Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3001) rbalint88 válasza atenza (#3000) üzenetére


rbalint88
addikt

szomszédnak van egy, amit negatívumként mondott róla, hogy mindenhol leér az eleje (és tényleg), egyébként grande punto alapok. különösebb baja nem volt vele, tervezetten kívül eddig asszem 3x volt szrvizben vele és egyiknél se volt nagy dráma, arra emlékszem, hogy ebből is az egyik lemerült akkuból adódó hiba miatt volt.
nekem a kormánykereke nagyon nem szimpi kinézetre, de ezen kívül nem nagyon tudok érvet felhozni ellene.

(#3002) hroberto válasza atenza (#3000) üzenetére


hroberto
addikt

Nekem diesel van, úgyhogy a benzines motorról nem tudok nyilatkozni.
Amúgy nagyon szeretem a MiTo-t. Az tényleg igaz, hogy nagyon alacsony az eleje. Igaz legelőszőr a dobbetétek érnek le.
A futómű kemény, rossz utakon nem kényelmes, cserébe kanyargós utakon nagyon jó az úttartása.
Különösebb gondom nem volt vele. Egy hátsó kerékcsapágyat kellet cserélnem benne, valamint egy ABS vezeték szakadása miatt jelzett hibát.
Ezen kívül én szívtam egyet a DPF-el, de ez benzinesnél nem számít.

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#3003) atenza válasza rbalint88 (#3001) üzenetére


atenza
senior tag

Köszi rbalint88 és hroberto, azt pont nem jó, mert a mélygarázsba necces akkor lemenni :D Legalábbis itt nálunk, mert elég hülyén lett kivitelezve, elég éles a váltás a ferde és a sík között, és rövid is a lejárat.

[ Szerkesztve ]

(#3004) hroberto válasza atenza (#3003) üzenetére


hroberto
addikt

Azért annyira talán nem vészes. Legalábbis nekem még ilyen helyen nem ért le.

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#3005) SLYM válasza SLYM (#2999) üzenetére


SLYM
veterán

na, fejlemények vannak. most ért rá a szerelő megint foglalkozni a kocsival. beleült, megnézte mi a helyzet, gyenge volt a motor, érezni lehetett, plusz volt valami szaga a kocsinak (én nem nagyon érzek szagokat, így nem tűnt fel). soroltam neki mit írtatok, meg miket olvasgattam neten, de mindegyikre mondta, hogy ez egyik sem az lesz. nagyon gyanús volt neki az EGR megint (amit egyébként anno mindenhol, mindenki leggyakrabban írt), minden hiba amit produkált a kocsi illett az EGR-re. mondtam neki, hogy de hát múltkor tisztítottad meg (amikor full tele volt korommal), miért lenne vele baj, mondom hibaüzenet sincs meg semmi, de csak leszedte végül szerencsére. nézegette, látta nyitva maradt alap helyzetben, mikor zárva kéne lennie (múltkor olyan koszos volt, hogy nagy volt az öröm, hogy tuti ez lesz a kocsi baja, nem is nézegettük, hogy úgy egyébként milyen állapotban van a szelep, csak megtisztította és kész). még jó, hogy nem dobtuk ki a másikból a rossz EGR-t (alfa 159 2.4, ez meg 159 1.9-es). igaz, hogy az dobta végig hibaüzenet, de azzal az EGR-el effektíve a működéssel kapcsolatban nem volt hiba, csak a check engine lámpa égett vele. (remélem ha nehezen is, de érthető amit írok). szóval a lényeg, hogy kicserélte a mostani 1.9-es EGR-ét a régi szar 2.4-esre, amit lecseréltünk egy újra és a következő indításra megint minden rendben. azóta mentünk vele egy próbakört, meg most még egyet és tökéletes. nade nem iszok előre a medve bőrére, még várjuk ki a végét. most van idő végre a másik kocsi váltójával/kuplungjával szórakozni

[ Szerkesztve ]

(#3006) hobizoli


hobizoli
nagyúr

ja

aszondjajaz Mariska, hogy kupplungpedal potty be a tuzfalig
hidros kuplung, de kivul van a munkahenger a valto tetejen
gondoltam, hogy ez mar jobb nem lesz akkor sem par napig ha kilegtelenitem se, szoval csere
megprbaltam, de csak kb kifolyattam a fekfolyadekot (ugyanabbol a tartalybol megy, de egy kulon kamra van neki belul, szoval a fek nem tud elmenni emiatt)

a heten elmentem az Unix-hoz, megvettem hozza a munkahengert is meg a fohengert is a pedalhoz meg 1 liter fekfolyadekot

na ma szep jo ido volt, gondoltam, mit nekem bazze, egy ora max masfel ora alatt megvagyok vele

akksi ki
akksitalca ki
legtelenito csavar ki, hogy hatrafele elferjen majd
olajcso kiteker
zeger elol le
porvedo gumi le
ooo...megy ez geco, mint az agybaszaras
de a munkahenger meg se nyikkan, nem birom megmoccantani se :(((

kocogtattam ott mindenhonnan, semmi
elvileg csak a zeger fogja, semmi mas

F1, aszondja a havercsavo a telo masik vegen, hogy ja az beleszokott rohadni igy tizenpar ev alatt
bitch plz

na mondom nem baszol ki velem, csepegettem ra fekfolyadekot oda ahol fogja
holnap raprobalkozok megint, hatha enged

ha nem, akkor megyunk a korhazba vhogy
ugyis mennem kene, hogy berakjak a 6-s 166-s valtot bele ;] , csak igy nem nagyon tudok menni
hacsak ugy nem, hogy beszurom 1-sbe allo helyben, es go, kb 2km-re van a korhaz

több drón kell ;P

(#3007) SLYM válasza SLYM (#3005) üzenetére


SLYM
veterán

na, amennyi szerencsénk volt az 1.9-es alfa 159-el, hogy csak az EGR cserével megoldódott a vizionált turbo probléma, annyira lett balszerencsénk a 2.4-essel, aminél kettőstömegű lendkerék, kuplung szerkezet, kuplung kinyomócsapágy, kuplungtárcsa lett cserés. ja meg a bölcső. szóval keresek jó bontóst ahonnét tudok bölcsőt venni, illetve egy olcsó boltot/webshopot, ahonnét meg tudom venni a többit. utángyártott is jó természetesen. köszi

[ Szerkesztve ]

(#3008) rbalint88 válasza SLYM (#3007) üzenetére


rbalint88
addikt

Beszélj DZ-ékkel (pesterzsébet), nekem kb mindent ugyanolyan áron hoztak, mint az alba auto (kimondottan olcsó helynek tűnt), a szereléshez is értenek, plusz jó eséllyel bölcsőt is tudnak keríteni.
Jó eséllyel Integrale kontaktja, Grósz Feri (Érd) is tudja ugyanilyen paraméterekkel a megoldást a problémádra.

Ja, ha már úgyis itt vagyok: szerdán szét-, csütörtökön összeszereltem az autó belterét, élmény volt, főleg a kalaptartó szerelése a csomagtartóból (#egyhullás). de legalább sikerült megoldani a mélynyomó zörgését és kitakarítani az évszázados koszokat az ülések alól.

(#3009) zoo8800 válasza SLYM (#3007) üzenetére


zoo8800
veterán

Mi baja lett a bölcsőnek? :F

rip and tear, until it is done

(#3010) Land válasza SLYM (#3007) üzenetére


Land
veterán

Egyébként x km után teljesen normális ezek cseréje. Tehát ha 200k km körül jársz, akkor ezek cseréje nem meglepő. Minden turbó dízelnél ekörül fáradnak el ezen alkatrészek.

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#3011) SLYM válasza Land (#3010) üzenetére


SLYM
veterán

230 van benne ha jól emlékszem

zoo8800 az a baj, hogy eléggé el van rohadva. illetve szemre annyira mégsem, de ha pl megúszom 50 alatt, akkor nem érdekel. ha drágább, akkor elviszem homokszóratni, meg kezeltetni, aztán meglátjuk mennyi anyag van a rozsda alatt

más: szóval akkor kell kuplung, meg kettőstömegű. nézegettem a magyar webshopokat, meg az ebay-t. ebay-en sokkal jobb árak vannak, megbízható eladóktól németországból. ezeket néztem:

[link]. [link]

lenne pár kérdésem. először is nem értek németül egy szót sem. ezzel ugyanígy vannak a legközelebbi családtagjaim is, szóval a kuplung szettbe itt minden benne van? kicsit gugliztam, ugye kell a tárcsa, a nyomólap meg a kinyomócsapágy. ez így mind ennek a szettnek a tartalma? illetve a kettőstömegűnél rágugliztam erre a német szóra, ami a hirdetésben van és itt nekem sima lendkerék jött ki, nem kettőstömegű. ugye van ilyen is, olyan is, ezért kérdezem, hogy akkor ez most melyik. nem akarok rosszat rendelni. aki kicsit otthonosabban mozog alkatrészek terén, meg tudná nekem ezt a 2 hirdetést nézni? köszönöm

[ Szerkesztve ]

(#3012) rbalint88 válasza SLYM (#3011) üzenetére


rbalint88
addikt

kettőstömegűnek tűnik a második linken levő, de szerintem pár(tíz)ezer forintért nem éri meg baszakodni külföldről ilyen tételekkel. ha beszarik a kuplung vagy a kettőstömegű, akkor küldheted vissza jürgennek, aztán két hónapig nincs autód. plusz szerelési garanciát tuti nem kapsz erre.

(#3013) SLYM válasza rbalint88 (#3012) üzenetére


SLYM
veterán

230 vs 150, ami ugye 80. szóval összesen azért ez picit több, mint pár tízezer. különben én sem szórakoznék ezzel. garanciát a tuning miatt egyébként sem kapnék, 200 helyett 240 LE 400 helyett 500 NM nyomatéka van a vasnak, tehát ezek az alkatrészek papíron nem is lennének jók

[ Szerkesztve ]

(#3014) rbalint88 válasza SLYM (#3013) üzenetére


rbalint88
addikt

első körben beszélnék szerelővel, hogy mit ajánl, aztán még mindig meg lehet rendelni ebayről.
lehet egyébként kellene egy erősített kuplung, de még akár a gyári is bírhatja, csak kevesebb ideig.
azt tudom, hogy 156-nál a 140 lovas jtd kuplungja 170 lóig bírja, ami szintén kb 20% plusz.

(#3015) SLYM válasza rbalint88 (#3014) üzenetére


SLYM
veterán

beszéltem vele. annyit mondott, hogy luk márkájú van benne, tehát jó lenne, ha ugyanazt venném. egyébként valszeg ami benne volt az sem volt már gyári, mert ahogy nézem ennél nagyon nincs olcsóbb márka (erhard-tól vettük az autót, ő meg valami alkatrészes alfás tag, gondolom ő se a legjobbat vette bele, bár ez csak tipp, nem tudom az alfa alapból mit tesz bele). az első ebay linkre van tipped egyébként? ahogy olvasgattam a google fordítót azt láttam, ebben minden benne van, de tényleg nem tudok németül egy kukkot se, megvárnék valakit aki tud

[ Szerkesztve ]

(#3016) nyogo83 válasza SLYM (#3011) üzenetére


nyogo83
senior tag

Azert szamold ra arra 150k-ra a 27% afat, mert szinte nulla az eselye hogy ekkora erteknel vamolas nelkul atszalad a postan :( Maris kozelebb lesz a 200k-hoz, raadasul a gari azert nem art kettostomegunel.

En is nezegettem az 1.9Jtd-hez kulfoldon kettostomegut, valami 80k korul lett volna, itthon Unix/Bardi/Kovacsauto egyeb helyeket max kedvezmennyel 120k.
Egy helyet talaltam, ahol a legolcsobban van itthon, [link] 92k afaval. Ennyiert nem rizikozok kulfoldrol.
Esetleg nezz ra, nincs-e ott neked megfelelo.

[ Szerkesztve ]

(#3017) spiky03


spiky03
veterán

Nem tud valaki jó áron 15"-ös alufelniket használható nyári gumikkal Fiat Punto II-re?

Köszönöm :R

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 - Ticwatch Pro 2020 WearOS okosóra + extrák!

(#3018) Land válasza nyogo83 (#3016) üzenetére


Land
veterán

100-110k körül tud szerezni DZ kettőstömegűt. Én nála fogom cseréltetni (1.9 Jtdm).

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#3019) SLYM válasza nyogo83 (#3016) üzenetére


SLYM
veterán

EU-ból jön, vám és ÁFA mentes. megnézem, ugyanezeket az alkatrészeket 220-ért tudnám megvenni kovácstól és bárditól legolcsóbban

[ Szerkesztve ]

(#3020) SLYM válasza SLYM (#3019) üzenetére


SLYM
veterán

már ha jól értelmezem a németül írt hirdetésben leírtakat :)

(#3021) nyogo83 válasza SLYM (#3019) üzenetére


nyogo83
senior tag

Ok, ott a pont :R
Teljesen elkerulte a figyelmem, nagyreszt EU-n kivulrol vasarolok ezert rogzult belem automatikusan ez a szamolas.

Land: Nalam legolcsobb nagykeres 118k lett volna, de ha odakerul a sor akkor a linkelt helyrol megveszem szerintem 92k-ert, aztan belerakom.
Hal istennek 250k-nal jarok gyari kettostomeguvel, de meg van benne minimum egy 10k km, mert se csattogas, se nagyon drasztikus razkodas. Turbo szinten.
Igaz, ez egy sima 115 lovas Lancia Lybra, nem Alfa, de a 156 1.9JTD-vel 90%-ban megegyezik.

[ Szerkesztve ]

(#3022) Mágus2 válasza hobizoli (#3006) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ki jön az ha elég erőszakos vagy. 156-on cseréltem. Kalapács és tompa hidegvágó a batátod. Kopogtatás nem segít, oda kell neki sózni rendesen.

[ Szerkesztve ]

(#3023) hobizoli válasza Mágus2 (#3022) üzenetére


hobizoli
nagyúr

nincs kalapacsom (se) :DDD

több drón kell ;P

(#3024) SLYM


SLYM
veterán

na megrendeltem mindent, kellett még kinyomócsapágy is, mert azt nem tartalmazta az ebay-es kuplung szett:
[link]
[link]
[link]

még annyit vettem észre, hogy a kettőstömegűhöz nincsenek csavarok a készletben, azt majd lehet vennem kell külön 3500-ért, ha a szerelő azt mondja a régi csavarok nem jók. meg aztán mikor fizettem, láttam, hogy a paypal 324 forintot kér egy ojróért, amit most 319-ért vált pl az OTP. az ebay meg középárfolyamon számol a hirdetéseknél, ami 310 forint, máris közelítünk a 220-hoz ezzel a 171.000-el amit most fizettem. pláne, hogy közben megjött egy üzenet, tegnap kértem árajánlatot, de mivel nem jött meg a válasz szombat éjjel :D így megrendeltem már a cuccokat. szóval az egész MO-on 202 lett volna (205 csavarokkal). így már elég határeset az ebay-es kör, na majd jelentkezem ha fejlemény van

[ Szerkesztve ]

(#3025) Maotun


Maotun
őstag

Üdv topiklalók és márkatársak!
156 sw 1,9 jtd csere lesz 159 sw 2,2 JTS -re benzinesbe nincs normál olasz az 159-ben kivétel 1,8 Tbi de az még új és sokat kéne hozzátenni. a 2,2 jts opel blokk olasz hengerfej láncos vezérlés turbó sincs benn csak ellehet vele kocsikázni? véleményetek?

(#3026) rbalint88 válasza Maotun (#3025) üzenetére


rbalint88
addikt

írtam már, hogy nem erőltetném. szomorú, hogy pont az alfánál kell ezt mondani, de vegyél dízelt (vagy tbi vagy v6).

(#3027) Maotun válasza rbalint88 (#3026) üzenetére


Maotun
őstag

sajnálom én is a v6 3,2 kicsit sok a jóból a tbi meg drága dizelt meguntam annyira gáz a 2,2 jts ?

(#3028) rbalint88 válasza Maotun (#3027) üzenetére


rbalint88
addikt

nagyságrendileg ugyanannyi szopási lehetőség van vele, mint a dízellel, csak ahhoz legalább több helyen értenek... dízelnél ami plusz extra, az a (kettőstömegű és a) turbó, egr, közvetlen befecskendezés és minden más fos van a jts-ben is, ami legalább sokat eszik és nincs benne azért óriási tűzijáték.

(#3029) SLYM válasza Maotun (#3027) üzenetére


SLYM
veterán

3 literrel eszik többet, mint az 1.9 JTDM. 10 ezer kilóméterenként 100.000 forint plusz az üzemanyagköltség. nagyon keveset kell ahhoz menni vele, hogy anyagilag megérje. persze ha neked nagyon nem jön be a dízel, akkor ezt venném

(#3030) Maotun válasza rbalint88 (#3028) üzenetére


Maotun
őstag

nem is gyorsulási versenyre kéne csak vasárnapi kocsikázásra, a munkába járás benzin költségét meg fizetik....még nem dőlt el de nagyon tetszik ez a 2,2 jts de lehet q4 2,4 jtd lesz....

(#3031) HussarF válasza Maotun (#3030) üzenetére

Szerintem ha megtetszik, akkor fizess be rá, csak olvass utána, készülj fel rá, hogy mi fog várni, hogy ne érjen csalódás.

(#3032) hroberto


hroberto
addikt

[link]

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#3033) HussarF válasza hroberto (#3032) üzenetére

Egymást dobálják fel az idióták, ahelyett, hogy az amerikaiak csalásait próbálnák leleplezni, akik a VW botrányt is megszellőztették. Mondjuk a világ legnagyobb demokráciájában még a vállalati érdekeket is a titkosszolgálat védi. Az EU elég impotens egy szervezet hozzájuk képest.

(#3034) j.bravo válasza HussarF (#3033) üzenetére


j.bravo
addikt

Szégyellem tudatlanságom hogy hogy is van pontosan, de nem cserélte esetleg le a Fiat a Boscht legalabb részben egy másik beszallitora, azaz esetleg eziranyu bosszurol lehet szó?
(Vagy tett a Fiat más, a krautoknak nem tetsző dolgot?)

Whatever.

(#3035) stickrs


stickrs
senior tag

hello, tudja valaki hogy lehet lecserélni alfa 147-en az olasz nyelvet angolra pl? le lehet egyáltalán?

Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra

(#3036) HussarF válasza stickrs (#3035) üzenetére

Menüben van a nyelv. Valahol a végén. Megnézed, hogy hogy van a "nyelv" olaszul, és kikeresed.

(#3037) stickrs válasza HussarF (#3036) üzenetére


stickrs
senior tag

hát ez elég egyértelmű volt, kár h nem értem fel ésszel :DDD köszi szépen :)

egyébként vettem egy 1.9 jtdm 150 lovasat, 2006 decemberi forgalombahelyezés...puntom volt előtte, ahhoz képest húz ám mint a bolond :D

Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra

(#3038) Hego


Hego
tag

Valaki nem tud egy jó autovillamossági szerelőt? A Punto Evom távírányítója csak nagyon közelről müködik. Elemcsere már volt :P sőt még szerelő is látta, de azt mondta, h nem tud vele mit kezdeni.

i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti

(#3039) HussarF válasza stickrs (#3037) üzenetére

159 előtt nekem is 150 lovas 147-esem volt, csak benzines. Gyúrós Alfások, ez ám a jó kaszt :DDD
Regelj be Amore-ra.

Ja, és villants vagy ints mniden szembejövő Alfásnak, ez nálunk a szabály :D

[ Szerkesztve ]

(#3040) Sheld


Sheld
senior tag

Sziasztok!

Vettem egy Fiat Brava-t. Lenne két kérdésem ezzel kapcsolatban:

- A hátsó szélvédő párátlanító ledje állandóan világít. Megnéztem, és a csomagtartó ajtajánál a csatlakozó nagyon csúnyán néz ki, viszont menthetőnek néz ki. Segít rajta, ha rendberakom, vagy nézzek rá újat, vagy bontóbol egyet?

- A másik, hogy állandóan világít a légzsák/övfeszítő visszajelző led. Hogyan tudom kivenni a légzsákot a kormányból? Hol nézzem meg a csatlakozókat? Hol vannak egyáltalán? Mi lehet még a hiba forrása, amit esetleg otthon is tudnék orvosolni?

Válaszaitokat köszönöm!

Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!

(#3041) hobizoli válasza Sheld (#3040) üzenetére


hobizoli
nagyúr

182-s Bravo? Ugye nem 1.4 12v?

több drón kell ;P

(#3042) stickrs válasza HussarF (#3039) üzenetére


stickrs
senior tag

jaja :D mondjuk erre nem sok alfa van felénk, majd meglátom intsek-e, ha villogok azt hiszik hogy rendőr van a közelbe :DDD jövőhéten csináltatom a nagyszervizt, meg átnézetem teljesen szerelővel.. meg nagyobb sebességnél, 140 fölött már ráz az eleje, kicsit mintha ugrálna, lehet a kerekeket kell majd megnézetni, gumik szinte ujak, szóval más a gond. 180ig nagyon könnyen felmegy,tovább még nem próbáltam :D

Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra

(#3043) SLYM válasza stickrs (#3042) üzenetére


SLYM
veterán

80% visszaint vagy villog, pedig pest felé azért 3-4 percenként simán szembe jön egy

[ Szerkesztve ]

(#3044) Sheld válasza hobizoli (#3041) üzenetére


Sheld
senior tag

'97es évjáratú Fiat Brava, 1.9-es szívó dízel.

Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!

(#3045) HussarF válasza stickrs (#3042) üzenetére

Amikor Alfás villog Alfásnak, akkor ott szó sincs rendőrről :)
Az, hogy ráz az eleje sok mindentől lehet, valószínűleg futómű. Bár ennyiből azért nehéz távdiagnosztikát csinálni. Érdemes megnézetni, de első szervizre azt mondom, hogy mindenképp egy elismertebb Alfás szerelőhöz vidd a kocsit, mert olyan dolgokat is meg fog neked mondani és észre fog venni, ami neked, vagy egy mezei szerelőnek eszébe sem jutna. Mondjuk én azt mondom, hogy érdemes mindig Alfás szerelőhöz vinni. Én is csak elsőre akartam jól megnézetni, de aztán úgy döntöttem, hogy az a jó, ha mindig értő kezek alatt van.

Tényleg regelj Amore-ra, ott rengeteg tudást felszedhetsz és sokkal több segítséget kaphatsz a témában, mnit bárhol máshol itt a neten.

(#3046) stickrs válasza SLYM (#3043) üzenetére


stickrs
senior tag

ritkán megyek pestre :D sőt, még magyarországra is max havi 1x. Szerbiában élek most, ezért irtam hogy meglátom mi lesz :)

HussarF: kösz a tanácsot :)

[ Szerkesztve ]

Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra

(#3048) hobizoli válasza Sheld (#3044) üzenetére


hobizoli
nagyúr

az meg a 1929ccm-s Tipo motoros?

az 1.4 12v az egy ritka szar motor, 4 ev utan ki is vagtak belole
remeltem, hogy nem nyultal bele abba :U

több drón kell ;P

(#3049) Sheld válasza hobizoli (#3048) üzenetére


Sheld
senior tag

Igen-igen, Tipo motor van benne.
Kicsit hangos, de szépen megy!

Ha brnzineset vettem volna, akkor 1.2 16v lett volna a választás.

Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!

(#3050) alázógyík válasza hobizoli (#3048) üzenetére


alázógyík
őstag

Nekem volt olyan Bravom, szerettem, csak a moci volt fos....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.