650K alá nem megy árban...
Ez a váltó-szellőztetés kamu?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
650K alá nem megy árban...
Ez a váltó-szellőztetés kamu?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
Nem irtal evjaratot, felszereltseget, de 650k-ert fullosan hibatlan allapotu dizel 156 SW-t nem kapsz, amire nem kell esetleg rakolteni a kovetkezo evekben 2-300k-t.
En minden gond nelkul megvennem, ha amugy rendben van es minimum 2002 utani, majd rendberaknam amit kell.
A valtot meg kell nezni/nezetni, nalam is kicsit koszos de semmi baja. Ugy tunik mintha olajsar lenne, de igazabol rarakodott dzsuva.
2003/4 havi, Distinctive felszereltségű.
Nem olajfolt, tehát nem úgy kell elképzelni, mint ha valami odafolyt, ömlött volna, hanem ilyen dzsuva. A váltón tenyérnyi nagyságú, a vastag szívócső alatt.
650K-ért új gumikkal, minden működött rajt a próbaút során.
Mondom, ez az olajdolog, illetve gyorsításkor a rázkódás, mely megszünt ha elvettem a gázt...
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
+@ (#3290) iRico:
Igen, jelenleg egy 1.9 jtdm boldog tualja vagyok, 20 ezret tettem bele, tavaly juniusban vettem.
Itt Bajororszagban jövöre lehet hogy bevezetik a kek plakettet es kitiltjak az összes nem euro 6 dizelt a varosokbol. Ha ez beüt, akkor valtanek benzinesre. Nagyon remelem, hogy nem következik be es inkabb az adon emelnek vagy hagyjak az egeszet. Nem szivesen valnek meg a geptöl...
159 SW 1.9 jtdm <3
[link] igy jo lesz, csak mobilos.
Szegeny GT. (Pesti also rakparton ma)
Sziasztok!
Bár másik topikban már kérdeztem, de azért megpróbálom itt is, hátha valakinek van saját tapasztalata a kocsival.
Fiat Linea 1.4 Tjet-et tervezek venni, tudtok erről bármit is mondani? Mennyire megbizható, mik a nyügjei, mire figyeljek vásárlás előtt?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
Azota volt menetproba? Amig nem mentel vele, szerintem ne eld bele magad bravokat nezted? Abban is van t-jet es meg formaterve is van
A Lineát nem ismerem, csak a motort Alapjában véve egy jól sikerült darab, igencsak kellemes karakterrel és durvább hibák nélkül.
Ami előjöhet:
- néha csak másodjára indul. Olyan, mintha elsőre nem kapna benzint. Nekem évente 1-2x fordul elő, ki lehet bírni
- hidegen, nagyobb terhelésen rángat a motor
kb. ennyi
rip and tear, until it is done
Jövőhét elején próbáljuk ki, de számomra meggyőzőnek tűnik tesztek alapján. Első saját autóm lesz, és túl nagy elvárások sincsenek.
zoo8800:
Köszi, ezek olyan dolgok, amikkel szerintem együtt lehet élni.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
valaki meg tudja erősíteni hogy a 147 kormánya belemegy a 156-ba ?
hallottam vagy olvastam valahol ilyet, de pontosan már nem emlékszem.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
FL kormanyt akarsz berakni? Nem lesz jo
Nem FL, a sima 147 selespeed kormányt.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Az olyan, mint a 156 FL. Multis, nem? Nem lesz jo.
De. Lehet hogy igazad van. . .
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Majd nézd meg az enyémet.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Sziasztok! Egy nagyon sürgős, és fontos kérdésem lenne, alatta pedig a történet teljes leírása, hogy aki ráér, értse, hogy miről is beszélek/kérdezek.
Fiat Tempra (92-es, 1.8-as, benzines, 77 kw) személyautónál a vezérműszíj melletti (2.) szíj mi célt szolgál??
És akkor a történet:
Szeretett autómat szerelőhöz kellett vinnem, ugyanis meguntam, hogy amit felül betöltök olajat, az szépen apránként alul kicsöpög. Olajteknőtömítést cserélt a szerelő, és ha már leszedte, kitakarította, akkor már az olajat is lecseréltettem vele. Közben vett észre szíjdarabkákat, morzsalékokat, a vezérműszíj irányából. Egyből utánajárt, hogy honnan jöttek a darabkák, a vezérlés burkolatát leszedve egy jó vezérműszíjat, és egy másik, szakadt szíjat talált. Hamar összerakta a képet, miszerint ennél az autónál külön van egy szíj a vezérlésre, és külön egy szíj, ami az olajpumpát hajtja. Felhívott, hogy innen egy métert sem, úgy kell elvontatni a kocsit, mert sajnos ezzel most nem ér rá foglalkozni (nyaralni megy). Elkezdtem gondolkozni, már szinte temettem a kocsit, mert ki tudja mennyi ideje szakadt el, lehet, hogy már elkopott a motor, stb., aztán beszéltem más emberekkel, és mondták, hogy azért annak több jele is van, ha a motor nem kap olajat, és elég hamar meg is szorul, leáll. Utána elkezdtem szerelőt keríteni, és az első ember akit felhívtam azt mondta, hogy az nem az olajszivattyút hajtja, hanem egy úgynevezett balance tengelyt, ami a motor egyenletes járását szolgálja. Állítása szerint semmi baja nem lesz a kocsinak a szíj nélkül (persze csak ha ki van takarítva a környezete, és nincsenek ott szíjdarabkák). Azt is mondta, hogy Mitsubishi tulajoknak sokszor az az első dolguk, hogy ezt a szíjat kiszedik, mert sokszor elszakad, és így nincs vele gond.
Most próbálnék utána járni, hogy holnap hogyan hozzam el a kocsit, lábon, vagy vontatva, de a cégnél net nélkül nem tudok dűlőre jutni (bizony, ezt telefonon gépeltem be, mind ). Abban reménykedek, hogy valaki itt képben van annyira ezzel az 1.8-as motorral kapcsolatban, hogy tud érdemi infót szolgáltatni. Tehát ne tartsátok magatokban tudásotok!
Köszönöm szépen előre is!
u.i.: hobizoli, remélem olvasod, mert Te biztosan tudod! Amire válaszolok, ott is írtad, hogy 2 szíj van.
[ Szerkesztve ]
Konkret Tempra motort nem ismerem, de en is a balansz tengelyre tippelnek. Kulon szijjal hajtott olajpumpat meg nem lattam(altalaban a hosszbordas hajtja a generatorral meg egyeb sallangokkal egyutt).
Raadasul ha nem ment volna az olajpumpa, amellett hogy az olajnyomas visszajelzo vilagitott volna, csattogas, kopogas, minden lett volna. Nem hogy meg azzal te jarkaljal is.
[ Szerkesztve ]
Az olajnyomás visszajelző évek óta néha fel-felvillan, gyanítom, hogy kontakthibás...
Mondjuk azt azert nem hagytam volna ugy
Mindenesetre ha abszolut nem ment volna az olajpumpa, akkor kenes nelkul nemsokaig jutottal volna szerintem. Raadasul nem lett volna tul egeszseges hangja a motornak.
Kerestem Data-ban a motorod szijairol infot, de csak a vezerlesrol talaltam. A segeduzemi illetve a balasztengely szijairol kepet nem, csak csere intervallumot talaltam (120k km)
ehhehehe Na ilyen belsőre gondoltam
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Nekem picit más. Mogyoróbarna. Nem láttam még ugyanilyen színű 159-est.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Ez is gyönyörű
Egyébként tök jó itt álmodozgatni, de ha nem szakad rám egy komolyabb fizetésemelés vagy kiküldetés akkor valószínűleg behúzom a nyakam, és a racionálisabb 147 mellett döntök majd
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Én december végén kaptam meg az autót, és az ilyen dolgaira, mint hogy legyen benne elegendő olaj, időben legyen cserélve, legyen benne víz, stb. tökre odafigyeltem, viszont mivel már úgy kaptam, hogy időnként világított a lámpa, költeni meg nem akartam rá, így maradt. Most ha ezt teljesen túléli, meg lesz ez is csinálva (mint ahogy már csomó minden). Szívesen költök én rá, csak nem egy nagy befektetés egy 23 éves kocsira költeni a jövedelmem felét hónapról hónapra (most legalábbis, 2 hónapon át).
Amúgy ezeket találta egy barátom:
Ez alapján is egyértelmű, hogy mit csinál a szíj. A kérdés már csak az: valóban használható az autó gond és hiba nélkül nélküle?
Az enyém pont ilyen, de a piros bőr nekem jobban bejönne.
Gyere el és nézd meg.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
ez a balansz tengely eleg ritka, nem is tudtam hogy 1.8-n is volt mar
en csak 2.0-snal hallottam rola eddig
de valoban, sokan lekotik meg ki is szedik a motorbol a tengelyt es ledugoznak egy olajjaratot, ami ehhez vezet
probaltam erkesni kepeket rola, hogy hogy lehet ez nalad, de nem talaltam
az DOHC 8v 1.6-set lattam csak, de azon meg ilyen nem volt
több drón kell ;P
Egy kis optikai tuning !
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Ez a kocsi ott volt Alfacity-n is.
Én most lefóliáztatom körbe az autó üvegeket ATR 50-essel. Kicsit parázok a rendőrök miatt. A szélvédőn gondolom nagyon nem szeretik.
igen tudom. bár az én ízlésemnek erős ez a szín, de alapvetően tetszik az eredmény.
jó kérdés, nekem nincs fent fólia. de lesz majd a kasznin hasonló csak ezüstgyöngyház. már csak egy 2.5 v6 motort kell szereznem.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Sziasztok, most szemezgetek egy Alfa 159-es 2.4 JTDm-el, csütörtökön viszem szervizbe, teljes átvizsgálásra. Ha esetleg volt valakinek 159-ese dízelből, és volna annyira kedves hogy megírná a véleményét vele kapcsolatban, ( pozitív, negatív, szerviz tapasztalatok, hova vitte szervizbe, kit ajánl.... ) akár ide röviden, vagy hosszabb pü.-ben, azt nagyon megköszönném.
Üdv mindenkinek, Alfa 156 SW tulaj lettem.
Olyan kérdésem volna, kötelezően mit kell cserélni?
Az előző tulaj az eladás előtt cserélt vezérlést (laposszíj, bordásszíj, feszítők, pumpa és teemosztát), olaj, olajszűrő, levegő és pollen.
Viszont arról nincs tudomásom, hogy gázolajszűrőt cserélt-e. Ezt is kell?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
Ha nincs rola szamla, akkor erdemes ranezetni azert, hogy tenyleg cserelve voltak-e a cuccok. Gazolajszuro viszonylag draga tetel az atlaghoz kepest (1-2k helyett 7-8k), ket olajcserenkent illik cserelni. Ha sokat varosozol, (meg amugy is) erdemes 10ezrenkent cserelni az olajat. Ha csak palyan mesz es nagyon tutifasza olajad van, akkor lehet tartani a gyari huszezres periodust. Ajanlott olajak motul, liqui moly, fuchs. Seleniat ne, sajnos egy ideje mar nem olyan jo, ellenben horror draga. Igaz a tobbi ajanlott is, de azok legalabb jok is. Nekem eddig a motulbol nem fogyott semmi 5e km alatt.
Ha 200 folott van a km a kocsiban, akkor erdemes leszedni a szivosort es kitisztitani. Egy uj vezermuszij fog hozza kelleni, de ha hosszutavra vetted a kocsit, boven megeri. Meg az elveszett lovak is visszajonnek. Szinten "kotelezo program" az egr kiirasa/falazasa, hogy ne a sajat szarat nyelje vissza a motor. Nekem csutortokon lesz majd ez megcsinalva+kis chip, majd referalok milyen lett.
[ Szerkesztve ]
Ez az EGR kiíratás már sokszor előfordult itt és más fórumokon is. Megpucolni nem elég? Anno a Renault-os fórumtársak írták, hogy féktisztitóval kezelték, majd vissza...
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
Sziasztok! Van egy 2000-es évjáratú 2-es puntonk. 1.2 benzines motor. Ha odalépek a gáznak álló helyzetben akkor a kipufogóból fehér füst és olaj prüszköl belőle. Nagy a baj?
Nincs kéz Nincs csoki!
Szerintem az nem olaj lesz.
Fekete olaj szerü. Mi lehet akkor?
[ Szerkesztve ]
Nincs kéz Nincs csoki!
Hűtővíz nem fogy? Fehér füst arra utal, hengerfej tömítés. Amit olajnak nézel az el nem égett benzin lehet.
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
Értem. Köszönöm. Eddig nem vettem észre hogy fogyna a hűtővíz. Most már figyelni fogom.
Nincs kéz Nincs csoki!
Eléggé híg az az "olaj", nem?
Mert ha igen, akkor csak kondenzvíz és korom
Nem csak a dízelek és a direkt befecsis benzinesek kormolnak
Egyébként látatlanban elég nehéz megbízhatóan távszakérteni, egy videót készíthetnél a jelenségről...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Az olaj állaga szerintem jó, nem nagyon fekete, nem sűrű. Persze próbáltam videozni de persze most nem csinálta.
Nincs kéz Nincs csoki!
Arra az olajra gondoltam, ami a kipufogón kijön. Az híg, nem? A kipufogócső olajos? Kézzel nézd meg, csúszós-olajos-e a vége belül
rip and tear, until it is done
A kipufogóba belenyultam és kormos. Amit kinyomott magábol az híg volt ahogy néztem.
Nincs kéz Nincs csoki!
Üdv. Fiat Stilo 1.6 16v motorvezérlő javítás vagy csere, amelyik érdemesebb mennyibe kerül?
Olvasgatva a neten nem olyan ritka probléma, még csak nézegetem az eladókat és szeretnék képbe lenni, hogyha egy ilyenbe belefutok mire számíthatok.
Akkor riadó lefújva
rip and tear, until it is done
Köszönöm. Az a gáz hogy beparáztam hogy kuka a motor, mert ráadásul még be is csörög néha. Ez most vettem, 1-es puntot cseréltem erre. Szeretem ezeket, hálás kis jószágok.
Nincs kéz Nincs csoki!
Az enyém is be szokott csörögni néha( alacsony fordulaton gázadáskor), a szerelő azt mondta hibátlan a kocsi. Engem viszont zavar. Mi lehet az oka a hangnak?
[ Szerkesztve ]
Fektisztitozni akkor kell, ha nem mukodik. Kiiratni meg azert, hogy ne mikodjon egr ugye kipufogogaz visszavezetes a szivocsobe. Nagyjabol mintha a sajat szadba szarnal...
Ha kiíratom és ledugózom, műszakin a károsanyag-kibocsájtásnál nem fogok megbukni?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3