Nyáron gyakorlatilag, ahova nem kell olyan öltözetbe megjelenni, meg nem időre kell mennem, mindenhova bicajjal megyek. Igen, 100 km-re is... vagy csak úgy...
[ Szerkesztve ]
Nyáron gyakorlatilag, ahova nem kell olyan öltözetbe megjelenni, meg nem időre kell mennem, mindenhova bicajjal megyek. Igen, 100 km-re is... vagy csak úgy...
[ Szerkesztve ]
Szintén, szeretek is bicajozni, bár az eddigi munkahelyemen nem mehettem biciklivel de elsejétől kezdve szerencsére fordul a kocka
Én is nyomtam ilyen túrát, de a végére halál ( Én mountainnal nyomom) Imádok erdőben, mezőn tekerni
Gyaloglással sincs problémám, de érthető pesten autózni tök halál ha nem holt időben megy az ember.
Sziasztok! Kaptam egy Fiat Temprát, és ki szeretném deríteni, hogy hány km van benne. Tekerve nem volt az óra, viszont ugye a digitális km órán 200 ezer már nem kijelezhető. Ha jól tudom, ki lehet valahogyan nyerni az infót, az összes lehetséges gombkombinációt kipróbáltam, és csak ennyit tudtam kihozni belőle, ami a videón látható. 01-et ír, az azt jelenti, hogy akkor az eredeti km van benne, vagyis amit ír, 170 ezer km környéke?
Köszönöm a választ előre is!
A videó: [link]
Apám is kocsival megy egy hasonló távolságban lévő boltba és szintén dízellel, pedig Ő tudja, hogy miért nem kellene.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
? furcsállanám ezt a 200 ezres limitet, talán 999.999, honnét vetted ezt?
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
A 100 ezres helyiértékre vagy 1 megy, vagy semmi. Tehát 199.999-nél fordul az óra.
Ez azért is vicces, mert a sebességnél meg a 100-as helyiértéken elfér majdnem bármilyen szám, tehát mehetsz a kocsival 280-al is. Kicsit nagyképűség, az meg szimpla hülyeség, hogy a km számláló ilyen.
[ Szerkesztve ]
Igen de valojaban tobb millioig szamol a tempra, valami gombokat kell megnyomi a muszerfalon akkor megmutatja hanyszor fordult at, vagy kiirja a valos km et, nem tudom pontossan, de a szervizkonyvbe benne van.
[ Szerkesztve ]
Igen, ezt próbálgatom a videóban. Mivel mást nagyon nem lehet megnyomni, és a videó készítése előtt minden lehetséges kombinációt és hosszan nyomást kipróbáltam, arra gondoltam, hogy az vonatkozik erre, amikor a km/h kijelzésnél megjelenik az, hogy 01. Gondolom, hogy ez azt jelenti, hogy így valós a km. Ebben kértem volna megerősítést.
Igen jol gondolod, csak nem biztos hogy jol csinalod, nekem nem digites volt ezert ezt nem tudom, csak hogy valamit nyomkodni kell es akkor kiirja.
A videoban nem lattam semmit ami szamomra barmit mondana.
Indexen keresd meg a Tipo topikot ott van mindenki aki tipo rokon autoval jar 2 perc alatt megmondjak mit kell nyomni.
[ Szerkesztve ]
regebben tudtam mit kell megnyomni, es akkor a sebesseghez irja ki az elso szamjegyet
több drón kell ;P
Akkor most mar latjuk hogy egszer atfordult neki tehat 377049km van benne.
Szervízkönyv alapján 2001-ben "volt annyi km benne, mint most". És ez alapján akkor ugye már 370 ezer van benne, ami azért csodálatra méltó, mert megbízható, jó kis kocsi, nagyon szép állapotban van. Megnézem majd azt a kombinációt a könyvében, mert az a kesztyűtartóban van, most ki nem teszem a lábam a házból ilyen ítéletidőben.
(#2361) nesa: Igen, én is annyit számoltam. De akkor az ott a km/h kijelzőn az átfordulások számát írja ki? Milyen buta.
Ugyanakkor nem hinném, hogy lenne autó, amelyikben többször átfordul, azért ritka a 400 ezres benzines kocsi. Na majd az enyém.
[ Szerkesztve ]
Ez micsoda fasság, nem tudtam hogy 2-ig már nem tud elszámolni az első karakteren...
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
Semmi garancia nincs arra nézve, hogy az a blokk orig állapotban ment annyit, vagy már felújították, esetleg nem is az a blokk van benne, mint amivel kijött..etc.. Sokáig Cromát akartam venni, aztán mire megvehettem volna, már széthullottak.....bár az "újak" sem drágák..
[ Szerkesztve ]
Kb a tipomba is ennyi volt mikor eladtam, kozel hibatlan karpitozast kell latnod ekkora futasnal, hacsak nem szoges gatyaba hasznaltak, 600k felett siman lefutottak ezek.
Most találtam olyan írásos emlékeket, miszerint 2001-ben vette rokonunk 180 ezer km-rel, azóta semmilyen nagyobb felújításon nem esett át a kocsi. Sok alkatrész még a gyári benne.
Igaz, állt is vagy 2 évet.
Amúgy egy 1.8-as benzines (103 lovas) Tempráról van szó.
[ Szerkesztve ]
Egyébként ugye Ti is azon a véleményen vagytok, hogy ha teheti az ember, egy ilyen idős autót (92'-es) már érdemesebb megtartani, mint eladni, mert nagyon nem jut az ember a pénzéhez? Faterom vett magának egy Toyotát, és ideadta a Fiatot, hogy adjam el, és az enyém lehet amit kapok érte. Nekem nem ér annyit az a 150 ezer Ft, amennyiért eladható. Sokkal többet ér, hogy van egy kocsi, ami megbízhatóan, szinte újszerűen teszi a dolgát, friss műszakival úgy, hogy 2 hónapja költöttek rá 80 ezer Ft-ot (csak a műszaki miatt, kipufogó felfüggesztés, féktárcsa, fékbetét csere, állítgatások, stb.).
[ Szerkesztve ]
Teljes mertekben egyetertek Veled, a kocsit többet er annal a penznel. Azertsem adnam el
159 SW 1.9 jtdm <3
Magamból kiindulva totál egyetértek azzal, hogy kell egy kocsi a házhoz, de vannak, akiknek tök felesleges, és csak pénzkidobás a fenntartása. Adózni és biztosítást fizetni akkor is kell, ha nem mész egy centit se.
Ha használod, tartsd meg. Ha nem, akkor add el. Ennyi.
rip and tear, until it is done
Pontosan ez jutott nekem is eszembe. Van, akinek egyáltalán nem kell, akkor felesleges azért, hogy jó, ha van.
Nekem lassan két hete nincs kész az autóm és nagyon meg vagyok lőve miatta, könnyen megszokja az ember, ha van, de amikor nincs, akkor meg nagyon kellene.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Mindent meg lehet szokni. Nekem 5 évig nem volt, mert annyira lent voltunk, hogy a mindennapi kaja nem volt mindig biztosított. Akkor egyértelműen mennie kellett, még akkor is, ha nagyon kellett volna. Megoldottuk anélkül és egy percig sem bánom.
Egyértelmű, én is csak azt írom, hogy mikor hirtelen eltűnik, akkor meg van lőve az ember, nekem éppen most kell a lakás miatt is futkosnom, anyagokat beszereznem, szolgáltatókhoz bemennem és mellette munkába járnom. Talán ma este visszakapom és nem mond nagy számot a szerelő, amitől megijednék..
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Én többek közt ezért is vettem egyes puntót. A haver mondta, hogy fillérekből lehet javítgatni és igaza volt... Hol kapnék egy 730/740D-re 11k-ért komplett első hűtőt, vagy 4800-ért szintén új fűtő radit?.. A szerelése is olcsó, minden alkatrész olcsó hozzá és mivel melós autó, nekem főleg ez számít.
[ Szerkesztve ]
Apropó árak szerintetek mire számítsak árban, ha az volt a baja a kocsinak, hogy az alsó és a felső munkahenger is kifingott és azokat kell cserélni? A váltó és a kuplung szerencsére nem károsodott, azok maradtak.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Milyen jó lenne a pesti utakra az a felni-gumi kombó.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Ezt nagyon szerelője válogatja. Van, aki tartja magát a rezsióradíjakhoz és minden megkezdett órát kipipál, van aki leszarja és saccra, érzésre dolgozik. Az a legjobb, ha odamész és megkérdezed előre, hogy mennyiből van meg. Ezzel letisztázhatod a későbbi szopások beleemelését az árba esetleg... A legtöbben meg tudják (és akarják) mondani, hogy mennyi lesz a vége. Tényleg agy szórások vannak, erre árat mondani szerintem felesleges lenne. És ez a munkadíj része csak a dolognak. Anyagban mindenképpen nézz szét a neten. Többszörös !! difik lehetnek ugyanarra az alkatrészre. Én egy kúton lévő autóalkatrész boltban vásárolgatok, mert amit délelőtt tízig leadok, az aznap délután háromra itt van. Adnak vagy négy fajta árat, négy, különböző márkára és te választod ki, hogy mit szeretnél. Ezen felül van 10 % rabatom még náluk. Szóval én nem tippelnék, nehogy utána én legyek a hunyó... Nagyobb városokban, ismeretlen szerelőkkel jobban jársz, ha úgy mész oda árat kérni melóra, hogy viszed a csereholmit. És utána elkéred azt, amit kivettek...
Hollandban, ahol minden tanyáról kivezető út autópálya, könnyű..
Amúgy pont most rakot fel valaki egy Amorés 120 lovas kombit...
[ Szerkesztve ]
Sziasztok!
Mától beléptem a klubba egy Punto 2-vel. Nem egy erőgép, de a 80 paci egész jól viszi.
Sziasztok! Fiat Tempra utastéri világítását, és rendszámvilágítását szeretném ledesre cserélni, de most nincs a közelben az autó, és nem tudom, hogy mekkora égő kell. Van 31, 36 és 41mm-es verzió. Valaki nem tudja esetleg?
Köszi előre is!
Szia!
Nem tudom, de mindenképp CREE izzót vegyél a sima ledes elég szar minőségre.
Viszont az meg eléggé melegszik..
Nem jobban mint egy hagyományos izzószálas izzó.
Persze mindenkinek más válik be, nekem ez.
A rendszamot inkabb ne, az utasterbe a 3 bol ami a fejed folott van csak 1db szofita, a masik ketto sima 5w os, a szofita meg ugy emlekszem 36mm es 5w, az eloirtnal nagyobb vatt szamut ne tegyel bele mert baj lehet.
[ Szerkesztve ]
Van magyar nyelvu hasznalatim meg angol javitasim ha erdekel ilyesmi.
Sziasztok!
Szerdán meggyógyult a kocsi, M5-nél hamar rendbe tették. A 3as injektor csatija nem érintkezett rendesen. Remélem a többin nem jön elő ez a hiba, mert eléggé kellemetlen....
Talán régebb óta lehetett ott már valami, erősebnek érzem a motort és egyenletesebben duruzsol.
Köszönöm a tippeket!
159 SW 1.9 jtdm <3
Sziasztok
Autó vásárlásán gondolkodom, elsősorban munkába járás miatt. 20 éves vagyok, nemrég kezdtem el dolgozni, első autóm lenne. Naponta kb. 24 km-t használnám (2x12) de végülis az is meglehet, hogy beleszeretek a kocsiba és különösebb ok nélkül is elmegyek erre-arra. Na de nem ez a lényeg. Egy jó, kényelmes, viszonylag megbízható autót szeretnék. Nézegettem az Alfákat, a 156-ost néztem leginkább, abból is a 2002-es facelift és fölötte
Ha olyan 800-850k-ból szeretném az egész vásárlásos dolgot papírokkal, egész évi biztosítással elintézni, arra van reális esély úgy, hogy egy jó állapotban levő Alfában ülök végül?
Szerk.: Ja, és egyáltalán érdemes ilyet venni?
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Én első autónak vennék egy dodgemet (aka dodzsem). Használnám két évig, járnék vele melóba és ha éppen lebontanám az elejét vagy a hátulját néhány koccanásban, akkor sem érdekelne. Ha már eléggé magabiztos vagyok, akkor vennék egy második autót. Munkába járni ilyen kicsi távra most, 27 év jogsival a hátam mögött sem vennék egy 15 éves alfát és várnám a csodát, hogy ennyi idősen egy hibátlan példányt kapok. Ha egyedül vagy, bőven elég egy három ajtós "valami" Direkt nem írtam márkát. Kis köbcentis, benzines kocsi mindenképpen. Alacsony díjakkal, olcsó üzemeltetéssel, olcsó alkatrészekkel és olyan szerelővel, aki lazán megbirkózik egy ilyen kocsival, olcsón. Ha kevés pénzed van, akkor sem értem az alfát, mint opciót, ha meg sok, akkor meg főleg nem. Ha netán mégis lenne mit a tejbe aprítani, akkor szedd kétfelé az álmaid. Vegyél egy dodgemet és vegyél egy kényelmes autót, amivel nem melózni járnál be. Szerintem.
Köszönöm a választ
Bár 18 éves korom óta van jogsim, vezettem is ezt-azt, egy Suzuki swiftet elég gyakran. De mostanában egyre jobban belátom, hogy érdemes az "öregebbekre" hallgatni, nem a saját fejem után menni. Szóval, lehet tényleg így lesz jobb, hogy először veszek valamit tanulóautónak, ami nem baj ha koccan. De valami kényelmesebb dolog lenne jó azért, én személy szerint egy 1.4-es G Astrát néztem, de ez már off
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Ha azt néztél, akkor bele kell ülni és meg kell tapasztalni, neked megfelel e. Azokkal nem nagyon van baj azon kívül, hogy a sárvédő élek mocskosul rohadnak, de ez szinte mondhatjuk, hogy Opel betegség. Abból szinte bármelyik jó, csak nehogy 1.2-es ECO-t vegyél, mert rohadtul zabál és nagyon nem megy... Ráadásul nagyon lent van az áruk. Csak magántulajtól, lehetőleg első tulajtól, aki garázsban tartotta. Valami öreg papától, aki csak azért adja el, mert vagy nem hosszabbították meg az EÜ-t neki, vagy újabbat akar venni és csak azért adja el. Az alfa is jó kocsi, de tudni kell, hogy ki mire veszi az autót. Én egy Alfát sajnálnék ilyenre az biztos. És ha már szánnék 850-et egy 156-ra, akkor inkább várnék és vennék egy fiatalabb...másmilyen alfát...
[ Szerkesztve ]
Köszi a tanácsokat
Néztem én sokmindent amúgy, 2002-es Megane, Fabia, Vectra, stb. De legjobban ez a G Astra jött be
Na majd ha jobb idő lesz csinálunk egy garázst itthon, aztán veszek bele valamit
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Én hasonló helyzetbe és árszinten ( mondjuk egy szazassal lejjebb) vettem egy punto 2/b-t. Nem bántam meg, költeni nem nagyon kell rá.. Meg ez elég fiatal is, 2005..
[ Szerkesztve ]
Punto Sporting? Ezt most találtam de eléggé megfogott
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Az 1.4-es 95 lovas szépen megy...
Nekem ilyen van, tényleg teljesen jól megy, nem kell nagyon erősebb, így még nem is zabál olyan sokat.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Az "egykettest" nézegettem, mert az is nagyon jól megy, kis ccm, 80 ló, bőven elég. Ha nekem ez a kicsi 55 lovas így megy, akkor azok meg még komolyabban. És valóban azt olvasni, hogy ha nem tolod neki, akkor nem kajál többet, mint pl az enyém. Viszont ha kell, akkor azért oda lehet neki lépni. . Csak az fáj, hogy ott a hatos váltó sem rak rá szinte semmit. Nekem ezek a rövid váltók nem jönnek be nagyon. Oké, itthon, nem pályán el lehet velük gurulni, sőt, az itteni pályák rövidsége miatt még néha oda is jó, de hosszú távra nem valók. Viszont itthoni használatra nagyon rendben vannak. ,.
Jó a 156-os Alfa, én nem bántam meg a vásárlást, pedig Toyotáról váltottam. Megfelelő példányt kell vadászni, nekem két hónap alatt lett egy sokat futott, nem makulátlan 2003-as autóm névre írva 760-ért. Műszakilag oké a kocsi, de esztétikai hibái azért vannak és 290e km van benne.
850k-ból ha levonod a biztosítást (kb 50k), első szervizt (100-200k attól függően, hogy mit kell csinálni rajta), átírást (durván 100k), akkor 500-600k között akarsz venni egy magyar papíros, 2002 utáni 156-ot. Mondanám, hogy sok sikert, de ennyiért csak sok sírás lesz sajnos. Vegyél valami gokartot, amivel elvagy 2-3évet, addig megtanulod, hogy mivel jár egy autó fenntartása, szerzel rutint /letöröd párszor/, gyűjtesz pénzt és majd akkor veszel egy jó Alfát, amit majd meg tudsz fizetni és fent tudsz tartani.
Nekem is nagyon tetszik, kicsik is, gondolom jól kezelhetők, és jól is mennek, a kisebb köbcenti ellenére. Hifit is jónak mondják, szóval faintos lenne egy ilyen. Kár hogy a 2-B típusból kevés Sporting van eladó, az jobban bejön mint a "lapos lámpás" de ha nincs más jó lesz az
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Nekem tetszik ez a hatos váltó, lehet pörgősen vezetni, bár akkor már tud enni a pillanatnyi szerint. (bár átlagra meg fél liter különbségnél többet nem tudtam lespórolni a nagy láb kis láb különbséggel) Kollegámnak van Swiftje például, ami 5-ös váltóval kevesebbet fogyaszt hosszú úton is, mint az enyém 6-ossal és kb ugyanakkora benne a motor...
Nyáron 6.2-6.4-el jövök ki vele, télen 6.7-7.1 között, ugyanezzel a blokkal a Grande ugye többet eszik már.
@(#2399) hentes555: nekem az van, azért nincs belőle sok, mert mikor ezek mentek már a Grande is ment, az enyém például későbbi, mint a haver Grandéja. Én egy régebbit és olcsóbbat akartam venni, próbáltam is, majd beleültem ebbe és beleszerettem.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...