Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3005) SLYM válasza SLYM (#2999) üzenetére


SLYM
veterán

na, fejlemények vannak. most ért rá a szerelő megint foglalkozni a kocsival. beleült, megnézte mi a helyzet, gyenge volt a motor, érezni lehetett, plusz volt valami szaga a kocsinak (én nem nagyon érzek szagokat, így nem tűnt fel). soroltam neki mit írtatok, meg miket olvasgattam neten, de mindegyikre mondta, hogy ez egyik sem az lesz. nagyon gyanús volt neki az EGR megint (amit egyébként anno mindenhol, mindenki leggyakrabban írt), minden hiba amit produkált a kocsi illett az EGR-re. mondtam neki, hogy de hát múltkor tisztítottad meg (amikor full tele volt korommal), miért lenne vele baj, mondom hibaüzenet sincs meg semmi, de csak leszedte végül szerencsére. nézegette, látta nyitva maradt alap helyzetben, mikor zárva kéne lennie (múltkor olyan koszos volt, hogy nagy volt az öröm, hogy tuti ez lesz a kocsi baja, nem is nézegettük, hogy úgy egyébként milyen állapotban van a szelep, csak megtisztította és kész). még jó, hogy nem dobtuk ki a másikból a rossz EGR-t (alfa 159 2.4, ez meg 159 1.9-es). igaz, hogy az dobta végig hibaüzenet, de azzal az EGR-el effektíve a működéssel kapcsolatban nem volt hiba, csak a check engine lámpa égett vele. (remélem ha nehezen is, de érthető amit írok). szóval a lényeg, hogy kicserélte a mostani 1.9-es EGR-ét a régi szar 2.4-esre, amit lecseréltünk egy újra és a következő indításra megint minden rendben. azóta mentünk vele egy próbakört, meg most még egyet és tökéletes. nade nem iszok előre a medve bőrére, még várjuk ki a végét. most van idő végre a másik kocsi váltójával/kuplungjával szórakozni

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.