úgy látom, piacismeretben nem vagy éppen a topon... emellett azt mondod, hogy nem az AMD hibája, hogy hazudoztak, hanem a vásárlóké, akik elhitték? jó hozzáállás
a barátodnak nem tudom, mennyire kicsi az APU-ja, de egyáltalán nem biztos, hogy sokat fog gyorsulni a BF4, ugyanis könnyen lehet, hogy a 7770 lesz a szűk keresztmetszet, amin a Mantle nem segít.
nem, nem tetszik az AMD - és most nem vásárlóként van bajom velük, hanem a piac iránt érdeklődő műkedvelő elemzőként. 2014 elején két olyan régóta várt dolguk jelent meg, ami agyon lett hype-olva, és sehol nincs attól, amit ígértek - helyette generálnak újabb ígéreteket. olyan jó lenne látni, hogy a here&now is működik náluk - de az utolsó ilyen élményem velük a HD5870 volt. (ill. a 7970 is, csak az igen-igen rövid ideig)
(#1590) Abu85: nagyon szép, amit írsz, és az is rendben van, hogy Te valóban kezdettől emiatt örülsz a Mantle-nek, de ez már megint nem a jelen. emiatt felesleges 290X-et venni, mert mire ebből lesz valami, addigra a 490X lesz a menő.
(#1599) Malibutomi: nem tökmindegy, mert a lebegtetett +20-40% arra lett volna elég, hogy 25x16-ban, ill. 57x10-ben jelentősen megdobja a sebességet, ahol azért már a 290X-szel sem minden rózsaszín.
a starswarm valóban impresszív (írtam is lejjebb), de ott a platform-GPU kommunikáció a kulcs, és nehezen tudom elképzelni, hogy ezt a részét ne tudná megoldani akár a MS, akár a Chronos - ha meglenne az akarat. egy proprietary API abban az esetben lenne ütős, ha mindkettőt tudná (ld. anno glide, amihez sokan hasonlítgatták is a Mantle-t).
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...