Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2501) rbalint88


rbalint88
addikt

Töltsük hasznosan a szabadnapot:

(#2502) hobizoli válasza Winne (#2500) üzenetére


hobizoli
nagyúr

az ove a masik 1.9-s PuntoGT itthon

enyem is az, de az ove elobb keszult el, mert o honapikig le tudta rakni az autot, en meg hasznaltam
de az enyemben a hajtokar se gyari volt, (azota lehet kicserelte mar, ezt nemtom)

ez az ovenek az alja:

ez meg az enyem alja:

több drón kell ;P

(#2503) Geller72 válasza hobizoli (#2502) üzenetére


Geller72
veterán

Jól látom, hogy ki kellett frézerezni a blokk falát, hogy a hajtókarok elférjenek?? :U

(#2504) hobizoli válasza Geller72 (#2503) üzenetére


hobizoli
nagyúr

uhm, 0.5mm-t kb oldalt
az lofutty

amugy ennyi ontesi diffik miatt is van

a en kepemen lenti, a foolajcsatornanal levo bemaras, csak a gyari picit tovabb marva
nemelyik motornal ott gyarilag is le van csapva

amugy a H-beam CrMo hajtokarnal kevesebbet kell kiszedni, mint a gyariakkal, mert a hajtokarcsavar forditva van, es nem is log tul semmivel

ezek ugy keszultek, hogy egy 1.6 SOHC 8v Tipo/Tempra 159A3046 1581ccm-s 86.4x67.4-s blokkba bement egy Stilo 1.6 16v 182B6000 1596ccm motor fotengelye, ami 80.5x78.4-s
igy a motor 87x78.4-s 1857ccm lett, azert 87mm a furat 86.4mm helyett, mert a dugattyu elso tulmeretes
a hajtokarok hossza a gyari mindket esetben, a dugattyu alacsonyabb a csapszeg felett 5.5mm-l, ami pont a lokethosszdiffi fele

nem kerul sokkal tobbe, mint 1.4-s kovimotort csinalni, mert a hajokar meg a duagattyu fillerre ugyannanyi hozza, csak igy 500ccm-l tobb van
kell egy donor 1.6-s blokk, meg egy Stilo B6000-s fotengely, es egy kcisit tobb gepmunka

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#2505) Geller72 válasza hobizoli (#2504) üzenetére


Geller72
veterán

Nem semmi. :D.

(#2506) hobizoli válasza Geller72 (#2505) üzenetére


hobizoli
nagyúr

multkor azt kerdezte vki, hogy az 1.4TD Uno motorba kene neki vmi rajabb porlasztocsucs, mit ajanlanak

na en egybol irtam, hogy bele a Tipo TD motorja a legjobb bele ahogy van 1:1-ben, vagy atfuzni az 1.4-be azt
irtak, hogy aaaa az nem megy, raneztem, tenyleg nem megy, mert a 1.4-nek csak 79-s a furata a, 1.7-1.9D/TD-nek meg 82.6, szoval ez az ut nem jarhato igy, hacsak nem azzal a megoldassal, hogy a 1.4-blokkba beugrik az 1.9-s fotengely, az 1.9-s hajtokarral, de az 1.4-s dugojaval, es az 1.9-s csucsokkal, az 1.9-s turbotornyos adagoloval, meg az 1.9-s turbojaval
igy 82.6x90 1929ccm helyett 79x90 lenne a motor, ami 1756ccm =1.8TD, de nyilvan tobbet erne ezzel, mint porlasztocsucs cserekkel, meg kis nyomasemelessel, mivel ez vegig mindhol erosebb meg nyomasbuzera nelkul is....
...es soha senki meg nem mondja rola, hogy nem 1367ccm, hanem 1756 :DDD ;]

nekem volt egy olyan mk1 1.4TD-m, gyari intercooler-s volt, 72lo 133Nm 0.7bar-n, mar az is faszan ment a 900kg-s bodeval

de amugy egyszerubb berakni a 1.9TD-t ahogy van a valtoval egyutt, az meg mar 92lo 186Nm 0.7bar-n

több drón kell ;P

(#2507) Geller72 válasza hobizoli (#2506) üzenetére


Geller72
veterán

Az 1.9 JTD-ről is van valami infód? A chp tunner része milyen? Van e egyáltalán? 82 ló körül van alapból, nem gondolnám, hogy a 120 ló nagy kihívás lenne. :U Még valami. A váltó "hosszán" nem lehet valamit csinálni? Olyan rövid, hogy vicc. Hogy lehessen vele utazni nem szétforgó motorral is 140-150-el.

[ Szerkesztve ]

(#2508) hobizoli válasza Geller72 (#2507) üzenetére


hobizoli
nagyúr

mennyinel limital a motor, en ugy emlexem, hogy az 3000-nel 80lo, direkt butitva van

isminek van egy ilyen mk2 Punto Van-je 110lora okositva, ha jol tudodm, csak a sw lett moddolva ehhez semmi mas
ha meg mar van tobb nyomatek meg loero, akkor lehet raszurni hosszabb valtot is

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#2509) Geller72 válasza hobizoli (#2508) üzenetére


Geller72
veterán

A sima kettes puttony td 80 ló, az active az 86. 110 ló nekem bőven elég lenne. De nem ilyen ECU jeladós-átverős tuning, hanem normális, garral. Milyen hosszabb váltó megy arra fel? A benyás hatos váltó teljesen vicc? :D.

(#2510) hobizoli válasza Geller72 (#2509) üzenetére


hobizoli
nagyúr

az tok mas, van dizel 6-s is JTD-n ;]

ifj Lengyel Akos "Manky" Zalaban
utobbi a Alfas facebook csoportban a legelismertebb, szinte mindenkinek o ir JTD-t

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#2511) Geller72 válasza hobizoli (#2510) üzenetére


Geller72
veterán

Na, majd meglessük..köszi az infókat..;). :R

(#2512) Winne válasza hobizoli (#2502) üzenetére


Winne
nagyúr

Neki mindig volt 5lete, hogy akkor éppen miért nincs kész a gép és mit merre alakítson át. Hétvégi autó kb, egy jóféle hobbi. :K

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#2513) grunge válasza rbalint88 (#2501) üzenetére


grunge
addikt

Szep, ez az enymere is raferne, elöl-hatul.. :)

159 SW 1.9 jtdm <3

(#2514) rbalint88 válasza grunge (#2513) üzenetére


rbalint88
addikt

amorén 1500Ft-ért árulja egy srác, nekem az első jelvény cseréje nagyon alapos pucolással és pontos visszaszereléssel együtt volt fél óra.

(#2515) hobizoli válasza Winne (#2512) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ja, tom, van neki benne vmi onboard PC is

több drón kell ;P

(#2516) Land


Land
veterán

Akkor ide is beteszem:
Van ötletetek jó villamossági szakira Pesten? 9. kerület környéke előny.
Kontaktos már régóta a JVC fejegységem. Már többször kiszedtem, de nem értek hozzá. Egy darabig frankó, majd a kijelzőhöz érve elsötétül a kép. Régebben zene közben ki is kapcsolt stb. Köszi!

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#2517) Geller72 válasza hobizoli (#2510) üzenetére


Geller72
veterán

Szerintem inkább JTD vonalon indulok el, ahhoz gyakorlatilag nulla mod kell a motortérben az eeprom íráson kívül. Mennyiért van hosszabb, vagy jobb hatos váltó a kettes, ldt puttonyhoz?

(#2518) hobizoli válasza Geller72 (#2517) üzenetére


hobizoli
nagyúr

haaaat 45-55k korul lehet kapni neha, de figyelni kell, mert sokan keresik es elviszik egybol ennyiert

en most vettem a 2.4-hez 75k-ert, ez meg nem a GM M32-s valto, azok 90k

több drón kell ;P

(#2519) Geller72 válasza hobizoli (#2518) üzenetére


Geller72
veterán

Ez melyik váltó? Minek a váltója? Mi a típusa? Sima, újabb puntónak a hatos váltósa? 1.3 Mjet, vagy az 1.9-es JTD? A 2006 utániaké? Csak van valami típusa. :U

(#2520) hobizoli válasza Geller72 (#2519) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Ar 147 1.9JTD-e lehet jora ezt nemtom

en a kuplungot neztem meg melyiknek van ugyanaz
a digok nem varialnak sokat

több drón kell ;P

(#2521) @rglaaf


@rglaaf
veterán

Üdv

Lassan én majd csatlakozok a topichoz csak még nem tudom eldönteni mi legyen Stilo, G punto vagy Alfa

PSN:BiZzare_0 ️

(#2522) .:Kristian:. válasza @rglaaf (#2521) üzenetére


.:Kristian:.
addikt

Alfánál mi jöhet szóban?

(#2523) Geller72 válasza hobizoli (#2520) üzenetére


Geller72
veterán

Jól látom, hogy a 80 és a 86 lovas 1.9 JTD blokk nem ugyanaz? Vagy a blokk az, de valami mégsem?

(#2524) hobizoli válasza Geller72 (#2523) üzenetére


hobizoli
nagyúr

hat ezt ennyire nemtom
ezt hol nezed?

több drón kell ;P

(#2525) Geller72 válasza hobizoli (#2524) üzenetére


Geller72
veterán

A tuning cégeknél külön veszik a két blokkot, azaz külön van 80 és 86 lovas verzió. Az actíve és a többi. Más lesz a végeredmény is. A 110 ló csak a 86 lovas verzióra áll, a sima 80 lovas nem lesz annyi. Kettes puntóról van szó.

(#2526) @rglaaf válasza .:Kristian:. (#2522) üzenetére


@rglaaf
veterán

Mivel a keretböl 159 aljára lenne elég igy marad a 147 teteje a cél

PSN:BiZzare_0 ️

(#2527) hobizoli válasza Geller72 (#2525) üzenetére


hobizoli
nagyúr

jaaa, asztttem vmi fizikaileg ter el a blokkban, hogy a valto csavarok mashova esnek

lehet mas a befecskendezo vagy a turbo, vagy pl van intercooler vagy nem van, nemtom mi a diffi a ketto kozt mitol 80 az egyik es mitol 86lo a masik

több drón kell ;P

(#2528) Winne válasza @rglaaf (#2521) üzenetére


Winne
nagyúr

Csak nem?! :)

Legyen egy G Punto TJet! :)

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#2529) rbalint88 válasza @rglaaf (#2526) üzenetére


rbalint88
addikt

147 JTD Q2 jó móka ám, érdemes belevágni! De akár még GT-t is nézhetsz ezekkel a paraméterekkel.

(#2530) @rglaaf válasza rbalint88 (#2529) üzenetére


@rglaaf
veterán

Mondjuk nincsenek rossz emlékeim dizeles Alfákról anno első autónak egy 33 1.8 TD-m volt és egy hosszú útról hazafelé leállt 1 henger de a maradék 2-vel még leküzdött 200km-t :D

Winne lassan dede:D

[ Szerkesztve ]

PSN:BiZzare_0 ️

(#2531) .:Kristian:. válasza @rglaaf (#2526) üzenetére


.:Kristian:.
addikt

147 JTD, G punto T-jet.
Én ezeket venném, stilo nekem felejtős, haverom rengeteget szív vele, persze az is lehet, hogy csak az övé szimplán sz.r, hiába van karban tartva. :)

(#2532) .:Kristian:.


.:Kristian:.
addikt

Nem szeretem a csili-vili fényezést, de ez a spider így jöhetne. Nem rossz a flipfloppal :)

(#2533) Geller72 válasza .:Kristian:. (#2532) üzenetére


Geller72
veterán

2 ülés. :U :(

(#2534) @rglaaf válasza .:Kristian:. (#2531) üzenetére


@rglaaf
veterán

mint pl egy ilyen?[link]

PSN:BiZzare_0 ️

(#2535) hobizoli válasza @rglaaf (#2530) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ez a dizel mar nagyon nem az a kategoria, ami regen volt
a JTD az egyik ha nem a legmegbizhatobb dizelmotor az elmult lassan mar 20 evbol

több drón kell ;P

(#2536) @rglaaf válasza hobizoli (#2535) üzenetére


@rglaaf
veterán

Igen ezek már nem azok mint 20 évvel ezelőtt, azt tudom a 2.0 TS nem ajánlott de az 1.6 TS el mi a helyzet?

PSN:BiZzare_0 ️

(#2537) hobizoli válasza @rglaaf (#2536) üzenetére


hobizoli
nagyúr

jo az is, ha rendes gazdaja volt, es rendesen cserelte benne az olajat

több drón kell ;P

(#2538) .:Kristian:. válasza Geller72 (#2533) üzenetére


.:Kristian:.
addikt

Nekem ez még nem jelentene gondot. :D

VAN der BOSS: Igen, fl utáni mindenképp. A km-től ne félj, lehet jobban karban volt tartva mint egy 100k-s, állapot alapján dönts.

[ Szerkesztve ]

(#2539) grunge


grunge
addikt

Delutan a parkoloban atalltam egy üres helyre a tipisbol, elsöre nem indult be, kiirt valami hosszu szöveget, a vegen lehetseges reszecskeszürö tömödest is jelzett. A lampa a müszerfalon nem villant fel. Masodjara normalisan indult, nem volt semmi. Tul sokaig vartam talan a start gomb megnyomasaval, vagy ki kene egetni a dolgot? :F

[ Szerkesztve ]

159 SW 1.9 jtdm <3

(#2540) .:Kristian:. válasza @rglaaf (#2534) üzenetére


.:Kristian:.
addikt

Ez sem tűnik rossznak így képek alapján.

(#2541) rbalint88 válasza @rglaaf (#2534) üzenetére


rbalint88
addikt

Van fent egy 1.9jtd16v 5ajtos fekete 1,149-ert svajcbol, azt en vinnem, ha lenne ra love.

(#2542) @rglaaf válasza .:Kristian:. (#2540) üzenetére


@rglaaf
veterán

köszi ilyen van Winnie-nek is nem?

rbalint88 az sem rossz igazából ezüst metál szint nézegettem mert volt már fekete autóm és nagyon utáltam a kényessége miatt :)
Ezekből az árakból pl 1,19m mennyit nem pofátlanság még alkudni ha egyébként rendben van az autó 1m feletti ez még belefér?

PSN:BiZzare_0 ️

(#2543) .:Kristian:. válasza @rglaaf (#2542) üzenetére


.:Kristian:.
addikt

Neki Punto II van ha jól emlékszem, nekem pedig Tjet Bravo. Kiváló motor, nem elfogultságból mondom. Itt egy kis olvasni való, Tjetről is írnak, Bravo tulajoknak pedig kötelező. :)

[ Szerkesztve ]

(#2544) hobizoli válasza .:Kristian:. (#2543) üzenetére


hobizoli
nagyúr

TJET 150 lovasban asszem 6-s a valto is

több drón kell ;P

(#2545) .:Kristian:. válasza hobizoli (#2544) üzenetére


.:Kristian:.
addikt

Igen. :K

(#2546) hobizoli válasza .:Kristian:. (#2545) üzenetére


hobizoli
nagyúr

az a baj, hogy a VW TSI meg BMW kisturos fiaskoi utan ezektol megjobban fel mindenki, mondvan mert ha nemeteknek vmi nem megy, akkor a 3F-nek ugyan mitol menne jobban, mint azoknak

...ami egy baromsag, de ez van
de nem baj, mert igy 1.5M korul vehetsz egy TJET-t

de amugy a dizeleknel ugyanez megy
8kiloert kapsz egy 1.9JTD 16v 147-t, 140lovas motorral
8kiloert neha 20 eves mk3 Golf-t adnak 90 vagy 110 paripas TDI motorral, ami ostechnika adagoloval fut, ketto kozt van 10 ev legalabb, meg fenyevekkel kevesebb km mar csak eleve az eletkor miatt is, sokkal tobb extra van a 147-ben kezdve pl a klimaval, ami mk3 TDI-kben meg nem vmi elterjedt dolog, 147 meg ritka annelkul

erre aszondjak, de a "piac" szerinte ez a jobb, meg "mindenki tudja", hogy igy, meg ugy
ja, de
vagy mert a verebek kifeztetnek erte ennyit is akar, aztan amikor letolatjak a parkoloban meg neznek, hogy a biztosito miert veszi GTK-ra az autot ezert is

es az a szep az egeszben, hogy ma mar egy rendes adagolofelujitas tobbe kerul, mint egy CR pumpa felujitasa

több drón kell ;P

(#2547) Geller72 válasza hobizoli (#2544) üzenetére


Geller72
veterán

Az a poén, hogy a 155 lovas T-jet sokkal gagyibb 0-100-ra a 131 lovas egyes GT puntónál. Pedig mennyivel durvább(nak tűnik) az az abbarth motor. :D. (Grande Puntóról beszéltem)

[ Szerkesztve ]

(#2548) hobizoli válasza Geller72 (#2547) üzenetére


hobizoli
nagyúr

mert a PuntoGT sokkal konnyebb

enyemet 1030kg-ra mertek 2005-ben
azota kerult bele par dolog, nem sok 1-1kg-k kb csak, de a sok kicsi sokra megy

több drón kell ;P

(#2549) rbalint88 válasza @rglaaf (#2542) üzenetére


rbalint88
addikt

ezüst is koszosodik, csak nem annyira feltűnő. de az is csak tisztán szép igazán. tankolásoknál levereted, akkor a fekete is tisztának látszik, ha meg gané van -mint most-, akkor meg az ezüst is koszosnak tűnik.
magánszemélynél nagyobb tűrés van benne, kereskedő 50-100k-nl nem enged többet. főleg jó autóból nem, mert azt elviszik árában is.
egyébként ez a fekete nekem olyan, hogy ha ilyenre lennék ráállva, akkor rohanok megnézni, nehogy elvigye előlem valaki.
a 156-ot két hónap keresgélés alapján vettem meg, amint felkerült hahura és kaptam értesítőt, hívtam az embert, hogy milyen az autó, kértem még képet a beltérről és utána visszahívtam, hogy ha nem hazudott, akkor meg van véve az autó. mivel nem hazudott, meg is vettem :)
most lehet ettől sokan sokkot kapnak, de 50ezer Ft-on toszakodni egy autónál butaság. ha találsz egy viszonylag öreg autóból (5+ év) egy patika állapotot, jól felszerelve, jó motorral, nem a világ kilométerével (5 évig 250e km, afölött 30e/év), leinformálható, normális szervizmúlttal, nem gombócból visszaépítve, azt meg kell venni akkor is, ha a nagyátlagnál akár több százezerrel drágább. a két hónap keresés alatt hívtam 100+ hirdetést, megnéztem 40-50 autót. a kínálat felső harmadában is olyan köpedelem fosok voltak, hogy nagyon. értsd: 1-1,5M között néztem az autókat, majd végül névre írva 760-ért vettem, mert ezért legalább annyit kértek, amennyi reális volt. sok a km (290), de vezetett a szervizmúltja, elég jól felszerelt (azért még egy ülésfűtés elférne) és minden elemén gyári a fényezés, csak kicsit meg van bácsizva a sarkain, de legalább nem sajnálja úgy az ember, ha valaki nekiparkol. műszakilag meg tip-top, beltér so-so, de 30!!! ezer Ft-ért vettem bele komplett belteret, majd tavasszal átépül és akkor ha visszatekerném 150-re, az is hihető lenne, de remélem még az 500-at is nálam fogja megérni :) ja és sok 1-1,2M példányénál jobban egyben van esztétikailag így is....

(#2550) Geller72 válasza hobizoli (#2548) üzenetére


Geller72
veterán

A 155 lovas grande 1040 kg...khm..155 lóval..

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.