Itt valóban van gyorsulás nem is elenyésző.
Jó lesz ez idővel, de pl számomra még nem kell ez.
Azt viszont kár itt bizonygatni, hogy szar a mantle egyértelműen nem az, mert hoz gyorsulást.
[ Szerkesztve ]
Itt valóban van gyorsulás nem is elenyésző.
Jó lesz ez idővel, de pl számomra még nem kell ez.
Azt viszont kár itt bizonygatni, hogy szar a mantle egyértelműen nem az, mert hoz gyorsulást.
[ Szerkesztve ]
Igen, van benne valami. Jo lesz az, egy par honap es egyre jobb es jobb lesz. Rohogom az NV fangirlboy-okat, hogy mennyire paraznak a mantle-tol. Orankent be kell bizonyitsak maguknak hogy mennyire xar a mantle.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Buta motor én azt mondtam, nem sz@r. Melllesleg én is nagyon szeretem a GTA sorozatokat.
De mikor megjelent, nemvolt hardver ami szépen vitte volna maxon.
Látom azért van aki nemjavúl semmit. Szerintem tudja kiről van szó.
[ Szerkesztve ]
Ezt én se értem minek kell bizonygatni egyértelműen jó az nv nem hiába van nekem is az számomra a mantle még nem hoz annyit, hogy cseréljek teljesen jó a 780 is. Amint lesz számottevő előny és úgy ítélem kell nekem akkor megint amd-m lesz, ennyi.
valami ilyesmi lenne an ormális hozzáállás...
csak sajnos itt vannak a szemellenzősök, akikt szétflamelik a fél PH-t, amikor végrte sikerült 100 számukra hátrányos teszt után végre kukázni 1-et, ami nekik kedvez. És onnantól sajnos nincs megállás.
100 teszt hazudik, az az 1, az a szentírás...
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
Nem baj az, hogy korában nem ment maxon. I7 920 3,6Ghz+4890 1GB elég volt 70-es látótávhoz és medium textúrákhoz, minden más maxhoz jó sebességgel. Azért ez nem rossz szvsz, nem volt ez akkoriban se megfizethetetlen. A Q6600-omon is egész szépen ment előtte, csak a kétmagosok szívtak. Amúgy én szeretem az ilyen játékokat, pár évvel később is szép, és most már közel maxra is tudom húzni.
Igazából ahogy fentebb írta Abua mantle még nincs teljesen kihasználva, ha lesz ami teljesen használja, ott lehet nagyobb javulás GPU-ban is gondolom, jelen állás szerint is hoz valamennyit, de ha pl. BF4 helyett EGY SC2 vagy Rome II szerű RTS-en mutatták volna be, sokkal nagyobbat ütne. Ott rengeteget hozna ez a proci gyorsulás.
Mafia 2 azért ilyen. Az megis meg volt írva rendesen.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Én ugyan nem félek semmilyen Mantle-tól.
Ha annyira jó lesz akkor 1 hét és itt a 290 dc2 CF a gépben.
Szal lehet nevetni.
En csak jokat nevetek azon hogy itt, az OFF-os 780-ban es a "nagy" 780-ban hogy mennyire szeretne mindenki bebizonyitani maganak azt hogy milyen xar a mantle.
Ambar olvastam egy "okos" hozzaszolast nooo'bikanorb55 billentyuzetebol, ahol a DX-et egy oregemberhez hasonlitotta. Ez nagyon tetszik , vegre megvilagosult es ratalalt a lenyegre. Az idos DX-et (oregembert) ideje nyugdijba kuldeni takoltak fejlesztettek mar eleget...koszonjuk, es egyben kellemes nyugdijat kivanunk neki.
Nem azert de helyet kell csinalni a fiatal, dinamikus es eroteljes generacionak ! Az ilyen elfaradt, fingos, beteg oreg bacsikat meg pihentetni kell. Minel tobbet pihennek annal tobbet fogjak meg birni.
[ Szerkesztve ]
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Ideje az MS orrára is koppintani, azok is szépen ráültek évekkel ezelőtt a babérjaikra. azóta meg síri csend és hullaszag
legalább most az AMD - Mantle kettős felkavarja az állóvizet, ez pedig az egész PC platformra jó hatással van.
[ Szerkesztve ]
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
Technikai szempontból fontos előrelepés a mantle,nem kell nagy jós tehetség ahhoz hogy belássuk a jelenlegi generációs amd vgakon nem fog megváltást okozni.Már csak ezért sem,mert azon kívül,hogy az APInek még sokat kell fejlődnie,egy csomó játéknak is kell még mellé ami profitál belőle,ehhez évek kellenek,gondoljatok csak a DXre,mennyi ideje "fejlődik".
Ahhoz hogy ezt az időt végigtolja az amd,nagyon nagyon sok pénz kell,ki tudja meddig bírják,és meddig látják úgy,hogy van ezzel értelme foglalkozni,pumpálni bele a lovét...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
persze - hol lehessen nagyot nyerni a CPU-limiten, ha nem multiban, két GPU-val?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
A pénz belepumpálása leginkább attól függ, hogy meddig igénylik a fejlesztők. Az első körben eleve úgy fejlesztették, hogy tudták kik lesznek benne (DICE, Oxide, Nixxes, Rebellion, CIG, PopCap, Bioware, Visceral, Stardock, Mohawk). Aztán szeptember óta volt már tagfelvétel, ki tudja kik kerültek még be. Épp most is zajlik egy újabb felvételi.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Abu! Nagyságrendileg kb mekkora összeg állhat amd, intel, nvidia pénztàrcájában?
Dollármilliárdos szintű pénz. De itt a büdzsé, amit a fejlesztésre szánnak fontosabb. Ha a grafikára vetítjük le az egészet, akkor az AMD és az NV költ a legtöbbet, míg az Intel kevesebbet. Ezen belül is a driver viszi a legtöbb pénzt. Viszont a Mantle ennek alig 1-2%-át teszi ki az API-val együtt is. Ami sokba kerülhetett az az R&D, de azt a PS4 és az X1 API-jávál együtt megcsinálták. Egyedül a validációs rendszer lehet extra költség. A driver oldalán pedig csak egy vékony felület kell, ami engedi a shadereket futni. Nincsenek hazardok, agresszív kötegelések/pufferelések, külön profilok vagy compute-grafika átlapolási rutinok. Gyakorlatilag a Mantle-re havi szinten költött összes pénz nem teszi ki a D3D driver havi szintű költségeinek 10%-át sem.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Köszi. Pl: AMD-nél kb hány ember dolgozik az aktuális uj driveren nap mint nap? (Csak érdekel és kiváncsi vagyok hány ember munkája.)
Nehéz megmondani, mert erről sosem szoktak beszélni a cégek. A core funkciókat nem írják sokan sehol sem. Van egy D3D és egy OGL csapat, illetve ha több API-t támogatnak, akkor azokat is általában külön csoport végzi. A tesztelésen és a profilozáson dolgoznak viszonylag sokan. Ha a szinte minden feladatot beszámítunk, akkor leginkább 100 fő körül lehet a létszám. Ez általánosítható más cégre is. Egy prémium drivertámogatáshoz ennyi hardverrel mindenképp szükséges ennyi ember.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
"Persze, volt játék, amit remekül kihajtott, pl. Tomb Raider 2013. De az valami rekord cpu-igénytelen game amúgy."
Így van, ez amúgy azért van, mert a 2013-as Tomb Raider PC verziója messze a leghatékonyabb GPU kihasználásban a piacon lévő játékok közül. A Nixxes egyet jelent a kiváló és példaértékű PC verzióval.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Amúgy halkan hozzátenném, itt szerintem az is erősen közrejátszik, hogy a Tomb Raider más témájú játék. A GTA4-el ellentétben itt nem egy forgalmas nagyváros van, millió emberrel, autóval, amiket le kell generálni, szimulálni a működésüket, a fizikájukat, stb. Itt van egy fix táj, kevés NPC-vel. Szóval érthető az alacsonyabb igény. Ettől függetlenül tényleg jó munkát végeztek a motor készítői, jól fut, a pályák is szépek.
Hát no, megnézném egy 4.7 GHz-es i7-3970X mellett mégis minek kellene CPU limitesnek lennie
Abu: egy időben a VGA tesztekhez készítettetek in-game képeket, pár felszanáló beszámolója alapján Mantle alatt BF4-ben több a füst (ez kinek jó kinek nem) ill. állítólag szebb a víz.
Terveben van esetleg Mantle valamint - ha valaki implementálja - GameWorks / DX 11.2 elemzése a későbbiekben Abu-s mértékben?
[ Szerkesztve ]
Hát ja ahol van bika cpu szét húzva ott nem ér sokat úgy látszik.
Egyik gta-ban sincsen millió ember sőt még talán 1000 sem az aktuális látási zónádban.
Egy körön belül spawn-olnak le az emberkék nem az egész bejátszahtó területen. LOL.
Akkor nem lenne gép ami elvinné.
Pont azért is van az a bug a gta-kban hogy ha hátra nézel vezetés közben az esetek 50%-ban az előtted lévő autókból eltűnik pár vagy megváltozik.
Ez a SA-ben nagyon látványos volt.
A gta 5-ben ritkábban látok ilyet de ott is előfordul.
Tény hogy több a látható npc de közel sem millió.
Ha nézed sniper-el az emberkét akkor egy idő után kikerül a látókörből és eltűnik egyszerűen.
Gratulálok a tesztelőnek! Ilyen procival mire számított?
Ez kábéé olyan mintha a dombrol lefelé jövö kis kavicsos utat le aszfaltoznák a bicikliseknek, aztán egy ferrárival tesztelnék
Gondolom arra, hogy intel proci mellett gyorsabb a 290x+mantle mint a 780Ti. De nem így történt.
Akkor hozzáértő banda ez is,gratula nekik.
(#1826) Gainka: Valahogy úgy!
[ Szerkesztve ]
Mantle teszt:
i7 vissza butitva i3 4130-ra. (2 mag kikapcsolva,turbo kikapcsolva,órajel 3,4Ghz-ra lebutitva.) +7870
DX:
Mantle:
Tudnál csinálni egy ugyanilyen tesztet, képekkel, úgy hogy feltolod a procit a 4,4GHz-es beállításodra HT on. Hogy ott mennyit gyorsul, az lenne a lényeg.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
Persze tudok,ha kell,de single tesztnél semmit. A 7870 tökéletesen ki van "hajtva" 4,4Ghz-n. A Mantle elsősorban még csak a cpu limiten segít. 4,4Ghz-n meg semmi CPU limitem nincs a 7870 mellett. Multiba annyit segít a Mantle,hogy az akció dús helyzetekben sem esik le drasztikusan az FPS,mint DX alatt.
Erre voltam kíváncsi, multiban is csak akkor van javulás gondolom, ha a procinak sok a dolga, pl. shanhai porfelhő. Igazából a lényeg továbbra is az, hogy csak CPU-limitált helyzetekben segít a mantle, egyébként minimális a gyorsulás. Nagyon kíváncsi leszek Thief alatt hogy muzsikál a mantle, ha ott sem lesz másként, akkor csalódott leszek kicsit a mantle-el kapcsolatban. Tudom beta driver, meg még új cucc, de akkor is.....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
Star Swarm-ban már sokkal jobb a helyzet. Ott elég nagyot dob a teljesítményen a Mantle:
DX:
Mantle:
Igen, mert starswarm kb úgy leterheli a procit, mint 3dmark-ban a physics teszt. Ezért gyorsul annyit...
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
nagyon sokszor van cpu limit, meg 2011el is. nezz meg egy cf tesztet mennyit gyorsul a mantle miatt, hiaba 3930.
what should I do about this?!
Persze CF-el igen(már akinél működik a CF mantle-el), de egy csúcskártyával és egy i7-el nem lényegi a gyorsulás most még. Én 3770k@4,5ghz+290x-el nagyon ritkán találkoztam cpu-limittel BF4 multiban, sőt!
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
Ezt kifejtenéd bővebben? Én pl: egy 4930k-t használok 4.7GHz-n. Nem tudná kihajtani a 290x cf-et? Jelen állás szerint a mantle amd részéről inkàbb intelnek szólt mint az nv-nek.
[ Szerkesztve ]
A tiédet nem tudom, itt a 4770 nyert 30fps-t
http://www.extremetech.com/gaming/175881-amd-mantle-benchmarked-the-biggest-innovation-in-gaming-since-directx-9/3
Egyébként a ténylegest akkor lehet majd tudni ha ki is használják a mantlet, mert ahogy Abu irta kicsit visszább most a fele sincs kihasználva.
Mintha lenne egy gamenek dx9 és dx11 rendere is, de csak dx9 effektek lennének benne. Lehet látnál valami gyorsulást dx11 alatt, de nem sokat.
[ Szerkesztve ]
A hónap végén jön a Thief, kíváncsi vagyok, abban mit tud majd a Mantle. Talán addig még egy újabb driver is kijön, amiben esetleg optimalizáltabb is lesz valamivel, mint most.
Tavaszra is van még egy játék bónuszként
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Ki lesz a szerencsés?
Aki virágokkal zombikra akar lőni és fordítva.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Na ott érdekes lesz ,hogy milyen cpu limitet fog eltüntetni...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Thief amúgy "átlépi" már a DX határait vagy az is belül marad még, mint a BF4?
[ Szerkesztve ]
Azt passzolom, de egész látványos lesz a maga módján.
Last plant standing a virágos kertben.
Kb. mint amikor Wromsből kijött a 3D.
Abu: Vajon rágyúrnak majd a TrueAudio jelentőségére? Azaz pl. ha lopakodni/rejtőzködni kell, kidolgozzák-e "merre kell fülelünk." Mert ha igen, akkor ez lenne az első olyan játék ahol egyben hatással is lehetne a játékmenetre.
[ Szerkesztve ]
Ez jópofa...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Jaa hogy az!
Garden Warfare-el nem számoltam, nem úgy néz ki mint ami annyira terhelné a gépet.
Majd amikor RTS nézetben bevetsz egy teljes szántót
[ Szerkesztve ]
Hatalmas játék lesz, alig várom....
Ez megint olyan játék, ami majd el fog menni a 7850K-n a mantle-el max grafon.
[link]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.