
Egy körön belül spawn-olnak le az emberkék nem az egész bejátszahtó területen. LOL.
Akkor nem lenne gép ami elvinné.

Pont azért is van az a bug a gta-kban hogy ha hátra nézel vezetés közben az esetek 50%-ban az előtted lévő autókból eltűnik pár vagy megváltozik.
Ez a SA-ben nagyon látványos volt.

A gta 5-ben ritkábban látok ilyet de ott is előfordul.
Tény hogy több a látható npc de közel sem millió.

Ha nézed sniper-el az emberkét akkor egy idő után kikerül a látókörből és eltűnik egyszerűen.

(#1825) miresz válasza gainwardgs (#1820) üzenetére


miresz
veterán

Gratulálok a tesztelőnek! :DDD Ilyen procival mire számított?

(#1826) Gainka válasza miresz (#1825) üzenetére


Gainka
őstag

Ez kábéé olyan mintha a dombrol lefelé jövö kis kavicsos utat le aszfaltoznák a bicikliseknek, aztán egy ferrárival tesztelnék :D

(#1827) #35434496 válasza miresz (#1825) üzenetére


#35434496
törölt tag

Gondolom arra, hogy intel proci mellett gyorsabb a 290x+mantle mint a 780Ti. De nem így történt. :DDD

(#1828) miresz válasza #35434496 (#1827) üzenetére


miresz
veterán

Akkor hozzáértő banda ez is,gratula nekik. :DDD

(#1826) Gainka: Valahogy úgy! :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1829) miresz


miresz
veterán

Mantle teszt:

i7 vissza butitva i3 4130-ra. (2 mag kikapcsolva,turbo kikapcsolva,órajel 3,4Ghz-ra lebutitva.) +7870

DX:

Mantle:

(#1830) daveoff válasza miresz (#1829) üzenetére


daveoff
veterán

Tudnál csinálni egy ugyanilyen tesztet, képekkel, úgy hogy feltolod a procit a 4,4GHz-es beállításodra HT on. :R Hogy ott mennyit gyorsul, az lenne a lényeg.

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#1831) miresz válasza daveoff (#1830) üzenetére


miresz
veterán

Persze tudok,ha kell,de single tesztnél semmit. :N A 7870 tökéletesen ki van "hajtva" 4,4Ghz-n. A Mantle elsősorban még csak a cpu limiten segít. 4,4Ghz-n meg semmi CPU limitem nincs a 7870 mellett. Multiba annyit segít a Mantle,hogy az akció dús helyzetekben sem esik le drasztikusan az FPS,mint DX alatt.

(#1832) daveoff válasza miresz (#1831) üzenetére


daveoff
veterán

Erre voltam kíváncsi, multiban is csak akkor van javulás gondolom, ha a procinak sok a dolga, pl. shanhai porfelhő. Igazából a lényeg továbbra is az, hogy csak CPU-limitált helyzetekben segít a mantle, egyébként minimális a gyorsulás. Nagyon kíváncsi leszek Thief alatt hogy muzsikál a mantle, ha ott sem lesz másként, akkor csalódott leszek kicsit a mantle-el kapcsolatban. Tudom beta driver, meg még új cucc, de akkor is.....

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#1833) miresz


miresz
veterán

Star Swarm-ban már sokkal jobb a helyzet. Ott elég nagyot dob a teljesítményen a Mantle:

DX:

Mantle:

(#1834) daveoff válasza miresz (#1833) üzenetére


daveoff
veterán

Igen, mert starswarm kb úgy leterheli a procit, mint 3dmark-ban a physics teszt. Ezért gyorsul annyit...

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#1835) sg22 válasza daveoff (#1832) üzenetére


sg22
senior tag

nagyon sokszor van cpu limit, meg 2011el is. nezz meg egy cf tesztet mennyit gyorsul a mantle miatt, hiaba 3930.

what should I do about this?!

(#1836) daveoff válasza sg22 (#1835) üzenetére


daveoff
veterán

Persze CF-el igen(már akinél működik a CF mantle-el), de egy csúcskártyával és egy i7-el nem lényegi a gyorsulás most még. Én 3770k@4,5ghz+290x-el nagyon ritkán találkoztam cpu-limittel BF4 multiban, sőt!

[ Szerkesztve ]

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#1837) #35434496 válasza sg22 (#1835) üzenetére


#35434496
törölt tag

Ezt kifejtenéd bővebben? Én pl: egy 4930k-t használok 4.7GHz-n. Nem tudná kihajtani a 290x cf-et? Jelen állás szerint a mantle amd részéről inkàbb intelnek szólt mint az nv-nek.

[ Szerkesztve ]

(#1838) Malibutomi válasza #35434496 (#1837) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

A tiédet nem tudom, itt a 4770 nyert 30fps-t

http://www.extremetech.com/gaming/175881-amd-mantle-benchmarked-the-biggest-innovation-in-gaming-since-directx-9/3

Egyébként a ténylegest akkor lehet majd tudni ha ki is használják a mantlet, mert ahogy Abu irta kicsit visszább most a fele sincs kihasználva.
Mintha lenne egy gamenek dx9 és dx11 rendere is, de csak dx9 effektek lennének benne. Lehet látnál valami gyorsulást dx11 alatt, de nem sokat.

[ Szerkesztve ]

(#1839) TechArtist


TechArtist
aktív tag

A hónap végén jön a Thief, kíváncsi vagyok, abban mit tud majd a Mantle. Talán addig még egy újabb driver is kijön, amiben esetleg optimalizáltabb is lesz valamivel, mint most.

(#1840) Abu85 válasza TechArtist (#1839) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Tavaszra is van még egy játék bónuszként ;)

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1841) Malibutomi válasza Abu85 (#1840) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Ki lesz a szerencsés?

(#1842) Abu85 válasza Malibutomi (#1841) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Aki virágokkal zombikra akar lőni és fordítva.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1843) TTomax válasza Abu85 (#1842) üzenetére


TTomax
nagyúr

Na ott érdekes lesz ,hogy milyen cpu limitet fog eltüntetni... :U

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#1844) TechArtist válasza Abu85 (#1840) üzenetére


TechArtist
aktív tag

Thief amúgy "átlépi" már a DX határait vagy az is belül marad még, mint a BF4?

[ Szerkesztve ]

(#1845) stratova válasza TTomax (#1843) üzenetére


stratova
veterán

Azt passzolom, de egész látványos lesz a maga módján. :DDD

Last plant standing a virágos kertben.

Kb. mint amikor Wromsből kijött a 3D. :)

Abu: Vajon rágyúrnak majd a TrueAudio jelentőségére? Azaz pl. ha lopakodni/rejtőzködni kell, kidolgozzák-e "merre kell fülelünk." :) Mert ha igen, akkor ez lenne az első olyan játék ahol egyben hatással is lehetne a játékmenetre.

[ Szerkesztve ]

(#1846) TTomax válasza stratova (#1845) üzenetére


TTomax
nagyúr

Ez jópofa... :K

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#1847) Malibutomi válasza Abu85 (#1842) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Jaa hogy az!
Garden Warfare-el nem számoltam, nem úgy néz ki mint ami annyira terhelné a gépet.

(#1848) stratova válasza Malibutomi (#1847) üzenetére


stratova
veterán

Majd amikor RTS nézetben bevetsz egy teljes szántót :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1849) daveoff válasza stratova (#1848) üzenetére


daveoff
veterán

Hatalmas játék lesz, alig várom.... :(((
Ez megint olyan játék, ami majd el fog menni a 7850K-n a mantle-el max grafon.
[link]

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#1850) Tirexi válasza daveoff (#1849) üzenetére


Tirexi
addikt

Ez de beteg nálam maxon fog menni Dév!!! :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.