Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1551) sg22 válasza Malibutomi (#1539) üzenetére


sg22
senior tag

:Y Nem semmi vaz.

Ilyenkor holvannak az nvidia huszarok? :C

what should I do about this?!

(#1552) gbors válasza tejeskifly (#1548) üzenetére


gbors
nagyúr

hogyne ígért volna az AMD (2013. decembert, konkrétan). és megint kezdünk oda kilyukadni, hogy az ígéreteknek a fele bullshit. a stabilitási gondok az egy dolog, arra lehetett számítani. a grafikus teljesítmény növekedésének szinte teljes elmaradása már sokkal kínosabb...

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#1553) Abu85 válasza gbors (#1552) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Stabilabb a Mantle kód, mint a DX. A legtöbb helyen az a gond, hogy a tuningot nem vették vissza. Néztem a terhelését. A processzort legalább kétszer jobban használja az új API, és a GPU-n is 40%-os átlagos leterheltségről 70%-ra ugrottam. De a DX elvileg képtelen 60%-nál jobban terhelni egy GPU-t. A CPU-tuningot nekem is vissza kellett vennem, de alapon sokkal jobb. Hozzávetőleg 30%-ot gyorsultam, bár azt hozzá kell tenni, hogy DX eredményeim 3,7 GHz-ről vannak, míg a Mantle mellett a proci alap 2,8 GHz-en ment.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1554) #35434496 válasza sg22 (#1551) üzenetére


#35434496
törölt tag

Nagyon szép lett a játék mantle alatt. http://prohardver.hu/tema/amd_radeon_tm_r9_290_290x/hsz_6776-6776.html

(#1555) Casanova* válasza Abu85 (#1553) üzenetére


Casanova*
veterán

mantle alatt a grafika sokat romlik,így persze több fps van. csalóka ez a mántli.

"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ

(#1556) Abu85 válasza Casanova* (#1555) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mantle alatt nem romlik a grafika. Van egy bug, ami ködösebb hatást kelt. Ez nem befolyásol semmit. A specular mapok tűnnek még kontrasztosabbnak. Ez valszeg eltérő paraméterezés, de a számítások ugyanazok. Emellett a Mantle alatt olyan helyeken is vannak árnyékok, ahol DX alatt valamiért nem. Ez szembetűnő helyenként, de nem valószínű, hogy ez extra számolást jelent. Valószínű, hogy ez DX alatt is megtörténik, csak valami bug miatt nincs eredménye.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1557) Casanova* válasza Abu85 (#1556) üzenetére


Casanova*
veterán

értem! hát van mit
javítani még.

[ Szerkesztve ]

"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ

(#1558) sg22 válasza Casanova* (#1557) üzenetére


sg22
senior tag

itt legalabb van mit javitani, nvidia semmit nem csinal

what should I do about this?!

(#1572) gbors válasza Abu85 (#1553) üzenetére


gbors
nagyúr

a DX kód tudtommal nem dobált kék halálokat - pedig abból van elég olyanoknál is, akik alapórajelen CPU-znak.
pont ez a gondom a Mantle-lel, hogy egyre inkább úgy fest, csak a platform oldalon hoz előrelépést. azt nem tudom, hogy milyen %-ban terheli melyik API a GPU-t, az viszont világosan látszik a tesztekből, hogy gyors CPU mellett a 10%-os növekedés környékén van a plafon (aminek egy része nyilván még CPU). a Te teszted is pont ebbe az irányba mutat a Q9550-nel. jó dolog, hogy a CPU-limitet nagyrészben kiüti? hát persze! érdemes ezt egy platformfüggő API-val? nehéz kérdés. én inkább a "nem" felé hajlok. ezt igérte az AMD? ló****t, azt ígérte, hogy a 290X Mantle alatt nevetségessé teszi a Titant. akkor most wtf van?

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#1575) HSM válasza gbors (#1572) üzenetére


HSM
félisten

Továbbra is egy béta driveres API-ról beszélünk, és egyetlen azt használó játékról. A másik mantle demó pl. majdnem dupla sebességgel fut Mantle-ben, mint DX-ben.... Korai ezt még megítélni szvsz.

(#1578) #35434496 válasza HSM (#1575) üzenetére


#35434496
törölt tag

De ne egy demóval gyertek már ilyen demót összedobhatna nv is ahol 2x gyorsabb lenne a 780 mint a 290x

(#1580) sg22 válasza gbors (#1572) üzenetére


sg22
senior tag

Tenyleg kivancsi vagyok, mert annyira nem astam bele magam, csak 5 percig googleztam a temaban.
Linkelj legyszives egy hivatalos kozlemenyt, amiben az AMD aztmondta h a mantleval nevetsegesse teszi a 290x a titant. (amit mar alapbol megtett mondjuk amikor kijott).

En csak ilyeneket talaltam fel eves cikkekben hogy a cpu rol leveszi a terhet, hivatalos amds diakon.

Ne mondjatok mar hogy nem rohadt nagy dolog, hogy nem fog kelleni i7 es tarsai ahhoz h kihajtsanak egy felsokategorias kartyat? i3+290x + 90% gyorsulas egy beta drivertol egy olyan jatekban amit dxel terveztek.

Komolyan mondom behalok ezektol az emberektol, kicsit a kissebsegiek (cigany) jutnak az eszembe, adnad a kisujjadat de a karod sem eleg. Mi kellene meg ?? Tenyleg kivancsi vagyok :D

1 ft pluszt sem fizetsz ezert, csak feltelepitesz egy drivert. Meg ha sulyos tizezreket kernenek el ezert, akkor megertenem a felhaborodasokat

[ Szerkesztve ]

what should I do about this?!

(#1582) HSM válasza #35434496 (#1578) üzenetére


HSM
félisten

Te meg először értelmezd, amit leírtam, mielőtt újra az NV fényezésével jössz. :W Éppen azt írtam, hogy korai lenne még a Mantle-t megítélni ez a két progi alapján! :W

(#1583) #35434496 válasza MiklosSaS (#1581) üzenetére


#35434496
törölt tag

Számomra elképzelhetetlen, hogy 2 gyerek mellett hazavigyem a munkát. [moderálva]

[ Módosította: PROHARDVER! ]

(#1584) MiklosSaS válasza #35434496 (#1583) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

Nalam lehet siman mivel a cegnel akkor megyek be amikor szeretnek (ha nincs gond), nincs fix programom. Nekem meg csak egy 4 eves lanyom van, mostanaig minden OK volt. Visszont a bevetelt felpumpalta 30-35 %-al. Na de ne kanyarodjunk el az nvidia szidasarol a topic temejatol !

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#1585) mcwolf79 válasza HSM (#1582) üzenetére


mcwolf79
veterán

Ezért vagyok én itt már csak read only, és csak fogom a fejem a sok zöldhályogtól szenvedő fórumozón. Ezeknek hiába mondasz bármit, úgyis csak az NV lesz a király .
Jaj mindenkinek ,ha a sok élharcos (élükön főleg players111 és norb55) elengedi itt magát.

És nem players111, nem veszek NV VGA-t. Volt 780,és azután a 290-nel is meg vagyok elégedve :K

Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x

(#1586) sg22 válasza sg22 (#1580) üzenetére


sg22
senior tag

Hopp,lemaradt a lenyeg

what should I do about this?!

(#1587) daveoff válasza sg22 (#1586) üzenetére


daveoff
veterán

Erről csak annyit, hogy nálam 290X-el DX alatt is full sima volt a grafikon, és 10ms alatt volt az átlag frametime minden esetben, CPU, GPU egyaránt. Ja és 90fps fölött volt az átlag mindig FHD ultra 4xMSAA beállításon. Igaz hogy nálam nem volt proci limit....

[ Szerkesztve ]

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#1589) gbors válasza HSM (#1575) üzenetére


gbors
nagyúr

halogatás, halogatás, halogatás. még nem, de egyszer majd. hol is hallottam már ilyet? :D amúgy szeptember végén mondták ezt, amikor előzetes eredményekkel már kellett rendelkezniük...
a starswarm pedig tudott módon platform limitált, erre lett kitalálva. örvendetes, hogy ezt ilyen jól tudja (komolyan), de ez nem a grafikus teljesítmény javulása.

(#1580) sg22: itt van egy, de ha vetted volna magadnak a fáradtságot, akkor láttad volna, hogy a fél internet tele van ezzel a kijelentéssel.

mi kellene még?
mondjuk az, hogy a változatosság kedvéért az AMD betartja, amit ígért? ugyanis:

1 ft pluszt sem fizetsz ezert, csak feltelepitesz egy drivert. Meg ha sulyos tizezreket kernenek el ezert, akkor megertenem a felhaborodasokat.

nem lehetsz ennyire naiv... rengetegen vettek a 290X+Mantle bejelentés hatására AMD VGA-t, és a 290-ek mellé nyilván nem Kaveri APU-t terveztek. ha pedig megvették az i7-es CPU-t, akkor a BF4-hez nagyjából kitörölhetik a seggüket a Mantle-lel, különösen, ha abban gondolkodtak, hogy a grafikus beállításokat feltolják az egekbe. ezeket a vásárlókat az AMD konkrétan félrevezette. pont.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#1590) Abu85 válasza gbors (#1572) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A DX kód ledobja az erőforrást. Ezzel küzd a BF4 mióta megjelent. Az januári patch-ek javítottak, de most az új patch-ben nőtt egy picit a DX kód sebessége és megint jönnek a device hung hibák. Többek között nekem is előfordult a hétvégén, pedig két hónapja nem volt ilyenem. A Mantle kód stabil a rendszeremen.

Engem ebben az irányban az érdekel, hogy legyen egy olyan API, amire lehet a konzolról új generációs effekteket portolni. Értem, hogy van más koncepció is, amit az NV csinál, hogy ha valami nem működik, akkor lesz rá OGL- és DX-barát alternatív effekt, de szerintem ez nem reális alternatíva. Egy hardcore PC-s játékos nem fogja elviselni, hogy konzolon szebb lesz xy effekt. Persze a többség le fogja szarni, de a hardcore réteg lázadni fog. Nekik jó lesz a Mantle.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1592) Locutus válasza Abu85 (#1590) üzenetére


Locutus
veterán

Én speciel simán elviselem, ha konzolon szebb lesz. Nem nagyon izgat a 720p és/vagy 30fps világ :)

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#1593) daneeeeee válasza gbors (#1589) üzenetére


daneeeeee
aktív tag

Ha ennyiben kimerül a gyorsulás mint amit most látunk akkor attól tartok igazad van.

[moderálva]

[ Módosította: PROHARDVER! ]

(#1594) Abu85 válasza Locutus (#1592) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Itt nem a felbontásról van szó, hanem az általános effektminőségről. Régóta tudnánk olyan dolgokat csinálni, amiket a filmekben látsz CGI animációként. Egy dolog miatt nem tesszük meg. Nincs hozzá megfelelő API-unk. De látszik, hogy maga a piac próbál innovatív lenni. John Carmack a megatextúrázással. Berakta, innovatív, de még nem működik. Vagy Tim Sweeney az UE4-nek az Voxel Cone Tracingjével. Berakta, DX alatt nem stabil, így mára kivette, de érzi, hogy merre kellene menni, csak ma még nem tudja megtenni. Bezzeg Capcom. Berakta PS4-re az alternatív implementációt, és eldobta az agyát a piac a Panta Rhei motortól. Ez eddig jó, de hogyan portolod PC-re? És ez felmerült már a Capcomnál is, hogy az új motornál erre nem gondoltak, és ez gond lesz.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1595) sg22 válasza gbors (#1589) üzenetére


sg22
senior tag

Szerintem meg te ne legyel ennyire naiv: Ha valaki azert vesz valamilyen hardvert mert xy ceg igert valamit annak csak gratulalni tudok.

Baratomra most delelott rairtam, neki egy kis apuja van egy 7770-el. Elmondtam neki hogy rohadt sokat fog gyorsulni most csak a bf4, kesobb meg egy halom jatek. Nem nagyon ert hozza, o csak orult a fejenek. Es mindezt egy driver feltelepitesevel. Ha nem tetszik a mantle vagy az amd akkor vegyel intelt meg nvidiat. senki nem tart pisztolyt a fejedhez szerintem.

what should I do about this?!

(#1596) ricshard444 válasza sg22 (#1595) üzenetére


ricshard444
veterán

Sok embernek gratulálhatsz viccen kívül, mert nagyon sokan tértek át zöld 7-s szériáról R9 290-re vagy alapból AMD-t vettek a Mantle hype-ra.
Egyébként az én procimmal 4.2 GHz-n és 290-nel +25-30fps-t kapok Multiban külföldi fórumos beszámoló szerint, ami kicsit sem átverés vagy gyenge növekedés (60-85/90)

Abu: Hozzátéve, a félreértések elkerülése végett :R
Multi orientált játék, így az a lényeg, bár én BF3-mal játszom :B

[ Szerkesztve ]

Vannak dolgok...

(#1597) Abu85 válasza ricshard444 (#1596) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mondjuk azt tedd hozzá, hogy leginkább multiban. Single-ben tényleg inkább 10% a bónusz. :)

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1599) Malibutomi válasza gbors (#1589) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Aki 290X-et vett i7-el, annak mondjuk tökmindegy, mert elég gyorsan fut dx alatt is a játék, ha simább futást kapnak, és esetleg +10%FPS-t akkor ujjé. Nekem is ilyen konfigom van, és pont ezért, nem is pörögtem a mantle-n, mert anélkül is elég mindenre, de ha azzal mégjobb, csak örülök.
Azon kivül tudod te is, hogy a BF4 a dx határain belül működik (többé-kevésbé), ha ezeket átlépik egy programban, ott jöhet ki a mantle előnye rendesen.
Lehet mondani, hogy majd, meg mikor lesz rá játék meg satöbbi, de ugye amig nem volt kész az API bajosan fejlesztettek volna rá. Most viszont készülnek. A BF4 a tesztalany, sajna a saját bugosságával együtt, de valahol el kell indulni.
Arról nem is beszélek, hogy a 780/290 és felfelé használok a piac elenyésző részét teszik ki, és ahogy nézem itt a fórumot, az i5/FX-8XXX + 7970/280X használok közül sokan elég jelentős gyorsulásról számolnak be.

De ha jön valami szuper Rome II szerű játék, ami kifingatott szinte minden konfigot, akkor örülhetnek majd a mantlenak, mert ahogy a Starswarm mutatja, nagy előnybe kerülnek.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.