Csabi94: kevesebbet biztos nem fog enni a turbótól és legalább fél milla a turbósítás, ha egyáltalán lehet... mármint mindent lehet turbósítani, csak kérdés bírja-e.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
rbalint88
addikt
Herczi
senior tag
rbalint88
addikt
Az 1.9-es akar jo is lehet, a 2.4-es felejtos. Ha a szurkenek nem tekert az oraja valoban, akkor nagyon jo vetel.
ANDROID???
addikt
2.4-el mi a baj? A régebbi 2.4 JTD elég rendben volt
rbalint88
addikt
kimaradt az "ez" szócska. a konkrét darabot hanyagolnám. de a 2.4 20V egyénként is valamivel nyűgösebb konstrukció az 1.9-esnél. hajlamosabb a hengerfejesedésre a középső henger környékén, meg valami nyűgöt még említett a szerelő.
Integrale
veterán
Az 1.9-ben szinte biztos, hogy nem valós a méter.
"Bad reklám is reklám too"
Herczi
senior tag
Az azért szimpatikus mert közel van, végre nem kéne 300-400 km-t mennem egy kocsiért.
ANDROID???
addikt
Volt egy pár évig 2.4JTD Lancia, a motorban 300 felett és semmi gondja nem volt, de az 2001-es évj. volt.
Herczi: Mi is anno 500km oda-vissza mentünk kocsiért ráadásul kétszer. Megérte
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Az meg 20V. 136, 140, 150 lo 10V es bulletproof, 175, 200, 210 lo a nyugosebb 20V.
BUEK mindenkinek!
ANDROID???
addikt
Az már nem ugyanaz
rbalint88
addikt
* az meg NEM 20V
Cartmenn
tag
Én egyiket se De persze én nem "műszaki " szempontból nézem.Keveslem a kilómétereket,én alig megyek autóval (nem kell munkába) ennyi idő alatt többet mennék.Behozottat meg se néznék (szürke--a 2.4en nem látszik a rendszám alapján) ha csak nem én hozom be A szürkénél meg nem tudom minek volt vezérlés csere?--ha most volt az első-- elég baj,ha meg a 2. akkor minek!
Herczi
senior tag
Nem írta mikor volt cserélve, csakhogy volt.
JTD motorokat nem ismerem egyébként, de a TS-nél 3 évente, kilométertől függetlenül cserélni kellett a vezérlést.
Amúgy a benne lévő kilométer nyilván nagy valószínűséggel kamu, egyébkén engem az se érdekelne ha 290 ezer kilométer lenne benne, ettől függetlenül tetszik a belseje, felszereltsége, mást meg úgyse lát az ember, még élőben is, csak ha nagyon kilóg a lóláb sajnos. Viszont szeretem cserélgetni a kocsikat, a mostani 1 évig volt meg, az előző 2 évig és épp ezért nem szeretek nagy kilométeres kocsikat venni, mert én nem fogom tekergetni az óráját, eladásnál meg szívok vele, mert az átlag magyar rá se nézne a hirdetésre.
KEKKH-nál ráfogok nézni egyébként, csak még kéne 1-2 kocsi, mert egyet nem éri meg lekérdezni.
A bordó meg jó árban van, csak nagyon gagyi a hirdetés. Azt se értem az emberek minek takargatják ki a rendszámot. Nincsenek normális képek se, extrák sincsenek felsorolva stb. és Szeged azért nincs olyan közel, igaz messze se.
GT-ket is néznék egyébként, de abból valahogy egyik fent lévő se ragadta meg a figyelmem.
Herczi
senior tag
Amore-re kár, hogy nem lehet kocsi nélkül bereggelni. Előző Alfával be kellett volna, de lusta voltam.
Fboy
aktív tag
Sziasztok,
2.0 jtdm-ről mik a vélemények? Jobb-rosszabb mint az 1.9 jtdm?
Konkrétan az alábbi autót néztem:
[link]
A km-t kicsit sokallom.
Mr X
veterán
!Overdose!
őstag
Grat! Bővebb infók?
rbalint88: Akkor azt mondod lényegesen szebben szól a hifi valami aftermarket fejegységgel? Lehet, hogy megválnék a Yatour-tól, mert nem tudja beolvasni a 100Mb környéki fájlokat.
Más téma: alkatrészügyben tudtok jobbat az albaalkatrésznél? Kell vezérlésszett, kuplungszett, DMF, lengőkar.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
rbalint88
addikt
Igen, jobb lesz, sokkal. Mondanám, hogy hallgasd meg az enyém, de ugye épp nagyműtéten van
Alkatrészre: sajnos albáékról hallottam pár rosszat, főleg garis ügyintézés tekintetében, ami egy kettőstömegűnél nem móka. Akihez járok szerelők (DZ, Grósz Feri - kvázi egy cég, két telephellyel) nem rak rá az alkatrészre, cserébe tudják intézni a garit, ha bármi van. nagyságrendileg ugyanazok az áraik, mint Erhardnál. Picit taáln több, de ugye a munkadíj olcsóbb és biztos nincs gáz, ha valami bekakkantana.
sagesz93
addikt
Ezt én is tudom igazolni, a gyári után egy olcsó pioneer MVH-170UI lett betéve, sokkal jobb... (BOSE)
Hallottam ugyanezt a rendszert valamelyik blaupunkt london 120-al is, az mondjuk a gyárival azonos... szerintem elég gagyi
Alkatrészes hely engem is érdekel, tavasszal majd 1-2 dolgot azért én is cserélek a kocsin.
!Overdose!
őstag
Köszi. Akkor DZ lesz a befutó. Megpróbálok beugrani hozzájuk valamelyik nap árajánlatot és időpontot kérni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
rbalint88
addikt
utóbbi lesz a nem egyszerű sztori asszem most 6 hetes várólista van.
Integrale
veterán
Feri is el van havazva ahogy látom, pedig porlasztócsúcsokat kéne cserélnie.
Vagy nekem, autót.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Mr X
veterán
Bravo SX 1.6 16V 2000 évj, 103LE. Esztétikai hibák vannak, meg pár rendberaknivaló, de egész jó állapotban van. Ismerős sráctól van.
!Overdose!
őstag
Az talán még nem olyan tragikus. Most kezdte el rázni a kettőstömegű a bódét. Ha rosszabbodik a helyzet tudok járni valamelyik cégessel is.
Te a chiptuningot kinél csináltattad? DMF csere után és ha rendben találják az autót, akkor jöhet az is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
rbalint88
addikt
nála még "csak" 4 hét a várólista úgy is, hogy két hétig betegszabin volt.
Overdose: egy szolnoki srácnál, az EGR kiírása volt a lényeg. neki a 150 lovas 1.9 jtdm motoros van, hát abban majd' beszartam, olyat megy. sajnos hátra nézni nem volt erőm, hogy mennyire füstöl, mert az összes energiám elvette a rettegés az tuti 220 ló felett van, nagyon aljasul húz, 1500-tól 3500-ig letöri a nyakad, olyan. amore-n van fenn az elérhetősége.
nyogo83
senior tag
DMF-re talaltam egy vecsesi kereskedot akinel elegge jo aron van Sachs lendkerek. [link]
Legalabbis mashol meg kedvezmennyel se talaltam ilyen aron normalisat.
Altalaban ez meg a LUK ami ajanlott kategoria, a Valeo ami viszonylag kerulendo, nem egy tartos( de az is 120k korul van kedvezmennyel)
Jelenleg nekem is tervben van a csere, mert par hete nekem is elkezdte razni a kasznit, meg a gyari 260k Km-nel mar elfaradt.
Egy telefont megerhet.
Integrale
veterán
Jó, lelkiismeretes adagolóst tudtok valahol Pesten, vagy környékén? Egész pontosan olyan szaki kéne, aki tudja nyomáspróbázni a csúcsokat.
"Bad reklám is reklám too"
rbalint88
addikt
[link] az avensis nagynyomású szivattyúját ők csinálták.
Integrale
veterán
Köszönöm! Mennyivel lettél könnyebb? Bár a legegyszerűbb, ha felveszem velük a kapcsolatot. Csúcsok beszerelése és nyomásra állítása kellene csak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
rbalint88
addikt
Spec aram volt, meg ugye nem osszehasonlithato a nagynyomasu szivattyu a csucsokkal Asszem az autoszerelo dijaval meg nemi kellekanyaggal volt kompletto 80ezer. Kozepkategorias arakon dolgoznak, cserebe legalabb jol es gyorsan.
A 2.4-esben meglepődnék, ha nem lenne legalább 300e km. Sokkal kevesebb a másikban sem lehet. Jó pofátlanul megtekerték ezeket.
Egyébként minden dízeles figyeljen oda, hétvégére -10 és -20 fok közötti hőmérsékletek jönnek. Aki nem prémiumot tankol és hétvégén el akar indulni (meg még oda is akar érni) valahova, az adalékolja még most az üzemanyagot.
[ Szerkesztve ]
Beenni
csendes tag
Sziasztok!
Egy 1998-as Lancia Y 1.1 ről lenne szó. Váltógombot rendeltem univerzális, átmérővel nem lesz gond szoknya levétel után rámértem, viszont a gyári gombot nem tudtam egyelőre leszedni. Nagyon még nem feszültem neki könnyen nem jött aztán nem erőltettem tovább. Tudtok esetleg valamit a leszedés menetéről?
Köszi előre is!
Üdv, Beni
Integrale
veterán
Én a gyárit korábban levágtam, (rendőrségi helyszíneléskor használt szer megmarta) egyébként szívás leszedni. Két féle kialakítás létezik annál, az egyik szimplán csak rá van nyomva a gomb a rudazatra, magának a gombnak a belseje keményebb mag, apró ricnikkel.
A másik pedig szintén ehhez hasonló, azonban a rudazatnak van egy kis gallérja, amin a gombban levő műanyag magnak a fogai megakadnak.
Első variációt csak le kell húzni, de k. passzos, szóval tarts ellen, ne tedd tönkre a "kulisszát".
A másiknál leveszed a szoknyát, alákukkantasz és egy kis csavarhúzóval, vagy hasonló tárggyal kicsit kihajlítod a körmöket.
"Bad reklám is reklám too"
Beenni
csendes tag
Hmm lehet a második verzió lesz, még fél szemmel ránéztem alulról ilyen kúpos műanyag volt ott akkor elképzelhető hogy ott lesznek valami fogak Na majd délután meló után kezdek vele valamit úgy érzem.
Köszi a segítséget!
!Overdose!
őstag
Jövőhét csütörtökre kaptam időpontot DZ-éktől. 300+k lesz a vége attól függően, hogy mit találnak még az ismert hibákon kívül.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
rbalint88
addikt
Meglepoen hamar fogadnak 300+ az teljesen realis osszeg, onmagaban a kettostomegu 140 korul van.
!Overdose!
őstag
Köszönöm!
Egyeztettem DZ-ékkel és megrendeltem a Sachs-ot. Azt mondták, hogy ennyiért még ők sem tudják beszerezni, úgyhogy nagyon kíváncsiak, hogy valóban létezik-e.
Egyébként ők Valeo-val szerelik az autókat és szerintük a gyári is az.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
rbalint88
addikt
Valeoval? Nekem eddig a LUK-ot mondták mindig, hogy az a tuti és hogy a dízelbe a Valeo nem annyira jó, többel volt gondjuk. "Sacc"-ot se szokták erőltetni.
nyogo83
senior tag
Szuper, majd ird meg hogy mi lett belole, mert nekem is az van tervben. Ennyiert ajandek.
@rbalint
Egyebkent en is csodalkozom a Valeon, mert eddig meg csak a rosszat hallottam rola en is es a Luk ami minimum ajanlott.
A Sachs-rol en eddig mindenkitol csak jot hallottam, csak dragabb mint a Luk es inkabb azt szoktak venni.
[ Szerkesztve ]
j.bravo
addikt
A jts selespeedbe szaksz kuplungot kértem de Zsolt mondta hogy amit kihoztak, azon a szaksz felirat mellett rajta volt hogy médincájna, ezért inkább a valeo-ra beszélt rá ami made in EU és az ő szemének épp annyira okénak tűnt mint a Luk szokott lenni (az egész onnan indult hogy a Luk asszem épp nem volt sehol itthon és sokára jott volna meg).
Kettőstömegűre persze lehet h tök más a szitu.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
!Overdose!
őstag
Egyre érdekesebb. A webshop-os Sachs nem rendelhető. Hívtam DZ-éket, hogy akkor intézzék ők a Valeo-t. Azt mondja, hogy tegnap nem jutott eszébe, de már egyszer végigjárták ezt a témát és se a LUK, se a Sachs nem gyárt 156 JTD 16V-hez DMF-et. Mindkét dobozban Valeo van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
nyogo83
senior tag
Ez tenyleg erdekes. Amiatt is mert ez a webshop kb 1,5-2 eve arulja kb ilyen aron, sokszor a racing-bazaron is ad fel hirdetest
Az meg hogy nem gyart a Luk es Valeo van benne, azt kicsit ketkedve fogadom...
Konkretan ez a JTD Luk DMF gyari szama : 415047910 es beleutott Luk logos.
Meg szettben is aruljak Luk DMF+Kuplung+tarcsa+kinyomocsapagy.
Max azt tudom elkepzelni, hogy valami itthoni/europai piacra szant atcsomagolt megoldas, vagy nemtudom...
Elhiszem, hogy vegigjartak a temat meg azert elegge otthon vannak a temaban, csak furcsa.
Baaar ugye ez a megoldas nem lenne ismeretlen, mert pl SKF vezerles szettben is max a csapagyak SKF gyartasuak, a szij meg a vizpumpa csak atcsomagolt mas gyartotol szarmazik.
Ha meg igy van, akkor ertelmetlen megfizetni a felarat csak a marka miatt
Mindenesetre koszi az infot, ennyivel kevesebb kort kell majd lefutnom.
Mágus2
Közösségépítő
Küldj egy évjáratot, meg motorkódot, pontos típust, mert ezt már én sem hiszem.
[ Szerkesztve ]
BaKeSZ87
senior tag
Grande puntoban rosszalkodik az indexkar, felkattintva néha működik néha nem, ha megmozgatom bekapcsolt állásban kattog a relé és össze-vissza villog a visszajelző. Járt már így valaki? Lehet ennek valamit csinálni, vagy csere?
nyogo83
senior tag
Adok en, mert ugyanazon az utangyartott cikkszamon megy majd minden lendkerek a 1.9-2.4JTD-kbe("szinte" fuggetlen, hogy Alfa vagy Lancia).
2003 Lancia Lybra SW, 1.9JTD 85kW, 937A2000.
Szerk.: Mondjuk ugye itt nem is az az eredeti tenyallas DZ-ek szerint hogy nem letezik Luk/Sachs utangyartott, hanem hogy csak ujracsomagolt Valeot kapnak.
Mert letezni tuti letezik, van ra Luk meg Sachs cikkszam, csak hogy nem ok gyartjak.
[ Szerkesztve ]
!Overdose!
őstag
Ahogy nyugo83 is írja Sachs, illetve LUK katalógus szerint is létezik ilyen termék, de a szerelők szerint mindkét gyártó csak átcsomagolja a Valeo-t. Hozzáteszem, hogy semmi érdekük nem fűződik hozzá, hogy a Valeo irányába tereljenek.
Egyébként 2004 Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16V vagy MJET ha úgy tetszik. A motorkód 192A5000.
Szerk: gyorsan rákerestem az alfaamore fórumán is ott is felmerült már ez a kérdés, szóval úgy tűnik igaz.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
csabi94
őstag
Nekem néha ugyanezt csinálja indexeléskor a 92'-es Tempra. A vészvillogót megmozgatva, be-kikapcsolva megszűnik a hibajelenség (ott kontaktos). Nyáron szétszedtem (magát a vészvillogó kapcsolót), kapott kontakt spray-t, egy darabig nem csinálta.
[ Szerkesztve ]
Hego
tag
Járt, indexes grande punto fórumban néhány hete írtak róla. Keress rá!
szerk.: "indexes" alatt a weboldalt értem, nem az irányjelzőt
[ Szerkesztve ]
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
Mágus2
Közösségépítő
LUK 415047910 | LUK Ez tuti nem valeo
[link] Ez a három van, és képről mind a három picit másképp néz ki. Nem átcsomagolt valeot ad a SACHS, sem a LUK csak a szám alapján dobja a gép rögtön a valeo alternatívát.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
LUK 415047910 | LUK -ennél a képeket megnyitva tényleg valeo van bele sütve.
Ami gáz, mert a Valeo elég szar lendkereket gyárt. Ez megmagyarázza, miért lefetyel minden alfában, fiatban, lanciában ez a retek. Tapasztalataim szerint a valeo már 30-40 000km után meg fog szólalni először, míg a LUK vagy SACHS sokkal tovább bírja.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia