2016. augusztus 25., csütörtök

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Megjelent a Solus projekt

    A Teotl Studios a mai napon kiadta a The Solus Project című játék 1.0, azaz végleges verzióját, ezzel pedig kikerült a 3 hónapnyi Early Access státuszból. A svéd csapat egyébként korábban olyan alkotásokat tett le az asztalra, mint például a The Ball (2010) vagy az Unmechanical (2012). Legfrissebb termékük, a Solus Project egy belső nézetes túlélő kalandjáték, melynek története röviden, tömören így hangzik:
    A Föld nevű bolygó pusztulása után a megmaradt emberiség egy kis űrhajón van a Plútó körül. A játékos egy felfedezőt alakít, akinek az a dolga, hogy egy távoli, lakhatónak tűnő exobolygót kutasson fel. Ennek a bolygónak a neve Gliese-6143-C. Miután főhősünk megérkezik az idegen planétára, az űrhajó sajnálatos módon megsemmisül a többi utassal és legénységgel együtt, így a játékos egyedül marad mindenféle külső segítség és kommunikáció nélkül. Miközben a játékos megpróbálja felvenni valahogy a kapcsolatot az anyaűrhajóval, a Gliese sötét titkaira is fény derül. Az emberiség sorsa tehát a főhős (játékos) kezében van.

    Folytatás...

    huskydog17 2 hónapja 2

  • E3 rendezvényen végre bemutatkozik a Serious Sam 4

    A tegnapi napon a Devolver Digital nevű kiadó elhintette a hivatalos Twitter csatornáján, hogy az idei E3 rendezvényen a Shadow Warrior 2 mellett egy új Croteam játék is leleplezésre kerül. Nos, mivel a Croteam a Talos Principle és annak DLC-jének megjelenése óta kizárólag a Serious Sam 4-re fókuszálja minden erejét, így nem nehéz kitalálni, hogy itt bizony Komoly Samu 4. kalandjáról van szó. Az összes kételyt eloszlatta a horvát csapat bejegyzése a hivatalos FB profilján, ami megosztotta a Devolver Twitter üzenetét az alábbi szöveggel:

    "Get excited! Things are getting serious...."

    Ennél több utalás nem is kell. Szeretettel várjuk Komoly Samu 4. kalandjának bemutatóját!

    huskydog17 2 hónapja 1

  • Minden idők egyik legjobb FPS-e idén érkezik

    Na kérem szépen, ÍGY kell JÓ FPS-t készíteni:

    A lengyel Flying Wild Hog ismét megmutatja, hogy hogyan is kell igazi, jó FPS-t csinálni. Ez a zseniális remekmű mellett a AAA-nak csúfolt sok szemét csak ovis bohóckodásnak tűnik. A nagypénzes, rókabőrt gyártó stúdióknak még rengeteget kell tanulniuk ettől a lengyel csapattól, hogy egyáltalán megközelítsék ezt a minőséget.
    Az elmúlt egy évben a repülő vaddisznók bár nagy csendben voltak, de most akkora bombát robbantottak ezzel a 12 perces fantasztikus gameplay videóval, hogy mellettük végtelenül béna amatőr bandának tűnik az összes nagy stúdió. smile hangulatjel
    Köszönjük a FWH-nak ezt a fantasztikus trailer-t és szeretettel, tűkön ülve várjuk a megjelenés napját, ami valamikor idén lesz!

    huskydog17 4 hónapja 11

  • 15 éves a Serious Sam franchise

    A Croteam az alkalomhoz több meglepetéssel is kedveskedik nem csak a játékosoknak, de a fejlesztőknek is.

    Tovább a teljes címlapos íráshoz...

    Teszt 4 hónapja 49

  • Így verik át a világot az E3 rendezvényen a nagy kiadók!

    Mindenféle kommentár nélkül:

    Csak annyit mondok, hogy ez E3 teljesen elvesztette a hitelességét. A rendezvény már csak arról szól, hogy melyik pénzes nagy stúdió tud nagyobbat hazudni. Bár ez a tapasztalt játékosoknak nem újdonság, de most már azt is tudjuk, hogy az E3 demót miért mindig az egyik fejlesztőnek kell játszania és miért nem hívnak senkit a közönségből a kontrollerhez!

    huskydog17 6 hónapja 10

  • A Firewatch fantasztikusan kezdi pályafutását

    A mai napon jelent meg a Firewatch című játék, melyet egy amerikai és független kis stúdió, a Campo Santo készített. A program PC-re és PS4-re jelent meg és előbbi platformon fantasztikus rajtot vett, hiszen a Steam eladási toplistán rögtön az első helyre tornázta fel magát, maga utasítva ezzel az X-COM 2-t, a GTA 5-t és a szintén ma megjelent Dying Light: The Following-t, vagyis még a legnagyobb és legfrissebb AAA címek sem tudták megszorongatni. Ez egy kis, független fejlesztőtől példaértékű és szenzációs teljesítmény!

    A játékban egy erdőőrt alakítunk, akinek figyelnie kell a rendre, hogy ne történjen tűzeset. Az egyedi koncepcióhoz egyedi, de ugyanakkor fantasztikus látvány is társul, melyet a Unity 5 grafikus motor tár elénk. Bár a Campo Santo bejelentette, hogy semmiképpen nem lesz folytatása ennek a címnek, ugyanis lezárták a történetet, de reméljük, hogy ez a csapat nagy sikereket ér el és további remekműveket készítenek majd!

    A Firewatch február 12-ig 10%-os kedvezménnyel vásárolható meg Steam-en, így mindössze 18 euróba kerül, utána értelemszerűen visszaáll a 20 eurós listaárra.

    huskydog17 6 hónapja 3

  • Jó rajtot vett az American Truck Simulator

    A tegnapi napon, azaz 2016. február 2-án megjelent a cseh SCS Software által készített American Truck Simulator nevű játék. Ez a termék egy nagyon jól bevált receptre épít, ami nem más, mint az Euro Truck Simulator 2 (azonos grafikus motor és játékmechanika), mely utóbbi óriási sikert ért el. Úgy tűnik, hogy az amerikai verzió is szép jövő elé néz, hiszen egyetlen nap leforgása alatt több ezer felhasználói visszajelzés érkezett, ezek 90%-a pozitív, amire még egy AAA is csak irigykedhet. A jó rajt köszönhető részben annak is, hogy a megjelenéskor a Steam áruház háttere ezt a terméket reklámozta, így nagy valószínűséggel sok olyan játékos is beruházott rá, aki talán még sose próbálta vagy nem ismeri az ETS2-t.

    Az eladások olyan jól mennek, hogy a Steam eladási toplista 2. helyére kerül, megelőzve ezzel a legnagyobb AAA címeket, mint például The Division vagy a GTA 5.

    Folytatás...

    huskydog17 6 hónapja 13

  • Vulkan támogatást kap a Serious Engine 4

    A horvát Croteam 4 nappal ezelőtt bejelentette, hogy a Serious Engine 4-be Vulkan támogatást építenek be. Azt eddig is lehetett már tudni, hogy a híres csapat tervez low-level támogatást, de egész idáig nem volt egyértelmű, hogy mely technológia mellett teszik le a voksukat. A döntés teljes mértékben logikus, hiszen a különböző Serious motorok mindig tartalmaztak a DirectX mellett egy OpenGL leképzőt is, ráadásul a legutóbbi két címük, a Talos Principle és a Serious Sam 3 Linux és Mac platformokra is megjelent. Mivel a DirectX12 Windows 10 exkluzív technológia, így teljesen érthető a horvát csapat döntése, miszerint a Vulkan API-t választják, hiszen így minden platformon tudnak javítani a Serious Engine képességein, valamint teljes kontroll alatt tudják tartani.

    A Serious Engine 4 amúgy 2014. decemberében debütált a Talos Principle nevű játékban, amely egy FPP (first person puzzler). Az új motort az alapoktól építették újra DirectX11 alapokon, így a Vulkan támogatáshoz strukturális változásokra lesz szükség, de Alen Ladavac a Croteam egyik programozója azt is megerősítette, hogy a jelenlegi leképzők is mind megmaradnak.

    Folytatás...

    huskydog17 6 hónapja 0

  • Új stúdiót nyit a Flying Wild Hog

    A lengyel Flying Wild Hog nevű független fejlesztőcsapat a Facebok profilján jelentette be, hogy Lengyelországban megnyitják második műhelyüket, ami Krakkó városában lesz. A varsói stúdió mára túllépte a 100 főt is, pedig 4 évvel ez előtt, 2011-ben még csak 35-en voltak. Az eredeti bandát a People Can Fly-ból, CD Projekt Red-ből, és City Interactive-ből távozó fejlesztő veteránok alapították. Olyan kiváló alkotások fűződnek a nevükhöz, mint a 2011-ben kiadott Hard Reset, a 2013-mas Shadow Warrior vagy a 2014-es családi platformer, Juju.

    Az új, krakkói stúdió a város történelmi központjában lesz, ahová továbbra is toborozzák az embereket. A híres lengyel csapat jelenleg a Shadow Warrior 2-n és egy eddig be nem jelentett FPS címen dolgozik.

    huskydog17 8 hónapja 0

  • The Talos Principle: a kezdetek és PS4 megjelenési dátum

    Az idei Games Developer Conference rendezvényen a Croteam csapatából Alan Ladavac és Davor Hunski tartottak előadást arról, hogy a Talos Principle elkészítését mi előzte meg, honnan jött az ötlet, hogyan zajlott a megvalósítás és sok más dologról. A prezentációjukban nem csak az derül ki, hogy a Serious Sam 4 adta a kezdőlökést, de sok összehasonlító képet is mutatnak, ahol a fejlesztés korai és végső fázisait hasonlítják össze. Rengeteg érdekes információt osztanak meg a szűk egy órában. Többek között azt is elmagyarázzák, hogy mi a reaktív fejlesztés és mik az előnyei.

    Az 57 perces előadás megtekintése felvételről

    A The Talos Principle október 13-án fog megjelenni PS4-re, a Deluxe kiadás pedig a nemrég megjelent kiegészítőt, a Road To Gehenna-t is magában foglalja majd.

    huskydog17 1 éve 0

  • The Vanishing of Ethan Carter: PS4-en is óriási siker

    A 8 fős The Astronauts nevű lengyel fejlesztőgárda a tavalyi év egyik legnagyobb dobását dobta piacra, az akkor még PC-exkluzív The Vanishing of Ethan Carter című belső nézetes játék formájában. A program nem csak a sajtót, hanem a játékosokat is lenyűgözte. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy az eredeti kiadás mindössze 24 óra alatt visszatermelte a teljes fejlesztési költséget, vagyis egy nap után a program már tiszta profitot termelt a lengyel srácoknak. Néhány hónappal ezelőtt már tudni lehetett, hogy készül a PS4 verzió, mely már az Unreal Engine 3 helyett az Epic negyedik generációs motorját használja. A PS4 kiadás elkészítése, illetve az Unreal Engine 4-re való átültetés a csapatnak 10 hónapjába tellett, míg végül idén július 16-án a Sony konzolján is elérhetővé vált világszerte.

    Bár sokan azt gondolhatnák, hogy egy újra-kiadás konzolon nem fog akkorát ütni, mint az eredeti PC kiadás és ez részben igaz is. Míg a PC változatnak 24 óra kellett, hogy profitot termeljen, addig a PS4 verziónak egy hétre volt erre szüksége, azonban még így is óriási siker a PS4 verzió, ugyanis az európai PS4 eladási toplista első tíz helyezettjébe is bekerült, egész pontosan a 7.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 0

  • Éjszakai élet költözik a Cities Skylines-ba

    Az idei Gamescom rendezvényen sok érdekességet láthatunk, közöttük az egyik kiemelkedő bejelentés a Colossal Order-től érkezett. A finn csapat bejelentette az After Dark nevű, fizetős kiegészítőcsomagot a Cities Skylines nevű városépítős játékhoz. Az alapjátéknál régóta várt funkció a nappal-éjszaka ciklusváltás. Az After Dark ezt végre elhozza a játékosoknak. Az éjszaka számos új játékmenetbeli újítást is bevezet, hiszen nem csak új épületek (főleg bárok és éjjeli diszkók) telnek meg élettel, hanem a forgalom és a bűnözés is jelentősen megváltozik. A hivatalos trailer:

    A napszakváltás nem csak a kiegészítőben lesz jelen, hanem az alapjáték is megkapja egy patch formájában, így a fizetős DLC nélkül is élvezhetjük majd az éjszakai életet. Az After Dark kiegészítőcsomag idén ősszel fog megjelenni, az árat viszont egyelőre még homály fedi.

    huskydog17 1 éve 0

  • Megjelent a The Talos Principle: Road To Gehenna

    A Croteam a mai napon tette elérhetővé minden idők egyik legzseniálisabb alkotása, a PC-exkluzív The Talos Principle kiegészítő DLC-jét, amely a Road To Gehenna nevet viseli. A 4 fejezetet felölelő DLC-ben a játékos Uriel-t, Elohim hírnökét testesíti meg. A célja, hogy felszabadítsa a csapdába esett lelkeket egy eddig ismeretlen, misztikus helyen. A DLC írója továbbra is Tom Jubert és Jonas Kyratzes, akik az alapjáték sztorijáért is feleltek. A launch trailer:

    A Road To Gehenna a megjelenéstől számított egy héten keresztül -10%-os akcióban vásárolható meg Steam-en, ez 9 eurót takar. Akinek még nincs meg az alapjáték, annak most egy óriási lehetőség lesz bepótolni, ugyanis ezen a hétvégén az alapjáték -66%-os leárazásban részesül. Az alapjáték akciója július 27-ig tart majd. Az alapjáték és kiegészítője Windows mellett még Mac-re és Linux-ra is elérhető.

    huskydog17 1 éve 0

  • Minden idők legjobb filmje, amely megszégyeníti Hollywood-ot

    A mai nap találtam rá egy fantasztikus akciófilmre, amely a Kung Fury címet viseli, és ugyan rövid, mindössze 31 perces, de cserébe olyan élményt ad a nézőnek, ami még Hollywood se tudott összehozni az utóbbi 15-20 évben. A svéd LaserUnicorns készítette a filmet miután Kickstarteren eredményesen elérte a 200.000 dollárt, pontosabban ennek a többszörösét, kerekítve 630.000 dollárt gyűjtött össze, vagyis ez a projekt közösségi finanszírozásból született meg.

    A megjelenés az idei évben, május 28-án volt és az azóta eltelt szűk másfél hónap alatt elképesztő sikereket ért el. Ha megnézzük a Steam adatlapját, jól látszik, hogy a szűk 14.500 néző 98%-a pozitívan értékelte, így rendkívül pozitív besorolást kapott. Nézzük meg azonban az IMDB adatbázist, hiszen ez mégiscsak relevánsabb egy film esetén, mint a Valve platformja. Az Imdb-n a több, mint 21.000 értékelésből 8,3-as átlag jött ki, amely brutálisan kimagasló, vagyis a legkisebb mértékben sem túlzás azt állítani, hogy minden idők egyik legjobb filmjével állunk szemben.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 14

  • Magyar városokkal bővül az ETS2 Going East

    Az SCS Software a mai friss blogbejegyzésében egy kis betekintést nyújtott a hamarosan érkező 1.19-es frissítéshez. Úgy tűnik a csehek is úgy gondolták, hogy a Going East nevű DLC legfőképp a Skandináviához képest viszonylag kevés területet ad hozzá az alapjátékhoz, így az új verzió két új várossal bővíti a Going East magyarországi térképét. Ez a két város pedig nem más, mint Pécs és Szeged. A kibővített úthálózat térképét is közzétették, így jól látható, hogy az M5 és M6-os autópályákon is száguldozhatunk.


    Egyértelműen kivehető az M5 és M6 nyomvonala

    Pécs és Szeged városa minden olyan játékos rendelkezésére fog állni, akik megvették a Going East című DLC csomagot, vagyis a térkép bővítés egyfajta ajándék lesz, hiszen semmit nem kell fizetni érte. Az 1.19-es frissítőcsomag jövő héten léphet publikus béta fázisba, vagyis jó eséllyel heteken belül megjelenhet.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 6

  • E3 2015 Top 5

    Az alábbi bejegyzésben feltüntetem, hogy számomra mely címek voltak a leginkább érdekesek, amelyekre azt mondhatni, hogy „várom”. Nem készítek sorrendet, mert nem lenne fair, mivel mindegyik programnak megvan maga egyedisége, nem lenne értelme összehasonlítani őket.

    A lista értelemszerűen a saját, szubjektív véleményemet tükrözi!

    A nagy visszatérés: DOOM
    Idén a Bethesda saját konferenciát rendezett, ahol rögtön az új DOOM játékkal indítottak, itt pedig egy bőséges, kiváló, adrenalin-dús és áll-leejtő gameplay-t láthattunk. A játék jövő évben jelenik meg és az id Tech6 grafikus motorra épül. Úgy gondolom, hogy az új epizód méltó folytatása lehet az első kettőnek, ez jelentheti az id Software-nek a nagy visszatérést, hiszen 2004 óta nem készítettek semmi kiemelkedőt.

    A kitűnő folytatás: Shadow Warrior 2
    A Flying Wild Hog még az E3 kezdete előtt jelentette be a 2013-as játékuk folytatását, így nagyon vártam a gameplay-t, ami bizony fantasztikus lett. Lo Wang újra kardot ragad, de ezúttal nem csak egyet, hiszen egyszerre két pengével is trancsírozhatjuk a démonokat. Co-op játékmenettel is kiegészítették az új részt, ami hosszabb élettartamot adhat a programnak, de reméljük nem a Single Player rész kárára!

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 1

  • Katasztrofális lett az új Batman játék

    A mai napon jelent meg a sokak által várt Batman: Arkham Knight című játék. A Rocksteady stúdió által alkotott franchise korábbi epizódjaival is adódtak technikai problémák, de amit most az új részénél alkottak, az a PC játékosok legnagyobb rémálma.

    Sok sajtó úgy közölte a hírt, hogy leginkább AMD oldalon vannak gondok, de ez nagyon erős csúsztatás, pontosabban ez így nem igaz, mert NVIDIA oldalon is ugyanolyan súlyos gondok vannak. Elég, ha megnézzük a játék teljesítményét, amire nincs kell negatív kifejezés, ugyanis az NVIDIA partnerprogramjában készült játék még az 1000 dolláros zászlóshajóval, a Titan X kártyával sem képes elérni a 60 FPS-t FullHD felbontásban. A Gameworks effektek kikapcsolása sem segít, ugyanis skálázódás egyszerűen nem létezik itt, a játékos hiába veszi lejjebb a grafikai minőséget, attól a teljesítmény nem vagy csak elhanyagolható mértékben fog változni.

    Az internetes sajtó tele van ezzel az órási baklövéssel, ami nem is csoda, hiszen elvileg egy AAA játékról lenne szó, csakhogy a gyakorlatban a program meg sem közelíti ezt a szintet. A Warner ezért a botrányos programért kereken 50 euróét kér, ami finoman fogalmazva is egy rossz vicc.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 10

  • A The Talos Principle a Steam eladási toplista élére került

    Az idei Steam nyári nagy vásár több millió játékos várta. Ez egy olyan esemény, ahol a fejlesztők/kiadók alaposan meg tudják növelni az eladásokat különböző termékeiknél. Az idei év eddigi két legjobban felkapott és agyonreklámozott játéka egyértelműen a GTA 5. részének PC kiadása és a The Witcher 3. része.

    Sokan teljesen logikusan azt hinnék, hogy ha ez a két cím kap egy leárazást, akkor biztosan vezetni fogják az eladási toplistát. Nos, erre ugyan megvolt minden esélyük, de mégsem így történt. A Rockstar rengeteg játékosnál kiverte a biztosítékot, amikor úgy raktak a GTA 5-re -25%-ot, hogy annak a listaárát megemelték az akció idejére, így gyakorlatilag ugyanannyiba kerül akciósan, mint korábban teljes áron. Több fórumon is kiakadtak a játékosok, jogosan.

    A CD Projekt RED idei nagy dobása a The Witcher 3, amiből több, mint 4 millió példányt adtak el két hét leforgása alatt, ebből 1,3 millió példány a PC platformot képviseli. Ez a cím a lengyeleknek 68 millió dollárba került, amiből 35 milliót csak a marketingre költöttek. A Witcher 3 alapárából 10%-ot engednek el a Summer Sale alatt.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 3

  • Új játékon dolgozik a Flying Wild Hog?

    A rendkívül tehetséges lengyel Flying Wild Hog stúdió a mai napon egy új bejegyzést tett közzé a Facebook profilján, ahol néhány új koncepciós rajzról rántották le a leplet. A művészi képeket Maciej Wojtala készítette a Flying Wild Hog számára. Jól látni, hogy egy elhagyatottnak tűnő űrhajóról van a középpontban. A képek több hónappal ezelőtt készültek, így jó esély van arra, hogy a csapat azóta már a játékot hegeszti.


    A képre kattintva megtekinthető a többi rajz is.

    Nagy szerencsével talán az E3-mon mutatni is fognak valamit, legalábbis nagyon reméljük! A csapat eddigi munkássága abszolút kiváló, így kíváncsian várjuk a következő projektjüket!

    huskydog17 1 éve 0

  • Megjöttek a Mercedes-ek az ETS2-be

    A cseh SCS Software a tegnapi napon elérhetővé tette az 1.18-as frissítőcsomagot az Euro Truck Simulator 2 című kamionszimulátorhoz. Ezt a pakkot sokan várták, ugyanis a cseheknek sikerült megszerezni a Mercedes-től a szükséges licenceket, így ezentúl a játékban az eddig Majestic néven futó márka mostantól a Mercedes nevet viseli. A fejlesztők egy ajándék járgánnyal kedveskednek a rajongóknak, ami nem más, mint egy Mercedes-Benz New Actros.

    A változtatási listában láthatjuk, hogy javult a vegetáció minősége is, ami elég szükségszerű volt. A grafikát illetően az előző, 1.17-es frissítés hozott igazán nagy változást, ugyanis a korábban bejelentett és eredetileg a Scandinavia DLC-hez tervezett új megvilágítási rendszert az alapjáték is megkapta. Ennek hatására sokkal realisztikusabbak lettek a fényviszonyok, valamint az égbolt is alapos ráncfelvarráson esett át. Összességében elmondhatjuk, hogy a játék az 1.17-es verziótól kezdve sokkal szebb lett. A saját fejlesztésű Prism3D grafikus motor renderelő futószalagjának pofozása pedig javulást eredményezett a képkocka-sebességnél, bár itt még maradt munka bőven.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 2

  • Alagutakat kapott a Cities Skylines

    Az immár több, mint egymillió eladott példánnyal büszkélkedő Cities Skylines nevű városépítős stratégiajáték a mai napon egy méretes és tartalmas javítócsomagot kapott, amely sok, a játékosok által igényelt tartalmat kínál.

    A finn Colossal Order az elmúlt másfél hónapban folyamatosan figyelemmel kísérte a játékosok igényeit és ennek megfelelően próbálták az új tartalmakat elkészíteni. A játékosok többségének például alagutakra fájt a foga és ezeket most meg is kapják. Alagutakat mind közutak, mind pedig vasutak esetében lehet építeni.

    Egy másik közkedvelt téma az európai típusú városok, illetve épületek. Mostantól nem kevesebb, mint 72 európai típusú épület közül ehet válogatni, melyeket a szintén új, 3 darab európai térképen lehet felhúzni.

    Egy harmadik új funkció, hogy a metró hálózatokat már szintkülönbséggel is fel lehet építeni.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 0

  • Cities Skylines: túl az egymillión

    Idén márciusban a 13 főből álló, kis finn stúdió, a Colossal Order óriásit robbantott a Cities: Skylines nevű alkotással, amely hatalmas sikereket ért el mind szakmabeliek, mind pedig a játékosok körében. Először a negyedmilliós mérföldkőnél adtak bejelentést, majd a félmilliós lépcsőnél is.

    A svéd Paradox Interactive és a finn Colossal Order a mai napon büszkén jelentette be, hogy a Cities: Skylines-ból már egymillió példányt adtak el a megjelenés óta, ami március 10-én volt. Ezt a mennyiséget tehát mindössze 35 nap alatt érték el. A bejelentést a hivatalos Twitter csatornán és a fórumon lehet megtekinteni.

    huskydog17 1 éve 0

  • The Vanishing of Ethan Carter: szűk negyedmillió eladott példány

    A kis, 8 főből álló lengyel The Astronauts nevű fejlesztőstúdió tavaly szeptemberben adta ki első játékukat, amely a The Vanishing of Ethan Carter nevet viseli. A program igencsak sikeres lett, hiszen mindössze 24 óra alatt visszahozta a teljes fejlesztési költséget, azaz nyereségessé vált. A megjelenéstől számított első hónapban a csapat 50.000 db eladott példányt tűzött ki célul, amiből 60.000 darab lett. A következő cél az volt, hogy fél év alatt negyedmillió legyen az eladott példányok száma, itt viszont 235.000 darabot sikerült elérni, ami ugyan egy kicsit alulmarad az elvárttól, de még így is nagyon szép teljesítmény és a csapat ezzel is nagyon elégedett.

    A fejlesztők jelenleg a játék PS4 verzióján dolgoznak, amit az év közepén szeretnének kiadni és amint az elkészül, jó eséllyel Mac és Linux verzió is napvilágot láthat majd.

    huskydog17 1 éve 1

  • A Codemasters húsvéti ajándéka

    Április elsején a brit Codemasters bejelentette, hogy a 2011 tavaszán megjelent Dirt 3 játékból teljes mértékben kiirtották a Games for Windows Live minden porcikáját. A program innentől a Steam kliensből minden további külső szoftver nélkül működni fog. Sokan jogosan április tréfának hiték a dolgot, de szerencsénkre nem erről van szó.

    A brit stúdió a hosszú várakozási időt azzal próbálja kompenzálni, hogy a játékhoz valaha megjelent összes DLC-t most ingyen adja a játékosoknak. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy a GFWL-mentes Dirt 3 egy új steam bejegyzést kapott, ez Complete Edition néven található az adatbázisban és minden DLC-t tartalmaz. Ezt a kiadást minden olyan játékos ingyen megkapja, aki korábban rendelkezett egy eredeti Dirt 3 kópiával, akár steam-es, akár dobozos kiszerelésben is. Előbbinél a Complete Edition-t automatikusan hozzárendelik a játékos Steam fiókjához, míg az utóbbi esetében a kulcsot manuálisan kell aktiválni a Valve kliens szoftverében.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 3

  • Új képek, trailer és megjelenési dátum érkezett az ETS2:Scandinavia-hoz

    A cseh SCS Software múlt hét szombaton új információkat tett közzé az Euro Truck Simulator 2 legújabb és egyben legnagyobb DLC-jéhez a Scandinavia-hoz. A fejlesztés már a végső fázisba lépett, azaz a tartalom elkészült, jelenleg a hibák javítása zajlik. Az új tartalmak mellett a programozók a saját fejlesztésű Prism3D grafikus motor futószalagját is módosítják, hogy gond nélkül tudja majd kezelni a teljes bejárható területet, valamint cél az is, hogy a képkockasebesség jóval stabilabb legyen. Ez utóbbi jelenleg is problémát okoz a legtöbb játékosnak, főleg nagyobb városokban vehető észre, amikor is a program sebessége drasztikusan leesik. A frissített motortól a fejlesztők e téren is javulást várnak. Érdekesség amúgy, hogy a Scandinavia DLC elkészítése több időt és erőforrást emésztett fel, mint az alapjáték.

    Az új kiegészítőcsomaghoz egy friss videót is közzétettek:

    A Scandinavia kiegészítőcsomag megjelenési időpontja: 2015. május 7.

    Végezetül következzen néhány friss, gyönyörű kép az érkező játékból:

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 4

  • Szintet lépett a Shadow Warrior

    Az egykori, 1997-es FPS játékhoz a 2009. április 1-jén megalakult, lengyel Flying Wild Hog nevű fejlesztőstúdió egy kiváló remake-t alkotott, amely nem csak látványban és fizikában, de játékélményben is a földbe döngölte a legtöbb AAA címet. A játék nagy sikerét mi sem bizonyítja jobban, hogy Steam-en rendkívül pozitív besorolást kapott, mivel a több, mint 6.200 felhasználói értékelés 95%-a pozitív. Az újragondolt Shadow Warrior 2013. szeptember 26-án jelent meg, vagyis másfél évvel ezelőtt, ennek ellenére azonban a lengyelek a napokban egy teljesen új, hatalmas méretű javítócsomagot adtak a játékosoknak, amely kb. 5,7 GB-ot nyom.

    A nagy méret nem véletlen, ugyanis a játék szívét képező Road Hog Engine grafikus motort teljes egészében újraírták. Krzysztof Narkowicz vezető motorprogramozó a csapatával több, mint egy éven keresztül hegesztették az új motort, amire már nagyon égető szüksége volt a játéknak, ugyanis az előző verzió DirectX 9-re épült, ami miatt óriási sebességhátrányt szenvedett el. Az ősrégi API miatt óriási volt a CPU többletterhelés és egyéb hátráltató tényező, melyek egy nagy kéziféket jelentettek a másodpercenkénti képkockák számában.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 1

  • Újabb a bombasiker a Paradox-nál

    A svéd Paradox Interactive nevű kiadónál valamit iszonyat jól csinálnak, ugyanis a napokban újabb sikerről számoltak be a svéd IDG lapnak. Ugye emlékszünk még arra, hogy a Cities Skylines nevű városépítős játék egyetlen nap alatt nyereségessé vált és, hogy mindössze 6 nap alatt félmillió példányt adtak el belőle? A program pont három hete jelent meg és ez idő alatt 100 millió svéd korona bevételt hozott, ami kb. 11,5 millió amerikai dollárt jelent.

    5 napja jelent meg az Obsidian új, izometrikus nézetű RPG játéka, a Pillars of Eternity, amely szintén igen sikeres lett, ugyanis már 7 millió dollárnak megfelelő pénzösszeget termelt. A Steam áruház és a MetaCritic oldalán is nagyon jó értékelési rátája van. Említésre méltó még, hogy a Pillars of Eternity és a Cities Skylines jelenleg a Steam eladási toplista 2. és 3.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 4

  • Szárnyal a Cities: Skyline

    A Paradox Interactive a tegnapi napon jelentette be, hogy a Cities: Skyline című új, PC-exkluzív városépítős stratégia játékból már több, mint 500.000 példányt adtak el. Az első napi eladásokat ezzel megduplázták, mindössze 6 nap alatt. A hírt a játék hivatalos Twitter csatornáján is közzétették.

    A Steamcharts oldal adatai alapján a finn Colossal Order stúdió új jövevénye a 10 legnépszerűbb játék közé is bejutott és ott a 6. helyet szerezte meg magának. Közel 34.000 játékossal olyan címeket utasított maga mögé, mint a Sid Meier's Civilization V, The Elder Scrolls V: Skyrim vagy a Counter-Strike. A 13 fős kis csapat talán még a legmerészebb álmában sem gondolta volna, hogy ekkora nagy sikert ér majd el.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 0

  • Rekordot döntött a Cities: Skylines

    A svéd Paradox Interactive nevű kiadó a mai napon büszkén jelentette be, hogy a finn Colossal Order nevű stúdió által készített és mindössze két nappal ezelőtt megjelent Cities: Skylines nevű városépítős stratégia játék rekordot állított fel az eladásokban, ugyanis a friss PC exkluzív cím lett a svéd kiadó leggyorsabban fogyó terméke. Ez számokban annyit takar, hogy 24 óra leforgása alatt nem kevesebb, mint 250.000 példányt sikerült eladni, ebbe beletartoznak természetesen az előrendelések is. A kiadó történetében még egy játék sem hozott egyetlen nap alatt ilyen sok eladott darabot.

    A játék óriási sikerét látva a Paradox és a Colossal Order úgy döntött, hogy több éven át fogják támogatni a programot. A hivatalos közlemény ezen link alatt olvasható.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 1

  • Szebb és gyorsabb lett a The Talos Principle

    2014 decemberében jelent meg a híres horvát stúdió, a Croteam új játéka a The Talos Principle. A program rendkívül sikeres mind szakmai, mind pedig játékos körökben. A megjelenéskor a lokalizációkon kívül semmilyen komolyabb fennakadás és probléma nem történt, a fejlesztők mégis megpróbálják folyamatosan emelni a program már így is nagyon magas színvonalát. Február végén a Serious Engine 4 motorprogramozói elérhetővé tették a játékosok számára az úgynevezett Scalable Ambient Obscurance eljárást. Ez egy Ambient Occlusion technika, vagyis a sarkokban vagy a résekben próbál árnyékos hatást szimulálni, ahol a fény jellemzően szóródik.

    A Scalable Ambient Obscurance jobb minőséget ad, mint az eddig alkalmazott AO eljárás, emellett pedig még gyorsabb is. Ezen felül több objektumnál javítottak a LOD-on is, így ez is javít a játék általános megjelenésén.

    Természetesen ezeken kívül további, általános és egyéb hibajavítások is helyet foglalnak a 224531 azonosítószámmal ellátott javítócsomagban. A teljes változtatási listát itt lehet megtekinteni.

    huskydog17 1 éve 0

  • Feltámad poraiból a Splash Player

    A lengyel Mirillis az utóbbi 2 évben mintha némasági fogadalmat tett volna a Splash Player nevű lejátszó szoftver kapcsán, ugyanis 2013. márciusában jelent meg a legutóbbi verzió, azóta a program gyakorlatilag halott lett. Ezt 2014-ben a fejlesztők maguk is megerősítették, miszerint a Splash-el kapcsolatos összes fejlesztést felfüggesztették.

    Ezzel sok embert felháborítottak, hiszen sokan fizettek a szoftverért, így jogosan várhatták el a rendszeres frissítéseket. A csapat kizárólag az Action nevű felvevő szoftverre koncentrált. Amint ebből kiadtak egy közleményt, mindig valaki rákérdezett a Splash-re is. A Mirillis-nek ez valószínűleg már egyre kellemetlenebbé válhatott, ugyanis néhány napja megtörték végre a csendet és úgy tűnik a vezetőség meggondolta magát, mert a fejlesztések újra folytatódnak, ezt bizonyítván pedig bejelentették a Splash 2.0 verzióját, amely az idei évben fog megjelenni a nagyközönség előtt.

    Folytatás...

    huskydog17 1 éve 1

Hirdetés

Copyright © 2000-2016 PROHARDVER Informatikai Kft.