Töltsük hasznosan a szabadnapot:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
hobizoli
nagyúr
az ove a masik 1.9-s PuntoGT itthon
enyem is az, de az ove elobb keszult el, mert o honapikig le tudta rakni az autot, en meg hasznaltam
de az enyemben a hajtokar se gyari volt, (azota lehet kicserelte mar, ezt nemtom)
ez az ovenek az alja:
ez meg az enyem alja:
több drón kell ;P
Geller72
veterán
Jól látom, hogy ki kellett frézerezni a blokk falát, hogy a hajtókarok elférjenek??
hobizoli
nagyúr
uhm, 0.5mm-t kb oldalt
az lofutty
amugy ennyi ontesi diffik miatt is van
a en kepemen lenti, a foolajcsatornanal levo bemaras, csak a gyari picit tovabb marva
nemelyik motornal ott gyarilag is le van csapva
amugy a H-beam CrMo hajtokarnal kevesebbet kell kiszedni, mint a gyariakkal, mert a hajtokarcsavar forditva van, es nem is log tul semmivel
ezek ugy keszultek, hogy egy 1.6 SOHC 8v Tipo/Tempra 159A3046 1581ccm-s 86.4x67.4-s blokkba bement egy Stilo 1.6 16v 182B6000 1596ccm motor fotengelye, ami 80.5x78.4-s
igy a motor 87x78.4-s 1857ccm lett, azert 87mm a furat 86.4mm helyett, mert a dugattyu elso tulmeretes
a hajtokarok hossza a gyari mindket esetben, a dugattyu alacsonyabb a csapszeg felett 5.5mm-l, ami pont a lokethosszdiffi fele
nem kerul sokkal tobbe, mint 1.4-s kovimotort csinalni, mert a hajokar meg a duagattyu fillerre ugyannanyi hozza, csak igy 500ccm-l tobb van
kell egy donor 1.6-s blokk, meg egy Stilo B6000-s fotengely, es egy kcisit tobb gepmunka
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Geller72
veterán
Nem semmi. .
hobizoli
nagyúr
multkor azt kerdezte vki, hogy az 1.4TD Uno motorba kene neki vmi rajabb porlasztocsucs, mit ajanlanak
na en egybol irtam, hogy bele a Tipo TD motorja a legjobb bele ahogy van 1:1-ben, vagy atfuzni az 1.4-be azt
irtak, hogy aaaa az nem megy, raneztem, tenyleg nem megy, mert a 1.4-nek csak 79-s a furata a, 1.7-1.9D/TD-nek meg 82.6, szoval ez az ut nem jarhato igy, hacsak nem azzal a megoldassal, hogy a 1.4-blokkba beugrik az 1.9-s fotengely, az 1.9-s hajtokarral, de az 1.4-s dugojaval, es az 1.9-s csucsokkal, az 1.9-s turbotornyos adagoloval, meg az 1.9-s turbojaval
igy 82.6x90 1929ccm helyett 79x90 lenne a motor, ami 1756ccm =1.8TD, de nyilvan tobbet erne ezzel, mint porlasztocsucs cserekkel, meg kis nyomasemelessel, mivel ez vegig mindhol erosebb meg nyomasbuzera nelkul is....
...es soha senki meg nem mondja rola, hogy nem 1367ccm, hanem 1756
nekem volt egy olyan mk1 1.4TD-m, gyari intercooler-s volt, 72lo 133Nm 0.7bar-n, mar az is faszan ment a 900kg-s bodeval
de amugy egyszerubb berakni a 1.9TD-t ahogy van a valtoval egyutt, az meg mar 92lo 186Nm 0.7bar-n
több drón kell ;P
Geller72
veterán
Az 1.9 JTD-ről is van valami infód? A chp tunner része milyen? Van e egyáltalán? 82 ló körül van alapból, nem gondolnám, hogy a 120 ló nagy kihívás lenne. Még valami. A váltó "hosszán" nem lehet valamit csinálni? Olyan rövid, hogy vicc. Hogy lehessen vele utazni nem szétforgó motorral is 140-150-el.
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
mennyinel limital a motor, en ugy emlexem, hogy az 3000-nel 80lo, direkt butitva van
isminek van egy ilyen mk2 Punto Van-je 110lora okositva, ha jol tudodm, csak a sw lett moddolva ehhez semmi mas
ha meg mar van tobb nyomatek meg loero, akkor lehet raszurni hosszabb valtot is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Geller72
veterán
A sima kettes puttony td 80 ló, az active az 86. 110 ló nekem bőven elég lenne. De nem ilyen ECU jeladós-átverős tuning, hanem normális, garral. Milyen hosszabb váltó megy arra fel? A benyás hatos váltó teljesen vicc? .
hobizoli
nagyúr
az tok mas, van dizel 6-s is JTD-n
ifj Lengyel Akos "Manky" Zalaban
utobbi a Alfas facebook csoportban a legelismertebb, szinte mindenkinek o ir JTD-t
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Geller72
veterán
Na, majd meglessük..köszi az infókat...
Winne
nagyúr
Neki mindig volt 5lete, hogy akkor éppen miért nincs kész a gép és mit merre alakítson át. Hétvégi autó kb, egy jóféle hobbi.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
grunge
addikt
Szep, ez az enymere is raferne, elöl-hatul..
159 SW 1.9 jtdm <3
rbalint88
addikt
amorén 1500Ft-ért árulja egy srác, nekem az első jelvény cseréje nagyon alapos pucolással és pontos visszaszereléssel együtt volt fél óra.
hobizoli
nagyúr
ja, tom, van neki benne vmi onboard PC is
több drón kell ;P
Land
veterán
Akkor ide is beteszem:
Van ötletetek jó villamossági szakira Pesten? 9. kerület környéke előny.
Kontaktos már régóta a JVC fejegységem. Már többször kiszedtem, de nem értek hozzá. Egy darabig frankó, majd a kijelzőhöz érve elsötétül a kép. Régebben zene közben ki is kapcsolt stb. Köszi!
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Geller72
veterán
Szerintem inkább JTD vonalon indulok el, ahhoz gyakorlatilag nulla mod kell a motortérben az eeprom íráson kívül. Mennyiért van hosszabb, vagy jobb hatos váltó a kettes, ldt puttonyhoz?
hobizoli
nagyúr
haaaat 45-55k korul lehet kapni neha, de figyelni kell, mert sokan keresik es elviszik egybol ennyiert
en most vettem a 2.4-hez 75k-ert, ez meg nem a GM M32-s valto, azok 90k
több drón kell ;P
Geller72
veterán
Ez melyik váltó? Minek a váltója? Mi a típusa? Sima, újabb puntónak a hatos váltósa? 1.3 Mjet, vagy az 1.9-es JTD? A 2006 utániaké? Csak van valami típusa.
hobizoli
nagyúr
Ar 147 1.9JTD-e lehet jora ezt nemtom
en a kuplungot neztem meg melyiknek van ugyanaz
a digok nem varialnak sokat
több drón kell ;P
@rglaaf
veterán
Üdv
Lassan én majd csatlakozok a topichoz csak még nem tudom eldönteni mi legyen Stilo, G punto vagy Alfa
PSN:BiZzare_0 ️
.:Kristian:.
addikt
Alfánál mi jöhet szóban?
Geller72
veterán
Jól látom, hogy a 80 és a 86 lovas 1.9 JTD blokk nem ugyanaz? Vagy a blokk az, de valami mégsem?
hobizoli
nagyúr
hat ezt ennyire nemtom
ezt hol nezed?
több drón kell ;P
Geller72
veterán
@rglaaf
veterán
Mivel a keretböl 159 aljára lenne elég igy marad a 147 teteje a cél
PSN:BiZzare_0 ️
hobizoli
nagyúr
jaaa, asztttem vmi fizikaileg ter el a blokkban, hogy a valto csavarok mashova esnek
lehet mas a befecskendezo vagy a turbo, vagy pl van intercooler vagy nem van, nemtom mi a diffi a ketto kozt mitol 80 az egyik es mitol 86lo a masik
több drón kell ;P
Winne
nagyúr
Csak nem?!
Legyen egy G Punto TJet!
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
rbalint88
addikt
147 JTD Q2 jó móka ám, érdemes belevágni! De akár még GT-t is nézhetsz ezekkel a paraméterekkel.
@rglaaf
veterán
Mondjuk nincsenek rossz emlékeim dizeles Alfákról anno első autónak egy 33 1.8 TD-m volt és egy hosszú útról hazafelé leállt 1 henger de a maradék 2-vel még leküzdött 200km-t
Winne lassan dede
[ Szerkesztve ]
PSN:BiZzare_0 ️
.:Kristian:.
addikt
.:Kristian:.
addikt
Nem szeretem a csili-vili fényezést, de ez a spider így jöhetne. Nem rossz a flipfloppal
Geller72
veterán
2 ülés.
@rglaaf
veterán
mint pl egy ilyen?[link]
PSN:BiZzare_0 ️
hobizoli
nagyúr
ez a dizel mar nagyon nem az a kategoria, ami regen volt
a JTD az egyik ha nem a legmegbizhatobb dizelmotor az elmult lassan mar 20 evbol
több drón kell ;P
@rglaaf
veterán
Igen ezek már nem azok mint 20 évvel ezelőtt, azt tudom a 2.0 TS nem ajánlott de az 1.6 TS el mi a helyzet?
PSN:BiZzare_0 ️
hobizoli
nagyúr
jo az is, ha rendes gazdaja volt, es rendesen cserelte benne az olajat
több drón kell ;P
.:Kristian:.
addikt
Nekem ez még nem jelentene gondot.
VAN der BOSS: Igen, fl utáni mindenképp. A km-től ne félj, lehet jobban karban volt tartva mint egy 100k-s, állapot alapján dönts.
[ Szerkesztve ]
grunge
addikt
Delutan a parkoloban atalltam egy üres helyre a tipisbol, elsöre nem indult be, kiirt valami hosszu szöveget, a vegen lehetseges reszecskeszürö tömödest is jelzett. A lampa a müszerfalon nem villant fel. Masodjara normalisan indult, nem volt semmi. Tul sokaig vartam talan a start gomb megnyomasaval, vagy ki kene egetni a dolgot?
[ Szerkesztve ]
159 SW 1.9 jtdm <3
.:Kristian:.
addikt
Ez sem tűnik rossznak így képek alapján.
rbalint88
addikt
Van fent egy 1.9jtd16v 5ajtos fekete 1,149-ert svajcbol, azt en vinnem, ha lenne ra love.
@rglaaf
veterán
köszi ilyen van Winnie-nek is nem?
rbalint88 az sem rossz igazából ezüst metál szint nézegettem mert volt már fekete autóm és nagyon utáltam a kényessége miatt
Ezekből az árakból pl 1,19m mennyit nem pofátlanság még alkudni ha egyébként rendben van az autó 1m feletti ez még belefér?
PSN:BiZzare_0 ️
.:Kristian:.
addikt
Neki Punto II van ha jól emlékszem, nekem pedig Tjet Bravo. Kiváló motor, nem elfogultságból mondom. Itt egy kis olvasni való, Tjetről is írnak, Bravo tulajoknak pedig kötelező.
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
TJET 150 lovasban asszem 6-s a valto is
több drón kell ;P
.:Kristian:.
addikt
Igen.
hobizoli
nagyúr
az a baj, hogy a VW TSI meg BMW kisturos fiaskoi utan ezektol megjobban fel mindenki, mondvan mert ha nemeteknek vmi nem megy, akkor a 3F-nek ugyan mitol menne jobban, mint azoknak
...ami egy baromsag, de ez van
de nem baj, mert igy 1.5M korul vehetsz egy TJET-t
de amugy a dizeleknel ugyanez megy
8kiloert kapsz egy 1.9JTD 16v 147-t, 140lovas motorral
8kiloert neha 20 eves mk3 Golf-t adnak 90 vagy 110 paripas TDI motorral, ami ostechnika adagoloval fut, ketto kozt van 10 ev legalabb, meg fenyevekkel kevesebb km mar csak eleve az eletkor miatt is, sokkal tobb extra van a 147-ben kezdve pl a klimaval, ami mk3 TDI-kben meg nem vmi elterjedt dolog, 147 meg ritka annelkul
erre aszondjak, de a "piac" szerinte ez a jobb, meg "mindenki tudja", hogy igy, meg ugy
ja, de
vagy mert a verebek kifeztetnek erte ennyit is akar, aztan amikor letolatjak a parkoloban meg neznek, hogy a biztosito miert veszi GTK-ra az autot ezert is
es az a szep az egeszben, hogy ma mar egy rendes adagolofelujitas tobbe kerul, mint egy CR pumpa felujitasa
több drón kell ;P
Geller72
veterán
Az a poén, hogy a 155 lovas T-jet sokkal gagyibb 0-100-ra a 131 lovas egyes GT puntónál. Pedig mennyivel durvább(nak tűnik) az az abbarth motor. . (Grande Puntóról beszéltem)
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
mert a PuntoGT sokkal konnyebb
enyemet 1030kg-ra mertek 2005-ben
azota kerult bele par dolog, nem sok 1-1kg-k kb csak, de a sok kicsi sokra megy
több drón kell ;P
rbalint88
addikt
ezüst is koszosodik, csak nem annyira feltűnő. de az is csak tisztán szép igazán. tankolásoknál levereted, akkor a fekete is tisztának látszik, ha meg gané van -mint most-, akkor meg az ezüst is koszosnak tűnik.
magánszemélynél nagyobb tűrés van benne, kereskedő 50-100k-nl nem enged többet. főleg jó autóból nem, mert azt elviszik árában is.
egyébként ez a fekete nekem olyan, hogy ha ilyenre lennék ráállva, akkor rohanok megnézni, nehogy elvigye előlem valaki.
a 156-ot két hónap keresgélés alapján vettem meg, amint felkerült hahura és kaptam értesítőt, hívtam az embert, hogy milyen az autó, kértem még képet a beltérről és utána visszahívtam, hogy ha nem hazudott, akkor meg van véve az autó. mivel nem hazudott, meg is vettem
most lehet ettől sokan sokkot kapnak, de 50ezer Ft-on toszakodni egy autónál butaság. ha találsz egy viszonylag öreg autóból (5+ év) egy patika állapotot, jól felszerelve, jó motorral, nem a világ kilométerével (5 évig 250e km, afölött 30e/év), leinformálható, normális szervizmúlttal, nem gombócból visszaépítve, azt meg kell venni akkor is, ha a nagyátlagnál akár több százezerrel drágább. a két hónap keresés alatt hívtam 100+ hirdetést, megnéztem 40-50 autót. a kínálat felső harmadában is olyan köpedelem fosok voltak, hogy nagyon. értsd: 1-1,5M között néztem az autókat, majd végül névre írva 760-ért vettem, mert ezért legalább annyit kértek, amennyi reális volt. sok a km (290), de vezetett a szervizmúltja, elég jól felszerelt (azért még egy ülésfűtés elférne) és minden elemén gyári a fényezés, csak kicsit meg van bácsizva a sarkain, de legalább nem sajnálja úgy az ember, ha valaki nekiparkol. műszakilag meg tip-top, beltér so-so, de 30!!! ezer Ft-ért vettem bele komplett belteret, majd tavasszal átépül és akkor ha visszatekerném 150-re, az is hihető lenne, de remélem még az 500-at is nálam fogja megérni ja és sok 1-1,2M példányénál jobban egyben van esztétikailag így is....
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC