Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2451) rbalint88 válasza Balupapa (#2449) üzenetére


rbalint88
addikt

Akkor annak baja volt.

(#2452) mokus1 válasza rbalint88 (#2451) üzenetére


mokus1
addikt

Attól függ ha valaki 200+lo után száll bele akkor nem fog hanyatt esni, de alapesetben azért érezhető a 130le.

(#2453) Geller72 válasza mokus1 (#2452) üzenetére


Geller72
veterán

A 200+ ló sem ér semmit, ha két tonnás vasban van..:D. Viszont a 130 ló is durva tud lenni, ha mondjuk egy Punto GT-ben van.. ;] :P .

(#2454) hobizoli válasza Geller72 (#2453) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ja :K ;]

vagy megokositva azt 200+ lojjra :DDD

több drón kell ;P

(#2455) hobizoli válasza Geller72 (#2453) üzenetére


hobizoli
nagyúr

amugy anno en is csodalkoztam, amikor az E46 M3-t 2x is megfogtam a PGT-vel, de utana szamoltam csak ki, hogy OK-OK, hogy 343Lo, de 1650kg melle, azaz "csak" 210lo per tonna

ami amugy nem keves persze, de egy hasonlo tomeg/lo aranyu autoval foghato
es jellemzoen a kisebb sulyu autok jobban mennek 120-g az ugyanolyan tomeg/lo aranyukkal, mint a nagyobb nehezek

több drón kell ;P

(#2456) csabi94


csabi94
őstag

Ma teljesen kiszedtem a Tempra műszerfalát, mert az előző tulaj befújhatta pár évtizede valami műszerfalápolóval, ami szépen ráolvadt, és az évek alatt úgy elkezdett ragadni, hogy már portalanítani sem lehetett a műszerfalat. Fél sikerem volt, a klíma/fűtés vezérlésére szolgáló panelt szinte vadi újra sikerült letakarítani (higítóval), de a műszerfal az nagyobb falat volt, nyeklik-nyaklik ha kiszedem, úgyhogy áttöröltem, és visszaraktam, majd ha újra lesz kedvem vele foglalkozni folytatom így, hogy a helyén van. :) Persze a 23 év alatt megöregedett műanyagba a csavarok felét már nem tudtam visszatekerni, mert széttört kitekeréskor (vagy előtte) a menet, úgyhogy ha még kétszer szétszedem, lesz egy másik autóhoz való csavarom. :D Izzókat is cseréltem a műszerfalba, most mindenhol működik, kivéve amikor nem, de olyankor 1-2 nagyobb ütéstől helyre jön. Kontakt spray mehetett volna az izzókhoz talán, de mégegyszer ki nem szedem, az biztos. Egy napom ráment mire minden a helyére kerül. :)

Más: egy 23 éves autónál mennyire kell már félni nagyobb gázadásnál? Ez most viccesen hangzik, de az autó korából kiindulva néha félek, hogy ha nagyon pörgetem, szétesik, vagy valami elszáll benne. Meleg motornál mehet a sárgáig a fordulatszámmérő? :D Mert megy ám olyankor, mint a golyó (1.8, 105 ló). Fiatal korom ellenére nyugodt sofőr vagyok (már csak a fogyasztás miatt is), de néha előzésnél, vagy ha nagyon a seggembe jön valaki, van, hogy szívesen kihasználom a benzinmotor előnyét (értem ezalatt, hogy magas fordulaton kezd el húzni). Egyébként friss műszakis, rendben tartott autó, 377 ezer km-el.

[ Szerkesztve ]

(#2457) rbalint88 válasza csabi94 (#2456) üzenetére


rbalint88
addikt

ha megkapja, ami kell neki, lehet gyilkolni, akár pirosig is néha. nyilván csak melegen.

(#2458) Geller72 válasza csabi94 (#2456) üzenetére


Geller72
veterán

A fiat benzinesek pörgős motorok. :K

(#2459) csabi94 válasza Geller72 (#2458) üzenetére


csabi94
őstag

Ez az 1.8-as motor mennyire elterjedt? Nem sok ilyen Temprát látni. A legtöbb az 1.4-1.6-os. Mikbe rakták még annó ezt a motort?

(#2460) hobizoli válasza csabi94 (#2456) üzenetére


hobizoli
nagyúr

az meg a Lampredi fele TC motor, biiiiirgyja a kikepzest, anyagbol van mindene
ebbol az 1.8-bol volt 16v verzio is a Tipo-ban 140loval, "Seidicivalvoe" neven, kesobb 2.0 16v lett 147loval

olaj legyen benne cserelve rendes idokozonkent, es akkor orokelet+1nap

siman at lehetne rakni arra, a blokk ugyanaz, csak az kell fuzni a belet 2.0-sre meg ratolni annak a hengerfejet, mert amugy a 8v is ketveztengelyes

a furat 84mm az 1.6-1.8 es 2.0-kban, a loket valtozik, 71.5-79.2 es 90mm

több drón kell ;P

(#2461) csabi94


csabi94
őstag

Csak kíváncsiságból: miért hagyták el később a digitális műszerfalat? Ugye az én Temprám az 92-es, de a későbbiek (94-95 körüliek) már sima mutatós műszerfalat kaptak. Pedig ha belegondolok, hogy annó ez mekkorát üthetett. :D A mai napig néhány barátom csodálkozik ha beül mellém, mondják, hogy mennyire menő. :K

(#2462) hobizoli válasza csabi94 (#2461) üzenetére


hobizoli
nagyúr

gondolom voltak gondok vele

amugy allitolag a StarTrek inspiralta a dolgot

nekem a '91-s 1.9TD Grantourismo Tipo-m nemdigit volt, plussbelsovel, klimaval, szervoval, eablakkal, centrallal

több drón kell ;P

(#2463) Geller72 válasza hobizoli (#2462) üzenetére


Geller72
veterán

Nekem akkor Ritmóm volt..D. Asszem, 94-ben adtam el..Kávébarna, 5 ajtós TD. Eszementül met és vicc, amit fogyasztott. Az akkori üzemenyagárak mellett ugye.:D. Emlékszem, volt úgy, hogy megálltam haverral beszélgetni az utcán és nem állítottam le, hogy a fűtés menjen..:D. Most már sokkal környezettudatosabb vagyok, mielőtt megesztek . ;]

(#2464) hobizoli válasza hobizoli (#2462) üzenetére


hobizoli
nagyúr

en 2000-ben vettem, 2005-ben adtam el
2004-ben mar megvolt a PuntoGT is
az azota is megvan :B

több drón kell ;P

(#2465) nesa válasza csabi94 (#2459) üzenetére


nesa
veterán

Az1,8ie re szoktak tenni az 1,3-1,4Tie turbot azzal lent nagyot tol, fent meg kifogy a turbo tehat sokkal nem lesz erossebb csak lehozza a nyomatekot, alitolag nem is karosodik a motor...

A ritmoba is micsoda megoldasok voltak, a muszerfala szerintem nagyon szep volt plane a 80 as evek kozepen, meg a kapcsolok szaloptikai megvilagitasa zsenialis...

[ Szerkesztve ]

(#2466) hobizoli válasza nesa (#2465) üzenetére


hobizoli
nagyúr

azert vhogy a benzin-levego arannyal kell kezdeni vmit, mert annelkul tortenhetnek erdekessegek

több drón kell ;P

(#2467) nesa válasza hobizoli (#2466) üzenetére


nesa
veterán

Azert van a legtomeg mero.

(#2468) hobizoli válasza nesa (#2467) üzenetére


hobizoli
nagyúr

az keves
kell MAP szenzor is, meg elmondani az ECU-nak, hogy amikor azzal 100kPa feletti nyomast lat a szivocsoben, akkor az nem hiba miatt van
meg a toltonyomassal csokkenteni(!) kell a elogyujtasi szoget kulonben szettorik a dugattyu a gyurugatnal

több drón kell ;P

(#2469) csabi94


csabi94
őstag

Semmi ilyesmi nem lesz, diákként örülök hogy fent tudom tartani. Nem is akartam volna én kocsit egyelőre (igaz, hogy most egy évet dolgozok), csak jött ez a lehetőség, ingyen hozzájutottam, úgy meg nem volt rossz vétel, főleg, hogy ennek az autónak mindig gazdája volt, és nem csak tulaja. Nagyon rendben volt tartva, és 2001 óta a családban van. Szerintem egy ilyen korú autóra már nem éri meg költeni, maximum akkor, ha az ember tényleg a maximumot akarja kihozni belőle, és utána nem munkába/sulibajárásra használja, hanem hétvégi autónak, vagy autós találkozóra járni. :)

Néhány kép, ha valakit érdekelne (első lökhárítót egy női családtag egyszer leszakította, illetve egy frontális ütközés elkerülésekor kicsit tört a hűtőrács):

(Egyszer fordult már az óra:)

(#2470) Prime110 válasza csabi94 (#2469) üzenetére


Prime110
aktív tag

Ez a műszerfal nagyon bitang! :)
Minden egysége tökéletesen működik?
Hogy jutottak el ezek a neveletlen olaszok innen odáig, hogy Windows-t tettek a Delta III-ba...?

Azért amit írtál az csak ideig-óráig állja meg valójában a helyét, mert az autód _most_ a gondos családi kezeknek hála rendben van, de a "nem éri meg költeni" mondatot, idő kérdése és át fogod értékelni. Mert fogsz rá költeni, abban biztos lehetsz. Ezek a vén csatalovak azért nem az örökkévalóságnak készültek, előjönnek majd a gondok. Ha nem motorikusan, akkor majd elektromosan, itt egy biztosíték, ott egy relé, egyszer csak nem indul az AC pumpád, lefossa magát a generátor, kilyukad egy cső, de nem azért, mert szar a kocsi, hanem mert az anyagok így fáradnak. És eljön az a pillanat (ami ha a nagy olasz rajongó leszel emiatt a kocsi miatt), amikor inkább nem eszel egy hétig, csak egy alkatrészt meg tudj venni.

Persze ha csak használati tárgynak fogod tudni tekinteni a kocsid, akkor ezeken át tudsz majd lépni és gond nélkül eltolod majd évek múltán egy MÉH-telepre és búcsút tudsz neki inteni...

...de én hiszem azt, hogy az első kocsi is kicsit olyan, mint az első dugás egy kicsit mindig szerelmes maradsz majd és a MÉH-telepen akkor ott a szíved fog megszakadni és inkább nem adod le, hanem mindent felégetsz, hogy megtartsd és akkor a kedvelés rajongássá fog válni és eljön az a pont, ahol az állapotmegóvásra ráfeszülsz, suli mellett éjszakai műszakokat fogsz vállalni (vagy nappalit és nem jársz be inkább) de a kocsidat mindinkább a magadénak akarod érezni, bármit eladsz inkább, de a kocsidat soha! Járod majd a bontókat, seftelsz, csak, hogy a digitális műszerfal ki ne aludjon soha és nem tudod senkinek megmagyarázni, hogy racionálisan miért is érte meg fenntartani, majd annyid mondasz: ez szerelem.

B+, visszaolvasva mintha magamat látnám! :D

Na, ilyen inkább ne legyél, ez már tényleg beteg... :D

(#2471) csabi94 válasza Prime110 (#2470) üzenetére


csabi94
őstag

Igen, minden működik benne, egy-két égő mintha kontakthibás lenne, néha rá kell kicsit vágni a tetejére, de utána egy darabig örökös (tegnap szedtem szét, és cseréltem benne pár izzót).

Egyelőre használati tárgy, de ha valami hobbi autót akarnék, akkor sem ez lenne az. :) Próbálok rá vigyázni, hogy még sokáig jó legyen, és ennyi. Amúgy az alatt, hogy nem akarok rá költeni azt értettem, hogy nem fogok nekiállni működő dolgokat kicserélni csak azért, hogy mondjuk jobban menjen, vagy szebb legyen. Nyilván ha valami olyan hibája lesz, ami viszonylag olcsón javítható (tehát nem egy motorcsere pl.), akkor azt meg fogja kapni. :)

(#2472) csabi94 válasza csabi94 (#2471) üzenetére


csabi94
őstag

Amúgy ha már a hobbi autóknál járunk: egyre inkább tetszenek az olasz autók, és itt ráadásul egész jó dolgokat olvasok róluk, valamilyen Alfa lesz egyszer a hobbi autó. Mondjuk egy 159. :B

(#2473) csabi94


csabi94
őstag

Ha még nem olvastátok volna. Hatalmas. :D

Croma 2,5 Td

(#2474) zoo8800 válasza .:Kristian:. (#2429) üzenetére


zoo8800
veterán

Vannak fejlemények?

rip and tear, until it is done

(#2475) .:Kristian:. válasza zoo8800 (#2474) üzenetére


.:Kristian:.
addikt

Igen, tegnap megbontották, úgy néz ki megúsztam.

Amit tuti cserélni kell:

-Vezérlés (a lehulló fémforgács miatt)
-Vezérműtengely fogaskerék
-Motortartó bak

A csavarok beleszakadtak a blokkba, kettőt ki tud szedni a szerelőm, a másik kettőn még töri a fejét. :)
Anyagiakat tekintve eddig több mint 50, és még sehol nincs a munkadíj.

(#2476) zoo8800 válasza .:Kristian:. (#2475) üzenetére


zoo8800
veterán

Örülök, hogy megúszod a motorcserét.
Pontosan mi történt? Beleszakadt a blokkba két alsó csavar, ami a bakot tartja, aztán a bak oldalról megnyomta a vezérműkereket?

rip and tear, until it is done

(#2477) .:Kristian:. válasza zoo8800 (#2476) üzenetére


.:Kristian:.
addikt

Mind a négy beleszakadt, ahogy leszakadt kicsit megélezte a fogaskereket, így esélyes, hogy a későbbiekben megenné a szíjat.
Az érdekes, hogy pár hete indexen is így járt valaki.

[ Szerkesztve ]

(#2478) zoo8800 válasza .:Kristian:. (#2477) üzenetére


zoo8800
veterán

Kikerestem a hszt. Jó régóta nem olvastam már az Indexet.
Elkezdtem aggódni. Vajon a csavarok megelőző cseréje megoldás lehet? Ha jól számolok, még 3 évem van a következő vezérlés cseréig, szóval lenne ideje tönkremenni addig.
A féltengelyem amúgy is csikorog, helyre kellene rakni azt is.

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#2479) .:Kristian:. válasza zoo8800 (#2478) üzenetére


.:Kristian:.
addikt

Szerintem pár száz forintért tudsz venni belevaló csavart. Én nem kockáztatnék és én is kicseréltem volna, ha valaki korábban ír a problémáról, így sajnos én ittam meg a levét.
Gyanítom gyártói hiba, kicsi a csavar keresztmetszete ehhez a terheléshez, úgyhogy 3-4évente fogok bele újakat venni.

(#2480) Akcept válasza csabi94 (#2461) üzenetére


Akcept
tag

Analógnál rápillantasz a műszerfalra, és tudod mennyivel mész. Nem kell fejben lefordítani, mennyi is az annyi.

Nekem analóg benzines Tipom van és szeretem. De ha megtehetném, vennék valami nehéz soklégzsákos terepjárót, ezt meg megtartanám hobbiautónak.

(#2481) hobizoli válasza rbalint88 (#2457) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Kiss "krézidízel" Zoltán írt egy szösszenetet hibrid turbó témakörben a FB-s Dizeltuning csoportban, idézet:

"Olyannyira nem feladat, hogy egy gyárin is lehet bőven finomítani. Ugyanabba a turbinaházba egy gyártó általában 5-8 féle turbinakereket is gyárt, kompresszornál meg gyakran még több félét. Legkézenfekvőbb pl Fiat 1,9 JTD turbó vs VW 1,9TDI-n lévő T15-ös Garrett. A Fiaton lévő újabb konstrukció és nagyobb, de ugyanaz a turbinaház. Ha a Fiat turbóját beleesztergálod a VW-ba egy sokkal jobb turbót kapsz, mint az eredeti, és felcsavarozható egy az egyben az eredeti helyére. De lehet más turbót is beleesztergálni, pl kézenfekvő a GT17-es belseje. Ha az eredetinél szélesebb csapágyakat (újabb konstrukció szintén) is raksz bele egy jóval tartósabb turbó készíthető mint a gyári. Az egésznek az az értelme, hogy kívülről semmi nem látszik, és teljesen gyári felszerelésű marad a turbó. Pl GT1749-be kézenfekvő a Tuareg 1852-ese vagy a BMW 1849-ese (ugyanaz a ház kívülről) vagy a FIAT nagyobb 1749-ese."

:DDD

több drón kell ;P

(#2482) rbalint88 válasza hobizoli (#2481) üzenetére


rbalint88
addikt

Mondjuk az pont egy 1.8b tempra, annal nincs turboval szopko :DDD
Btw ha mar itt tartunk. 1.9jtd16v van ugye a karamban 140 loval. Ezt meddig lehet fustmentesen huzni mindennapi hasznalatra? Nem akarok kevlarkuplungot meg nagy dramat. Pici plusz sose art, de ne nojon a korom. Chip oszt annyi? 170loig meg lehet irni ugy, hogy ne fustoljon es ne is doljon szet? El lehetne menni a vegtelensegig, mint a vadallat hollandok a 272 lovasan is fustmentes 147-essel, de annyi penzt nem feltetlen boritanek bele.

(#2483) hobizoli válasza rbalint88 (#2482) üzenetére


hobizoli
nagyúr

170-175 kijon belole asszem trubocsere neklul

több drón kell ;P

(#2484) Geller72 válasza hobizoli (#2483) üzenetére


Geller72
veterán

Azért az egy egy tonnás puntóban elég durván hangzana..:D.

(#2485) hobizoli válasza Geller72 (#2484) üzenetére


hobizoli
nagyúr

meg lehet am szokni hamar

regebben neha olyan erzesem volt, hogy vmi baja van az autonak es nem_megy
aztan megis tudta a szokasos idot

amiket osszemuveltunk PuntoGT-ket, azok 200++ loerosek, addig eleg konnyen fel lehet huzni oket

a fekete meg a sarga az 250++, azokkal mar lehet osztani az eszt eleg sok mindennek :DDD

több drón kell ;P

(#2486) Geller72 válasza hobizoli (#2485) üzenetére


Geller72
veterán

Mennyiben áll meg egy ilyen mutatvány alaphangon? Egy ilyen 200 ló. :U
Amúgy azt a 175 lovat az 1.9 Jtd-re gondoltam.. ;]

[ Szerkesztve ]

(#2487) hobizoli válasza Geller72 (#2486) üzenetére


hobizoli
nagyúr

en is arra irtam

PGT-n 175-180lonal tobbet nem tud a gyari csiga, az limital eloszor, 5000rpm felett barmit csinalhatsz vele, esni fog a nyomas fokozatosan, ahogy no tovabb az rpm

nyilvan ezen kivul legyen rendben az auto, uj vezerles, szelephezag ellenorzes(!!!), veztengely ne legyen kopott, minden turbocso es vakuumcso legyen sertetlen/repedesmentes vagy inkabb jobb, ha vadiuj, benzin- leg- olajszuro uj, friss olajcsere a motorban es a valtoban is, barmifele olaj- es vizszivargas nem megengedett, mert addig nuku tunnerolas
egy uj vizhuto sem art, nem egy osszeg vmi 13k asszem, ha amugy sem a gyari SMIC van benne, hanem egy front egyseg, akkor a mk1 Punto 1.7TD hutoje is bebujik elore, az szelesebb -mert a TD Punto-nal gyarilag nincs(!) intercooler-, a ket lampa kozotti teljes teruletet befedi, az Alfa 166 3.0 V6 24v hutoventikapcsolojaval 4k, ami csak egyfokozatu es mar 86fokon indit teljes sebesseggel
ennel egy hengerfejtomitescsere is tobbe kerul, ha a szetmallott lamellas vagy eldugult huto miatt felforr a viz veretes kozben...nem eri meg vele ruppotlankodni

130-bol 170lovat eleg pikkpkakk meg lehet csinalni a PGT-n
front intercooler becsovezve 35-40k, 270cc-s injik a Peugeot 306 2.0 GTI6-bol 25k -vagy ujonnan a www.summitracing.com-rol is vettunk anno ket autoba egy 8-s csomagot 35k/auto, Walbro 255liter/oras GSS342-s AC pumpa vagy a kinai klonja is lehet 20k (gyári biztos már avétos), SEB2-s stage2-s chip 15k, ez egy eleg bevalt konfiguracio
ez kb 80-100k, attol fugg hogy sikerul beszervalni a dolgokat, P306-s injiket kotelezo ultrahanggal kipucoltatni 6k, mert hasznaltan ki tudja mennyi elteres van kozottuk mar, meg eleve mennyire tudjak a nevleges 270cc-s kapcitasukat is, 1-2%-nal nem lehet tobbnek lennie, en ezert preferalom inkabb az ujakat ebbol

ha ki van cserelve a turbo egy pl kinai(!!!) KKR280-ra 130k -ami meglepo modon 280lovat tud maxban-, akkor ennel is nagyobb injikkel meg front interecooler-l es a Walbro AC-val egy rairatott chip-l a 200lo konnyen megugorhato, 230-240-re is, de angol forumban neha van a TTS S1 vagy S2-s turbo, amit az angol TurboTechnics nevu ceg csinalt kifejezetten PGT-re, 1:1 felmegy a gyari helyere, olyanokat regen 80-95k korul vettunk, es az ~S1-s 210lovat tud uvegen, illetve S2 ~240-t, de ebbol sokkal ritkabban jon fel egy elado
ha iratva van az ECU, akkor lehet barmekkora nagy injektor is, nem is celszeru 440cc-snel kisebbet hasznalni, csak ebbol meg sok a tizensokeves, ami szinten nem egy eletbiztositas kiscsilliard mukodesi ciklus utan, de a 636cc-s Siemens Deka4 vagy a 875cc-s ujonnan 4db 70-80k, de ezzel sosem fogy el a benzin, es teljes toltonyomasnal max rpm-nel is bele lehet fojtani vele a motort a benzinbe, 1.5x annyit tud, mint a KKR280

nem kell felni attol a kinai turbotol, teljesen jol mukodnek, egy nagyobb A/R-s turbinahazzal 320+ lovat is tud
egy 1.6-s 5 ajtos Punto-n van egy ilyen, 330lo es 430Nm-t general ki ezzel
evek ota hasznalja, de van par PGT-n ilyen egyseg es osszesen eggyel volt csak baj, ami bekapott vmit es levitte a kompresszor lapatok elet, de azt az origi Garrett meg a KKK sem birta volna ki maskepp 2-2.5x annyiert

a legjobb amugy a KKK K04-023-s Audi 1.8 20vT S3 vagy TT Quattro csigaja, az lejjebrol elindul mar a KKR-nel de meg a gyari IHI-nel is, utcara ez a legjobb, es fent sem fogy el, de horror ritka es realtiv draga is

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#2488) Geller72 válasza hobizoli (#2487) üzenetére


Geller72
veterán

Van erre valaki, aki egy lépcsőben megcsinálja, ha hozok egy donort valahonnan? Amúgy mi a jobb? Egy régi PGT 1-es, vagy egy 1.8-as HGT erre a célra? Vagy utóbbi macerásabb, miután ott nincs turbó és mindent ki kell alakítani? :U

(#2489) hobizoli válasza Geller72 (#2488) üzenetére


hobizoli
nagyúr

haaaaat, nehez kerdes, a turbot eleg szopi kicserelni, mert a tuzfal fele van
a turbot meg a intercoolert kuplungot meg tudnek ajanlani kit, aki megcsinalja, de a gyari Bosch ECU-t csak egy masik vki tudja irni, az meg nem szerel :DDD

max at kell kruzolni hozza az autoval meg a gyari injikkel aztan ott kicserelni nala a nagyokra, mielott irni kezdi
vagy megdumalni vele, hogy odamegy az autohoz, de altalaban ezek nem szeretnek ilyet csinalni

kuplungtarcsat kihagytam
204Nm a gyari nyomatek 300Nm-g biztos jo a gyari, ha nem kopott, egy kevlaroztatott kuplungtarcsa kb 11-12k a dizeleseknel, az birja 400Nm-t is, a kuplungszerkezet is meg van okositva, hogy erosebben szoritson
csak azert le kell kapni nyilvan a valtot is...

mk2 1.8 16v VFD HGT, az mar a modularis szivo motor, abban eleg sok mindent kene cserelni a motorban is, hogy fujhato legyen
eleve a hajtokarjai sokkal hokibbak, a dugonak tul nagy a kompresszio viszonya, meg annak a japan Hitachi ECU-jat nem is tudnek mondani, aki irni tudna max ha maskepp nem megy, akkor talan egy piggypack ECU-val, mint a Greddy E-Manage Blue/Gold felulvezerelve a gyarit

az igazi bazmeg a Bravo 1.6 16v motor 1.9-esitve es fujva:
[link]

ezt meg mi csinaltuk:
[link]

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#2490) hobizoli válasza hobizoli (#2489) üzenetére


hobizoli
nagyúr

[link]

cseh autok, a sarga 2.0 16v, a fekete 1.6 8v
a videot egy 241lovas RS Octavia-bol vettek fel

több drón kell ;P

(#2491) hobizoli


hobizoli
nagyúr

amugy tunnerolni a Tipo padlolemezes autok jobb valasztasok
mert a TC blokkhoz letezik 4WD is, az meg ezert azokba 1:1 beugraszthato, meg sokkal tobbfele motor is belemegy abba a motorterbe, gyari pontokon rogzithetoen mint a FIRE meg az SOHC es a regi kamras dizel
belemegy meg a TC, a Aresi V6, TS, sor5 20v, az osszes JTD, es a 2.5TD is ezeken kivul

a FWD-s futomu segedvazkeret helyere pontosan illik a 4WD-s
a hatso hidat is siman ki kell csak cserelni a 4WD-sre

nincs kulon 4WD-s padlolemez, alapbol mind az

egyik haverrsrac most csinalt, egy 145 Q4-t, egy FWD 1.6TS-bol, megvette a futomu segedvazkereteket meg a diffiket, a TC turbo motor mar benne volt FWD-kent is

de regebben lattam a gyorsulasikon egy 145-t, a 3.2 V6 24v GTA motorjaval, az Integrale aktiv futomuvevel

na az eleg meleg pite volt

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#2492) sagesz93 válasza hobizoli (#2491) üzenetére


sagesz93
addikt

Nos tehát, 3as 1.2 8v puntora mehet a turbó?? ;] :C

(#2493) hobizoli válasza sagesz93 (#2492) üzenetére


hobizoli
nagyúr

3-s?
az a Grande Punto 1.2-s?

több drón kell ;P

(#2494) sagesz93 válasza hobizoli (#2493) üzenetére


sagesz93
addikt

2/b avagy classic, meg a 2es kasztni, 60 lovas :))

(#2495) hobizoli válasza sagesz93 (#2494) üzenetére


hobizoli
nagyúr

[link]

kicsit butitani kell a hengerfej egesterevel a CR-n, aztan mehet

bar minden annyiba kerul hozza -vagy tobbe...-, mint egy GT-hez is, es annyira nem fog menni sosem akkor sem

[link]

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#2496) Winne válasza hobizoli (#2495) üzenetére


Winne
nagyúr

Stefiék küzdöttek is vele rendesen, mire összeállt. :K

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#2497) hobizoli válasza Winne (#2496) üzenetére


hobizoli
nagyúr

CANbus-n megy vegul, vagy hogy van ez? MS2 kezeli a CANbus-t is

több drón kell ;P

(#2498) Winne válasza hobizoli (#2497) üzenetére


Winne
nagyúr

Nem tudom, nem beszéltem vele már rég, de tudok adni elérhetőséget, ha kérdéseid vannak, biztos szívesen elmondja. :)

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#2499) hobizoli válasza Winne (#2498) üzenetére


hobizoli
nagyúr

a Kranked-t ismerem, aki csinalta, de mar reg nem dumaltam vele

több drón kell ;P

(#2500) Winne válasza hobizoli (#2499) üzenetére


Winne
nagyúr

Az Ő verdája se kutya, mindig kitalál valami újat, amin törheti a fejét. :)

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.