Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3851) rbalint88 válasza j.bravo (#3846) üzenetére


rbalint88
addikt

[link]

Csabi94: kevesebbet biztos nem fog enni a turbótól :DDD és legalább fél milla a turbósítás, ha egyáltalán lehet... mármint mindent lehet turbósítani, csak kérdés bírja-e.

(#3852) Herczi


Herczi
senior tag

Sziasztok!
Több szem többet lát alapon, mit gondoltok erről a 2 Alfáról?

[link]
[link]

(#3853) rbalint88 válasza Herczi (#3852) üzenetére


rbalint88
addikt

Az 1.9-es akar jo is lehet, a 2.4-es felejtos. Ha a szurkenek nem tekert az oraja valoban, akkor nagyon jo vetel.

(#3854) ANDROID??? válasza rbalint88 (#3853) üzenetére


ANDROID???
addikt

2.4-el mi a baj? A régebbi 2.4 JTD elég rendben volt ;)

(#3855) rbalint88 válasza ANDROID??? (#3854) üzenetére


rbalint88
addikt

kimaradt az "ez" szócska. a konkrét darabot hanyagolnám. de a 2.4 20V egyénként is valamivel nyűgösebb konstrukció az 1.9-esnél. hajlamosabb a hengerfejesedésre a középső henger környékén, meg valami nyűgöt még említett a szerelő.

(#3856) Integrale válasza Herczi (#3852) üzenetére


Integrale
veterán

Az 1.9-ben szinte biztos, hogy nem valós a méter.

"Bad reklám is reklám too"

(#3857) Herczi válasza Integrale (#3856) üzenetére


Herczi
senior tag

Az azért szimpatikus mert közel van, végre nem kéne 300-400 km-t mennem egy kocsiért.

(#3858) ANDROID??? válasza rbalint88 (#3855) üzenetére


ANDROID???
addikt

Volt egy pár évig 2.4JTD Lancia, a motorban 300 felett és semmi gondja nem volt, de az 2001-es évj. volt.

Herczi: Mi is anno 500km oda-vissza mentünk kocsiért ráadásul kétszer. Megérte ;) :K

[ Szerkesztve ]

(#3859) rbalint88 válasza ANDROID??? (#3858) üzenetére


rbalint88
addikt

Az meg 20V. 136, 140, 150 lo 10V es bulletproof, 175, 200, 210 lo a nyugosebb 20V.

BUEK mindenkinek!

(#3860) ANDROID??? válasza rbalint88 (#3859) üzenetére


ANDROID???
addikt

Az már nem ugyanaz :(

(#3861) rbalint88 válasza rbalint88 (#3859) üzenetére


rbalint88
addikt

* az meg NEM 20V

(#3862) Cartmenn válasza Herczi (#3852) üzenetére


Cartmenn
tag

Én egyiket se :) De persze én nem "műszaki " szempontból nézem.Keveslem a kilómétereket,én alig megyek autóval (nem kell munkába) ennyi idő alatt többet mennék.Behozottat meg se néznék (szürke--a 2.4en nem látszik a rendszám alapján) ha csak nem én hozom be :) A szürkénél meg nem tudom minek volt vezérlés csere?--ha most volt az első-- elég baj,ha meg a 2. akkor minek!

(#3863) Herczi válasza Cartmenn (#3862) üzenetére


Herczi
senior tag

Nem írta mikor volt cserélve, csakhogy volt. :DDD

JTD motorokat nem ismerem egyébként, de a TS-nél 3 évente, kilométertől függetlenül cserélni kellett a vezérlést.

Amúgy a benne lévő kilométer nyilván nagy valószínűséggel kamu, egyébkén engem az se érdekelne ha 290 ezer kilométer lenne benne, ettől függetlenül tetszik a belseje, felszereltsége, mást meg úgyse lát az ember, még élőben is, csak ha nagyon kilóg a lóláb sajnos. Viszont szeretem cserélgetni a kocsikat, a mostani 1 évig volt meg, az előző 2 évig és épp ezért nem szeretek nagy kilométeres kocsikat venni, mert én nem fogom tekergetni az óráját, eladásnál meg szívok vele, mert az átlag magyar rá se nézne a hirdetésre.

KEKKH-nál ráfogok nézni egyébként, csak még kéne 1-2 kocsi, mert egyet nem éri meg lekérdezni.

A bordó meg jó árban van, csak nagyon gagyi a hirdetés. Azt se értem az emberek minek takargatják ki a rendszámot. Nincsenek normális képek se, extrák sincsenek felsorolva stb. és Szeged azért nincs olyan közel, igaz messze se.

GT-ket is néznék egyébként, de abból valahogy egyik fent lévő se ragadta meg a figyelmem.

(#3864) Herczi


Herczi
senior tag

Amore-re kár, hogy nem lehet kocsi nélkül bereggelni. Előző Alfával be kellett volna, de lusta voltam. :DDD

(#3865) Fboy


Fboy
aktív tag

Sziasztok,

2.0 jtdm-ről mik a vélemények? Jobb-rosszabb mint az 1.9 jtdm?
Konkrétan az alábbi autót néztem:
[link]
A km-t kicsit sokallom.

(#3866) Mr X


Mr X
veterán

Pár japán után én is áttértem olasz vonalra. :)

(#3867) !Overdose! válasza Mr X (#3866) üzenetére


!Overdose!
őstag

Grat! Bővebb infók?

rbalint88: Akkor azt mondod lényegesen szebben szól a hifi valami aftermarket fejegységgel? Lehet, hogy megválnék a Yatour-tól, mert nem tudja beolvasni a 100Mb környéki fájlokat.

Más téma: alkatrészügyben tudtok jobbat az albaalkatrésznél? Kell vezérlésszett, kuplungszett, DMF, lengőkar.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#3868) rbalint88 válasza !Overdose! (#3867) üzenetére


rbalint88
addikt

Igen, jobb lesz, sokkal. Mondanám, hogy hallgasd meg az enyém, de ugye épp nagyműtéten van :DDD
Alkatrészre: sajnos albáékról hallottam pár rosszat, főleg garis ügyintézés tekintetében, ami egy kettőstömegűnél nem móka. Akihez járok szerelők (DZ, Grósz Feri - kvázi egy cég, két telephellyel) nem rak rá az alkatrészre, cserébe tudják intézni a garit, ha bármi van. nagyságrendileg ugyanazok az áraik, mint Erhardnál. Picit taáln több, de ugye a munkadíj olcsóbb és biztos nincs gáz, ha valami bekakkantana.

(#3869) sagesz93 válasza !Overdose! (#3867) üzenetére


sagesz93
addikt

Ezt én is tudom igazolni, a gyári után egy olcsó pioneer MVH-170UI lett betéve, sokkal jobb... :)) (BOSE)
Hallottam ugyanezt a rendszert valamelyik blaupunkt london 120-al is, az mondjuk a gyárival azonos... szerintem elég gagyi
Alkatrészes hely engem is érdekel, tavasszal majd 1-2 dolgot azért én is cserélek a kocsin.

(#3870) !Overdose! válasza rbalint88 (#3868) üzenetére


!Overdose!
őstag

Köszi. Akkor DZ lesz a befutó. Megpróbálok beugrani hozzájuk valamelyik nap árajánlatot és időpontot kérni.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#3871) rbalint88 válasza !Overdose! (#3870) üzenetére


rbalint88
addikt

utóbbi lesz a nem egyszerű sztori :DDD asszem most 6 hetes várólista van.

(#3872) Integrale válasza rbalint88 (#3871) üzenetére


Integrale
veterán

Feri is el van havazva ahogy látom, pedig porlasztócsúcsokat kéne cserélnie. :D

Vagy nekem, autót. :O

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#3873) Mr X válasza !Overdose! (#3867) üzenetére


Mr X
veterán

Bravo SX 1.6 16V 2000 évj, 103LE. Esztétikai hibák vannak, meg pár rendberaknivaló, de egész jó állapotban van. Ismerős sráctól van.

(#3874) !Overdose! válasza rbalint88 (#3871) üzenetére


!Overdose!
őstag

Az talán még nem olyan tragikus. Most kezdte el rázni a kettőstömegű a bódét. Ha rosszabbodik a helyzet tudok járni valamelyik cégessel is.

Te a chiptuningot kinél csináltattad? DMF csere után és ha rendben találják az autót, akkor jöhet az is.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#3875) rbalint88 válasza Integrale (#3872) üzenetére


rbalint88
addikt

nála még "csak" 4 hét a várólista úgy is, hogy két hétig betegszabin volt. :DDD

Overdose: egy szolnoki srácnál, az EGR kiírása volt a lényeg. neki a 150 lovas 1.9 jtdm motoros van, hát abban majd' beszartam, olyat megy. sajnos hátra nézni nem volt erőm, hogy mennyire füstöl, mert az összes energiám elvette a rettegés :DDD az tuti 220 ló felett van, nagyon aljasul húz, 1500-tól 3500-ig letöri a nyakad, olyan. amore-n van fenn az elérhetősége.

(#3876) nyogo83 válasza !Overdose! (#3874) üzenetére


nyogo83
senior tag

DMF-re talaltam egy vecsesi kereskedot akinel elegge jo aron van Sachs lendkerek. [link]
Legalabbis mashol meg kedvezmennyel se talaltam ilyen aron normalisat.
Altalaban ez meg a LUK ami ajanlott kategoria, a Valeo ami viszonylag kerulendo, nem egy tartos( de az is 120k korul van kedvezmennyel)
Jelenleg nekem is tervben van a csere, mert par hete nekem is elkezdte razni a kasznit, meg a gyari 260k Km-nel mar elfaradt.

Egy telefont megerhet.

(#3877) Integrale


Integrale
veterán

Jó, lelkiismeretes adagolóst tudtok valahol Pesten, vagy környékén? Egész pontosan olyan szaki kéne, aki tudja nyomáspróbázni a csúcsokat.

"Bad reklám is reklám too"

(#3878) rbalint88 válasza Integrale (#3877) üzenetére


rbalint88
addikt

[link] az avensis nagynyomású szivattyúját ők csinálták.

(#3879) Integrale válasza rbalint88 (#3878) üzenetére


Integrale
veterán

Köszönöm! Mennyivel lettél könnyebb? Bár a legegyszerűbb, ha felveszem velük a kapcsolatot. Csúcsok beszerelése és nyomásra állítása kellene csak.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#3880) rbalint88 válasza Integrale (#3879) üzenetére


rbalint88
addikt

Spec aram volt, meg ugye nem osszehasonlithato a nagynyomasu szivattyu a csucsokkal :) Asszem az autoszerelo dijaval meg nemi kellekanyaggal volt kompletto 80ezer. Kozepkategorias arakon dolgoznak, cserebe legalabb jol es gyorsan.

(#3881) HussarF válasza Herczi (#3852) üzenetére

A 2.4-esben meglepődnék, ha nem lenne legalább 300e km. Sokkal kevesebb a másikban sem lehet. Jó pofátlanul megtekerték ezeket.

Egyébként minden dízeles figyeljen oda, hétvégére -10 és -20 fok közötti hőmérsékletek jönnek. Aki nem prémiumot tankol és hétvégén el akar indulni (meg még oda is akar érni) valahova, az adalékolja még most az üzemanyagot.

[ Szerkesztve ]

(#3882) Beenni


Beenni
csendes tag

Sziasztok!
Egy 1998-as Lancia Y 1.1 ről lenne szó. Váltógombot rendeltem univerzális, átmérővel nem lesz gond szoknya levétel után rámértem, viszont a gyári gombot nem tudtam egyelőre leszedni. Nagyon még nem feszültem neki könnyen nem jött aztán nem erőltettem tovább. Tudtok esetleg valamit a leszedés menetéről? :)
Köszi előre is!
Üdv, Beni

(#3883) Integrale válasza Beenni (#3882) üzenetére


Integrale
veterán

Én a gyárit korábban levágtam, (rendőrségi helyszíneléskor használt szer megmarta) egyébként szívás leszedni. Két féle kialakítás létezik annál, az egyik szimplán csak rá van nyomva a gomb a rudazatra, magának a gombnak a belseje keményebb mag, apró ricnikkel.
A másik pedig szintén ehhez hasonló, azonban a rudazatnak van egy kis gallérja, amin a gombban levő műanyag magnak a fogai megakadnak.
Első variációt csak le kell húzni, de k. passzos, szóval tarts ellen, ne tedd tönkre a "kulisszát".
A másiknál leveszed a szoknyát, alákukkantasz ;] és egy kis csavarhúzóval, vagy hasonló tárggyal kicsit kihajlítod a körmöket.

"Bad reklám is reklám too"

(#3884) Beenni válasza Integrale (#3883) üzenetére


Beenni
csendes tag

Hmm lehet a második verzió lesz, még fél szemmel ránéztem alulról ilyen kúpos műanyag volt ott akkor elképzelhető hogy ott lesznek valami fogak :D Na majd délután meló után kezdek vele valamit úgy érzem.
Köszi a segítséget!

(#3885) !Overdose!


!Overdose!
őstag

Jövőhét csütörtökre kaptam időpontot DZ-éktől. 300+k lesz a vége attól függően, hogy mit találnak még az ismert hibákon kívül.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#3886) rbalint88 válasza !Overdose! (#3885) üzenetére


rbalint88
addikt

Meglepoen hamar fogadnak 300+ az teljesen realis osszeg, onmagaban a kettostomegu 140 korul van.

(#3887) !Overdose! válasza nyogo83 (#3876) üzenetére


!Overdose!
őstag

Köszönöm!

Egyeztettem DZ-ékkel és megrendeltem a Sachs-ot. Azt mondták, hogy ennyiért még ők sem tudják beszerezni, úgyhogy nagyon kíváncsiak, hogy valóban létezik-e.

Egyébként ők Valeo-val szerelik az autókat és szerintük a gyári is az.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#3888) rbalint88 válasza !Overdose! (#3887) üzenetére


rbalint88
addikt

Valeoval? :F Nekem eddig a LUK-ot mondták mindig, hogy az a tuti és hogy a dízelbe a Valeo nem annyira jó, többel volt gondjuk. "Sacc"-ot se szokták erőltetni.

(#3889) nyogo83 válasza !Overdose! (#3887) üzenetére


nyogo83
senior tag

Szuper, majd ird meg hogy mi lett belole, mert nekem is az van tervben. Ennyiert ajandek.

@rbalint
Egyebkent en is csodalkozom a Valeon, mert eddig meg csak a rosszat hallottam rola en is es a Luk ami minimum ajanlott.
A Sachs-rol en eddig mindenkitol csak jot hallottam, csak dragabb mint a Luk es inkabb azt szoktak venni.

[ Szerkesztve ]

(#3890) j.bravo válasza rbalint88 (#3888) üzenetére


j.bravo
addikt

A jts selespeedbe szaksz kuplungot kértem de Zsolt mondta hogy amit kihoztak, azon a szaksz felirat mellett rajta volt hogy médincájna, ezért inkább a valeo-ra beszélt rá ami made in EU és az ő szemének épp annyira okénak tűnt mint a Luk szokott lenni (az egész onnan indult hogy a Luk asszem épp nem volt sehol itthon és sokára jott volna meg).

Kettőstömegűre persze lehet h tök más a szitu.

[ Szerkesztve ]

Whatever.

(#3891) !Overdose!


!Overdose!
őstag

Egyre érdekesebb. A webshop-os Sachs nem rendelhető. Hívtam DZ-éket, hogy akkor intézzék ők a Valeo-t. Azt mondja, hogy tegnap nem jutott eszébe, de már egyszer végigjárták ezt a témát és se a LUK, se a Sachs nem gyárt 156 JTD 16V-hez DMF-et. Mindkét dobozban Valeo van. :U

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#3892) nyogo83 válasza !Overdose! (#3891) üzenetére


nyogo83
senior tag

Ez tenyleg erdekes. Amiatt is mert ez a webshop kb 1,5-2 eve arulja kb ilyen aron, sokszor a racing-bazaron is ad fel hirdetest :U
Az meg hogy nem gyart a Luk es Valeo van benne, azt kicsit ketkedve fogadom...
Konkretan ez a JTD Luk DMF gyari szama : 415047910 es beleutott Luk logos.
Meg szettben is aruljak Luk DMF+Kuplung+tarcsa+kinyomocsapagy.

Max azt tudom elkepzelni, hogy valami itthoni/europai piacra szant atcsomagolt megoldas, vagy nemtudom...
Elhiszem, hogy vegigjartak a temat meg azert elegge otthon vannak a temaban, csak furcsa.

Baaar ugye ez a megoldas nem lenne ismeretlen, mert pl SKF vezerles szettben is max a csapagyak SKF gyartasuak, a szij meg a vizpumpa csak atcsomagolt mas gyartotol szarmazik.

Ha meg igy van, akkor ertelmetlen megfizetni a felarat csak a marka miatt :K

Mindenesetre koszi az infot, ennyivel kevesebb kort kell majd lefutnom.

(#3893) Mágus2 válasza !Overdose! (#3891) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Küldj egy évjáratot, meg motorkódot, pontos típust, mert ezt már én sem hiszem. :D

[ Szerkesztve ]

(#3894) BaKeSZ87


BaKeSZ87
senior tag

Grande puntoban rosszalkodik az indexkar, felkattintva néha működik néha nem, ha megmozgatom bekapcsolt állásban kattog a relé és össze-vissza villog a visszajelző. Járt már így valaki? Lehet ennek valamit csinálni, vagy csere?

(#3895) nyogo83 válasza Mágus2 (#3893) üzenetére


nyogo83
senior tag

Adok en, mert ugyanazon az utangyartott cikkszamon megy majd minden lendkerek a 1.9-2.4JTD-kbe("szinte" fuggetlen, hogy Alfa vagy Lancia). :)

2003 Lancia Lybra SW, 1.9JTD 85kW, 937A2000.

Szerk.: Mondjuk ugye itt nem is az az eredeti tenyallas DZ-ek szerint hogy nem letezik Luk/Sachs utangyartott, hanem hogy csak ujracsomagolt Valeot kapnak.
Mert letezni tuti letezik, van ra Luk meg Sachs cikkszam, csak hogy nem ok gyartjak.

[ Szerkesztve ]

(#3896) !Overdose! válasza Mágus2 (#3893) üzenetére


!Overdose!
őstag

Ahogy nyugo83 is írja Sachs, illetve LUK katalógus szerint is létezik ilyen termék, de a szerelők szerint mindkét gyártó csak átcsomagolja a Valeo-t. Hozzáteszem, hogy semmi érdekük nem fűződik hozzá, hogy a Valeo irányába tereljenek.

Egyébként 2004 Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16V vagy MJET ha úgy tetszik. A motorkód 192A5000.

Szerk: gyorsan rákerestem az alfaamore fórumán is ott is felmerült már ez a kérdés, szóval úgy tűnik igaz.

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#3897) csabi94 válasza BaKeSZ87 (#3894) üzenetére


csabi94
őstag

Nekem néha ugyanezt csinálja indexeléskor a 92'-es Tempra. :D A vészvillogót megmozgatva, be-kikapcsolva megszűnik a hibajelenség (ott kontaktos). Nyáron szétszedtem (magát a vészvillogó kapcsolót), kapott kontakt spray-t, egy darabig nem csinálta.

[ Szerkesztve ]

(#3898) Hego válasza BaKeSZ87 (#3894) üzenetére


Hego
tag

Járt, indexes grande punto fórumban néhány hete írtak róla. Keress rá! :)

szerk.: "indexes" alatt a weboldalt értem, nem az irányjelzőt :D

[ Szerkesztve ]

i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti

(#3899) Mágus2 válasza !Overdose! (#3896) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

LUK 415047910 | LUK Ez tuti nem valeo

SAC 2294701013 | SACHS

[link] Ez a három van, és képről mind a három picit másképp néz ki. Nem átcsomagolt valeot ad a SACHS, sem a LUK csak a szám alapján dobja a gép rögtön a valeo alternatívát.

[ Szerkesztve ]

(#3900) Mágus2 válasza nyogo83 (#3895) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

LUK 415047910 | LUK -ennél a képeket megnyitva tényleg valeo van bele sütve. :U :Y

Ami gáz, mert a Valeo elég szar lendkereket gyárt. Ez megmagyarázza, miért lefetyel minden alfában, fiatban, lanciában ez a retek. Tapasztalataim szerint a valeo már 30-40 000km után meg fog szólalni először, míg a LUK vagy SACHS sokkal tovább bírja.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.