április második felétől ráérek, addigra a pénzed is összeáll remélhetőleg
egyébként 156-ot fel tudok ajánlani próbára, meg ha úgy van, összehozhatjuk Landdal a talit hármasban is akár, hogy lásd a különbségeket a két autó között.
ha nem tetszik az 147, az más dolog nekem is az tetszik legkevésbé az akkori alfák közül. 159 gyönyörű autó és szerencsére jó is, csak hát az opeltől kaptak némi kasztniépítési tanácsot, úgyhogy elég nehéz. 2.4 jtd is jó motor, de picit többe kerül a fenntartása és annyival nem megy jobban. és ahhoz képest, hogy 4 hengeres dízel, nagyon jó hangja van az 1.9-nek, sok benzinest is ver.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
rbalint88
addikt
Kornel
veterán
Koszi
Ha minden jol megy, akkor marcius kozepen mar penzemnel vagyok, elvileg ho vegen lezarjak az ugyet, utana 15 napig huzhatjak a fizetest.
Onnantol nem sokat akarok varni, mert nagyon kell a kocsi, anelkul se jobnra, se balra nem tudok haladni.
Alg
veterán
Ha esetleg ilyen BP környéki 159-nézőbe mennétek, lehet én is beszállnék ha nem gond - bár nekem kicsit későbbi lesz a vásárlás, de jól jönne a tapasztalat...
Mondjuk itt az utcában tőlem kb 100 méterre szokott állni egy piros, annak a tulaját is elkaphatnám egyszer
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Kornel
veterán
En mar irtam is pu-t Landnak
hroberto
veterán
Előre is üdv az Alfások között!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
rbalint88
addikt
á, hondát vesz tuti, ez csak a flipperezés egyik állomása volt
hroberto
veterán
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Kornel
veterán
Ma a honda fele huz a szivem
Tegnap elolvastam Land kalandjat a 159-evel...
Nem tul biztato!
Hondaba meg egy finom kis typeR...
Land
veterán
Nem ez a jellemző, de meg lehet szívni, mint bármivel.
Okulj az esetemből és normális gazdától vegyél. Normális szervizkönyv, számlákkal igazolt javítások, Amores vezetett blog stb... Nekem egyik sem volt sajnos...
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
rbalint88
addikt
mondjuk amorés blog nekem se volt, de ugye beszéltük is, hogy nekem a vezetett szervizkönyves osztrák tulajos autóban 291e km-nél jobb állapotú a motor, mint neked a 4 évvel fiatalabb, őőő milyen futásúban?
szóval Kornél ne fél az olasz autóktól, szeretik felfújni a velük való szopást, de én legalább ilyen sztorikat tudnék írni VW-ről, sőt, az anyagilag még sokkal durvább volt, mint Land szívása a 159-cel. de a japán autó se mindenható, csak ott sokáig nem jönnek elő a dolgok és utána egyszerre megy el minden.
Land
veterán
223.000 km
Mondjuk aki elolvassa a blogomat, láthatja hogy abban nincs kummantás. Ha most eladnám elég jól járna az új tulaja. De én sem vagyok hülye, hogy patentra vágva adjam el.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Alg
veterán
CTR, osztrák nemdohányzó nyugdíjas orvos tul...
ohh wait
Egyébként én is gondolkodtam Civicben, de jóval többért ad jóval kevesebbet mint egy 159... (és nem is tetszik annyira az ufo, de azért meg tudnék békélni vele)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Land
veterán
Nekem is az Ufo volt az egyik fő kiszemelt(+Mazda 6, Honda Accord és a 159).
De amint megláttam az 159-est már akkor eldőlt, hogy az lesz. Annyira egyedi, annyira gyönyörű kívül belül. Simán rámondanám, hogy akár 2016-os új modell is lehetne, annyira időtálló a kinézete.
Az Ufó szűkebb fejben hátul ülve, a csomagtartója is kisebb (nekem Sportwagon van) és nem kérdés, hogy kinézetben és anyagminőségben (belül) nem egy kategória a kettő autó. Az Ufo amúgy is eléggé megosztó.
1.8-as benyásakat nézegettem, illetve egy használtteszten kihangsúlyozták, hogy a 2009-es FL-est érdemes abból venni, sok bosszantó hibát kijavítottak rajta. A korai széria műszerfal plexije a semmitől is karcolódik, kattog a kuplung (valami műanyag enged el), ropog, nyekereg az egész műszerfal belül (sokan szivacsozással próbálták ezt a problémát megoldani. Továbbá vagy fél millióval drágább egy jó állapotú Civic a 159-esnél. Utóbbi ára iszonyat lent van a sok külföldről behozott hulladék miatt (amely vételnél nagy előny, de egy korrekt tulaj sem tudja reális eladni így az övét, mert azokra az olcsó hulladékokra is rá van minden jóság hazudva). Tehát egy gondozott is közel 2 millióba kerül. Ha fél milliót kell rálocsolni, akkor is csak a Civic vételárában van. És egy japán autóra is kell költeni idővel...
Sőt egyik haver megerősítette, hogy egy gondos gazdától egy 260.000 km-t futott jobb döntés, mint 200-220.000 km-est venni. Előbbinél esélyes, hogy a váltó fel van újítva, a turbó is, kuplung, lendkerék is cserélve volt 180-200.000 km környékén, illetve az első lengőkarok is cserélve lettek. Ezek a húzós tételek a dízelnél.
Nekem a turbo felújítás időszerű volt. 250.000 km-nél nem bírnak többet (de ez igaz a többi márkára is), a váltó már megvételkor sem volt 100-as, ezt az ex tulaja nyilván érezte. Szervizkönyv szerint volt 187.000 km-nél kuplung+lendkerék és vezérlés cserélve. Nos kuplung volt, de a lendkerék már csattan, pedig az alsó hangon is 150k km-t kibír még városban is. A vezérlés is gatya volt, pedig korábbi csere esetén nem úgy nézett volna ki ahogy.
Tehát az én esetemből nem szabad kiindulni, olyan emberrel kell menni autót vásárolni, aki már használt ilyen autót és nagyon meg kell nézni, hogy mi volt cserélve benne és arról számla is legyen. Ha tapasztaltabb lettem volna, akkor nem pont ezt a példányt vettem volna meg. Utólag okos az ember...
Mindegy ezt gatyába rázom, erre rámegy az első évem a kocsival, de utána már sok gond nem lehet.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Alg
veterán
Ezeknek vajon fogalmuk sincs mit árulnak?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
zoo8800
veterán
Valószínű
rip and tear, until it is done
hroberto
veterán
Hol található ez a blog?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
rbalint88
addikt
szerintem az bizományban van náluk. a többi autójuk reális áron van kint
j.bravo
addikt
A tiéd a mogyoróbarna bőr belsős amiről pár hónapja volt pár kép(de nem találom) ?
Whatever.
Land
veterán
Alfaamoren.
j.bravo: Igen.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
j.bravo
addikt
Az pedig annyira szép hogy amiatt nagyon csak 159-est akartam, de rá kellett jönnöm hogy csak 156-ra van zsém.
Szépnek monnyuk az enyém is szép de sikerült úgy belenyúlnom hogy bár a vételár a keretem alatt volt jóval, végül elköltöttem a teljes keretet...
Szóval most 95%-os a gép, de hamarosan 100% lesz, és akkor tényleg tulokság lenne eladni áron alul (mert csak úgy vennék meg ugye), le kell autózni a beletett pénzt.
Whatever.
Land
veterán
Akkor szintén zenész...
De amúgy a fekete külső és ez a fajta mogyórbana belső nagyon ritka és eléggé paszol az összkép egymáshoz. Ezt a bőrszínt azóta sem láttam egyik 159-esben sem. Tehát ilyen alapon "egyedi" a kocsi. A rendbe rakása pedig "csak" pénz kérdése.
Regeltél Amorera? Érdemes...
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
grunge
addikt
Eh sracok ismet votl egy kis intermezzo. Ketezernel 3aslban teljes gaznal semmi sem törtent majd megindult es ujra elment az erö. Bevitte ma szervizbe a legtömegmerövel vagy mi a franccal volt gond.
Tudok valamit ezügyben en is tenni hogy ne jöjjön elö a hiba, vagy ez "normalis" egyszer-egyszer? Meg jo hogy nem magyarorszag fele a palyan jött elö...
[ Szerkesztve ]
159 SW 1.9 jtdm <3
Land
veterán
Nekem turbo hiba dobott légtömegmérő hibakódot. De talán EGR is tud ilyet? Utóbbiban nem vagyok biztos.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
grunge
addikt
Passzolok, mindenesetre penteken majd fiygelgetem az uton hogy viselkedik. A Turbohibanak van valami mas elöjele? Nekem most nem is dobott hibajelzest a gep, de ök a diagnsztikai cuccukkal lattak a legtömegmerö jezest. Nem örülnek egy turbo hibanak...
159 SW 1.9 jtdm <3
j.bravo
addikt
Még kell tolnom egy szelfit az autóval hogy regisztrált vendégből tag lehessek... nem is nagyon olvasgattam eddig mondjuk emiatt. Majd fogok, persze.
Whatever.
Alg
veterán
Végignéztem hirtelen mind a 15db 159, 1.9 JTDM 16V SW, manuális hirdetést hahu-n... hát nem lesz egyszerű menet.
1.5M-2M között kb. 10db, ebből:
- egy hiányzó könyöklő-fedéllel, kivágott/lógó hátsó koptató/légterelővel, lógó múszerfal-borítással
- 2 vagy 3 osztrák/német szervizkönyv befényképezve szigorúan 30ezres olajcserékkel (mondjuk nem kizárt hogy ezek lennének a legjobbak még így is)
- egy 94ezer km, de két éve már fékbetét, lengőkarok cserélve... aha
- egy 55k km, 3 évet állt Olaszországból
stb...
Találtam talán 3-4 darabot ami a keretbe is beférne és megnézni is érdemes lenne (a szolnoki ezüst, vértesszőlősi szürke meg még 1-2 db 2M környékén).
Mondjuk nem sürgős, ráérek várni akár hónapokat is egy jó vételre.
Sógoroknál megéri nézelődni?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Land
veterán
Azt tudom mondani neked is, mint Kornelkának.
Alfaamoren vannak ismert, sok éves múlttal rendelkező korrekt tulajdonosok, akiktől el lehet csípni eladó 159-est. Ezek persze hamar el szoktak menni fórumon belül.
Van amikor azért adják el, mert kinövik és sok esetben TBI-re, illetve mindenképp újabbra váltanak (pl. 2.0-ás JTDm-re 170 lóval).
Ha érdekel ténylegesen az 1.9 16V Sw 150 lovas verzió manuális váltóval, akkor beírhatok, hogy jelezzenek nekem, ha lesz kihagyhatatlan ajánlat.
Sőt van köztük olyan, aki néha be is hoz kérésre külföldről megbízható kapcsolatai részén top állapotú 159-eseket. Csak akkor lehet regisztrálni Amorera, ha már van Alfád, így ebben az esetben egy már oda regisztrált tagot tudsz megkérni erre.
Nekem sajnos nem volt ilyen kapcsolatom és meg is szívtam. De én felajánlom a segítségemet, hogy érdeklődök az érdekedben.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Kornel
veterán
Egy kerdest meger, bedobod, hogy van-e tuti allapotu verda 1 honapon belul?
Land
veterán
Aztán veled úgy is összefutok, hogy megnézd milyen egy 159-es.
Téged is 1.9 16V Sw érdekelne?
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Alg
veterán
Nagyon köszönöm, ha aktuális lesz megkereslek majd
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Kornel
veterán
Igen, jelenleg nem ez az elso.szamu preferencia, de sose tudni
Ha ilyet vennek, akkor csak 159 sw 1.9 jtd 16v
Land
veterán
Tartasz tőle vagy van ami jobban tetszik?
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
rbalint88
addikt
#csakahonda
Alg: van egy ezüstös színű automata, ami nem tűnik szarnak, egy kérdést megér szerintem. meg ez is.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Tartok tole.
Alg
veterán
Automata váltóról nem hallottam jókat.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
sagesz93
addikt
Nekem a Fiat Bravoról kellenének infók, a kis puntom után erre váltanék. Az újabbikról (2007 >>), turbós 1.4-essel venném. Akinek van ilyen / vett ilyet, tud szolgálni 1-2 infóval? Olvastam itt 1-2 kollega vásárlását már, de ha még vannak felmerülő infók, várnám! Köszi
zoo8800
veterán
Itt írtam, nem tudom olvastad-e.
rip and tear, until it is done
alázógyík
őstag
Ami nagyobb hibák elő szoktak jönni :
- klíma terelőmotorok törése( nem fúj levegőt csak 1 helyre, csak meleget v. csak hideget)
- féltengely hiba (gyorsításkor remegés, vibráció)
- régebbi modelleknél hűtőfolyadék csöpögés
- most tudok 2 autónál is előjött motortartó bak szakadás/törésről
Az alkatrészek nem drágák hozzá, és T-Jet kokszosodásától itt nem kell félni. Ha normálisan van használva, akkor 1000év +2 nap.
Én nagyon szeretem, 1,5 éve vettem. Én is újra ilyet vennék.
[ Szerkesztve ]
sagesz93
addikt
Aha, azthiszem ezt olvastam. City servoról lehet tudni, mennyire gyakran hibásodik meg ebben a típusban? Klímánál milyen próbléma szokott lenni, esetleg van olyan felszereltség amit kerülni kell?
Bár ha vásárlásra üti az ember a fejét, akkor nem sok példány közül tud válogatni HAHU-ról.
zoo8800
veterán
A Cityservonak a Bravoban semmi baja nem szokott lenni. Max. a bőrkormány kopik meg, változó az anyagminőség.
A digitklímát kerülném, a terelőmotorok gyakran szétmennek. Nem drága az alkatrész, de a cseréhez általában ki kell szedni a műszerfalat. A működése se az igazi. Ha szar az egyik terelőmotor, azt ráadott gyújtásnál el nem múló, folyamatos pozícionálás (ütemes zümmögés) jelzi.
A T-Jet motor szerintem szuper darab, 120 lóval is nagyon szépen viszi a kocsit. Nyilván nem ezzel fogod a dajcs überlimókat kikotorni a belső sávból, de jól megy. Fogyasztás 7,5-8 liter körül. 6 alá menni művészet. Nagyon ritkán előfordul, hogy elsőre nem indul a motor, ilyenkor másodjára próbálva indulni fog. Egyesek szerint gyertya csere megoldja a gondot, mások szerint nem. Előfordul még itt-ott szivárgás, sajnos a tömítések nem az igaziak. Az alapjárat betonstabil, nem ingadozik. A vezérlés és a turbo is tartós.
Jah igen, amit gyík is írt, a féltengely se valami szuper. A gumiharangok szarok, erre oda kell figyelni. Néha előtör belőle egy fémes csikorgás, ilyenkor szét kell szedni, valamit megigazítani és összerakni.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Land
veterán
Az ez már nem olyan rossz: Alfa 159 3.2 JTS automata (de sokat eszik)
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
alázógyík
őstag
Ezt lehet, hogy érdemes lenne megnézned.
sagesz93
addikt
Sajnos nem hoz be rá semmit (mintha törölve lenne) illetve sajnos még nem aktuális a vásárlás, csak próbálom körbejárni minél jobban a témát...
Nagyon tetszik a bravo illetve ez az 1.4es turbós motor. Úgyérzem az árukat megérik.
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
Sajna már nekem se.
zoo8800
veterán
Délután még egy bordó, 120 lovas, sport csomagos Bravot hirdettek 1,65 millióért
rip and tear, until it is done
alázógyík
őstag
adatfalo
senior tag
Hello!
Elméleti szinten érdeklődnék, hogy ha vennék egy Bravo 1.4 t-jet-et amiben nincs multikormány, azt bontóból/újonnan lehetne vajon későbbiekben cserélni? Csak mert néha felbukkannak a hahu-n egész jó állapotú,kevésbé felszerelt példányok 1.7-1.8M környékén...
www.adatfalodesign.hu
Kornel
veterán
En is raneztem a bravokra, de olyan siralmas a felszereltseguk, hogy inkabb skippeltem.
Egyedul az 1.4 tjet sport, ami elfogadhato, de ott is vannak hianyossagok.
adatfalo
senior tag
Az igényeim kifújnak a multikormány, auto/digit klíma és elektromos ablakban, a tempomat és társai már csak plusz jó ha van, de nem előfeltétel. Első teljes mértékben saját autóm lenne, reménykedem, hogy 1.5-1.8M -ból már lehet venni valami olyat is ami nem csak arra van, hogy elvigyen A-ból B-be, hanem kicsit fiatalos, kicsit sportos, meg úgy igazából szeressem...
Láttam, hogy az ajánlós topikban próbálták "rád tukmálni" a Bravo-t, de így már értem, hogy mi tántorított el, mondjuk szerintem egy 8gen Civic se sokkal felszereltebb.
www.adatfalodesign.hu
Kornel
veterán
Egy ilyenre vadaszok, csak 500k-val olcsobban
Ami nem szokott lenni a tobbibe, az a xenon.
Mondjuk a nemetekbe meg ulesfutes nincs, de az utolag potolhato olcson.
Szoval nem lehetetlen ilyet kifogni.
Azert eleg sok minden hianyozna nekem a bravoba.