A kaktusz aranyos.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
#35434496
törölt tag
Tirexi
addikt
Na mi van Players hol tartasz a Classi kínzásában?
Nitrós eredmények mikor jönnek?
(#1853) stratova:
Azért mert neki csak egy 780 Ti-re futotta.
[ Szerkesztve ]
stratova
veterán
S az neked miért fáj?
Abu85
HÁZIGAZDA
Technikailag mindegy. A Nixxes elmondta, hogy őket elsősorban az asszinkron compute és a kiszámítható shader újrafordítás érdekli. Nem valószínű, hogy olyan CPU-limitet okozna a Thief, hogy ebből sokat profitál a Mantle. De egyébként az API extra effektekre is használható, ami DX-ben esetleg nem megvalósítható.
(#1845) stratova: Elég sok TrueAudio hangeffekt elérhető lesz szimplán CPU-s számítással. Szóval valamennyire mindenképp beleszól majd a játékmenetbe. Ezért kérnek brutálizmos kétmagos CPU-t minimum, mert az átlag játékokhoz képest kétszer több procierőforrást használnak el a hangra. Ha nincs elég erős procid, és TrueAudio blokk sincs, akkor búgni meg sípolni fog a hang.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
#35434496
törölt tag
Patience! Nincs időm rá. Egyenlőre holnap még gyári léghűtéssel tesztelem.
#35434496
törölt tag
Nem szeretnék kötekedni de hajdanán ezt mondtad a TressFX-re is. És, hogy AMD GCN Architecture only. Aztán mégis ment minden nv karikkal is. Én személy szerint kiváncsi leszek mikor lesz valami komoly áttörés a vga piacon.
Abu85
HÁZIGAZDA
A TressFX-re én sosem mondtam azt. Ha megnézed én voltam az egyetlen itthon, aki leírta, hogy szabványos effekt, pedig más fórumokon már ment a sírás.
A TressFX akkor lenne gondban NV-n, ha nem csak Lara hajára csinálták volna meg. Na az úgy már nem futna náluk, mert az már 4 UAV összesen. A játék más effekjei pedig elvisznek hatot, amivel rögtön 10 UAV van, de az NV 8-at támogat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Tirexi
addikt
PS4-en hogyan van ez a TressFX belőve?
Csak mert úgy néztem, hogy se nem Tress se nem Tress nélküli hanem mintha a kettő közötti lenne.
Erről tudsz valamit?
Az új Tomb Raider Definitive Edition-ra gondolok.
(#1859) Abu85:
Akkor azért nézett ki ilyen veszett jól PS4-en a game.
[ Szerkesztve ]
Abu85
HÁZIGAZDA
A PS4 (és az X1) a TressFX 2.0-t kapta meg. Annak a szimulációja jobb, mint az első verzió. Sokkal jobban kezeli az extrém gyorsulásokat, ezért hat másképp a mozgás. Nem olyan irreálisan nyúlik el a haj. Ezt egyébként át lehet menteni PC-re DX11-re. Nem tudom, hogy akarják-e, de technikai akadálya nincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
#35434496
törölt tag
Akkor máshol olvastam. Bocs Abu ezt elnéztem.
daveoff
veterán
Nekem nem fáj, csak abban reménykedtem, hogy én is jól járok a mantle-el, de akinek komolyabb gépe van annál nem hozott szinte semmit. Nekem nem ez jött le az előzetes ígéretekből....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
sg22
senior tag
meg a legkomolyabb gepeken is hozott a mantle 8-10 %ot a legtobb teszt alapjan
amugy meg attol fuggetlenul hogy most nemhozott, kesobb meg hozhat. most nemcsak arra gondolok h megjelenik normalisan, meg jobban megirjak ra a jatekokat. kesobb kell uj cput venned. a mostani procid sem tart orokke most mar nem nagyon lesz indok procit fejelszteni ha csak jatszol. sokkal tovabb megmaradhat a gepedben : )
[ Szerkesztve ]
what should I do about this?!
#35434496
törölt tag
BF4 4930k 4.7-4.8GHz kipróbáltuk az én 780Ti class karimmal és a haverom 290x karijával is de mantle ide vagy oda a 780 Ti gyorsabb maradt BF4 alatt. Abu szerinted mi lehet ennek az oka?
daveoff
veterán
Én is így gondolom! Amint úgy látom, hogy érdemes a mantle miatt AMD-t venni, az lesz az első dolgom. Most kipróbálom mit tud az NV, egyenlőre a tesztekben még mindig jobb. Még nem volt NV karim, ezért is lesz a próba....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
Tirexi
addikt
Az hogy nem AMD CPU volt alatta.
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
#35434496
törölt tag
Kezdődik!
Rexcor
őstag
Mármint még soha nem volt NV-d?
Tirexi
addikt
Hogy bírta eddig ki most gondolom az lesz a kövi kérdés.
daveoff
veterán
Ma raktam be az első NV karit, egy 7800 GT személyében. Csak kipróbálás szinten, azt sem tudom kié volt, itthon volt a szgépes holmiim között. Különben egy 780ti lesz jövő héttől....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
#35434496
törölt tag
Inkább az, hogy mikor fog visszaváltani amd-re. daveoff Egy kategória a Ti-vel.
[ Szerkesztve ]
Abu85
HÁZIGAZDA
A 4,8 GHz. A Mantle jelenlegi implementációja erre a DX kódhoz képest nagyjából 4%-ot ha rápakol még maximum. Legalábbis egy 290X és 780 Ti kaliberű VGA-hoz ez az órajel és proci elég. A Mantle előnye ilyenkor csak az alacsonyabb késleltetésben nyilvánul meg, de az nem mérhető. Ha ezeket a kártyákat megduplázod, akkor már erősebb lesz a procilimit.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Tirexi
addikt
Az oké hogy két kártya esetén CPU limit és ha megemelem a felbontást 1440p-re ahol már nincs CPU limitem?
Ott hogy alakul?
Olyan lesz mint egy VGA-val 1080p-ben?
Abu85
HÁZIGAZDA
Komplikált kérdés. Leginkább jelenettől függ, illetve nem érdemes az AFR-es CF/SLI-t a Mantle megoldásával összehasonlítani. Óriási különbség van aközött, hogy a fejlesztő explicit hozzáférést kap az erőforrásokhoz kiváló QoS mellett, vagy csak kap egy AFR-t (CF/SLI), ami felett leginkább nincs kontrollja és közvetve lehet rá felépíteni egy esetlegesen működő rendszert igen gyenge minőségű QoS-sel.
A Mantle koncepciójával úgy lehet használni több GPU-s kiépítést, hogy az nem ad a működéshez extra késleltetést, és a programban direkten kezelhető minden probléma, ami rossz skálázást vagy mikroakadást okozhat. Olyan extrém gépek is építhetők, amelyekben nyolc GPU is van, és ezeket lineárisan lehetne skálázni, továbbá nem éreznéd a több GPU mellékhatásait az egy GPU-s rendszerhez képest.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Tirexi
addikt
Akkor ez innováció is lehet akár Abu.
Na ha majd kiforr ez akkor csere AMD-re gyerekek nincs mese.
keIdor
titán
Mire ebből lesz valami már a 290X utódja is itt lesz.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
daveoff
veterán
Én is ezt mondom, HA kiforrja magát akkor jó lesz ez......
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
sg22
senior tag
: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
what should I do about this?!
HSM
félisten
Jó, nyilván nincs annyi.
Ugyanakkor mutass már a Tomb Raiderben olyan jelenetet, ahol ekkora tér van ennyi emberrel: [link] [link].
Ezt most egy ötperces kör alatt lőttem. TR-ben max ha 5-6 karakter van egyszerre, de az se sűrűn.
És csak 90 körüli látótáv. A 100-astól még nekem is letérdel a masina.
(#1875) Tirexi: Hű, csak norb meg ne lássa ezt a hsz-t...
[ Szerkesztve ]
Locutus
veterán
Dehát a mantles képen kisebb a FOV. Úgy persze hogy több az FPS...
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
Abu85
HÁZIGAZDA
Az erőforrások explicit elérése megoldható bármilyen gyártón. A Mantle semmi extrát nem kér a hardver oldalán. Tisztán szoftveres technológiáról van szó. Akár beépülhet a DX-be, vagy az OGL-be is, csak egyelőre le se szarja az igényeket az MS és a Khronos. A hardverek egytől-egyig alkalmasak a jobb alapokra épített több GPU-s kezelésre.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
MiklosSaS
nagyúr
Az NVIDIA kartyak ugy tancolnak ahogy az AMD futyul enekel. Itt a bizonyitek !
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
norb55
senior tag
Igen az Nvidia kártyák ezt is tudják, amit az AMD-k nem . Karácsonyfa
[ Szerkesztve ]
MiklosSaS
nagyúr
Szerintem igy is a helyes. A (felsobbrendu) Radeon enekel (iranyit, parancsol) , az (alsobbrendu) NVIDIA meg tancol, villog (engedelmeskedik, hunyaszkodik, vegrehajt, alazkodik, stb) .
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
norb55
senior tag
Persze mert a Radeon hangkeltésre kiváló Sőt még ébresztőnek is elmegy.
Jaaa meg ha gáz vagy mikrosütő nincs akkor sütőnek is jó, a tojásrántotta, elkészül rajta 100%
Én azt mondom kinek a pap, kinek a paplan.
[ Szerkesztve ]
HSM
félisten
Tojásrántottában szvsz még mindig a GTX480 az etalon. Az modern powertune nélkül is tudta tartani a 94 fokot.
norb55
senior tag
Én 80%-os ventivel 80fokon tartottam őket SLI-be. 800MHz-es GPU tuningal.
Első SLI-m, amivel nagyon megvoltam elégedve. Az volt a baja, hogy gyárilag lomhák voltak a ventilátorjai, későn kapcsoltak magasabb fordulatra. De a radeonnál, ha magasabb fordulatra kapcsolod, a szomszéd átszól,hogy nembír aludni.
MiklosSaS
nagyúr
Azt te honnan tudod hogy szol a Radeon ventilatorja ha sajat allitasaid szerint soha eletedbe nem volt Radeonod ? Szerintem a szomszedod a 480 SLi miatt cirkuszolt, csak mar te sem emlekszel ra....talan igaz sem volt.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Tirexi
addikt
Videókból honnan máshonnan Miki.
MiklosSaS
nagyúr
Jo van'na . Csak a videok miatt jottek cirkuszolni a szomszedjai ?
[ Szerkesztve ]
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Shokkolo
addikt
azért ne védjük már az nV -t...
a 680 -as ref sem volt épp az a csendes, "zen" szerető embereknek való kártya...
Crysis 3 alatt behallatszott a fejhallgatóba a játék mellett
(és mindezek mellett szépen izzott is alig ak ritikus határérték alatt...
azon is sült volna a rántotta...
... és még jó, hogy a szomszéd nem jött fel bézbózütővel...)
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
maross
veterán
msi gigabyte 480-amat nem lattam soha 94 fokon
[ Szerkesztve ]
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
Shokkolo
addikt
Ref vagy costum volt?!
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
HSM
félisten
Több helyen is olvastam 90-95 fokos hőfokokról pedig a refinél. Pl. 96 fok: [link].
A legtöbb tojássütős vidit is ezzel a karival a főszerepben láttam tecsőn. Különösen szerették a hűtő kilógó fém tetejét erre használni, úgy kínálja magát.
[ Szerkesztve ]
Motion_Blur
félisten
Aztán 4 évvel később az AMD is eljutott erre a szintre
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
HSM
félisten
Ja. Bár az AMD-é legalább tud 40dbA mellett is 94 fok lenni, nem csak 50dbA mellett, mint a 480.
Quiet mód 40dbA-val, hát én máshogy nevezném azért azt még. Az über az tényleg über hangos 50dbA-val, holtverseny a 480-al TPU-n, bár hőfokban 2-vel vezet még a GTX, tehát még nem sikerült elrettentő trónjáról teljesen letaszítani.
[ Szerkesztve ]
Shokkolo
addikt
De dolgoznask rajta a srácok
Bár ez szélmalomharc, mind2 oldalon lesz siker és bukás is a jövőben.
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
Locutus
veterán
*facepalm*
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
Abu85
HÁZIGAZDA
Hogy legyen szakmai is kicsit kutattam a multi-GPU jobb kihasználása után. Na most nem olyan tragikus a helyzet, hogy ehhez Mantle kelljen. OpenGL-ben már van egy WGL_AMD_gpu_association kiterjesztés, ami a közvetlen elérést biztosítja a hardverekhez. Ha jól értelmezem, akkor ennél a Mantle csak annyiban több, hogy egy GPU partíció képes egy másik partíció memóriájába írni. Bár ez OpenGL-ben kicsit necces lehet, de az szerintem megoldható, hogy az egyik GPU a másik frame bufferébe írjon adatot.
Az Nv-nek is van egy WGL_NV_gpu_affinity kiterjesztése némileg eltérő működéssel. Sajnos csak Quadro kártyákra.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
teljesen jó. lassan ott tartok, hogy amikor látom a Mantle szót leírva, akkor egy bazi nagy ébresztőóra jelenik meg a szemem előtt
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Téma tudnivalók
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.