Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3651) rbalint88 válasza j.bravo (#3650) üzenetére


rbalint88
addikt

Mi baja lett? Uk/eu konverzio kb ingyen megoldhato. Gyari trafo 30k bontottan vagy annyibol felujitjak. Kerdezgettem en is, de elegge szivas visszalakitani a kocsi kabelezeset a simahoz, mert ugye ebben automata magassagallitas van es a sima motorja ezt nem toleralja, szoval szopashegyek varhatoak.

Ja es hogy az elejere is valaszoljak: elegge gyertyalang fenye van a sima halogennek. A projektorositas meg ugye kerdeses eredmenyt hoz. Hallottam par esetrol, hogy leszakadt a projektor vagy az egesz lampabelso. Es az az angoloknal, ahol rendes ut van, nem ilyen szekernyomok...

[ Szerkesztve ]

(#3652) j.bravo válasza rbalint88 (#3651) üzenetére


j.bravo
addikt

Mennyire tuti?
Ezt értem mind a kábelezési szopásra, mind a konverzióra. DZ-ék a downgrade felé hajlottak, bár lehet h nem gondoltak a kábelgondokra.

Whatever.

(#3653) rbalint88 válasza j.bravo (#3652) üzenetére


rbalint88
addikt

nem tuti, hogy beszopod, de 50%+. mindkettőre értve. és ahogy eddig neked alakultak a beszopódási arányok ezzel az autóval, mondhatjuk, hogy 100%. én is kérdeztem a konverziót, amikor baja volt a lámpának, de azt mondták szopásos a sztori. és a tiédhez csak feleannyi egy fényszóró, mint az enyémhez ;)

(#3654) qkaleko


qkaleko
tag

Elég gyenge a tompítottam, /punto 2/ megéri beruházni valamelyik night breaker izzóba unilimited, vagy laser?

(#3655) rbalint88 válasza qkaleko (#3654) üzenetére


rbalint88
addikt

Fenyszorotakaritas, polir, nightbreaker. Ez lenne a helyes sorrend.

(#3656) Fboy válasza alázógyík (#3638) üzenetére


Fboy
aktív tag

Nincs, de nem is kell, mert végül nem jött be a kinézett autó.

(#3657) rover45


rover45
senior tag

Sziasztok, egy 2005-ös Grande Punto-ra szeretnék vásárolni 4 db gyári alu vagy acél felnit 4x100 osztással 15"-os méretben, gumi nélkül.

(#3658) dellfanboy válasza rover45 (#3657) üzenetére


dellfanboy
senior tag

itt a topicban? vagy pontosan mi a kerdes

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#3659) rover45 válasza dellfanboy (#3658) üzenetére


rover45
senior tag

Jogos :)
Akinek esetleg van otthon elfekvőben, vagy tervezi eladni, az keressen meg feltétlen :)

(#3660) dellfanboy válasza rover45 (#3659) üzenetére


dellfanboy
senior tag

tipikus Murphy, vasarnap adtam el a gyari grande alu felnijeimet.. ;] no mind1 majd legkozelebb

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#3661) hroberto válasza rover45 (#3657) üzenetére


hroberto
veterán

Szerintem 16-ost vegyél! :B

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#3662) rover45 válasza hroberto (#3661) üzenetére


rover45
senior tag

Párom autója, ő eddig évente kétszer gumiztatta le és fel a gyári lemezfelniket ... női autó ... azt hiszem ezzel elmondtam mindent.
Nem szeretnék rá nagyobb kereket (pedig gyönyörűek a gyári nagyok), mert akkor arra nagy gumi is ... örülök, hogy egyáltalán ebbe beleegyezett :)

(#3663) rbalint88 válasza rover45 (#3662) üzenetére


rbalint88
addikt

gyári alu+ michelin CC és akkor nincs gond :)

(#3664) rover45 válasza rbalint88 (#3663) üzenetére


rover45
senior tag

Szerintetek mennyiért találhatok 15-ös gyári felnit?
Úgy gondoltam vagy veszek 20ért 4db lemezfelnit a téli kerekekbe vagy veszek 40ért gyári alut a nyáriakba.
Ezek mennyire reális tervek/árak?

(#3665) Something_


Something_
őstag

Sziasztok!

Alfa 159hez (2007) hasznal valami ELM327-et?

(#3666) t1


t1
addikt

Sziasztok.
Lenne egy problémám hátha van valaki aki tud itt segíteni.
Adott egy Fiat Punto 1.2 60LE 1996-os 3 ajtós.
Nem rég vettük öcsémnek és a jobb oldali ajtóval lenne gond. Lehet nyitni zárni kívülről és belülről is, de csak akkor tudod becsukni az ajtót ha a kilincset visszanyomod mert ha kint felhúzod ott is marad, ha bentről nyitod és nyitót nem nyomod vissza akkor sem csukódik az ajtó. Mielőtt nagyon neki esnék esetleg van valami tipp mi okozhatja ezt a jelenséget illetve mit kéne rajta cserélni, hogy rendesen működjön?

(#3667) Integrale válasza t1 (#3666) üzenetére


Integrale
veterán

Kiugrott egy rud a patentjabol, vagy a mechanika rudjai megszorulnak (ajtokarpit alatti filc/polifoam ra lett tapasztva, rossz lyukon atbujtatva) vagy egyszeruen csak koszos es kell neki a torodes.

"Bad reklám is reklám too"

(#3668) rover45 válasza t1 (#3666) üzenetére


rover45
senior tag

Az öcsémnek van egy 2002-2004 körüli Megane-ja és azon mind a 4 kilincs ugyan ezt csinálja :D :D

(#3669) RocknRoller


RocknRoller
aktív tag

sziasztok

egy Fiat panda 1.3 multijettel járok és nagyobb gázadásnál szürke füst jön belőle. Mi lehet a probléma?

köszönöm a tippeket

ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy

(#3670) ANDROID???


ANDROID???
addikt

Seicentora Cinquecento kerekek használhatóak? :U
Ráadásul, 2 sei, 2 cinqu..

(#3671) alázógyík válasza RocknRoller (#3669) üzenetére


alázógyík
őstag

Egy jó kis Cataclean kúrát mikor kapott?

(#3672) Kommy


Kommy
veterán

Sziasztok!

Mit lehetne azzal kezdeni, hogy amikor indítom az autót a hosszbordás szíj ne nyikkanjon meg. Az autóban új generátor került néhány hónapja de előtte is csinálta, újak a szíjak, generátor cserekor azok is cserélve lettek. Csak indításkor nyikanik meg egyet soah többet, és az is biztos, hogy a hosszbordás szíjnak van hangja mert amikor le volt szedve a szíj és úgy lett indítva nem nyikkant meg.
Egy fiat palio weekend-ről lenne szó 1.6 16v-s motorral.
Egy hosszbordás szíj van a generátor, főtengely, vízpumpa, feszítőgörgő körön és egy rövid szíj hajt át a szervóra.

Amik cserélve lettek generátor cserekeor (régi megszorult):
- generátor
- feszítőgörgő
- 2 hosszbordás szíj (dayco)
- vízpumpa

(#3673) nyogo83 válasza Kommy (#3672) üzenetére


nyogo83
senior tag

Megszokod, majd elmulik :(
Megprobalhatsz majd esetleg egy masik fajta hosszbordas szijat ha zavar, nekem Dayco kb 2-3 honapig csinalta ugyanezt, inditaskor. Aztan szepen lassan elmult, ahogy kicsit kopott.
Esetleg megprobalhatod egy kis szappannal finoman megkenni a fogait(nem folyekonnyal :D ).

(#3674) nesa válasza Kommy (#3672) üzenetére


nesa
veterán

Mert a hosszbordás szíj háta is hajt valamit és a dayco szíjon hosszan van a festett felirat és ott nyikkan meg, használj conti vagy más szíjat ha zavar.
Ez egy tipp, lehet más is.

(#3675) Kommy


Kommy
veterán

nyogo83, nesa: köszönöm mindkettőtöknek a tippeket, valamikor ránézek.

Ha jól emlékszem akkor csak a feszítőgörgő van a külső felén a szíjnak.

(#3676) rover45


rover45
senior tag

Srácok, csináltam egy kis butaságot.
1.3 Multijet Grande, véletlenül tankoltam bele 8,5L Mol Evo Neo benzint.
Félig volt a tank, tele akartam tankolni és 8,5L-nél vettem észre, hogy a benzin folyik. Azonnal megszakítottam, majd teletöltöttem gázolajjal.
Így most a 40-45L-es tankban van 8,5L benzin, a többi gázolaj. Lehet ebből bajom?
Vagy használjam és mindig tankoljak rá, hogy híguljon?

(#3677) hroberto válasza rover45 (#3676) üzenetére


hroberto
veterán

Szerintem ne kockáztass! Mivel ez már 20% körüli arány, és a benzinnek rossz a kenési képessége.
És leszívnám amennyit tudok, és feltölteném gázolajjal.

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#3678) Mágus2 válasza rover45 (#3676) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Be sem szabad indítani. Leszívni a tank teljes tartalmát, kicserélni a szűrőt, feltölteni 10 liter gázolajjal,m ajd azt megint leszívni. Utána teli tank gázolaj mehet. Akkor nem lesz baja. Amúgy besülhet a magasnyomású szivattyú meg az összes befecskendező. Egy tank nyál ára miatt nem éri meg a kockázatot, mivel a fent említett elemeket a gázolaj keni, de a benzin nem. Kis mennyiségű benzin is károsítja a befecskendező rendszer elemeit.

[ Szerkesztve ]

(#3679) Zozzant válasza rover45 (#3676) üzenetére


Zozzant
addikt

Majdnem negyede benzin... Ha nem akarsz kockáztatni akkor szervíz, ahol lefejtik, de tréler vagy húzás.

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#3680) rover45 válasza Zozzant (#3679) üzenetére


rover45
senior tag

Rendben, ez következik. Köszönöm!

(#3681) csabi94


csabi94
őstag

Sziasztok! Nagyon gondolkozom azon, hogy a távoli jövőben egy dízel Alfa Romeo-ra cserélem a Fiat Temprát. A két lehetséges típus a 156 kombi, illetve a 166 lenne. A kérdésem, hogy melyik problémásabb, illetve melyikhez drágábbak a későbbiekben az alkatrészek? Azon gondolkozom, hogy Németországból hozok majd be egyet magamnak, mert össze nem hasonlíthatóak az itthoni árak a kintiekkel, ráadásul a németek úgy vettem észre, leírják a hirdetésben az autóról a hideget meleget is, nem mindenki úgy hirdet, hogy makulátlan, rozsdamentes, garázsban tartott, stb.
Kb. mennyibe kerül a honosítás, úgy mindennel együtt?

szerk.: Ami kitétel lenne, az a 6 sebesség, a tempomat, a xenon. Remélem a xenon nem megy gyakran tönkre, mert az ugye költséges lehet. Ajánlanátok egyáltalán ilyen feltételekkel ezeket a modelleket?

[ Szerkesztve ]

(#3682) rbalint88 válasza csabi94 (#3681) üzenetére


rbalint88
addikt

a 166 ritkább, nagyobb, drágább modell, így a nem motort érintő költségei magasabbak. bontott alkatrész sincs hozzá annyira hegyekben, mint 156-hoz. csak 2.4 jtdvel volt, ebből viszont csak a facelift utáni 20 szelepes modellhez járt hatos váltó. 2.4 10v 150ló váltója végáttételre ugyanolyan hosszú, páláyn-országúton kb ugyanannyit esznek, egy-két deci eltérés lehet plusz-mínusz tempótól függően. nyilván 160 felett a hatos fog kevesebbet enni minimálisan.
166 rovarlámpásban a xenon drága fajta, ds1-es, tehát kb 20k egy izzó alsó hangon, mert trafóval egybeépített.
156-ban xenon kurvaritka, fél-facelifteshez 450 egy új lámpapár kedvezménnyel, egyébként darabja lenne annyi. facelifteshez kedvezménnyel megvan rongyos 300-ból is,különben darabja 200-250. motorból 1.9 jtd 16v és mjet 6gangos, valamint a 2,4 20v, de szerintem annak nincs értelme ebbe a kasztniba, orrnehéz lesz tőle, a fenntartása is drágább és igazából egy chipelt 1.9 pont úgy megy. oké, a hangja jó a 2,4-nek, de német autobahn-pusztító üzemmódon kívül nem sok hasznát veszed. tempomat a belső facelifttel vált elérhetővé, úgyhogy csak 2002 utánit nézz. kombiság csak alibi, nem cuccolós autó. a szedánnak nem bővíthető a csomagtere, de egyébként 20 literrel nagyobb alapból (380 vs 360 liter, vicc).
ha nem kell sokszor 2 embernek többször utaznia az autóban, akkor megnézném a helyedben a GT-t is, a leghasználhatóbb csomagtere van, mechanikailag 156, 147, csak a kasztni más. utastere is tágas, csak a két ajtó miatt a bejutás nehezebb, aztán hajlamosak lerúgni a burkolatokat bemászáskor, ezért "taxizni" nem ideális.
külföldről behozatallal könnyen rá lehet szopni, én itthon keresgélnék első körben és ha itt nem találsz nagyon semmit, akkor nézelődni csak kint. honosítás 200-230, plusz az útiköltség 100-200 szerencsétől függően.

(#3683) csabi94 válasza rbalint88 (#3682) üzenetére


csabi94
őstag

Hmm, ezt jól kifejtetted, köszi a részletes leírást! Nagyon off, de mi a véleményed az ugyanilyen korú kombi 2 ezres dízel mondeókról? Mármint hogy viszonyulnak pl. a 156-hoz? Jobbak, rosszabbak? Nagyjából egyidősek, a motorjuk kb ugyanolyan erős, stb.

(#3684) rbalint88 válasza csabi94 (#3683) üzenetére


rbalint88
addikt

Tdci sokkal betegebb, de a benzinesek jok, ha sok hely kell.

(#3685) hroberto válasza csabi94 (#3683) üzenetére


hroberto
veterán

Ha jót akarsz magadnak a dízel Mondeot messze elkerülöd!

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#3686) Integrale válasza rbalint88 (#3682) üzenetére


Integrale
veterán

A GT konkrétan egy 156 (6 centivel nagyobb a tengelytáv), 147 sárvédőkkel, ajtókkal és motorháztetővel. Egyértelműen azt választanám a három modell közül, 1.9 MJettel, 3.2 V6-tal, vagy 1.8 TS-sel.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#3687) lorcsi


lorcsi
veterán

faszák ezek az új fiatok : :K
[tipo]

(#3688) alázógyík válasza lorcsi (#3687) üzenetére


alázógyík
őstag

Egy kis emóciót hiányolok belőle. :U

(#3689) lorcsi válasza alázógyík (#3688) üzenetére


lorcsi
veterán

persze lehetne,d e gondolom az ára is vastagabb lenne
egy kombi lenne a jó hasonló kiépítésben

(#3690) Integrale válasza lorcsi (#3689) üzenetére


Integrale
veterán

A kombi szebb mint a szedan, foleg a beltere, de az mar erezhetoen dragabb is.

"Bad reklám is reklám too"

(#3691) j.bravo válasza Integrale (#3690) üzenetére


j.bravo
addikt

Urak, mennyi a reális ár egy bontott Grande Punto motoros tükörért (jobb oldali), ha nem színre fújt, hanem a sima fekete műanyag?
Az egyik bontóban 15 ezret mondtak nekem rá.

Valójában csak erre a cuccra van szükségem, csak bal helyett jobb oldalra: tükör szár borító műanyag
mondjuk ezt most köpte ki a gugli, képet kerestem a tükörházról amin belejöltem volna mi kell. A bontóban még nem tudtam hogy ezt esetleg külön is lehet, tükörházra kérdeztem, és komplett tükröt akartak adni 15k-ért.

A 15k reális vagy látva rutintalanságom, le akartak húzni?

Illetve, mennyi a normális ár egy bontott ajtókéderért, Alfa 156-hoz, sofőrajtóra? Erre 5k-t mondtak, és hogy holnapra bontják le valamelyik autóról.

Kértem még hogy nézzenek utána bontott de jó állapotú katalizátornak (DZ-ék az utángyártott megoldásokról lefelé beszéltek engem; tény hogy 60-70k km-rel ezelőtt rakatott bele az előző tulaj utángyártottat és mostanra szétörredezett), de ha esetleg - látván rutintalanságom - a) szart próbálnának rám sózni, b) próbálnának lehúzni, inkább kihagynám és lehet h ráhagynám a szerelőre a beszerzést (bárkivel is csináltatom végül).

[ Szerkesztve ]

Whatever.

(#3692) csabi94


csabi94
őstag

Srácok, biztos nagyon primitív kérdés, de miért jó ha egy első kerék hajtásos autó sperr difis? :)

(#3693) Signus


Signus
újonc

Sziasztok!

2008-as Alfa Romeo 159 Kombi, 2.4 JTD (209 LE) motor érdekelne. Illetve a manuális váltó.
Mennyire megbízható konstrukció, ajánlottabb-e inkább az automata?
Kopogó szelephang gondolom dízel révén itt is hallható, vagy nem?

Más infó is érdekelne, ami csak az eszetekbe jut erről a modellről! :R

Előre is köszi! :)

(#3694) rbalint88 válasza Signus (#3693) üzenetére


rbalint88
addikt

Jofele, vegyed! :K

Csabi94: mert le tudja rakni az erejet, nem az van, hogy az egyik kerek elforog es all az auto.

(#3695) Something_ válasza Signus (#3693) üzenetére


Something_
őstag

Alfaamoren most irtak le a 2.4rol sok mindent a 159 topikban, erdemes elolvasnod.

Nekem 1.9jtdm van. 3-4 hete vettem.

(#3696) Land válasza Something_ (#3695) üzenetére


Land
veterán

Ha kell bármiről infó, írj.

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#3697) Something_ válasza Land (#3696) üzenetére


Something_
őstag

Hat a regeneralassal nem vagyok kepben, eddig kb 800 kmt mentem, de nem vettem eszre, hogy tolta volna.
Tovabba elm327 es torque programmal ki lehet olvasni, hogy mikor volt regen? Gondolom a hofokvaltozast loggolja, de pl nem talaltam semmi dpf infot a programban.
Elso dizelem.

Nincs kiirva se az egr, se a dpf. 178 le-re van chippelve.

[ Szerkesztve ]

(#3698) Land válasza Something_ (#3697) üzenetére


Land
veterán

És neked nem remeg a kocsi a chipelés miatt? Nekem sajnos remegett. Pedig maga a teljesítmény az korrekt volt. Lehet újra rápróbálok de már Mankynál.
Multicuscan kiírja mikor volt az utolsó regen, mennyi ideig tartott, mennyi az átlagos távolság km-ben a regenek között stb.
Elvileg mikor regenerál, akkor többlet fogyasztásod van kb 10-15 percig, amíg csinálja. Egyesek szerint a turbó nyomás jelzőn a mutató is le le esik a regen közben.
(Szerencsére nekem már nem kell foglalkoznom a DPF-fel.:) )

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#3699) Land válasza Land (#3698) üzenetére


Land
veterán

Ha jól látom pesti vagy, nekem van vezetékes ELM327 és van laptopon Multicuscan is.

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#3700) Something_ válasza Land (#3698) üzenetére


Something_
őstag

Koszonom! Lehet elni fogok a lehetoseggel, merte felr vagy Bp-n?
Gyorsba rendeltem ebayrol egy kabeles elmet, btsel nem megy a program, amit emlitettel?

Nekem nem raz, neked nem lehet motortartobak?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.