Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2351) Geller72 válasza mokus1 (#2350) üzenetére


Geller72
veterán

Nyáron gyakorlatilag, ahova nem kell olyan öltözetbe megjelenni, meg nem időre kell mennem, mindenhova bicajjal megyek. Igen, 100 km-re is..:D. vagy csak úgy..:D.

[ Szerkesztve ]

(#2352) mokus1 válasza Geller72 (#2351) üzenetére


mokus1
addikt

Szintén, szeretek is bicajozni, bár az eddigi munkahelyemen nem mehettem biciklivel de elsejétől kezdve szerencsére fordul a kocka:)
Én is nyomtam ilyen túrát, de a végére halál ( Én mountainnal nyomom) Imádok erdőben, mezőn tekerni:)
Gyaloglással sincs problémám, de érthető pesten autózni tök halál ha nem holt időben megy az ember.

(#2353) csabi94


csabi94
őstag

Sziasztok! Kaptam egy Fiat Temprát, és ki szeretném deríteni, hogy hány km van benne. Tekerve nem volt az óra, viszont ugye a digitális km órán 200 ezer már nem kijelezhető. Ha jól tudom, ki lehet valahogyan nyerni az infót, az összes lehetséges gombkombinációt kipróbáltam, és csak ennyit tudtam kihozni belőle, ami a videón látható. 01-et ír, az azt jelenti, hogy akkor az eredeti km van benne, vagyis amit ír, 170 ezer km környéke?
Köszönöm a választ előre is! :R

A videó: [link]

(#2354) Winne válasza mokus1 (#2350) üzenetére


Winne
nagyúr

Apám is kocsival megy egy hasonló távolságban lévő boltba és szintén dízellel, pedig Ő tudja, hogy miért nem kellene. :DDD

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#2355) Zozzant válasza csabi94 (#2353) üzenetére


Zozzant
addikt

? furcsállanám ezt a 200 ezres limitet, talán 999.999, honnét vetted ezt?

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#2356) csabi94 válasza Zozzant (#2355) üzenetére


csabi94
őstag

A 100 ezres helyiértékre vagy 1 megy, vagy semmi. Tehát 199.999-nél fordul az óra. :W

Ez azért is vicces, mert a sebességnél meg a 100-as helyiértéken elfér majdnem bármilyen szám, tehát mehetsz a kocsival 280-al is. Kicsit nagyképűség, az meg szimpla hülyeség, hogy a km számláló ilyen. ;]

[ Szerkesztve ]

(#2357) nesa válasza csabi94 (#2356) üzenetére


nesa
veterán

Igen de valojaban tobb millioig szamol a tempra, valami gombokat kell megnyomi a muszerfalon akkor megmutatja hanyszor fordult at, vagy kiirja a valos km et, nem tudom pontossan, de a szervizkonyvbe benne van.

[ Szerkesztve ]

(#2358) csabi94 válasza nesa (#2357) üzenetére


csabi94
őstag

Igen, ezt próbálgatom a videóban. Mivel mást nagyon nem lehet megnyomni, és a videó készítése előtt minden lehetséges kombinációt és hosszan nyomást kipróbáltam, arra gondoltam, hogy az vonatkozik erre, amikor a km/h kijelzésnél megjelenik az, hogy 01. Gondolom, hogy ez azt jelenti, hogy így valós a km. Ebben kértem volna megerősítést. :)

(#2359) nesa válasza csabi94 (#2358) üzenetére


nesa
veterán

Igen jol gondolod, csak nem biztos hogy jol csinalod, nekem nem digites volt ezert ezt nem tudom, csak hogy valamit nyomkodni kell es akkor kiirja.

A videoban nem lattam semmit ami szamomra barmit mondana.

Indexen keresd meg a Tipo topikot ott van mindenki aki tipo rokon autoval jar 2 perc alatt megmondjak mit kell nyomni.

[ Szerkesztve ]

(#2360) hobizoli válasza csabi94 (#2353) üzenetére


hobizoli
nagyúr

regebben tudtam mit kell megnyomni, es akkor a sebesseghez irja ki az elso szamjegyet

több drón kell ;P

(#2361) nesa válasza hobizoli (#2360) üzenetére


nesa
veterán

Akkor most mar latjuk hogy egszer atfordult neki tehat 377049km van benne.

(#2362) csabi94 válasza nesa (#2359) üzenetére


csabi94
őstag

Szervízkönyv alapján 2001-ben "volt annyi km benne, mint most". :DDD És ez alapján akkor ugye már 370 ezer van benne, ami azért csodálatra méltó, mert megbízható, jó kis kocsi, nagyon szép állapotban van. Megnézem majd azt a kombinációt a könyvében, mert az a kesztyűtartóban van, most ki nem teszem a lábam a házból ilyen ítéletidőben.

(#2361) nesa: Igen, én is annyit számoltam. De akkor az ott a km/h kijelzőn az átfordulások számát írja ki? Milyen buta. ;]

Ugyanakkor nem hinném, hogy lenne autó, amelyikben többször átfordul, azért ritka a 400 ezres benzines kocsi. Na majd az enyém. ;)

[ Szerkesztve ]

(#2363) Zozzant válasza csabi94 (#2356) üzenetére


Zozzant
addikt

Ez micsoda fasság, nem tudtam hogy 2-ig már nem tud elszámolni az első karakteren...

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#2364) Geller72


Geller72
veterán

Semmi garancia nincs arra nézve, hogy az a blokk orig állapotban ment annyit, vagy már felújították, esetleg nem is az a blokk van benne, mint amivel kijött..etc.. Sokáig Cromát akartam venni, aztán mire megvehettem volna, már széthullottak..:D...bár az "újak" sem drágák.. :U

[ Szerkesztve ]

(#2365) nesa válasza csabi94 (#2362) üzenetére


nesa
veterán

Kb a tipomba is ennyi volt mikor eladtam, kozel hibatlan karpitozast kell latnod ekkora futasnal, hacsak nem szoges gatyaba hasznaltak, 600k felett siman lefutottak ezek.

(#2366) csabi94 válasza Geller72 (#2364) üzenetére


csabi94
őstag

Most találtam olyan írásos emlékeket, miszerint 2001-ben vette rokonunk 180 ezer km-rel, azóta semmilyen nagyobb felújításon nem esett át a kocsi. Sok alkatrész még a gyári benne. :)
Igaz, állt is vagy 2 évet.

Amúgy egy 1.8-as benzines (103 lovas) Tempráról van szó.

[ Szerkesztve ]

(#2367) csabi94


csabi94
őstag

Egyébként ugye Ti is azon a véleményen vagytok, hogy ha teheti az ember, egy ilyen idős autót (92'-es) már érdemesebb megtartani, mint eladni, mert nagyon nem jut az ember a pénzéhez? Faterom vett magának egy Toyotát, és ideadta a Fiatot, hogy adjam el, és az enyém lehet amit kapok érte. Nekem nem ér annyit az a 150 ezer Ft, amennyiért eladható. Sokkal többet ér, hogy van egy kocsi, ami megbízhatóan, szinte újszerűen teszi a dolgát, friss műszakival úgy, hogy 2 hónapja költöttek rá 80 ezer Ft-ot (csak a műszaki miatt, kipufogó felfüggesztés, féktárcsa, fékbetét csere, állítgatások, stb.). :U :)

[ Szerkesztve ]

(#2368) grunge válasza csabi94 (#2367) üzenetére


grunge
addikt

Teljes mertekben egyetertek Veled, a kocsit többet er annal a penznel. Azertsem adnam el :D

159 SW 1.9 jtdm <3

(#2369) zoo8800 válasza csabi94 (#2367) üzenetére


zoo8800
veterán

Magamból kiindulva totál egyetértek azzal, hogy kell egy kocsi a házhoz, de vannak, akiknek tök felesleges, és csak pénzkidobás a fenntartása. Adózni és biztosítást fizetni akkor is kell, ha nem mész egy centit se.
Ha használod, tartsd meg. Ha nem, akkor add el. Ennyi. :)

rip and tear, until it is done

(#2370) Winne válasza zoo8800 (#2369) üzenetére


Winne
nagyúr

Pontosan ez jutott nekem is eszembe. Van, akinek egyáltalán nem kell, akkor felesleges azért, hogy jó, ha van.

Nekem lassan két hete nincs kész az autóm és nagyon meg vagyok lőve miatta, könnyen megszokja az ember, ha van, de amikor nincs, akkor meg nagyon kellene. :(

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#2371) Geller72 válasza Winne (#2370) üzenetére


Geller72
veterán

Mindent meg lehet szokni. Nekem 5 évig nem volt, mert annyira lent voltunk, hogy a mindennapi kaja nem volt mindig biztosított. Akkor egyértelműen mennie kellett, még akkor is, ha nagyon kellett volna. Megoldottuk anélkül és egy percig sem bánom. :)

(#2372) Winne válasza Geller72 (#2371) üzenetére


Winne
nagyúr

Egyértelmű, én is csak azt írom, hogy mikor hirtelen eltűnik, akkor meg van lőve az ember, nekem éppen most kell a lakás miatt is futkosnom, anyagokat beszereznem, szolgáltatókhoz bemennem és mellette munkába járnom. Talán ma este visszakapom és nem mond nagy számot a szerelő, amitől megijednék..

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#2373) Geller72 válasza Winne (#2372) üzenetére


Geller72
veterán

Én többek közt ezért is vettem egyes puntót. A haver mondta, hogy fillérekből lehet javítgatni és igaza volt..:D. Hol kapnék egy 730/740D-re 11k-ért komplett első hűtőt, vagy 4800-ért szintén új fűtő radit?.:D. A szerelése is olcsó, minden alkatrész olcsó hozzá és mivel melós autó, nekem főleg ez számít.

[ Szerkesztve ]

(#2374) Winne válasza Geller72 (#2373) üzenetére


Winne
nagyúr

Apropó árak szerintetek mire számítsak árban, ha az volt a baja a kocsinak, hogy az alsó és a felső munkahenger is kifingott és azokat kell cserélni? A váltó és a kuplung szerencsére nem károsodott, azok maradtak.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#2375) rbalint88


rbalint88
addikt

köszönöm, kérném. ez így pont jó estére :)

[ Szerkesztve ]

(#2376) Land válasza rbalint88 (#2375) üzenetére


Land
veterán

Milyen jó lenne a pesti utakra az a felni-gumi kombó. :D

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#2377) Geller72 válasza Winne (#2374) üzenetére


Geller72
veterán

Ezt nagyon szerelője válogatja. Van, aki tartja magát a rezsióradíjakhoz és minden megkezdett órát kipipál, van aki leszarja és saccra, érzésre dolgozik. Az a legjobb, ha odamész és megkérdezed előre, hogy mennyiből van meg. Ezzel letisztázhatod a későbbi szopások beleemelését az árba esetleg..:D. A legtöbben meg tudják (és akarják) mondani, hogy mennyi lesz a vége. Tényleg agy szórások vannak, erre árat mondani szerintem felesleges lenne. És ez a munkadíj része csak a dolognak. Anyagban mindenképpen nézz szét a neten. Többszörös !! difik lehetnek ugyanarra az alkatrészre. Én egy kúton lévő autóalkatrész boltban vásárolgatok, mert amit délelőtt tízig leadok, az aznap délután háromra itt van. Adnak vagy négy fajta árat, négy, különböző márkára és te választod ki, hogy mit szeretnél. Ezen felül van 10 % rabatom még náluk. Szóval én nem tippelnék, nehogy utána én legyek a hunyó..:D. Nagyobb városokban, ismeretlen szerelőkkel jobban jársz, ha úgy mész oda árat kérni melóra, hogy viszed a csereholmit. És utána elkéred azt, amit kivettek..:D.

(#2378) Geller72 válasza rbalint88 (#2375) üzenetére


Geller72
veterán

Hollandban, ahol minden tanyáról kivezető út autópálya, könnyű.. :P
Amúgy pont most rakot fel valaki egy Amorés 120 lovas kombit..:D.

[ Szerkesztve ]

(#2379) Fr0z3n


Fr0z3n
őstag

Sziasztok!
Mától beléptem a klubba egy Punto 2-vel. Nem egy erőgép, de a 80 paci egész jól viszi.

(#2380) csabi94


csabi94
őstag

Sziasztok! Fiat Tempra utastéri világítását, és rendszámvilágítását szeretném ledesre cserélni, de most nincs a közelben az autó, és nem tudom, hogy mekkora égő kell. Van 31, 36 és 41mm-es verzió. Valaki nem tudja esetleg? :)
Köszi előre is! :R

(#2381) mokus1 válasza csabi94 (#2380) üzenetére


mokus1
addikt

Szia!
Nem tudom, de mindenképp CREE izzót vegyél a sima ledes elég szar minőségre.

(#2382) Geller72 válasza mokus1 (#2381) üzenetére


Geller72
veterán

Viszont az meg eléggé melegszik.. :U

(#2383) mokus1 válasza Geller72 (#2382) üzenetére


mokus1
addikt

Nem jobban mint egy hagyományos izzószálas izzó. :)
Persze mindenkinek más válik be, nekem ez.

(#2384) nesa válasza csabi94 (#2380) üzenetére


nesa
veterán

A rendszamot inkabb ne, az utasterbe a 3 bol ami a fejed folott van csak 1db szofita, a masik ketto sima 5w os, a szofita meg ugy emlekszem 36mm es 5w, az eloirtnal nagyobb vatt szamut ne tegyel bele mert baj lehet.

[ Szerkesztve ]

(#2385) nesa


nesa
veterán

Van magyar nyelvu hasznalatim meg angol javitasim ha erdekel ilyesmi.

(#2386) grunge


grunge
addikt

Sziasztok!

Szerdán meggyógyult a kocsi, M5-nél hamar rendbe tették. A 3as injektor csatija nem érintkezett rendesen. Remélem a többin nem jön elő ez a hiba, mert eléggé kellemetlen....
Talán régebb óta lehetett ott már valami, erősebnek érzem a motort és egyenletesebben duruzsol.

Köszönöm a tippeket! :)

159 SW 1.9 jtdm <3

(#2387) Geller72 válasza grunge (#2386) üzenetére


Geller72
veterán

:C

(#2388) hentes555


hentes555
senior tag

Sziasztok

Autó vásárlásán gondolkodom, elsősorban munkába járás miatt. 20 éves vagyok, nemrég kezdtem el dolgozni, első autóm lenne. Naponta kb. 24 km-t használnám (2x12) de végülis az is meglehet, hogy beleszeretek a kocsiba és különösebb ok nélkül is elmegyek erre-arra. Na de nem ez a lényeg. Egy jó, kényelmes, viszonylag megbízható autót szeretnék. Nézegettem az Alfákat, a 156-ost néztem leginkább, abból is a 2002-es facelift és fölötte :)
Ha olyan 800-850k-ból szeretném az egész vásárlásos dolgot papírokkal, egész évi biztosítással elintézni, arra van reális esély úgy, hogy egy jó állapotban levő Alfában ülök végül?

Szerk.: Ja, és egyáltalán érdemes ilyet venni?

[ Szerkesztve ]

"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

(#2389) Geller72 válasza hentes555 (#2388) üzenetére


Geller72
veterán

Én első autónak vennék egy dodgemet (aka dodzsem). Használnám két évig, járnék vele melóba és ha éppen lebontanám az elejét vagy a hátulját néhány koccanásban, akkor sem érdekelne. Ha már eléggé magabiztos vagyok, akkor vennék egy második autót. Munkába járni ilyen kicsi távra most, 27 év jogsival a hátam mögött sem vennék egy 15 éves alfát és várnám a csodát, hogy ennyi idősen egy hibátlan példányt kapok. Ha egyedül vagy, bőven elég egy három ajtós "valami" Direkt nem írtam márkát. Kis köbcentis, benzines kocsi mindenképpen. Alacsony díjakkal, olcsó üzemeltetéssel, olcsó alkatrészekkel és olyan szerelővel, aki lazán megbirkózik egy ilyen kocsival, olcsón. Ha kevés pénzed van, akkor sem értem az alfát, mint opciót, ha meg sok, akkor meg főleg nem. Ha netán mégis lenne mit a tejbe aprítani, akkor szedd kétfelé az álmaid. Vegyél egy dodgemet és vegyél egy kényelmes autót, amivel nem melózni járnál be. Szerintem.

(#2390) hentes555 válasza Geller72 (#2389) üzenetére


hentes555
senior tag

Köszönöm a választ

Bár 18 éves korom óta van jogsim, vezettem is ezt-azt, egy Suzuki swiftet elég gyakran. De mostanában egyre jobban belátom, hogy érdemes az "öregebbekre" hallgatni, nem a saját fejem után menni. Szóval, lehet tényleg így lesz jobb, hogy először veszek valamit tanulóautónak, ami nem baj ha koccan. De valami kényelmesebb dolog lenne jó azért, én személy szerint egy 1.4-es G Astrát néztem, de ez már off :)

[ Szerkesztve ]

"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

(#2391) Geller72 válasza hentes555 (#2390) üzenetére


Geller72
veterán

Ha azt néztél, akkor bele kell ülni és meg kell tapasztalni, neked megfelel e. Azokkal nem nagyon van baj azon kívül, hogy a sárvédő élek mocskosul rohadnak, de ez szinte mondhatjuk, hogy Opel betegség. Abból szinte bármelyik jó, csak nehogy 1.2-es ECO-t vegyél, mert rohadtul zabál és nagyon nem megy... ;] Ráadásul nagyon lent van az áruk. Csak magántulajtól, lehetőleg első tulajtól, aki garázsban tartotta. Valami öreg papától, aki csak azért adja el, mert vagy nem hosszabbították meg az EÜ-t neki, vagy újabbat akar venni és csak azért adja el. :P Az alfa is jó kocsi, de tudni kell, hogy ki mire veszi az autót. Én egy Alfát sajnálnék ilyenre az biztos. És ha már szánnék 850-et egy 156-ra, akkor inkább várnék és vennék egy fiatalabb...másmilyen alfát..:D.

[ Szerkesztve ]

(#2392) hentes555 válasza Geller72 (#2391) üzenetére


hentes555
senior tag

Köszi a tanácsokat :R

Néztem én sokmindent amúgy, 2002-es Megane, Fabia, Vectra, stb. De legjobban ez a G Astra jött be :)
Na majd ha jobb idő lesz csinálunk egy garázst itthon, aztán veszek bele valamit :D

[ Szerkesztve ]

"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

(#2393) sagesz93 válasza hentes555 (#2390) üzenetére


sagesz93
addikt

Én hasonló helyzetbe és árszinten ( mondjuk egy szazassal lejjebb) vettem egy punto 2/b-t. Nem bántam meg, költeni nem nagyon kell rá.. Meg ez elég fiatal is, 2005..

[ Szerkesztve ]

(#2394) hentes555 válasza sagesz93 (#2393) üzenetére


hentes555
senior tag

Punto Sporting? Ezt most találtam de eléggé megfogott :D

"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

(#2395) Geller72 válasza hentes555 (#2394) üzenetére


Geller72
veterán

Az 1.4-es 95 lovas szépen megy..:D.

(#2396) Winne válasza Geller72 (#2395) üzenetére


Winne
nagyúr

Nekem ilyen van, tényleg teljesen jól megy, nem kell nagyon erősebb, így még nem is zabál olyan sokat. :)

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#2397) Geller72 válasza Winne (#2396) üzenetére


Geller72
veterán

Az "egykettest" nézegettem, mert az is nagyon jól megy, kis ccm, 80 ló, bőven elég. Ha nekem ez a kicsi 55 lovas így megy, akkor azok meg még komolyabban. És valóban azt olvasni, hogy ha nem tolod neki, akkor nem kajál többet, mint pl az enyém. Viszont ha kell, akkor azért oda lehet neki lépni. :D. Csak az fáj, hogy ott a hatos váltó sem rak rá szinte semmit. Nekem ezek a rövid váltók nem jönnek be nagyon. Oké, itthon, nem pályán el lehet velük gurulni, sőt, az itteni pályák rövidsége miatt még néha oda is jó, de hosszú távra nem valók. Viszont itthoni használatra nagyon rendben vannak. ;),.

(#2398) rbalint88 válasza hentes555 (#2388) üzenetére


rbalint88
addikt

Jó a 156-os Alfa, én nem bántam meg a vásárlást, pedig Toyotáról váltottam. Megfelelő példányt kell vadászni, nekem két hónap alatt lett egy sokat futott, nem makulátlan 2003-as autóm névre írva 760-ért. Műszakilag oké a kocsi, de esztétikai hibái azért vannak és 290e km van benne.
850k-ból ha levonod a biztosítást (kb 50k), első szervizt (100-200k attól függően, hogy mit kell csinálni rajta), átírást (durván 100k), akkor 500-600k között akarsz venni egy magyar papíros, 2002 utáni 156-ot. Mondanám, hogy sok sikert, de ennyiért csak sok sírás lesz sajnos. Vegyél valami gokartot, amivel elvagy 2-3évet, addig megtanulod, hogy mivel jár egy autó fenntartása, szerzel rutint /letöröd párszor/, gyűjtesz pénzt és majd akkor veszel egy jó Alfát, amit majd meg tudsz fizetni és fent tudsz tartani.

(#2399) hentes555 válasza Geller72 (#2397) üzenetére


hentes555
senior tag

Nekem is nagyon tetszik, kicsik is, gondolom jól kezelhetők, és jól is mennek, a kisebb köbcenti ellenére. Hifit is jónak mondják, szóval faintos lenne egy ilyen. Kár hogy a 2-B típusból kevés Sporting van eladó, az jobban bejön mint a "lapos lámpás" de ha nincs más jó lesz az :)

"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

(#2400) Winne válasza Geller72 (#2397) üzenetére


Winne
nagyúr

Nekem tetszik ez a hatos váltó, lehet pörgősen vezetni, bár akkor már tud enni a pillanatnyi szerint. (bár átlagra meg fél liter különbségnél többet nem tudtam lespórolni a nagy láb kis láb különbséggel) Kollegámnak van Swiftje például, ami 5-ös váltóval kevesebbet fogyaszt hosszú úton is, mint az enyém 6-ossal és kb ugyanakkora benne a motor... :F

Nyáron 6.2-6.4-el jövök ki vele, télen 6.7-7.1 között, ugyanezzel a blokkal a Grande ugye többet eszik már. :)

@(#2399) hentes555: nekem az van, azért nincs belőle sok, mert mikor ezek mentek már a Grande is ment, az enyém például későbbi, mint a haver Grandéja. Én egy régebbit és olcsóbbat akartam venni, próbáltam is, majd beleültem ebbe és beleszerettem. :)

[ Szerkesztve ]

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.