Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70051) V/ válasza Frenk (#70048) üzenetére


V/
Topikgazda

Az az e-mail cím amivel belépsz.

(#70052) V/ válasza lacoka55 (#70049) üzenetére


V/
Topikgazda

Alul a képernyőn ezt már próbáltad? Sötét mód.

Illetve reszponzív a weboldal és te állítod a kijelződet, ahhoz igazodik az oldal megjelenítés.

[ Szerkesztve ]

(#70053) V/ válasza Jar (#70047) üzenetére


V/
Topikgazda

Én is a tiédet, de nekem ez nem megtévesztés, ez lenne a lényege a hozzászólásaimnak.
Ahogy utaltam rá komoly erőfeszítés lenne átállítanom a webshop rendszereket hogy ne a legalacsonyabb ár legyen az alapértelmezett, én is az alapján nézelődöm máshol, így semmi értelme nem lenne hogy ezt megváltoztassam.

(#70054) cof válasza lacoka55 (#70049) üzenetére


cof
veterán

szemem kiesik mire több hozzászólást végig olvasok

Zoomolj bele, úgy azért élhetőbb lesz az oldal. Én 125% vagy 150% nagyítást használom. Kicsit a kétezres években ragadt a kinézet, mert akkor még jó volt a 4:3-as monitorokon, nem volt oldalt rengeteg kihasználatlan hely.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#70055) jojoando válasza lacoka55 (#70049) üzenetére


jojoando
senior tag

Kissé meg kell szokni az oldalt, inkább így mondanám. Van egy termék képe a reklámon, aztán az oldalra érve kiderül, nem is az annyi árú, a kis ikonok középen adják a valós terméket valós áron. De utána jön a jobb oldali szállítási díj, ezzel szeretnek szívatni, amit nem csípek, pl olcsónak adják az egeret aztán jobb oldalon az ár másik felét a szállításra teszik. [link] példa elvileg levitte az árát aztán jobb oldalt a szállítás 3100Ft plusz.

V! vam@ghibli.hu emailre sosem válaszol a Ghibli, miért? Írom a fenti cuccost hogy mi van vele és semmi válasz. [link] 2 napja a tranzitból is kijött és semmi, ????

(#70056) V/ válasza cof (#70054) üzenetére


V/
Topikgazda

Kicsit a kétezres években ragadt a kinézet,
Nem.
A reszponzív webdesign jelenleg is a legnépszerűbb tervezési metódus a weboldal készítés világában. A reszponzív webdesign-al tervezett weboldal (reszponzív weboldal) tökéletesen illeszkedik a különböző multimédiás eszközök (mobil, tablet, laptop, monitor, stb.) képernyőihez, azok felbontásától függetlenül.
Sőt új fejlesztésként jött sötét nézet is.
Most PH-t védem.

(#70057) V/ válasza jojoando (#70055) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha forintos a kiírt árad akkor az akár naponta többször mutat mást.
De valójában a From China to Hungary via AliExpress Standard Shipping az tényleg majd ennyi US $8.45 ami nálunk Express One futáros kézbesítés.
Megint nem védem az AliExpress eladókat, de emelkedtek a szállítási költségek mindenhol, ebbe nem biztos hogy termék ár is van beépítve, de szokott olyan is lenni, feltéve ha nem az AliExpress adja meg a szállítási módhoz tartozó árat és az eladó, nem vállal át belőle valamennyit vagy az egészet, hanem a felajánlott értéket rendeli a hirdetéshez.
Itt van valami 45 % kedvezmény egy adott pillanatos árhoz viszonyítva, de ezt nem igazán tudjuk ellenőrizni és ezzel azért nekem is bajom van.

Ghibli-hez.
Mert nem vagy logisztikai partner, csak egy magánszemély akivel nincs semmi kapcsolatuk.

[ Szerkesztve ]

(#70058) Surci1


Surci1
tag

Sziasztok.

Nemrég vásároltam alin egy nyomatékkulcsot hozzá tartozó átalakító fejekkel. Megkaptam a csomagot, de csak a szerszám volt benne, a négy átalakító fej nem. Az elmúlt években minden külföldi vásárlásból érkező csomagról készítek unboxing videót. Erről is készítettem. Inditottam az alin egy ügyet, mellékeltem is az unboxing videót és a termékről, csomagcimkéról is képeket. Leírtam, hogy a video bizonyíték arra, hogy a csomag zárt volt és sérülésmentes. Mindezt az eladó és az ali sem fogadta el. Ali azt kérte, hogy a csomagból hiányzó tételeket igazolja le a postai dolgozó és azt mutassam be Erre válaszként közöltem, hogy mivel a csomag zárt volt és sérülésmentes azt nem a postai dolgozó előtt nyitottam ki, hanem otthon. Ráadásul a csomag abban a tipikus szürke külsejű zacskóban volt aminek a belseje fekete. Ez ugye hegesztéssel van lezárva, igy roncsolás nélkül nem is lehet kibontani ill. a videon többször részletesen körbeforgattam hogy nincs sérülés a zacskón. Erre az ali minden szó nélkül lezárta az ügyet azzal, hogy semmi partial refund (átalakító fejek ára) nem jár nekem. Azt szeretném megkérdezni, hogy tudok még tenni valamit ez ügyben? Bevallom eddig azt hittem korrekt az ali, de ez..... vagy most már az alitól erre kell számítani? Sajnos nincs sok időm olvasni a topikot, de érdeklődnék hogy esetleg más is járt már így?

[ Szerkesztve ]

(#70059) V/ válasza Surci1 (#70058) üzenetére


V/
Topikgazda

Megreklamálod az elutasítást, van egy appeal dolog. Öf.-ból

A dispute döntés elleni fellebbezés
Ezen a linken Aliexpress Special Dispute Appeal
áll rendelkezésre egy fellebbezési űrlap

A linkre kattintva egy bejelentkezési oldal jelenik meg. Az jó ha nem vagyunk belépve az AliExpress-re mert megkavarja egy kicsit és kínai nyelvre válthat.
Az AliExpress azonosítónkkal lehet belépni.

3 lépésben kell megadni adatokat.
1. A dispute-ban érintett vásárlás azonosítója.
2. Bizonyítékok, amivel igazoljuk hogy rosszul döntöttek, az adott anyag linkjét kérik, jó nekik a Google Drive is, Youtube stb és persze szöveg is a kérésünkkel.
3. Mit szeretnénk a fellebbezés eredményeként, jelölni.

A Submit-ra kattintva küldjük el, 5 munkanapon belüli reakciót írnak.

[ Szerkesztve ]

(#70060) jojoando válasza V/ (#70057) üzenetére


jojoando
senior tag

Okés de 1 hete van ott valahol a cucc, lehet meg sincs már :(
Mit lehet ilyenkor tenni, ez nem így szokott jönni, sokkal másképpen kezeltek mindent eddig.

(#70061) Surci1 válasza V/ (#70059) üzenetére


Surci1
tag

Köszi a segítséget. :R Csak az a költői kérdés, hogy itt születhet-e más döntés vagy tipikusan az elsó ali döntését hagyják jóvá.

(#70062) V/ válasza Surci1 (#70061) üzenetére


V/
Topikgazda

Eddig a többségét elfogadták. Annyi gond szokott lenni hogy ha videót nem az AliExpress oldalán töltöd fel akkor esetleg nem tudják megnézni és eleve akkor nem jól döntenek, de ahogy leírtad azt eddig azért elfogadták, szóval az elutasítás azért érthetetlen.

(#70063) V/ válasza jojoando (#70060) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez most melyik? Az aug 28-asom sincs meg, de sehova nem tudok fordulni, majd 4 nap múlva dispute, mert akkor már nem tudnak küldözgetni a postára, bár azt ők is látják hogy ez nem postai, hanem futár.
Az egeret meg nehogy megvedd attól az eladótól, mert ez még akciós áron is 22-30 USD másoknál és a minősítése is rossz az eladónak. Ez inkább a megtévesztés, nem az amiről eddig beszélgettünk.

[ Szerkesztve ]

(#70064) cof válasza V/ (#70056) üzenetére


cof
veterán

Most PH-t védem.

Felesleges védeni mert ugyanígy nézett ki már akkor is amikor regisztráltam. Mobilon valóban ki van használva a teljes képernyő, de PC, Laptop kinek min, botrányos böngészőben. Oldalt rengeteg üres hely van, a betűk meg ezáltal aprók ha nem nagyítasz bele. Na de ez nem ennek a topiknak a témája...

Nagyítva:

[kép]

Alap:

[kép]

Szerintem ezen nincs mit ragozni.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#70065) Surci1 válasza V/ (#70059) üzenetére


Surci1
tag

A linkre kattintva az általad berakott kép szerinti bejelentkezési képernyő jelenik meg. Majd ott belépve az e-mali cimmel és jelszóval a következő kép fogad:

(#70066) Ka999 válasza Surci1 (#70058) üzenetére


Ka999
tag

Nekem is volt hasonló. Vettem egy terméket, amiből volt akksis és ceruza elemes verziót is. Én az akksisat rendeltem, de az elemes jött meg (elem nélkül). Nyitottam egy dispute-ot, hogy fizessék vissza a különbözetet. Kértek egy videót, ahol jól láthatóan mutattam, hogy ebben bizony semmilyen akksi nincs, mert az elem helyére befér a kisujjam. A válasz az volt, hogy az pedig az akksis verzió, dispute lezárva. :W
Gondolom az EU-s kötelező áfa szabályozás óta nagyon visszaesett a forgalom, és próbálnak mindent pénzt megragadni. Személy szerint én is kevesebbet rendelek azóta, és az ilyen 'húzások' nem is ösztönöznek rá...

(#70067) V/ válasza Surci1 (#70065) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem nem egészen a seller center jött be.

(#70068) Surci1 válasza Ka999 (#70066) üzenetére


Surci1
tag

Ezután én is jobban átgondolom, hogy mit rendeljek, mert így nagyon inkorrekt.

(#70069) btraven válasza V/ (#70067) üzenetére


btraven
őstag

Köszönöm a segítséget! :R
Hogy legyen valami jó is a sok panasz között:
Nekem rendeléstől számítva 17 nap, magyar postától 4 nap múlva megjött az ECSCCA rendelésem, bedobták a postaládába.

(#70070) dredjudge84


dredjudge84
őstag

Ha diamond ember valaki, annak van valami előnye? Illetve ezek a coinok mire jók?

(#70071) Surci1 válasza V/ (#70067) üzenetére


Surci1
tag

Laptopon léptem be az email címemmel és jelszóval. Brave böngészőben és edge-ben is ez a selleres bejelentkezési képernyő fogad. Chrome-ban és firefox-ban egyáltalán nem enged be, mindig error hibát ír.
Nem akarok összeesküvés elméleteket gyártani, de nekem ebből az jön le, hogy az ali seller párti lett. Vagy azokat a vásárlókat védi ezen a felületen, akik egyébként eladóként is regisztrálva vannak.

[ Szerkesztve ]

(#70072) V/ válasza Surci1 (#70071) üzenetére


V/
Topikgazda

A dispute menüpontban nézz már szét, lehet hogy most ott van az appeal lehetőség a dispute-nál vagy a vásárlási tételsorban.

(#70073) V/ válasza cof (#70064) üzenetére


V/
Topikgazda

Hosszú évekig nem volt reszponzív megjelenítés, most már van az is, erre gondoltam hogy nem 2000-es évben ragadtak, volt, van fejlődés. De persze mindenkinek mást jelet a fejlődés.

(#70074) ecaddsell válasza Surci1 (#70058) üzenetére


ecaddsell
aktív tag

Nekem is volt ilyen hasonló ott azzal sikerült menteni a helyzetet (lehet neked ehhez már késő), hogy a futárcég megadta a csomag súlyát (webes felületen kinyerhető volt) és az kevesebb volt mint a termék hirdetett súlya.
A futárcég mérését meg ugye tekinthetjük függetlennek.
Persze ez csak olyan terméknél működik ahol a súly alapján eldönthető a vita, csip-csup dolgoknál nem...

Szerk: Egyébként tőlem is kértek unboxing videót, annak ellenére, hogy a súllyal azért nehéz volt vitatkozni, de szerencsére mivel volt itt már nem tudtak mit előhúzni.

[ Szerkesztve ]

(#70075) jojoando válasza V/ (#70063) üzenetére


jojoando
senior tag

[link] ez a nanospré ami annyira rosszul jött és még itt is vacakolnak vele vagy lenyúlták, ha csütörtökön levámkezelik pénteken átadják az Expreszonénak, nem 1 hétig csak valamit böknek a csomagszámon 9-n kijött a tranzitból elvileg azaz addig megvolt de utána?

Egérrel kapcsolatban csak példát írtam, hogy ha vesz valamit a középső ikonok árait teszi ki az Ali, de jobb oldalt a szállítási költséget is figyelni szükséges a teljes árért mert ha ráklikkel a vásárlásra érheti meglepetés.

(#70076) V/ válasza jojoando (#70075) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, szerintem erről nem sokára kapod az MPL értesítőt, amit ma hoztak az 5 nap után került hozzájuk. szóval nálad akkor 14.-e

(#70077) lacoka55 válasza cof (#70064) üzenetére


lacoka55
aktív tag

A fekete háttérben nagyítva is nehezebben rosszabbul olvashatók a szürke betűk
nagyítás nélkül meg ugyan olyan rossz
jó lenne valamit változtatni javítani rajta hogy jobban olvasható legyen
a fekete betűk azok jók de a szürke és az a háttér ?
lehetnének nagyobb betűk mert a 2 oldalt laptopon rengeteg hely van [kép]

(#70078) Jester01 válasza V/ (#70041) üzenetére


Jester01
veterán

Az opció még rendben volna, de hogy pl. egy akármilyen elektronikai cucc mellé betesznek egy kábelt vagy rögzítőt tartozéknak és annak az árát mutatja az nem.

Itt ez a lámpa. Van belőle több opció, mind 5 dollár körül az rendben. De betesz egy teljesen más modellt is 2 dollárért...

Ez is igen határeset: USB3-as hub a képen és a címben is, de van usb2-es opció. Akkor írja rá hogy "usb 2/3" vagy tegye külön a 2 fajtát szerintem. Nyilván átverni nem fog, csak a keresést nehezíti. A cucc egyébként jó :K

Jester

(#70079) internetezoo


internetezoo
senior tag

A magasabb összegű AliExpress Standard Shipping-el kértem a szállítást, erre AliExpress Saver Shipping lett ECSCCA kóddal. Megteheti a váltást vagy kamu a leírása?

[ Szerkesztve ]

(#70080) V/ válasza Jester01 (#70078) üzenetére


V/
Topikgazda

Világos, de kereskedői szempontból mindig felmerül hogy hirdessük a terméket és hirdessük a hozzá való vagy javasolt tartozékokat külön kategóriaként, vagy az adott terméknél legyenek a tartozékok.
Mindkettőnek vannak pro-kontra érvei, aztán hogy melyiket választod az teljesen egyedi. Az AliExpressen is bármelyik megvalósítható, de valamiért ez terjedt el inkább.
Hogy melyik a megtévesztő abban nem igazán tudok állást foglalni. Én egyébként a termék és hozzá való tartozékok felé hajlok, mert ha megveszik a terméket, akkor lehet hogy látva hogy mi van javasolva akkor azt is megveszik és így több lesz a bevételem. Keresni is könnyebb ha a terméket írják be, nem kell keresgélni tovább mert ott vannak amik még odatartoznak.

(#70081) Ka999 válasza Jester01 (#70078) üzenetére


Ka999
tag

Ilyen lámpát használok évek óta, nagyon megéri az árát. És amikor ellopták a bicikliről, akkor sem fájt annyira újat venni. A 3+ items for $1.99 akcióban valóban el lehet hozni $1.99-ért ha sikerül találni mellé még 2 dolgot.

(#70082) V/ válasza internetezoo (#70079) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem illendő, de lehetséges, de nem mindig a kereskedő változtat. Főleg akkor nem illendő ha te fizettél, többet fizettél érte hogy az legyen.
Ha megérkezik lehet reklamálni, mert a vásárlásnál látszik hogy te milyen szállítással vetted meg és a nyomkövetésnél meg az ha nem azzal jön.
Már elindult vagy még a logisztikai központban van? Mert akkor még változhat.
Pl amikor az van kiírva hogy 10 $ felett Ali standard, de az majd akkor lesz az ha a vásárlások értéke tényleg annyi lesz, addig kaphat "gyengébb" azonosítót amíg nem teljesül.
Itt nem értem azt hogy te konkrétan azt jelölted és ennek ellenére lett másik.

(#70083) Jester01 válasza Ka999 (#70081) üzenetére


Jester01
veterán

Nekem is van 4. Egy halott, egy nem tölthető, egy amiben a fehér fény kimúlt és egy amiben alig megy már az akksi.

Jester

(#70084) direwolf válasza V/ (#70080) üzenetére


direwolf
őstag

Nem kell állást foglalni, ez a fajta kereskedői magatartás teljesen általános az Aliexpressen (meg még jó néhány kínai webshopban) El kell fogadni, hogy más kultúra. Igazodni kell hozzá, vagy hazai ("nyugati") webshopból kell rendelni.

"I've seen things you people wouldn't believe"

(#70085) lacoka55 válasza Jester01 (#70083) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Milyen aksi van benne ? nem lehet cserélni ?

(#70086) Jester01 válasza lacoka55 (#70085) üzenetére


Jester01
veterán

De, lehet csak nem éri meg. Ha jól rémlik ilyen kell bele. Ez mondjuk $12/5 darab plusz $5 szállítás (lassú) de amúgy 3-4 dollár körül már 15 napos szállítással találni komplett lámpát.

Ez nem a bringás topik de ha már szóba került... Nincs rajta töltöttségjelző és amikor lemerül akkor nem lassan elhalványodik hanem hirtelen kikapcsol. Ez elég veszélyes ha menet közben nem veszed észre. Pedig van nálam tartalék lámpa is.

[ Szerkesztve ]

Jester

(#70087) daniele


daniele
aktív tag

Sziasztok!

Anyukám és én ma reggel kaptunk külön külön sms-t, hogy átvehetőek a csomagjaink. Mindkettő rendelés ECSC-s. Az egyik 08.23-án, a másik 09.08-án lett rendelve.
Az lenne a kérdésem, hogy vajon kiadják nekem az ő csomagját is? Az ő csomagja a leánykori nevén van, mert Apával elváltak. Tehát csak a bejelentett lakcímünk egyezik, a vezetéknevünk nem. Megvan a képernyőmentés az sms-éről, valamint fejből tudom a telefonszámát.

Köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#70088) lacoka55 válasza Jester01 (#70086) üzenetére


lacoka55
aktív tag

OK
méret 6x22x48mm ha belefér lehet nagyobbat is bele tenni egy telefon aksit is bele lehet tenni ha olcsóbban meg tudod venni vagy egy külső aksit valamilyen dobozba pl egy 18650.es li cellát
a hirtelen kikapcsolás valószínűleg azért van mert ezekbe bele építenek egy túltöltés és túlzott lemerülés ellen egy kis panelt védő áramkört és ha az aksi feszültsége eléri pl a 2.5V-ot akkor kikapcsol a védelem e lehet
ha van hely a lámpában be lehetne építeni egy kis méretű volt mérőt meg egy kis nyomó gombot amivel ellenőrizni lehetne a feszültséget
ha 3v alá csökken a feszültség várható hogy hamar lekapcsol [link]
vagy kell vinni egy tartalék lámpát

(#70089) cof válasza daniele (#70087) üzenetére


cof
veterán

Ki kellene, mivel nem ajánlott levél.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#70090) asynur válasza lacoka55 (#70088) üzenetére


asynur
tag

Nálam van éppen szétszedve egy (bespájzoltam párat amikor még olcsóbb volt, akkukat is beszereztem pluszba), az akku méretet 30x15x3mm. Én akkor használom őket amikor tudom, hogy még világosba hazaérek és max rövid ideig kell csak, mivel ahogy már előttem elhangzott az akku elég lutri benne (először lepróbálom őket mindig otthon egyszer, a jobbak 1-2 órát bírnak fullra töltve) és kb. fél év után lehet kukázni normál használat mellett így is volt párszor, hogy mire hazaértem már nem világított. Még azt is hozzáadnám, hogy a leírással ellentétben abszolút nem vízállóak (amit használok annál ezt általában megoldom házilag), van amin zörög a gomb szóval a minőség nem az igazi viszont a fényerő rendben van.

[kép]

#70036 V/ :
Ez nálam az Appban volt belépve dollárba azon az oldalon amiről #70031 Ka999 képeket dobott fel, lehet valami bug volt vagy benéztem (direkt megjegyeztem, hogy ez így nem az igazi) itt mindenesetre most jól írja az árat.
De pl. a kívánságlistában (app és böngésző egyaránt) rendszeresen rosszak az árak és nem a nettó bruttó a különbség, hanem mintha simán nem frissítené a listában őket.

[ Szerkesztve ]

(#70091) V/ válasza asynur (#70090) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindig USD-ben nálam, így nem kell frissíteni de pl. ha lejárt az akciós ár akkor fissíti a kívánságlistát is. A böngészőnél lehet hogy csak olyan mértékű a változás hogy nem tölti le újra az oldalt, hanem az előző állapotot mutatja.

(#70092) btraven


btraven
őstag

Véletlen lenne hogy tegnap megkaptam az alis csomagomat, utána kaptam egy sms-t hogy van csekély díjtartozásom 526 Ft? Csekély - milyen postai szakkifejezés. És látogassam meg a posthuxhelpx.com oldalt. Nyilván átverés.

(#70093) V/ válasza btraven (#70092) üzenetére


V/
Topikgazda

Véletlen és kamu. Egyedül a Fedex számol el utólag.

(#70094) direwolf válasza btraven (#70092) üzenetére


direwolf
őstag

Én is kaptam hasonlót ma. Full kamu.
Azt viszont nem tudom a véletlen számlájára írni, hogy egy reklamációm után (ami teljes visszatérítéssel zárult) 2 héten keresztül napi 50-60 ilyen "veddátacsomagod" spamet kaptam. Se előtte, se utána nem volt ilyen.

[ Szerkesztve ]

"I've seen things you people wouldn't believe"

(#70095) Churpik


Churpik
junior tag

On November the 11th, the platform launches a Sales Festival, also called The Singles Day. This event is similar to Black Friday, but it lasts from November 11th to November 13th, as a rule.

The Festival starts at midnight on November 11th, and runs for 3 days. You can actually get prepared for it beforehand, because the site demonstrates goods with discounts two weeks before the Festival.

To take part in the Festival, you need Aliexpress mobile application, so make sure you install it beforehand.

Promo codes:
SINGLEDAY7 – $7 for orders of US $50
SINGLEDAY10 – $10 for orders of US $90
SINGLEDAY12 – $12 for orders of US $110

* utána érkezik a Black Friday (Nov 24) és a Cyber Monday (Nov 27)

[ Szerkesztve ]

(#70096) csuhi17 válasza jojoando (#70027) üzenetére


csuhi17
tag

Koszi tényleg lemaradt.
UH898994570YP.
megkérdeztem hogy honnan jön a csomag, azt írta hogy franciából. A parcellsapp on meg "Next tracking numbers 158272200213636743602038"
Nem értem miért kamuznak.

(#70097) jojoando válasza direwolf (#70094) üzenetére


jojoando
senior tag

Nem tudom, mikor miért, de eddig nekem is emailon jöttek nyerős levelek, vagy fizessek a postának költséget, illetve telefon sms-t kapok sokat oneplusz belépő kód miatt mindig más számról pedig a bejötteket tiltom, de hogy ebben mi a biznisz, passz.

(#70098) KonzolKartel

Legyen valami pozitív is, mostanában a supporttal elégedett vagyok. Persze a nyitott ügyek azok teljesen validak, de minden esetben korrektül járnak el. Most is volt, hogy eredeti gyári termékként hirdeti az eladó, de hamisítványt kaptam. Csatoltam pár proofot, és bele is egyeztek az általam megjelölt részleges pénz visszatérítésre.

Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

(#70099) V/ válasza csuhi17 (#70096) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez egy Yanwen logisztikai azonosító nem ezzel szállítják mindig kap egy másik szállítói azonosítót, nálad akkor Express One lett.

(#70100) jojoando válasza csuhi17 (#70096) üzenetére


jojoando
senior tag

Alapjaiban neked kéne tudni, melyik raktárból szállítsák. :D A Ciaino Franciát ír [kép]
A Yanwen Kínát :D [kép]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.