Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Öregszem
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Sajnos még nekem sem jöttek meg a Márcuis 7.-én rendelt cuccok :/ Meg néztem őket az Orders-nél, mindegyiknél változott az érkezési idő Májusra. Nem semmi, hogy ilyen sokáig tart ez az egész, tavaly október-novemberben kicsivel több mint 3 hét alatt megjöttek a rendelt cuccok. Ja igen, mindegyik U-s (itt van az egyik: UH220496845BE)
PSN: KalacskepuXY
-
Mr.Pentele
tag
Sziasztok!
A héten írtam itt a fórumon, hogy megérdeklődöm a Postánál a Prime levelek kezelési metódusát, hiszen sokatok ilyen jellegű küldeményével voltak problémák, érthetetlenségek a napokban.
Íme a Magyar Posta álláspontja:
Számomra elég érdekes továbbra is, hogy sehol sem írják ezt a honlapjukon, ÁSZF-ben, Terméklapokban, stb. helyeken, viszont legalább már van írásos dokumentumunk a témára vonatkozóan.
-
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #48995 üzenetére
A július 1-nek nincs köze az árfolyamhoz. $ az AliExpress alap devizája, a más deviza ebből van kiszámolva egy nem tudom milyen árfolyammal, de eddig az mindig rosszabb volt mint a kártyát adó cégé.
Ha majd mi is €-ban fizetünk akkor oly csekély az eltérés a $ és az € keresztárfolyamnál hogy lehet €-ra állítani, de amíg forintunk van praktikusabb a $. -
Flashget
félisten
Egyébként az nem úgy van, hogy ezt az áfa mizériát mi magunk is intézhetjük és akkor nincs + rárakodó tétel az áfán kívül egy 5$-os tételnél?
Realme GT Master Edition
-
djsunstealer
aktív tag
V/ kérdezem, hogy szerinted majd július 1. után is érdemesebb inkább dollárban fizetni, mint Ft-ben. Messze van még, csak kíváncsi vagyok, mik a "megérzéseid" a meglévő infók alapján.
-
Topikgazda
válasz shortcutme #48993 üzenetére
Az UK nem EU. Itt 27 féle irányba kell dolgozni annak aki felvállalja és 9 féle devizában
[ Szerkesztve ]
-
shortcutme
tag
> majd melyik harmadik országbeli kereskedők fogják kérni az EU-s adószámot és fogják fizetéskor az áfát beszedni nem lehet megjósolni, erre egyébként most is van lehetőség, de minek élnének vele ha egyébként ez nekik felesleges macera
A topic aliexpressről szól, az UK-ban (meg más országokban, ahol van ilyesmi) belépett az ilyen jellegű rendszerbe január 1-én, így várható, hogy itt is be fog.
-
Topikgazda
válasz shortcutme #48989 üzenetére
Ne téveszd már meg, az áfa megállapítása most is országonként eltérő szabályozású és az marad nemzeti hatáskörben. De él a jogszabály, az EU-s és a magyar is (vám és héa törvények) szóval igencsak biztos és ha netjogtárban a jogszabályt az új időpontra állítod akkor el is olvashatod. Pl a vámtörvény : Váltás a jogszabály következő időállapotára (2021.VII.1. -)
A posta meg dolgozik a saját dolgain hogy meg tudja csinálni azt amit kell.
Az hogy Belgiumban mi lesz az bennünket nem igazán érint.
Viszont nem arra irányult a kérdése. Ha vásárláskor fizeted az áfát az nem volt téma, eddig is úgy volt hogy akkor nálunk Magyarországon nincs mit fizetni, ebben nincs változás abban, hogy majd melyik harmadik országbeli kereskedők fogják kérni az EU-s adószámot és fogják fizetéskor az áfát beszedni nem lehet megjósolni, erre egyébként most is van lehetőség, de minek élnének vele ha egyébként ez nekik felesleges macera, majd lerendezi a veveő a saját vámhatóságával. Ha csökken az ügyfelek száma az áfa fizetés miatt annál teljesen mindegy hogy beszedi vagy nem szedi be az áfát. Ha az EU azt írta volna elő hogy csak ilyen feltételekkel lehet (kötelező az áfát beszedni) eladni az EU területén, az a nemzetközi egyezmények miatt nem lehetséges, így különösebb változás nem fog történni, a + adminisztráció költségeit nem fogják vállalni, még akkor sem ha azt a vevőkre terhelhetnék.
Pl. az eBay esetén sem lett az eladók díjának csökkentéséből semmi, mert jöttek az új költségek. És ezeket végül a vásárlók fogják kifizetni, így nem egészen a + költséges megoldás a mi érdekünk. -
Inhouse
őstag
válasz shortcutme #48989 üzenetére
- Július 1. előtt rendelt, de július 1 után beérkező csomagok: Csomag ár + 27% Áfa + 1500-5000 Ft vámkezelési díj
Na, ez be...tenné a kaput...
1$-os példánál maradva, 300Ft+81Ft+1500-5000=1881-5381Ft a vége, csodaszép!
Na, pont ez ami nem kéne... Marad az, hogy inkább menjen vissza az eladónak, és csak 300Ft bukta, ennyi kibúvó van a töketlenkedés miatt.Üdv Inhouse
-
shortcutme
tag
válasz Inhouse #48971 üzenetére
Semmi se biztos még, de jelenleg legvalószínűbb a 150EUR alatti csomagok esetén:
- Július 1. előtt rendelt, de július 1 után beérkező csomagok: Csomag ár + 27% Áfa + 1500-5000 Ft vámkezelési díj
- Július 1. után rendelt, de a weboldalon, rendeléskor kifizetett Áfa esetén: Csomag ár + 27% Áfa (nincs vámkezelési díj)Bpost ez irányú tájékoztatása: https://www.bpost.be/en/shopping-outside-eu
[ Szerkesztve ]
-
#14264320
törölt tag
Látom panasz panasz hátán. DE! COVID mindenhol. Az hogy valaki berakta, miszerint megérkezett az országba még nem jelent semmit. Majd ha az a Postára is megérkezik. AZ NKKP-ba. (Ez is lehet akár 1 hét is. Valszeg a Pakktól függ amit szétszednek. És van olyan is hogy nem is valós info) Sok esetben a Lokális érkezés az EU-t jelenti. (Az Ali majd mindig ...) Az nem az NKKP! Az UH esetében is az érkezés Belgiumot jelent. Azt onnan Német határra
(1-2hét múlva és ez jelenti az Ali szerint a lokálist), azt onnan el Pestre (1hét múlva ) azt kicserélőbe (2-6 nap), majd onnan feldolgozás és helyi postára (1-2 hét)
Az LT már gyorsabb( Mert majd minden esetben 2-5 nap alatt megy NL-be majd onnan 1hét Pest ás 3-4 nap NKKP, majd 1hét és láthatod is.
De ami érdekes volt nekem mostanában. Az UA és UJ. 20-26 nap (bár régebbi UJ az 35 napos volt). Ezzel szemben 2 RE már 20. napja Kínában köröz. És még hol az NKKP-s várakozás?
Szal ha a kicserélőben van a magyar posta szerint, csak akkor mondhatjuk, hogy itt is van az országban. És onnan is 1-2 hét míg kézhez kapod. És lehet, hogy most épp a Cainiao a gyors. Mivel egyik sem regisztrált így szerintem lényegtelen.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz interstate76 #48986 üzenetére
Értem az álláspontodat, bár nem egészen jól látod. A szállító cégek kamu adataiért nem az eladó felelős.
Viszont az eBay-es megoldásod szabályellenes nem lehet negatív értékeléssel kényszeríteni az eladót. Ha nem érzi magát hibásnak akkor jelezheti az eBay-nek és ők nem szokták különösebben indokolni a kitiltást.[ Szerkesztve ]
-
interstate76
addikt
A bejegyzés az Ali oldalán szerepel. Ha fals, akkor azért járna vissza a pénzem, mert az eladó kamuinfókkal traktál, ha valódi, akkor pedig azért, mert már biztosan nem kapom kézhez a terméket. Számomra ez ilyen egyszerű, és a 75 napos védelemtől független.
Ha eBayen egy ilyen esetben azt írom egy eladónak, hogy negatív feedbacket kap tőlem, ha nem ad azonnali full refundot, akkor másnap jön a levél, hogy elindították az utalást, itt meg lazán megteheti az eladó, hogy nem is válaszol. Először még tolt egy terelést, aztán 3 napja semmi. Ilyet sem az eBayen, sem a népszerűbb webshopokban nem láttam, pedig túl vagyok jópár levélváltáson. Ez is az Ali rendszerét minősíti, hogy ilyesmi belefér náluk egy eladó részéről. Számomra ez - is - vállalhatatlan.
Nincs ezzel semmi komolyabb gond, csak rossz véleménnyel vagyok a vásárlóvédelmi rendszerükről. Ettől másnak még lehetnek jobb tapasztalatai az Alin, mint másutt. Köszi, hogy próbáltál segíteni!
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő...
-
Topikgazda
válasz barry26 #48982 üzenetére
Akkor semmi. Van egy olyan a visszaküldés dispute-nál hogy nem megfelelő volt a szállítás, de mit lehet kérni ha ingyenes volt a szállítás? Mondjuk kérsz 10%-ot mert nem a választott szállítási móddal küldték erre azt kapod mert ebben a részben vagy hogy oké, nem 10% hanem teljes refund, de küldd vissza. Arról nem is beszélve hogy többen többször jártunk úgy hogy ez a szállítási móddal hamarabb itt volt, mint ahogy a China post ideje lett volna. Én ekkor sem reklamáltam meg.
-
tranceplanet
addikt
Köszönöm az információt! Kinyomtatom a levelet és holnap át is veszem.
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
Topikgazda
válasz Inhouse #48981 üzenetére
Leírtam, július 1-től él, ez azt jelenti hogy ami július 1-én érkezik az országba, kerül a posta kezelésébe azt az új szabályozás szerint fogjuk "vámoltatni", ami június 30-án az pedig a most érvényes szabályok szerint. Ez a határidő.
De szerintem június 15-e előtt meg fog jelenni az ÁSZF módosítás, főleg azért mert július 1-től egyébként szoktak árat emelni és ez is a kész lesz addigra.
Én egyébként a magyar vámosok lépését várom az online vámolás tekintetében, mert ugye nem vagyunk a posta megbízásához kötve, ha mi vámoltatunk azért az állam nem kérhet pénzt, az áfa befizetésért sem.[ Szerkesztve ]
-
Inhouse
őstag
Nem haragszom, csak nyugodj meg!
Persze erről a témáról volt szó, de az általam kérdezettekre nem volt igazából válasz.
Az ÁFA nem gond, nem is írtam ilyet. A kezelési költség attól, hogy sávos még sajnos lehet aránytalanul sok a filléres cuccoknál. Sajnos most sem látok kizártnak egy minimum 1000Ft-os díjat, aztán onnan sávozódik felfelé... ne legyen igazam.
Tudom az árakat, azért vásárolok innen.
A beidézett szöveg alapján (ami a jelenlegi szabály, nem?) arra lehetne következtetni, hogy továbbra sem lesz plusz költség 22€ alatt? Vagy te mit látsz belőle? Nekem mit kellene látnom belőle? Téged nem zavar az, hogy az előre nem látható érkezés dátumához kötnek a vásárlás árát megváltoztató szabályokat?
Akkor nincs határidő a részletek közlésére? Majd lesz valami, valamikor? Ez van akkora gond, mint a postai anomáliák...Üdv Inhouse
-
Topikgazda
válasz tranceplanet #48979 üzenetére
Ezt az értesítőt aki bemutatja az kapja kézhez, mielőtt átadják a csomagot a kézbesítést a vonalkód lehúzásával bejegyzik, de nincs okmány kérés, az Azonosító: 665106_XXXX_XX_XXX -val van eltárolva a polcon a küldemény, azt keresik ki.
Ha e-mail akkor kinyomtatom és azt odaadom neki.[ Szerkesztve ]
-
tranceplanet
addikt
Sziasztok!
Megérkezett a a PostNL küldemény:
Tájékoztatjuk, hogy nemzetközi küldeménye érkezett, TIMEA SZENTEINE MOZER névre, amely 2021.05.05-ig átvehető Várpalota 1 posta –n.
Azonosító: 665106_XXXX_XX_XXX *
Kérjük, az átvételhez hozza magával ezt az értesítőt.
Amennyiben az küldemény a fenti időpontig nem kerül átvételre az visszaküldésre kerül a feladó részére.
*nem nyomkövetés szolgáltatással érkező küldemény, csak belső kezelésre szolgáló adat.A feleségem nevére érkezett, ezt csak meghatalmazással tudom átvenni? Érdekes, hogy a postás nem hozta ki házhoz.
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
Topikgazda
válasz interstate76 #48973 üzenetére
Ilyen a vásárlói védelem, a pénzt visszakapod. De kezdetektől 60 nap volt maximum (ami még újabb max 60 nappal emelhető volt) az olcsó szállításoknál,, mert ez az idő függ a szállítás módjától, van ahol rövidebb.
A COVID miatt folyamatosan növekedett a szállítási idő és megnövekedtek a dispute-ok, úhgy hogy az esetek többségében 1-2 hét után csak megkapta a vásárló. Ha tisztességes volt akkor kifizette újból, de volt olyan aki ugyan tisztességes, de úgy gondolta hogy késedelem miatt ez a kárpótlása.
Mit tettél volna az AliExpress helyében? Ők emelték a szállítás védelmi időt.
Nincs valódi bizonyítékod arra hogy tényleg igaz az a bejegyzés egy hivatalosan nem könyvelt küldemény esetén.
Mi akik régóta vásárolunk az AliExpressen tudomásul vettük hogy ez így működik, ha nem felel meg akkor nem vásárolunk. Volt néhány webshop ahol átvágtak a vásárlói védelmükkel, így a kézenfekvő megoldáshoz nyúltam, nem vásárolok tőlük. -
barry26
tag
Sziasztok,
Rendeltem 2 led szalagot aliról, a hirdetésben China post volt megadva, emiatt választottam ezt az eladót, valamivel drágább volt mint a többi. Most adta fel a csomagot, viszont Cainiao Super Economy Global adta fel a tracking alapján... Üzenetekre nem reagált, dispute-ot csak 10 nap múlva tudok indítani. Shipping methodok között nem is szerepelt ilyen.
Mit tudok tenni ilyen esetben?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Inhouse #48971 üzenetére
Ne haragudj de többször írtuk már és a Magyar Posta is írta, értéktől függő sávos lesz a kezelési költségük. Legalább hetente írva van itt, főleg mióta Telex is leadta, meg a többi média.
Emlékeztetőleg július 1. ez azt jelenti hogy ez határidő, már 2018 óta meg volt a jogszabály amit 2016-ban kezdtek el kidolgozni.
Ekkor ez alábbi volt az álláspontjuk, mielőtt bizonyos kereskedő lobbi és néhány állam mást kezdett el gondolni, olyan államok ahol nem számít hogy az állam drágán működik, de mindent garast ennek ellenére beszednek a fogyasztóktól.Kisértékű áruk importja
A hatályos közösségi szabályozás alapján amennyiben egy áru értéke nem éri el a 10 € értékhatárt (vagy tagországi döntés szerint a 22 € értékhatárt), akkor egy egyszerűsített eljárást alkalmazhatnak. Ennek az egyszerűsítésnek az adózásra való kihatása, hogy áfát nem vetnek ki rá, így ezen kisértékű áruk importálása után nem kerül sor adófizetésre. Két magánszemély közötti, nem kereskedelmi áruküldés esetében az áfamentes értékhatár 45 €. További kedvezményt jelent, ha az áru értéke nem haladja meg a 150 € értékhatárt, ekkor nem vetnek ki vámot rá.
A fenti egyszerűsítések, illetve adókedvezmények alapja, hogy az adó összege annyira elenyésző lenne, hogy az adminisztrációs költségek meghaladnák az adó és vám értékét. Egyes felmérések alapján, amennyiben a 10-22 € értékhatár közötti árukra vámeljárás vonatkozna, a teljes vámeljárás adózói költsége közel 9 € lenne.Volt aki írt olyat hogy azután megáll az élete ezért most vásároljon mindenki.
Minősítés nélkül írom, ez értelmetlen ötlet.Ma vagy holnap bemész a boltba és nem veszel semmit mert 27% áfa van egy nyamvadt kiflin is?
Elméletben ugye 6000 Ft felett eddig is volt áfa felszámolva egy eddig 100 Ft-os valami 127 Ft+ 20 Ft lesz ha a Magyar Postával vámoltatod.
Csak annyi lesz ennek a vége hogy amit megtudsz venni itthon olcsóbban vagy annyiért mint az AliExpressen megvehetnéd azt itthon veszed meg,
De tegyél meg egy dolgot, a melyeket utoljára vásároltál arra tegyél rá 58%-ot (27% áfa+23% átlag jutalék) és olyan áron nézz szét itthon hogy megkaphatod-e. Erre persze adott esetben rájön az itthoni szállítási költség. -
interstate76
addikt
Hát, amikor olyan a shipping info, mint esetemben, azaz hogy elvileg 1 hónapja Magyarországon van a cucc, akkor konkrétan vicc, hogy csak 3 hét múlva tudok dispute-ot nyitni. Sem eBayen, sem az általam rendszeresen használt kínai webshopokban nem vártam még ennyit semmire és nem volt még egyetlen olyan reklamációm sem, amit ne sikerült volna kielégítően rendezni, és mindezt kb. 200 rendelést követően írom. Itt meg 2 hónappal a termék kifizetését követően még 3 hét a várakozási idő? Hát, gondolom a topik elbírja az Alival kapcsolatos negatív visszajelzéseket is, szóval megejtenék egyet: sztem ez a siralmas kategóriának is az alja.
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő...
-
Inhouse
őstag
Csinálhatunk egy összefoglalót, hogy akkor most mi is legyen a további rendelésekkel, hogy ne szívjunk nagyot? Volt itt írva, hogy amíg nem tisztázódik ne nagyon rendeljünk... 3 hónapig nullázzunk? Ha rendelünk kis értékűeket, előfordulhat, hogy 1$ mellé kapunk ÁFÁ-t és 3500Ft kezelési költséget, vagy biztos, hogy a sávos lesz és igazodik a termék árához? Mondjuk akár 1000Ft is gazdasági totálkár lenne ilyen esetben. (mondjuk nekem eddig is fura volt az, hogy jósnak kell lenni, mert az érkezéskori váltással számolnak, most meg arra kell gömböt venni, hogy mikor fog megérkezni a rendelésed, mert onnan számít, agyrém, követhetetlen, marhaság)
Mikorra kell kidolgozzák a részleteket, nincs valami épkézláb határidő erre? Meddig lehet ez a bizonytalanság? Megtehetik, hogy csak július 1-én tisztázzák a helyzetet? Az is lehet, hogy megint halasztanak rajta?Üdv Inhouse
-
Topikgazda
válasz interstate76 #48966 üzenetére
Annyi a szállítási védelmi idő, ha addig nem érkezik meg csak azután lehet reklamálni az alap 60 napot egy éve 75 napra emelték.
-
interstate76
addikt
Ha az Ali oldalán a "Track Order"-re nyomok, akkor az alábbiak a legfrissebb infók:
"2021-03-27 16:54
GMT+8
Delivering
Shipment at local distribution center2021-03-23 12:26
GMT+8
Accepted by Last Mile Carrier2021-03-17 18:58
GMT+2
Arrived at destination country"Két másik rendelésem is befutott azóta, ill. korábban sok másik, és az országba történő beérkezést követően nekem még soha nem tartott közel 1 hónapig a kézbesítés. Ezért gondolom, hogy vagy lenyúlták, vagy fals a shipping infó.
De a kérdésem nem is erre vonatkozik, hanem hogy az Ali tényleg úgy működik, hogy egy ilyen esetben még heteket kell várnom arra, hogy dispute-ot tudjak nyitni? Több, mint 2 hónappal a termék kifizetése után? Nem nagy összegű a rendelés, ill. ilyenkor mindig számolok azzal, hogy lehet, hogy soha nem érkezik meg, de azért az vicc, hogy ennyit váratnak.
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő...
-
Flashget
félisten
Bp.18. ker. TV készített egy rövidfilmet a ki nem kézbesített levelekről.
[link]Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz xy.zsolt #48961 üzenetére
A kamu megérkezési könyvelésűre nem érdemes hibatkozni, de amit látható a könyveltek esetén hogy 2-7 nap közt van még leterheltségi időben is az hogy az NPKK-ban vannak, azt amivel nem kell foglalkozni miért ott tárolnák hetekig? Az új kitaláció viszont bizonyítja hogy máshol viszont tárolják, most már rendszerszintű az, hogy minimum 24 órával később írják be a helyi postán az átvételüket.
Ez azt is jelenti hogy ha ez van beírva:
A bejövő küldemény szállítása folyamatban Nemzetközi Posta Kicserélő Központ onnan kiküldték a következő bejegyzést a fogadó hely írja be, de ez a tényleges átvétel után akár több óra, nap is történhet, annak ellenére hogy az adott helyen fizikailag ott van.
A te U-s bejegyzésednél mivel nem könyvelnek tovább -ha igaz a bejegyzés- a megérkezésnél, de ez nem azt jelenti hogy az NPKK-ban van elakadva. Ők továbítják és a fogadó fél írná be a következőt. -
xy.zsolt
őstag
biztosan zűr van itthon....pl az egyszer már az MP oldalán is beérkezettnek jelzett csomag tűnik el másnapra Amik viszont ott vannak nem mozdulnak....mintha beraknák egy gyűjtőbe ami akkor mozdul majd mielőtt lejárna az abban lévő csomagok azonos szállítási határideje Egy hétig lehetett a húsvétra és emberhiányra fogni, de ez már túl van azon, túl sokan várnak már 2 hete az mpkk-ban lévő csomagjukra. Ugyanakkor ami határidőre érkezik be az 2nap alatt kézbesítésre kerül.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Topikgazda
válasz internetezoo #48959 üzenetére
Az U-s nem könyvelt küldemény arra nem lesz semmi fejlesztés, jobban zavaró az hogy a könyvelt küldeményekkel szerencsétlenkednek és ők semmit nem fogtak a Szuezi csatornára, egyébként is 1 hét késedelem lett volna, ha ipari nyersanyagot küldtek volna neked levélben, csomagban. A raklapos szállítás magánszemélynek nem a posta profilja.
És Belgiumból vagy repülő vagy teherautó, nem hajó. -
internetezoo
senior tag
Ugyanúgy 03.29 óta a nemzetközi kicserélőben az UH...BE csomag. Kínából Belgiumon keresztül, holott Belgiumban csak 6 napott pihent. Ráfogják a szuezi csatornára...
Ha már fejleszt a magyar posta a júliusi változásra akkor nem mostanában kellene teszt módban próbálnia hogy majd élesben is működjön?[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz interstate76 #48953 üzenetére
megint valami zűr van.
Nekem 03.29-el áll ajánlott levél OLK-s utolsó üzenettel. nem is 1 darab hanem kettő, nem nyomkövetett csomagok hol ténferegnek hazánkba meg se se merem kérdezni. -
Topikgazda
válasz Moonwolf #48956 üzenetére
Meg kell adnod az okot és ha 1 órán belül volt akkor nem kell az eladónak elfogadnia, ha később történik akkor jóvá kell hagynia. Ezután a vásárlás lezárul és 2-5 nap múlva pénzed visszakerül hozzád.
Ebben a hozzászólásban látod az okokat, és vagy az első vagy az utolsó amit kellene jelölnöd.[ Szerkesztve ]
-
Moonwolf
senior tag
Olyankor mi van hogyha rányomok a "Request Order Cancellation", a pénz visszajön?
=Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\
-
Topikgazda
válasz interstate76 #48953 üzenetére
Milyen nyomkövetési számot kaptál mert kétséges hogy valós az a 03.27-i bejegyzés.
Ez alatt nem feltétlen a helyi postahivatalt kell érteni: "local distribution center"[ Szerkesztve ]
-
interstate76
addikt
Sziasztok!
Kellene egy kis help: 02.09-ei rendelésem elméletileg 03.27. óta a "local distribution center"-ben van, ami ugye nyilván képtelenség, mert rég kézhez kaptam volna. Vagy lenyúlták szállítás közben, vagy fals a shipping info. Az eladó nem válaszol a megkeresésemre, próbálok dispute-ot nyitni, de ezt az üzenetet kapom:
"Our records show that your order has arrived at its destination country and is currently in transit. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by 2021-05-04 , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience."
Vártam több, mint 2 hónapot egy rendelés kifizetése óta, és most még kb. 3 hétnek el kell telnie ahhoz, hogy nyithassak egy dispute-ot?
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő...
-
Digitalpimp
senior tag
Az "európai zsidók" elkezdtek betojni a "keleti zsidóktól" azért az egész EU-s új szabályozás. Ennyi.
És igen, az emberek rengeteg dolgot vettek kintről amit itt nem, vagy 5-10-szeres áron kapott csak meg. Ennyire túlárazott dolgokat meg ezután sem fog itthon venni."...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
cof
veterán
válasz djsunstealer #48949 üzenetére
Drop shipping
A dropshipping az online kereskedelmi vállalkozások egyik formája. A lényege, hogy a dropshipping webáruház a termék gyártója vagy disztribútora és a vásárló közé ékelődik, egyfajta közvetítői szerepet töltve be, de ő maga nem rendelkezik saját árukészlettel. [Wikipédia]És google.com, keresőszó, dropshipping. Használjuk bátran, jó talámány, az én időmben még nem volt ilyen.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
tasiadam
veterán
Na megérkezett 2 csomagom és hát rá kellett jönnöm, az ali nagyrésze is dropshiping. 2 ugyan azt a terméket rendeltem egyszerre, ugyan azon a napon feladták, más aláírással, de minden dettó ugyan az volt. Egyik eladónál "utolsó" darabot vettem, másiknál még volt belőle.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
xy.zsolt
őstag
Emberek, ha más is úgy jár, hogy a belga posta közvetlenül Budapest helyett Zágrábba küldi elsőre a csomagot akkor ne pánikolj.....a horvátok tovább küldik Pestre. Mondjuk ez plusz egy hét így, de megjön....és ez a lényeg.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Topikgazda
válasz Manus4 #48941 üzenetére
Ez így oké, de már nemcsak sms-ben küldik hanem a név szerinti nyilvántartással és a postán hogy ne kavarodjanak kézbesítő körzet szerinti a pakolási rend, persze azon belül lehetne értesítő szám szerint is rendezni.
De már a logisztika is tudja olvasni a nevem és címem a küldemény azonosítónál amelyek szerintük nem könyveltek. -
Manus4
tag
-
cof
veterán
válasz Moonwolf #48938 üzenetére
Már voltam benn, vittem a kis papíromat kinyomtatva, hogy nézzenek már utána. Hát ők nem tudnak ez alapján semmit tenni, kapnom kellett róla SMS-t... Akkor azzal jöttem volna, mondom én. Nem tudta megmagyarázni hol dekkol a csomag 1 hónapot. Persze lusták is, mert igazán átfuthatta volna a szekrényt, amiben a csomagok vannak, de hát nem keresnek ahhoz elég jól, hogy plusz munkát végezzenek.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Moonwolf
senior tag
Olyankor be kell menni, habár nem szeretik ha megkérdezed hogy érkezett-e csomag.
Sajnos volt már olyan hogy nem volt semmi értesítés és mire rá kérdeztem hogy mi van a csomaggal már ment is vissza a feladó felé, közbe kiderült hogy majd egy hónapot ült a postán, úgy hogy semmi értesítés nem jött. Megkérdeztem hogy mégis ez hogy történt? A válasz az volt rá hogy nem lett átvéve. Ami "nincs" azt hogy is lehetne átvenni? Na meg kézbesítve sem lett, olyankor egy levelet hagynak hogy csomag van. Sajnos ilyen is van.=Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\
-
cof
veterán
-
Moonwolf
senior tag
Sziasztok!
Az miért lehet hogy már egy hete a kicserélőben rostokol a csomag, sőt van olyan amelyik már két hete?
[ Szerkesztve ]
=Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\
-
#14264320
törölt tag
válasz Mr.Pentele #48858 üzenetére
Egy aprócska kérdés. Az UH..BE esetében a Postal Ninja vagy a magyar postánál volt a nyomkövetésnek a többi fázisa is látható? Azaz "Item out of sorting centre HU1000" és a többi? Vagy NKP-ban ragadt azóta is. Csak azért kérdem, hogy látható is, hogy mikor jön, vagy csak szimplán meglepetésként.
-
Faterkam
addikt
Beszéltem a Tiszalöki postával, tök más nevére szól, és Tiszalök a cím! Ez nem az én rendelésem. Rossz követési számot adott, mert nem akarta elküldeni a terméket, kérte mondjam vissza, hogy mégsem kell! lehet azt kellett volna tennem :/
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
szemmelver
aktív tag
Sziasztok!
Rossz terméket kaptam, nyitottam vitát amiben az eladó felajánlotta, hogy elküldi újra, de ennek az a menete, hogy zárjam a vitát, majd keressem meg üzenetben, hogy mégis milyet kell küldenie, majd ha feladta akkor küld egy nyomonkövetési számot.
Ez működhet így? Ha elfogadom, mi a garancia arra hogy valóban feladja-e? Az idő csak telik majd, és végleg nem tudom visszakérni a pénzem.
Köszönöm!
-
Buster17
addikt
Hali!
Vásároltam AliExpressen és írt az eladó hogy valami oknál fogva nem tudja feladni postán a terméket és töröljem majd refundoljam.
Mi ennek a lépései? Köszönöm -
Faterkam
addikt
Ott az látszik, hogy próbálják kézbesíteni, és Budapest a célállomás, ami a jó, de a nyomkövető a Tiszalöki postát mutatja, tök más név van a csomagon. Felhívtam őket is már!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #48915 üzenetére
Jól lázható a telefonszámod, ilyenkor nem értem hogy miért bonyolítják meg maguknak a munkát? legyártja az új azonosítót és megadja hogy milyen számra menjen az sms, jóval kevesebb meló mint ellenőrizni hogy van-e postai regisztrációja. Egyébként sem hirdetik hogy hé jó ember regisztrálj már hozzánk mert most mi azt találtuk ki hogy e-mailre írunk ha jön küldeményed.
Mert itt nem ezt írják: Minden online rendelés esetén, de a vámeljárás miatt az Európai Unión kívüli rendeléskor különösen fontos a pontos címadatok (név, cím) mellett az elektronikus elérhetőségek (email, telefon) megadása is.
De most olvasva mit írtak az eltörlés indokának megint eszembe juttatta hogy ezt kamu indokkal törölték el.
Országonként változó volt 10 € és 22 € ez a kedvezmény, ahol az EU-s átlag 22 % áfa az maximum 2,2 € és 4,84 € és nálunk 6000 Ft, max 1620 Ft áfa.
Indoklás:
A vámhatárokon átnyúló online kereskedelem jelenlegi szabályozása jelentős bevételkiesést eredményezett és súlyos hatással volt az Európai Unió és a tagállamok költségvetésére, az unión kívüli kereskedőket pedig jogosulatlan előnyhöz juttatta
Ez nem okozott jelentős bevétel kiesést és vicces súlyosnak beállítani, mert többsége nem a maximum érték volt.
Nem volt jogosulatlan előny sem, mert minden vásárlás jogszerű, hazugság így említeni, előny volt, de nem jogosulatlan. Az EU-s döntéshozók anno miért adtak meg ilyet? Egészen 2018-ig nem volt probléma, csak akkor kezdtek ébredeztek az EU-s kereskedők? Konkurencia jelent meg? és ez már fáj?
Sajnos a szabályozás eltörlése nem jár azzal hogy az EU-s kereskedők árképzési gyakorlatát felül vizsgálják, mert nem mindig a harmadik ország kereskedőjének az ára volt alacsony, hanem itt pofátlanul magas a kereskedő haszna, indokolatlan költségek a rossz gazdálkodás miatt amelyeket az árban terhelt tovább.
Ezután mi fog történni? Az EU-s kereskedők nem változtatnak és a harmadik ország kereskedőjének az ára még így még a mi horror 27%-os áfánkkal is számolva olcsóbb lesz. és tőle vásárolunk. Mit fognak kitalálni mert az alaphelyzet nem fog változni.
Továbbra is onnan vásárolunk. A helyi kereskedő továbbra is hátrányosabb helyzetben marad, de persze az állami bevételek némi apró pénzzel növekedni fognak.
Ha viszont csak a szállítási szolgáltatót lehet "megbízni" az áfa beszedéssel, mi nem tehetjük meg, bár jogszabályilag van rá lehetőségünk, akkor mi szívjuk meg.
Itt csak az államok és a szállítási szolgáltatók vannak nyerő helyzetben mert a "profitjuk" növekedni fog.
Próbáltam úgy fogalmazni hogy aktuál politika ne legyen benne, mert akkor ez itt nem lenne leírható, ha van valakinek észrevétele, akkor az is figyeljen már erre, köszönöm. -
djsunstealer
aktív tag
-
Flashget
félisten
válasz djsunstealer #48906 üzenetére
pont ugyan így jártam én is a múlt héten.
Realme GT Master Edition
-
Faterkam
addikt
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a rendelésem megérkezett Magyarországra, de nem az én címemre, hanem vidékre! A postát felhívva kiderült az nem is az én csomagom! Más ember követési számát adta meg az eladó, tehát FAKE! Már a rendelésnél is mismásolt, hogy mondjam inkább le! Ilyenkor még Vitát sem enged nyitni, mert ha azt választom, hogy nem vettem még át, (ami igaz is) azt írja a csomag a helyi postán van, meccseljem le velük. De ez persze nem igaz!"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Topikgazda
Nálad is ugyanaz a probléma mint nálam, a helyi postahivatalban ott van mind és várhatjuk hogy kegyeskednek ők is lekönyvelni, mert ugye az előbb azt nem írtam a munkaszervezésnél hogy még gyártanak is hozzá új saját azonosítót, amivel akár egy vagy több nap is eltelhet és addig csak úgy lógnak a levegőbe a küldemények, simán eltüntethetőek.
Akár megsértődik Gerencsér Szilárd logisztikai és üzemeltetési vezérigazgató-helyettes és Nagy László levél termékmenedzsment igazgatóm akár nem, ezt nagyon elrontották ez egy hülye intézkedés és nem is szabályos.[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
Tök jó... 2 LT...NL csomagom 04.08 meg 04.12 UPU szerint Final delivery, se SMS se e-mail.
Meg egy RE...CN
08 Ápr 2021
14:14
A küldemény feldolgozása folyamatban
Székesfehérvári Logisztikai ÜzemAzóta se kép, se hang.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
Sok múlik a helyi postai dolgozókon. Van aki kéri hogy az értesítés bármely formában, de legyen bemutatva.
De az egész nem ér semmit, ha nem hajlandók a logisztikától történő átvétel beírni.
Pont most pontosítottam ma 04:38-kor átadta a helyi postán a logisztika és még most sem "érkezett meg".
Ezzel meg az probléma jön elő, volt akinek így nyúlták le a telefonját, hogy később sem írják be és ezután már el van veszve. Az hogy a logisztika átadta az kevés, mert azzal hárítanak mindent, hogy a kézbesítő posta nem kapta meg, ami persze hazugság. -
Topikgazda
válasz djsunstealer #48906 üzenetére
Még egy probléma van ezzel a baromságukkal, az hogy 1 napot késnek a kézbesítések.
Ott van a kézbesítő postán, rögtön kiadhatnák a kézbesítőnek, de nincs rá idejük mert a többit osztják ki és majd később foglalkoznak ezzel.
Megint munkaszervezési probléma, mert ha úgy dolgoznák fel ahogy a kezükbe kerül, nem kellene kiválogatni és félretenni, majd azután újból előszedni és e-mailt vadászni a címzetthez, hanem rögtön sms neki ha már nem akarja címen kézbesíteni, mert 98%-ban az mindig rajta küldeményen, akkor hatékonyabb lenne az egész. Látszik hogy vezetés nem postás tudás előzményekkel rendelkezik.
Ja még egy, amikor nem is értik hogy mit csinálnak:
Mindannyiunk felelőssége egymás egészségének védelme, ezért arra kérjük ügyfeleinket, hogy védettségi igazolvány birtokában is viseljenek maszkot, a postákon is.
Vigyázzunk egymásra, a megelőzés közös érdekünk.
Magyar Posta Zrt.
Persze még több embert csődítsetek a postákra, mert ez a közös érdek
Vannak intézkedések amelyeket hülyeség bevezetni jelen időszakban.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #48903 üzenetére
Az a posta, vagy a részleg azonosító száma.
Majd szerintem holnap kapsz e-mailt.
Beírják hogy kézbesítve, de technikailag ez postán maradó lenne, vagy postán átvehető, még a valóságot sem képesek beírni és majd a követő nap értesítenek.
Amikor átveszed akkor pedig befogják olvasni hogy kézbesítve és az ő nyomkövetőjükben ez látszik, viszont a nemzetközi adatbázisban a mai kézbesítés marad dátumilag.
Ez is azt bizonyítja hogy egy nagy kamu az hogy nem hozzák ki.[ Szerkesztve ]
-
djsunstealer
aktív tag
Ja és még vmi: ez a HU1534 mit takar? Gondolom nem a kerületet. Google barátom segítségével a 1122 Budapest, Városmajor utca 35-37-t nyomoztam ki (Budai Központi Kézbesítő Posta). Onnan remélem azért továbbviszik a helyi postára, vagy oda se???
[ Szerkesztve ]
-
djsunstealer
aktív tag
Visszaolvasva a hozzászólásokat, korai volt az örömöm.
Se értesítés, se semmi ennél.
Holnap menjek be vagy várjam, hátha küldenek értesítő SMS-t netán e-mailt?[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
Megjött ma 3 csomagom LT656430237NL 22 napra + 6 nap a posta erről kaptam értesítést és ehhez hozzá gumizva még 2 nem könyvet is ezek közül a föntebb említett hol lehet ez a csomag LP00432851429331 55 napra és az LP00433940996165 47 nap
nagyok a szállítási idő különbségek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest