Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6001) Integrale válasza rumos XIII (#5998) üzenetére


Integrale
veterán

Kasznit nézd át jól, behozott autó, kérdéses, hogy honnan. Ha német területről, akkor rozsdára kell figyelni.
Klímát állítsd mindenhova, kapcsold be, várd meg amíg lehűl, majd váltogasd a hőfokot oldalanként külön-külön.
Előfordul, hogy nem vált lábra, szélvédőre, középen vagy a széleken csak hideget fúj, illetve kattog.
Nem drága a javítása, csak nőgyógyászt és türelmet igényel.

Orra nekem furcsa, egy-két képről más árnyalatúnak tűnik, mint a sárvédők, vagy a sárvédő más.

"Bad reklám is reklám too"

(#6002) Integrale válasza HussarF (#6000) üzenetére


Integrale
veterán

Köszönöm, nekem leömlőtől kell a rezonátorig, úgy, hogy a katalizátort is átműtik.

"Bad reklám is reklám too"

(#6003) rumos XIII válasza Integrale (#6001) üzenetére


rumos XIII
aktív tag

Miből látod, hogy behozott? Megkérdeztem, elvileg nem az. :(
Lekérdeztem a kilómétert, 2012óta van a rendszerben vezetve, viszont 2016. okt. 05-től, 2018.06.26-ig csak 5600 kilométert ment.

[ Szerkesztve ]

(#6004) Integrale válasza rumos XIII (#6003) üzenetére


Integrale
veterán

Akkor rendszámot cseréltek. 2004-es az autó és M kezdetű. 2004-ben J volt, majd K, L és csak utána az M 2012 től.

"Bad reklám is reklám too"

(#6005) rumos XIII válasza Integrale (#6004) üzenetére


rumos XIII
aktív tag

Igen, cserélve lett, mert az előző már hullámos volt, meg törött.
Akkor megnyugodhatok, nem külföldről behozott? ;]

[ Szerkesztve ]

(#6006) alázógyík válasza rumos XIII (#6003) üzenetére


alázógyík
őstag

M-es rendszám, és 2004-es évjárat? :F

(#6007) HussarF válasza rumos XIII (#6005) üzenetére

Sztem nem. Soha nem hallottam még olyat, hogy cseréltek egy rendszámtáblát, mert hullámos. Ha még erre is odafigyelnek, akkor az autó valószínűleg gyári állapotban van tartva. Ráadásul, ha cserélik a rendszámtáblát, a rendszám attól ugyanaz marad. Hazudnak össze-vissza.

(#6008) bpasztoi


bpasztoi
csendes tag

Sziasztok!

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/fiat/bravo/fiat_bravo_1_4_t-jet_sport-13134133#adatlapContainer

Vélemény? Amúgy a 120 és 150 lóerős változat között mekkora különbség van erőben illetve fogyasztásban?

Köszi!

(#6009) rbalint88 válasza HussarF (#6007) üzenetére


rbalint88
addikt

Egy utcaval arrebb a GT-n azert van NWx-xxx rendszam, mert leloptak rola... Amugy egyszer cserelnek rendszamot, ha serul, a kovetkezonel komplett rendszam es forgalmicsere van. Szoval meg az is lehet, hogy nem kamu. Bar ha 2012-ben hoztak, akkor pont racsusztak vele az M-es tablakra :)

(#6010) 426os válasza bpasztoi (#6008) üzenetére


426os
őstag

Típushibáknak nézz utána, van egy pár.
Különbség: más turbó, a 120as alul picit nyomatékosabb és a 6. sebesség picit hosszabb.

.

(#6011) HussarF válasza rbalint88 (#6009) üzenetére

Az a szabály, hogy ha nem adod le az előző rendszámot, akkor csak egyszer kérhetsz újat, mert ha 2x kérnél már akár 2 pár rendszámod is lehetne, amivel visszaélhetsz. Ha ők csak azért cserélték volna, mert horpadt, akkor leadhatták volna a régit és kapnak egy ugyanolyan újat. Ha a GT-ről lelopták mindkettőt, akkor nyilván újat kellett kérvényezni új azonosítóval, a régit meg letiltják.

Most én is ebben a cipőben vagyok. Mikor fényeztem az elejét, le kellett kaparni a matrica rendszámot, de annyira darabokban jött le, hogy nem lehetett beazonosítani. Így most, ha elveszne a hátsó, már nem kérhetnék újat ugyanolyat (ha csak sérülne valamelyik és bevinném, akkor igen).
Bár gyönyörű volt egy hónapig (addig tart az igazolás az új rsz. legyártásáig), az tény. Egy alfán csak csúfságnak van elöl rendszám. Így meg úgy nézett ki, mint a jobbik USA államokban az autók. Teljes pompájában csak az orr és semmi sallang :D

[ Szerkesztve ]

(#6012) rumos XIII


rumos XIII
aktív tag

Köszönöm a segítségeteket!

(#6013) Cartmenn válasza rumos XIII (#6012) üzenetére


Cartmenn
tag

Amúgy a forgalmiban ott van az első magyar forgalomba helyezés ,és az nem változik a rendszámcserével

(#6014) Cartmenn válasza bpasztoi (#6008) üzenetére


Cartmenn
tag

Van a facén csoport ott sokat tudnak segíteni,de ha kell ide is felrakom amit összeszedtünk róluk

(#6015) bpasztoi válasza Cartmenn (#6014) üzenetére


bpasztoi
csendes tag

Huh azt nagyon megköszönném, mert keresgettem utána itt a fórumban is, de azt hiszem kimaradt egy ilyen összegyűjtött info csomag. :R

(#6016) Integrale


Integrale
veterán

Nem ismerős valakinek innen ez a Lybra?

"Bad reklám is reklám too"

(#6017) johnsmithnex válasza norbert1998 (#5997) üzenetére


johnsmithnex
tag

Olajat se ártana töltetni bele. Az segíti nagyban a tömítéseket is, hogy ne öregedjenek el és óvja a kompresszort is.

Ismerősömnek 156os Alfában 2 rossz tömítés miatt 3 nap után elment a klíma. Csere után jó is lett. Az UV adalék segítségével könnyen meglett a szivárgás helye.

Máskor meg úgy járt, jogy a szivargyújtóba dugott transzmitter kicsapta a biztit és amiatt nem ment a klíma sem. Kompresszort lehetett hallani, hogy kattant(indult) de nem fújt hideget.

Nézd át a biztiket első körben. Utána nézd meg hogy van e még benne gáz. Kompresszor indul? Ventilator indul?

Semmi hideget nem fúj?

(#6018) norbert1998 válasza johnsmithnex (#6017) üzenetére


norbert1998
veterán

De, hisz írtam is, hogy 2 héttel a gond előtt 7 fokos levegőt fújt 5 perc után, most meg már semmit. De fokozatosan lett szarabb, úgyhogy tuti eleresztett. Egy hiba keresést mindenképpen kérek, aztán meglatom, mi a gond.

(#6019) johnsmithnex válasza norbert1998 (#6018) üzenetére


johnsmithnex
tag

Ha szerencséd van akkor csak tömítés a baj, ha nem akkor valamelyik cső vagy csőcsatlakozás, legrosszabb esetben a klímahűtő a lyukas.

(#6020) norbert1998 válasza johnsmithnex (#6019) üzenetére


norbert1998
veterán

Igazabol, bármi, ami nem tömítés, bőven nem éri meg megcsinálni, azt hiszem.

(#6021) hacki87


hacki87
senior tag

Sziasztok! Ti melyik motorral vennétek Bravo mk2-t? 1.4 turbo benzin vagy 1.9mjet dízel? Lassan le kell cserélnem a jelenlegi 2001-es bravomat és arra jutottunk, hogy elég lenne méretben egy Bravo 2.

(#6022) Cartmenn válasza bpasztoi (#6015) üzenetére


Cartmenn
tag

És nem kell megijedni
Próbálom összeszedni az előforduló hibákat amit a fórumon olvastam-tapasztaltam(itt mondjuk a legtöbb benzines és turbós) ha már előfordult legalább 2embernél akik el is mondták  és jól is emlékszem rá : A ködfényszóró foncsor belső-alsó része idővel bebarnul,ez inkább csak esztétika,csere a megoldás kb 10-13e ft/db---------a motorháztető elejének a belső(alsó) peremének a rozsdásodása, csiszolás,alapozás,festés te magad is csinálhatod úgy se látszik--------hűtővíz szivárgás,ez talán mikor újak voltak fordult elő-------az enyémmel együtt már volt 180e környékén vagy 3 turbócsere,vagy javítás,felújítás talán kb 90-180e ft,hogy mitől azt ki tudja,nálam talán a nagyon betertott 27-30ezres olajcserére vezetném vissza,de volt ha jól emlékszem aki felezte a ciklust még is cserés lett-------előfordul olajfogyasztás,mindegy milyen olajjal, én 3félét próbáltam  zavar de ez van,és én ezresenként 2-3decitől nem ilyednék meg  -----a motor hideg indítása után rövid ideig egyenetlen,dadogó alapjárat,talán prémiumabb benzinnel ez csökkenthető-------a környezetvédelmi tálca(motorvédő alsó burkolat), a motor alatt, ha van könnyen leér(a sport még ráadásul pár centivel ültetett),ez ilyen  öklömnyi téglát már ne közölj meg mert odaér--------a bőrkormányon,bőrváltókaron,bőrkézifék karon szétmállik a bőr, kb 25e ft körül bőröznek------klímaterelő hiba,a terelőmotorok végálláshiánya miatti közdarab törés,ha most jól működik majd előjön  van itt szaki aki javítja,le kell bontani az egész műszerfalat kb 3-4óra és olcsóbb mint egy szerviz ----kézifékkar burkolat törés,tán meg lehet fordítani és úgy már nem látszik ----hátsó üléseknél zörgés,forgás pontnál lévő külső csavar levétel,majd a nagy alátét alá kissebb felületű alátét jó meghúz,és talán jó lesz -------első embléma,hátsó ajtónyitó embléma beázás,kifakulás csere 8-14e ft/db kb,de szétszedhető és belülről festhető!! ---------hátsó lámpák párásodása belül,ez ilyen------- hátsó ablaktörlőkar rögzítésénél törés,ez csere-------távirányítóval nem mindig nyit a központizár csak kulcsal,nálam max 3x volt ilyen, a központi zár hiba kb. 2008 közepi gyártásig. Onnan átálltak az újabb ovális kulcsra, azzal megszűnt.------váltó(csapágy) gondok,ez a GM M32es váltójánál lehet probléma,úgy írták hogy 2.-5.-6.sebességben hangot ad a váltó,de ez is pár bravo tulajnál fordult elő-------tanksapka zárhiba,bezárva is nyitható-------eddigre a hátsó kipufogók is rohadnak,de sokszor csak a külső héj,csere utángyártott lengyel kb. 20-25e ft --------napellenző lógása,ez csere-------hűtőventillátor előtét ellenállás hiba(pld. csak maxon megy a venti) ez csere.Meg volt kettőnknél biztos generátor csere,de ezek sok kilóméteresek voltak.A féltengely hiba is előfordul sűrűbben azért,föleg a turbósoknál,a nagyobb nyomaték miatt,ez cserés vagy felújítás jobb minőségben Debrecenben talán --------Az első lámpák fényerejére is van panaszkodás  növelt fényerejű izzókkal talán jobb lesz  --------És fordulhat még elő főtengely szimering hiba.
------Bravoban mindegyik elektromos tükör fűtött, a hátsó ablakfűtéssel együtt kapcsol. Ha nem akkor megszakadt a szál. Tükörlap csere, 3-5e ft/db--------
-t-jet motornál előfordulhat kisebb-nagyobb olajszivárgás az olajhűtő alól. Gyárilag csak kompletten cserélhető, 60-70e ft, de o gyűrűkkel kiváltható a hibás tömítés. Volt erre példa itt is---------------pár autót érint, hogy az első ablakmosó nem működik. Kontakthibás a kar, erősebben kell húzni, szétszedve wd40 segít rajta valamennyit. Nálam szét is tört de az egyedi eset.
----pár autónál volt hátsó féknyereg csere idő előtt------ha haldoklik az akksi, változatos parajelenségeket okozhat. Szervo leállás, karácsonyfa-effekt----Télen( hidegben) a irányváltó kar ugrik vissza a helyére.Olajleválasztó sziszegése ,ez csere .Az első futóműnél rugótörés,többnél a bal oldalon ez cserés—de meg kell nézni nincs e dugulva a rugótányér vízkifolyó lyuka ami előidézheti a rozsdásodást.Turbó gumicső repedés ez csere. Kicsit soknak tűnik,de nem jön elő mindenkinél minden--de a legtöbb csak 7-8 éves .
Vásárláskor ami a lényeg : 1. Féltengely----kigyorsításkor ne rázzon a kocsi, kormány 2. A 2.-5.-6.sebességben meg a többiben se legyen hangos a váltó (m32) 3. Olaj legyen a motorban  4. A klíma fújjon hideget-meleget mindenhová ugyanazt  kellő erővel,a terelő motorok átállását álló motornál is jó ellenőrizni,szépen lehet hallani ha átállnak és megállnak Az esetleges „cicergő” hang a középkonzol felől ,lehet előjele hogy nincs végállása valamelyiknek. A változtatás joga fenntartva  Az esetleges hibákért nem vállalok felelősséget  A dízelesekkel majd folytatjuk 

(#6023) Cartmenn válasza hacki87 (#6021) üzenetére


Cartmenn
tag

Ha volnál a facén ott is van bravo 2es csoport sokat tudnak segíteni,véleményezni az esetleg kinézett autót,ismerhetik is pld. Van gázolajos csoporttag igaz csak a 1.9es 8 szelepes motorral és már 500e fölött tart komolyabb hiba nélkül--- tjet 150es 400ezret most lépte át.Én benzines párti vagyok és behozott autó ellenes :) .A tjeteknél igazán talán az előforduló olajfogyasztáson kívül (2-3deci is lehet ezresenként) olyan nagy hibák nincsennek ( pld volt turbó gumicső repedés pár embernél, meg 2-3ra emlékszem turbó cserére vagy javításra) A multiair benzinesnél problémás a multiair egység hibája ,ami még gyakrabban cserélt olajcserék ellenére is előjöhet 150-200e között ---cseréje 200-250e pénz.A tjet-el nincs ilyen probléma ,és pld mivel közvetett befecskendezésű nem jön elő benne a kokszosodás mint a német Tsi-knél.A dízeleket nem ismerem de ott se volt igazán sok probléma : lehet ezekben a részecskeszűrő, kettőstömegő lendkerék (ez van a tjetben is),izzítás. Dízelekből van szerintem a legtöbb behozott , "kevés" kilométerű,túl olcsó még úgy is . Én is egy 2000es 1.6ost cseréltem 4.5 éve egy tjet sportra --akkor 247ezerrel vettem ,igaz volt turbócsere 190e-nél meg generátor,féltengelyek is voltak.Rám maradt,jött a klíma terelő motor csere ,de van fórumos aki javít olcsóbban mint egy szervíz. 273e nél tartok de 2 éve van mellette egy seicento .

(#6024) hacki87 válasza Cartmenn (#6023) üzenetére


hacki87
senior tag

Linkelned ha megkerlek a face csoportot

(#6025) alázógyík válasza hacki87 (#6024) üzenetére


alázógyík
őstag

(#6026) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

Sziasztok!

Kell egy városi mászkálós kocsi, Fiat 500-asra is gondoltam. Van valakinek ezekről tapasztalata? Érdemes venni? Megbízható? Ha igen milyen motorral?

[ Szerkesztve ]

(#6027) alázógyík válasza B-L-A-C-K (#6026) üzenetére


alázógyík
őstag

Én 2 tulajt ismerek, egy fiatalabb és idősebb hölgyet.
Az idősebb 5-6 éve használja, imádja. Szerinte a legjobb autója, pedig van még nekik fiatal 6-os Mazda, meg egy Touran is.
A fiatalabb kapta, szerinte szexi és trendi. Máshoz nem ért. :DDD

(#6028) B-L-A-C-K válasza alázógyík (#6027) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Ezzel max annyira lettem előrébb hogy buzis...:D

Amúgy feketébe/szürkébe, fekete felnivel, semmi króm, bejön.

(#6029) zoo8800 válasza B-L-A-C-K (#6026) üzenetére


zoo8800
veterán

Nem rossz, de én inkább Pandát vennék.

rip and tear, until it is done

(#6030) B-L-A-C-K válasza zoo8800 (#6029) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Az nem tetszik...

(#6031) Elektrosokk válasza B-L-A-C-K (#6030) üzenetére


Elektrosokk
addikt

szerintem még soaknak nem, csupán a praktikum miatt ajánlotta gondolom. :)

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#6032) alázógyík válasza B-L-A-C-K (#6028) üzenetére


alázógyík
őstag

Nem buzis, csak akiknek van, azok nem férfiak.

Egy SS Abarthot bármikor elfogadnék.

(#6033) B-L-A-C-K válasza Elektrosokk (#6031) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Praktikumosságban biztos jobb, de most adtam el a kombi Insigniám, mert Asszony megy vissza dolgozni (gyerek születése miatt volt itthon), és kapja vissza a céges kombi kocsiját (még nem tudni pontosan milyet, de előtte új Octavia volt), ezt én is vezethetem majd. Szóval ez a kis kocsi tényleg csak arra kell hogy melóba elmenjek meg vissza, bármi másra ott lesz a céges, ezért se kell ebben az esetben a praktikusságra gondolni. :)

(#6032) alázógyík: Ha egy rózsaszín ilyenbe látsz valakit arra azt tudom mondani oké, de ha veszek egy fekete/szürke ilyet attól a férfiasságom nem fog összeomlani hidd el. :)

[ Szerkesztve ]

(#6034) alázógyík válasza B-L-A-C-K (#6033) üzenetére


alázógyík
őstag

Jááj, nem úgy értettem.
Hanem csak 2 tulajt ismerek, és azok nők. Ennyi. :)

(#6035) B-L-A-C-K válasza alázógyík (#6034) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Kicsit félre érthető volt...:) Bár én értettem inkább rosszul...

[ Szerkesztve ]

(#6036) alázógyík válasza B-L-A-C-K (#6035) üzenetére


alázógyík
őstag

Most jut eszembe, van egy jó ismerősömnek 500x, ő is imádja.
44 évesen döntött mellette.
2-3 éves lehet a gép, 100k alatt van valamennyiel, de gondja nem volt még vele. 1.4 T-Jet, duplakuplungos automata.

(#6037) B-L-A-C-K válasza alázógyík (#6036) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Közbe egy facebook csoportban is rákérdeztem 1.2-es abszolút ajánlott, és szinte semmi baja, alkatrészek is olcsóak hozzá.

Ezt néztem ki most amúgy, csak nem értem még el az eladót.

(#6038) alázógyík válasza B-L-A-C-K (#6037) üzenetére


alázógyík
őstag

Az az 1.2-es moci örök mint a nyomor. Hibátlan, kiforrott konstrukció.

(#6039) rbalint88 válasza alázógyík (#6036) üzenetére


rbalint88
addikt

Egy ilyen 500x-et en is bevallalnek, de a duplkauplungos automata addig jo moka csak, amig nem kell kuplungot csereltetni 600ezerert.

(#6040) Elektrosokk válasza rbalint88 (#6039) üzenetére


Elektrosokk
addikt

Még túl fiatalok vagyunk ahhoz hogy azon aggódjunk bármi elromolhat! :))

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#6041) kisza25 válasza B-L-A-C-K (#6033) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

ja hát ennyiből minden kisautó buzis, az én i20-am is az, vagy nem :F

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#6042) CharlieDrop válasza B-L-A-C-K (#6026) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Van, bármelyik motor jó.
Kérdezz bátran.
Nekem 2 henger 0.9 turbó 86 lovas automata van 155 ezerrel
az 1.2 nem rossz, ha csak városban jársz, de kb. minden motorja jó :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#6043) B-L-A-C-K válasza CharlieDrop (#6042) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Mióta használod? Te is szereted mint mindenki akitől eddig kérdeztem? :)

(#6044) CharlieDrop válasza B-L-A-C-K (#6043) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Aha, az 500 addikciót okoz. Október óta van meg, városban nyomom leginkább, de voltam már vele pályán többször is :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#6045) mustang08


mustang08
aktív tag
LOGOUT blog

Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok, és a mai napon megnéztem egy Alfa Romeo GTV 2.0-át. Fél millió lenne a kocsi, kívülről a lakk már foltos, de amúgy rendben van. Az eladó szerint motorikusan tökéletes az autó, olajfolyást, vagy bármi aggasztót én sem találtam benne. Rozsda csak egy minimális van rajta, bár nem ismerem pontosan a típust, hogy hol hajlamos csipásodni. A kocsi nagyon jól húzott, tényleg egy élmény volt, viszont a belseje teljesen szét van esve. A középkonzol burkolatát (vagy bármi másnak) csak a lélek tartja a helyén, a gombok be vannak esve.
Kb. mennyibe kerül a belsejét rendbe hozatni házilag?
Mire érdemes odafigyelni egy ilyen autónál?

(#6046) Integrale válasza mustang08 (#6045) üzenetére


Integrale
veterán

Bontanak belole egy parat, igy a belso helyreallitasa filleres. Nezz szet FB csoportokban, jofogason, hasznaltauton.

500 az auto, mellette van meg 300 egy gyors szervizre?

"Bad reklám is reklám too"

(#6047) mustang08 válasza Integrale (#6046) üzenetére


mustang08
aktív tag
LOGOUT blog

300 nincs, csak 200. Dögös kis kocsi, csak nagyon tartok a mindenhol hallható alfás "hírnévtől". Főleg úgy, hogy ez a T.S. 2.0 benne van a Totalcar 20 elkerülendő motorjai között. A 156-os megbízhatóbb szerkezet amúgy? Abból 700 körül már nagyon patikákat lehet találni a hahun.

(#6048) Elektrosokk válasza mustang08 (#6047) üzenetére


Elektrosokk
addikt

Szerintem annyira nem kell tőle félni ha figyelsz rá. ( Ezt úgy írom hogy 3 éve hajtok egy ts-t)

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#6049) rbalint88 válasza mustang08 (#6047) üzenetére


rbalint88
addikt

Szerintem 700-ert semmibol nem lesz patika, alfabol foleg nem. Ha a patika alatt azt ertjuk, hogy nincsenek rajta ordito esztetikai hibak es epp semmit nem kell tajta cserelni ket honapig, olyat ki lehet fogni. De mivel ezek oreg autok es finom muszaki megoldasok vannak benne, ezek tobb torodest igenyelnek, mint egy faek egyszerusegu konstrukcio, cserebe joval tobbet is adnak vezetesi elmenyben. Ezt merlegeld, mielott belevagsz az alfazasba. Egy 156 vagy gtv barmikor fel tud szippantani 2-300ezret, ha nem csak eletben akarod tartani, hanem karban is es alkatreszbol nem a starline es tarsai a referencia minoseg. Peldaul ket elso nagylengokar csere munkadijjal 100e, cserebe ahhoz ot evig nem kell nyulni. Meg ilyen aprosagok :) szoval erdemes anyagilag felkeszulten nekifutni egy alfa beszerzesenek, mert az elozo tulajok hanyagsaga nalad fog visszautni, marpedig ahogy egyre kisebb ertekuek ezek, ugy szarjak le egyre inkabb, amig meg huzzak a beluket.

(#6050) Integrale válasza mustang08 (#6047) üzenetére


Integrale
veterán

Mindenkinek mast jelent, mas erteket kepvisel egy auto. En nem allnek neki GTV birtoklasnak 200-zal. Es tenyleg ne bantasnak vedd!
Vezerlescsere anyagarban 120-130e Ft, plusz motor, valto, fek, hidraulika olaj, hutofolyadek, szurokkel stb. Szoval a 200 onmagaban csak a motor alapveto karbantartasara elpattan.
Fekhez, futomuhoz meg nem is nyultal. Na meg akkor a belso.
Nekem 350-et ugy szippantott fel a Lybra, hogy egy huton kivul, csak kopo dolgok lettek cserelve + elso fekrendszer, futomunek stb nem volt gondja.

Az "Alfas" hirnevnek ugyan van alapja, de a birtoklok leszarasa is kell hozza masszivan. Kuton mar azt hiszik, hogy JTD, de a vezmodot nem csereljuk me az draga, tegyel ra csak egy szijat Jozsi aztan joaz.

Tobbnyire ezert sem kovetrm mar az FB-s Alfa, Lancia csoportokat, mert bontot feket, kuplungot keresnek a nagy buszken 200-ert vett autora.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.