Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz BlackSoft #1771 üzenetére

    Inkább csökkenti az API többletterhelését és valóban többszálú leképzést biztosít. A jelenlegi programok ebből a képességéből profitálnak. Ez több fejlesztőnek nagyon fontos dolog, mert túl vagyunk egy konzolgeneráción, és az Xbox 360-on egy-két exkluzív elérte a 20000 batch/frame-et is 30 fps-sel, amikor ezt a sebességet PC-n jó programozás mellett is csak 5000 batch/frame-mel tudjuk hozni. Kivéve persze az olyan vadállat motorokat, mint a Nitrous, de nem mindenki öl az optimalizálásba annyi pénzt és időt mint az Oxide.
    Na most itt az új konzolgeneráció, amelyek képesek 40000 batch/frame-re, és PC-n még mindig nem történt semmi előrelépés. Nem mennének bele egy gyártófüggő API-ba a fejlesztők, ha nem gondolnák, hogy a szabvány már a PC versenyképességét veszélyezteti.

Új hozzászólás Aktív témák