Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1851) #35434496 válasza daveoff (#1849) üzenetére


#35434496
törölt tag

A kaktusz aranyos. :DDD

(#1852) Tirexi válasza #35434496 (#1851) üzenetére


Tirexi
addikt

Na mi van Players hol tartasz a Classi kínzásában?
Nitrós eredmények mikor jönnek? :)

(#1853) stratova:
Azért mert neki csak egy 780 Ti-re futotta. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1853) stratova válasza daveoff (#1849) üzenetére


stratova
veterán

S az neked miért fáj? :)

(#1854) Abu85 válasza TechArtist (#1844) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Technikailag mindegy. A Nixxes elmondta, hogy őket elsősorban az asszinkron compute és a kiszámítható shader újrafordítás érdekli. Nem valószínű, hogy olyan CPU-limitet okozna a Thief, hogy ebből sokat profitál a Mantle. De egyébként az API extra effektekre is használható, ami DX-ben esetleg nem megvalósítható.

(#1845) stratova: Elég sok TrueAudio hangeffekt elérhető lesz szimplán CPU-s számítással. Szóval valamennyire mindenképp beleszól majd a játékmenetbe. Ezért kérnek brutálizmos kétmagos CPU-t minimum, mert az átlag játékokhoz képest kétszer több procierőforrást használnak el a hangra. Ha nincs elég erős procid, és TrueAudio blokk sincs, akkor búgni meg sípolni fog a hang.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1855) #35434496 válasza Tirexi (#1852) üzenetére


#35434496
törölt tag

Patience! :DDD Nincs időm rá. Egyenlőre holnap még gyári léghűtéssel tesztelem.

(#1856) #35434496 válasza Abu85 (#1854) üzenetére


#35434496
törölt tag

Nem szeretnék kötekedni de hajdanán ezt mondtad a TressFX-re is. És, hogy AMD GCN Architecture only. Aztán mégis ment minden nv karikkal is. Én személy szerint kiváncsi leszek mikor lesz valami komoly áttörés a vga piacon.

(#1857) Abu85 válasza #35434496 (#1856) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A TressFX-re én sosem mondtam azt. Ha megnézed én voltam az egyetlen itthon, aki leírta, hogy szabványos effekt, pedig más fórumokon már ment a sírás.

A TressFX akkor lenne gondban NV-n, ha nem csak Lara hajára csinálták volna meg. Na az úgy már nem futna náluk, mert az már 4 UAV összesen. A játék más effekjei pedig elvisznek hatot, amivel rögtön 10 UAV van, de az NV 8-at támogat.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1858) Tirexi válasza Abu85 (#1857) üzenetére


Tirexi
addikt

PS4-en hogyan van ez a TressFX belőve?
Csak mert úgy néztem, hogy se nem Tress se nem Tress nélküli hanem mintha a kettő közötti lenne.
Erről tudsz valamit?
Az új Tomb Raider Definitive Edition-ra gondolok.

(#1859) Abu85:
Akkor azért nézett ki ilyen veszett jól PS4-en a game. :)

[ Szerkesztve ]

(#1859) Abu85 válasza Tirexi (#1858) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A PS4 (és az X1) a TressFX 2.0-t kapta meg. Annak a szimulációja jobb, mint az első verzió. Sokkal jobban kezeli az extrém gyorsulásokat, ezért hat másképp a mozgás. Nem olyan irreálisan nyúlik el a haj. Ezt egyébként át lehet menteni PC-re DX11-re. Nem tudom, hogy akarják-e, de technikai akadálya nincs.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1860) #35434496 válasza Abu85 (#1857) üzenetére


#35434496
törölt tag

Akkor máshol olvastam. Bocs Abu ezt elnéztem. :R

(#1861) daveoff válasza stratova (#1853) üzenetére


daveoff
veterán

Nekem nem fáj, csak abban reménykedtem, hogy én is jól járok a mantle-el, de akinek komolyabb gépe van annál nem hozott szinte semmit. Nekem nem ez jött le az előzetes ígéretekből....

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#1862) sg22 válasza daveoff (#1861) üzenetére


sg22
senior tag

meg a legkomolyabb gepeken is hozott a mantle 8-10 %ot a legtobb teszt alapjan

amugy meg attol fuggetlenul hogy most nemhozott, kesobb meg hozhat. most nemcsak arra gondolok h megjelenik normalisan, meg jobban megirjak ra a jatekokat. kesobb kell uj cput venned. a mostani procid sem tart orokke :) most mar nem nagyon lesz indok procit fejelszteni ha csak jatszol. sokkal tovabb megmaradhat a gepedben : )

[ Szerkesztve ]

what should I do about this?!

(#1863) #35434496 válasza sg22 (#1862) üzenetére


#35434496
törölt tag

BF4 4930k 4.7-4.8GHz kipróbáltuk az én 780Ti class karimmal és a haverom 290x karijával is de mantle ide vagy oda a 780 Ti gyorsabb maradt BF4 alatt. Abu szerinted mi lehet ennek az oka?

(#1864) daveoff válasza sg22 (#1862) üzenetére


daveoff
veterán

Én is így gondolom! Amint úgy látom, hogy érdemes a mantle miatt AMD-t venni, az lesz az első dolgom. Most kipróbálom mit tud az NV, egyenlőre a tesztekben még mindig jobb. Még nem volt NV karim, ezért is lesz a próba.... :K

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#1865) Tirexi válasza #35434496 (#1863) üzenetére


Tirexi
addikt

Az hogy nem AMD CPU volt alatta. :)

(#1866) Motion_Blur válasza Tirexi (#1865) üzenetére


Motion_Blur
félisten

:DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1867) #35434496 válasza Tirexi (#1865) üzenetére


#35434496
törölt tag

Kezdődik! :DDD

(#1868) Rexcor válasza daveoff (#1864) üzenetére


Rexcor
őstag

Mármint még soha nem volt NV-d? :Y

(#1869) Tirexi válasza Rexcor (#1868) üzenetére


Tirexi
addikt

Hogy bírta eddig ki most gondolom az lesz a kövi kérdés. :)

(#1870) daveoff válasza Rexcor (#1868) üzenetére


daveoff
veterán

:N

Ma raktam be az első NV karit, egy 7800 GT személyében. Csak kipróbálás szinten, azt sem tudom kié volt, itthon volt a szgépes holmiim között. :DDD Különben egy 780ti lesz jövő héttől....

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#1871) #35434496 válasza Tirexi (#1869) üzenetére


#35434496
törölt tag

Inkább az, hogy mikor fog visszaváltani amd-re. :DDD daveoff Egy kategória a Ti-vel. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1872) Abu85 válasza #35434496 (#1863) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A 4,8 GHz. A Mantle jelenlegi implementációja erre a DX kódhoz képest nagyjából 4%-ot ha rápakol még maximum. Legalábbis egy 290X és 780 Ti kaliberű VGA-hoz ez az órajel és proci elég. A Mantle előnye ilyenkor csak az alacsonyabb késleltetésben nyilvánul meg, de az nem mérhető. Ha ezeket a kártyákat megduplázod, akkor már erősebb lesz a procilimit.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1873) Tirexi válasza Abu85 (#1872) üzenetére


Tirexi
addikt

Az oké hogy két kártya esetén CPU limit és ha megemelem a felbontást 1440p-re ahol már nincs CPU limitem?
Ott hogy alakul?
Olyan lesz mint egy VGA-val 1080p-ben?

(#1874) Abu85 válasza Tirexi (#1873) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Komplikált kérdés. Leginkább jelenettől függ, illetve nem érdemes az AFR-es CF/SLI-t a Mantle megoldásával összehasonlítani. Óriási különbség van aközött, hogy a fejlesztő explicit hozzáférést kap az erőforrásokhoz kiváló QoS mellett, vagy csak kap egy AFR-t (CF/SLI), ami felett leginkább nincs kontrollja és közvetve lehet rá felépíteni egy esetlegesen működő rendszert igen gyenge minőségű QoS-sel.

A Mantle koncepciójával úgy lehet használni több GPU-s kiépítést, hogy az nem ad a működéshez extra késleltetést, és a programban direkten kezelhető minden probléma, ami rossz skálázást vagy mikroakadást okozhat. Olyan extrém gépek is építhetők, amelyekben nyolc GPU is van, és ezeket lineárisan lehetne skálázni, továbbá nem éreznéd a több GPU mellékhatásait az egy GPU-s rendszerhez képest.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1875) Tirexi válasza Abu85 (#1874) üzenetére


Tirexi
addikt

Akkor ez innováció is lehet akár Abu. :Y
Na ha majd kiforr ez akkor csere AMD-re gyerekek nincs mese. :K

(#1876) keIdor válasza Tirexi (#1875) üzenetére


keIdor
titán

Mire ebből lesz valami már a 290X utódja is itt lesz.:)

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#1877) daveoff válasza Tirexi (#1875) üzenetére


daveoff
veterán

Én is ezt mondom, HA kiforrja magát akkor jó lesz ez...... :K

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#1878) sg22 válasza Tirexi (#1875) üzenetére


sg22
senior tag

: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

what should I do about this?!

(#1879) HSM válasza Tirexi (#1824) üzenetére


HSM
félisten

Jó, nyilván nincs annyi. :)
Ugyanakkor mutass már a Tomb Raiderben olyan jelenetet, ahol ekkora tér van ennyi emberrel: [link] [link].
Ezt most egy ötperces kör alatt lőttem. TR-ben max ha 5-6 karakter van egyszerre, de az se sűrűn. :DD
És csak 90 körüli látótáv. :) A 100-astól még nekem is letérdel a masina.

(#1875) Tirexi: Hű, csak norb meg ne lássa ezt a hsz-t... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1880) Locutus válasza miresz (#1829) üzenetére


Locutus
veterán

Dehát a mantles képen kisebb a FOV. Úgy persze hogy több az FPS...

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#1881) Abu85 válasza Tirexi (#1875) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az erőforrások explicit elérése megoldható bármilyen gyártón. A Mantle semmi extrát nem kér a hardver oldalán. Tisztán szoftveres technológiáról van szó. Akár beépülhet a DX-be, vagy az OGL-be is, csak egyelőre le se szarja az igényeket az MS és a Khronos. A hardverek egytől-egyig alkalmasak a jobb alapokra épített több GPU-s kezelésre.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1882) MiklosSaS


MiklosSaS
nagyúr

Az NVIDIA kartyak ugy tancolnak ahogy az AMD futyul enekel. Itt a bizonyitek !

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#1883) norb55


norb55
senior tag

Igen az Nvidia kártyák ezt is tudják, amit az AMD-k nem . Karácsonyfa :D

[ Szerkesztve ]

(#1884) MiklosSaS


MiklosSaS
nagyúr

Szerintem igy is a helyes. A (felsobbrendu) Radeon enekel (iranyit, parancsol) , az (alsobbrendu) NVIDIA meg tancol, villog (engedelmeskedik, hunyaszkodik, vegrehajt, alazkodik, stb) .

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#1885) norb55


norb55
senior tag

Persze mert a Radeon hangkeltésre kiváló :D Sőt még ébresztőnek is elmegy. :DDD
Jaaa meg ha gáz vagy mikrosütő nincs akkor sütőnek is jó, a tojásrántotta, elkészül rajta 100%:D
Én azt mondom kinek a pap, kinek a paplan. :)

[ Szerkesztve ]

(#1886) HSM válasza norb55 (#1885) üzenetére


HSM
félisten

Tojásrántottában szvsz még mindig a GTX480 az etalon. Az modern powertune nélkül is tudta tartani a 94 fokot. ;]

(#1887) norb55 válasza HSM (#1886) üzenetére


norb55
senior tag

Én 80%-os ventivel 80fokon tartottam őket SLI-be. 800MHz-es GPU tuningal. :U
Első SLI-m, amivel nagyon megvoltam elégedve. Az volt a baja, hogy gyárilag lomhák voltak a ventilátorjai, későn kapcsoltak magasabb fordulatra. De a radeonnál, ha magasabb fordulatra kapcsolod, a szomszéd átszól,hogy nembír aludni. :DDD

(#1888) MiklosSaS


MiklosSaS
nagyúr

Azt te honnan tudod hogy szol a Radeon ventilatorja ha sajat allitasaid szerint soha eletedbe nem volt Radeonod ? Szerintem a szomszedod a 480 SLi miatt cirkuszolt, csak mar te sem emlekszel ra....talan igaz sem volt.

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#1889) Tirexi válasza MiklosSaS (#1888) üzenetére


Tirexi
addikt

Videókból honnan máshonnan Miki. :)

(#1890) MiklosSaS válasza Tirexi (#1889) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

Jo van'na :D . Csak a videok miatt jottek cirkuszolni a szomszedjai ?

[ Szerkesztve ]

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#1891) Shokkolo válasza norb55 (#1887) üzenetére


Shokkolo
addikt

azért ne védjük már az nV -t...
a 680 -as ref sem volt épp az a csendes, "zen" szerető embereknek való kártya...

Crysis 3 alatt behallatszott a fejhallgatóba a játék mellett :DDD
(és mindezek mellett szépen izzott is alig ak ritikus határérték alatt...
azon is sült volna a rántotta...
... és még jó, hogy a szomszéd nem jött fel bézbózütővel...)

"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"

(#1892) maross válasza HSM (#1886) üzenetére


maross
veterán

msi gigabyte 480-amat nem lattam soha 94 fokon

[ Szerkesztve ]

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#1893) Shokkolo válasza maross (#1892) üzenetére


Shokkolo
addikt

Ref vagy costum volt?!

"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"

(#1894) HSM válasza maross (#1892) üzenetére


HSM
félisten

Több helyen is olvastam 90-95 fokos hőfokokról pedig a refinél. :K Pl. 96 fok: [link]. ;)
A legtöbb tojássütős vidit is ezzel a karival a főszerepben láttam tecsőn. ;] Különösen szerették a hűtő kilógó fém tetejét erre használni, úgy kínálja magát. :C

[ Szerkesztve ]

(#1895) Motion_Blur válasza HSM (#1894) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Aztán 4 évvel később az AMD is eljutott erre a szintre :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1896) HSM válasza Motion_Blur (#1895) üzenetére


HSM
félisten

Ja. :C Bár az AMD-é legalább tud 40dbA mellett is 94 fok lenni, nem csak 50dbA mellett, mint a 480. ;]
Quiet mód 40dbA-val, hát én máshogy nevezném azért azt még. Az über az tényleg über hangos 50dbA-val, holtverseny a 480-al TPU-n, bár hőfokban 2-vel vezet még a GTX, tehát még nem sikerült elrettentő trónjáról teljesen letaszítani.

[ Szerkesztve ]

(#1897) Shokkolo válasza HSM (#1896) üzenetére


Shokkolo
addikt

De dolgoznask rajta a srácok ;]
Bár ez szélmalomharc, mind2 oldalon lesz siker és bukás is a jövőben. :DDD

"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"

(#1898) Locutus válasza Shokkolo (#1891) üzenetére


Locutus
veterán

*facepalm*

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#1899) Abu85


Abu85
HÁZIGAZDA

Hogy legyen szakmai is kicsit kutattam a multi-GPU jobb kihasználása után. Na most nem olyan tragikus a helyzet, hogy ehhez Mantle kelljen. OpenGL-ben már van egy WGL_AMD_gpu_association kiterjesztés, ami a közvetlen elérést biztosítja a hardverekhez. Ha jól értelmezem, akkor ennél a Mantle csak annyiban több, hogy egy GPU partíció képes egy másik partíció memóriájába írni. Bár ez OpenGL-ben kicsit necces lehet, de az szerintem megoldható, hogy az egyik GPU a másik frame bufferébe írjon adatot.
Az Nv-nek is van egy WGL_NV_gpu_affinity kiterjesztése némileg eltérő működéssel. Sajnos csak Quadro kártyákra. :(

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1900) gbors válasza Abu85 (#1899) üzenetére


gbors
nagyúr

teljesen jó. lassan ott tartok, hogy amikor látom a Mantle szót leírva, akkor egy bazi nagy ébresztőóra jelenik meg a szemem előtt :D

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.