szerezz rétegmérőt és nézd meg a tartóelemeket+tetőlemezt, nekem úgy tűnik, hogy volt már törögetve. a tetőt leszámítva nem a lemezek a lényegesek, hanem tartóelemek, egy cserélt sárvédő vagy motorháztető nem számít.
[ Szerkesztve ]
szerezz rétegmérőt és nézd meg a tartóelemeket+tetőlemezt, nekem úgy tűnik, hogy volt már törögetve. a tetőt leszámítva nem a lemezek a lényegesek, hanem tartóelemek, egy cserélt sárvédő vagy motorháztető nem számít.
[ Szerkesztve ]
A 3 ajtós punto 2 hátsó lámpája jó sejtem, hogy nem megy fel az 5 ajtós változatra? Teljesen máshogy néz ki, de sztem sokkal szebb.
Sziasztok! Fontos...
Fiat Tempra, üzemanyagszivattyú (?). Próbálok rájönni, hogy ha teletankolom a kocsit, hol folyhat ki belőle a benya, mert bizony ha csurig megy, akkor utána tócsa van alatta, ezért nem is próbálkozok inkább már a fogyasztás méréssel.
Annó az üzemanyagszivattyút fater cserélte benne, és állítja, hogy a tank tetejénél valami cillinder vagy mi, nem lett rendesen meghúzva. Szerintem nem tudom, de elkezdtem szétszedni, és csináltam pár képet. Elsősorban az lenne most a kérdésem, hogy a pirossal bekarikázott csőben mi megy? Ugyanis az el van törve, és ott simán folyhat ki bármi (hacsak nem levegő). Gyújtás ráadásakor furcsa csattogó hang jön az üzemanyagszivattyútól, indítottam is, de úgy sem láttam annak a csőnek értelmét.
A szellőztető cső lesz leesve. A tank tetején van, de nem férsz hozzá a padlólemez miatt. Tank le és visszatenni a helyére a csövet.
És ez mennyire biztos? Mert szét volt annó tényleg szedve, és azért gyanakodtunk abban, hogy akkor nem lett valami jól összerakva. Illetve az a cső, ami el van törve, aminek a csatlakozója (a képen látszik) el van törve, az nem befolyásolja ezt?
-vezerles
-motortarto bak
-vezermutengely fogaskerek
-generator szij
-feltengely gumiharang
-vezerles takaro muanyag
110k lett a vége.
Pesten csináltattad maszekba?
Mondtam is Tóninak „grat az új repülődhöz” Ő csak annyit mondott: „hát nem az enyém, de azért köz”
Melyik elemek voltak rajta törve szerinted, és miből lehet ezt észrevenni?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Ha megtankolod tele és nem látni fentről semmi folyást, akor biztos.
nekem se a komplett elejénél, se hátul a lökösnél nincs vonalban a kasztni, nem párhuzamosan futnak az illesztések.
Hát, mivel nekem nem ér annyi szopást az egész, délután melóba menet teletankolva beadom Mór legmegbízhatóbb szerelőjéhez, míg dolgozok, megcsinálja.
+ tréler és munkadíj?
rip and tear, until it is done
Hát ez igen rossz hír
Azért lehet elmegyek majd vetek rá egy pillantást, hátha
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Ha nincs rá időd, miért kérdezted, hogy mi a baja?
Ebben már benne van a tréler és a munkadíj is, plusz a helicoil menetjavító spirál, ami szintén nem olcsó.
Nagyon korrektek voltak, munkadíj 20k körül jött ki és tényleg lelkiismeretesen összerakták.
mope: Kazincbarcikán.
[ Szerkesztve ]
Köszi az infót
Egész olcsón megúsztad ahhoz képest, hogy én motorcserét vizionáltam az elején.
rip and tear, until it is done
[ Szerkesztve ]
Mondtam is Tóninak „grat az új repülődhöz” Ő csak annyit mondott: „hát nem az enyém, de azért köz”
Nem is az idő a probléma, hanem nincs akna, és akkora tudásom sem, hogy nekiálljak levenni a tankot. Viszont nem lett igazad, ugyanis teletankoltam, és a pirossal bekarikázott részen ömlött a benzin, úgyhogy holnap megpróbálom megcsinálni. Ha nem sikerül, akkor egy donor autóból lesz egy másik fedél, már le van beszélve.
Ha megtankolod tele és nem látni fentről semmi folyást, akor biztos. Akkor tévedtem volna?
A képen be volt pirossal karikázva valami. Na, az a hiba. Ma meg is csináltam, de így házilag csak annyit értem el, hogy kisebb lett a lyuk, ezért nem ömlik kifele a benzin, hanem épphogy csak csöpög. Egyszer majd kap egy új fedelet a tank. Most összeraktam. Ha első kattanásig tankolok, akkor nem jön ki amúgy, szóval nem határidős.
Holnap kész lesz a vazs a xenonos komplikációk ellenére. Vettem szaré-hugyé' egy balos lámpát, amiből a trafó jó lett, meg is oldotta a világítás kérdéskört, meg szétbontottam a többiért, úgyhogy spóroltam egy húszast és még pótalkatrészem is van, je.
A kocsira azt mondták, hogy az itthoniak 90%-a nincs ilyen jó állapotban, nincs lerakódás a motorban, befecskendező rendszer is jó, kompresszió is jó, volt gazdája, szerették. Úgyhogy boldogság van, sikerült jó alapot vennem
Kompresszió alatt a motor kopottságát érted? Neked hány %-osak a hengerek?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
93%. 13 ev es 291e km utan.
Azaz 7% a hengerenkénti veszteség? Nekem jóval több. Olyan mintha a 159-ben a motorban is lenne tervezett avulás. Szerelőm 700k felett jár kmben a 156-osával. Ennyit a 159 nem biztos, hogy kibír.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Igen, 7%. Neked is 1.9jtd van ugye? Csak mar az mjet 150lo. Enyem meg sima 16v 140lo.
Igen.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Sziasztok. Aki képben van a Grande Punto motordiagnosztikájával, megtenné, hogy dob rám egy privát üzenetet? Köszönöm!
Sziasztok,
keresek 2001-es Fiat Punto 1.2 8V -hez, 60 lovashoz (ABS nélküli) motorvezérlőt!!
Amit találtunk az ABS-es volt és nem tudták összehozni az autóval, nem működött rendesen a km-óra.
Elméletileg a gyári iaw 59 f p3 lenne.
De ha valakinek van használható ötlete szívesen veszem.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Köszönöm, úgy néz ki javítható a gyári.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Csak most készültem el az egyelőre végleges megoldással. Képpel mutatom is, hogy milyen lett:
Ez nem benzinálló cső, hanem egy sima levegőcső, viszont ugyanakkor gumiból van, tehát egy darabig mindent bír. Szerintetek erre elég lesz? Ugyebár itt csak akkor van benzin, ha teljesen csurig van a tank, illetve ha van benne bőven, és rázkódik a kocsi (de ez elenyésző). Az én számításaim szerint ennyit ki kell ennek a csőnek bírnia (benzinállóból nem volt az autós boltban ilyen méret, és az kevésbé nyúlt volna, tehát a 2 felület méretbeli különbségét nehezebb lett volna áthidalni).
Teletankoltam, egyelőre működik, nem ereszt, nem szivárog a benzin. A tartósságát is tesztelem valamilyen szinten, mert most hétvégéig állni fog az autó, és 4 km alatt (a kúttól hazáig) nem hinném hogy annyi fogyott volna belőle, hogy ne lenne benzines ez a része a levegőztető csőnek (már ha ez az).
Sziasztok! 2004-es Fiat Punto Classic Dynamic felszereltség+digit klímás autónál ha az első ajtók egyikét becsukom, akkor hallatszik valami elektromos hang, mintha valami bezárna. Ez normális? A klíma miatt lehet? Akárhányszor becsukom valamelyik első ajtót, ez hallatszik kb. 2-3 mp-ig.
Sziasztok
Remélem jó helyen teszem fel a kérdést, az Alfa 159 1.8 benzinről mi a véleményetek ?
Sajnos sokat döcögök csak a városba ezért nem merek dízelt venni , nem szeretnék későbbi szervizekre csak pénzt pazarolni ,ezért gondolkoztam a benzinben
Erről a típusról / konstrukcióról mik a tapasztalatok ? Mik a gyakori vagy az előforduló hibák?
köszi
Mpi vagy TBi?
Sima Mpi
A helyedben 2,2est nézegetnék. Az egy 1,8 kevés bele. Nem fogyaszt többet, megbízható. Amorera nézz fel én nem ismerem egyébként ezt a két motort csak hallomásból. Én csak utas voltam 159-ben.
Jts nem a legjobb konstrukcio hengerurtartalomtol fuggetlenul. 159-bol 1750tbi az egyetlen JO benzines. Mondjuk az is sokat eszik, de nem a kobcentihez kell merni, hanem loerohoz. Dizelekbol jo mind. 2.4 kicsit koltosebb, de az se betegagy.
159-be muszaj az alulrol nyomatekos motor, mert 1600kg a bodeja
több drón kell ;P
Valóban de a Tbi ritka es draga. Dizelt nem szeretne. A 3.2 sokat eszik marad a 2.2 es az 1.8. Az wgnyolc keves lesz.
2.2 is eszik, de legalabb nem is megy. Es semmivel se megbizhatobb, mint egy jtd, sot... Benzinparti vagyok, de magamnak is jtd-t vettem mert 2.5V6-ra nem futotta, 1.8 benya meg dragabban volt szarabb, mint a dizelek.
2,5 v6 az nem volt 159ben csak 56-66. Melyik típusról beszélsz?
Nekem is dízelem van (2,4) de megértem ha valaki városban nem akar azzal járkálni. Lassú bemelegedés, kettős tömegű, turbó, porlasztók. Ezek mind hiányoznak a benzinből. Én ezt megértem. Gyanítom nem véletlen nem akar dízelt. 10km-erekre felesleges.
Egyébként nem megy olyan rosszul az a 2,2, nem versenyautó de a súlyához képest már rendben van, nem vonszolja magát.
Azt nem tudom, hogy a jts-nek milyen a fenntartása de a v6 elég drága mulatság. Vezérlés+ hosszbordás 200k körül stb. Az drágább ilyen téren.
Mindenesetre azt vesz amit akar, de tény hogy egy modern dízelnek nem egészséges a sok város már csak a dpf miatt se.
Jts az kozvetlen befecskendezos, ugyhogy turbo es kettostomegu nincs csak rajta.
Nekem 156 van, abbol akartam 2.5V6-ot. Negyedik dizel autom az Alfa, egyik se nyugolt a varosozastol. Hetente-havonta kicsit meg kell hajtani es nem lesz baja.
köszönöm a válaszokat
Javarészt városban autózok és így a nagyobb nyomatékot vagy köbcentit nem tudnám kihasználni és ezért gondoltam valami egyszerű és megbízható? alap benzines motorra
És mivel nem járok hosszabb távokat nem szeretnék a drágább dízel alkatrészekre költeni /pl. turbó , kettőstömegű , részecskeszűrő stb/
Korábban volt egy Fiat Stilom , ami motorikusan kiváló volt , de az elektronika... ezért kicsit tartok az olasz autóktól , mert nekem nagyon fontos a megbízhatóság, sajnos a munkából adódóan nem tehetem meg hogy az autó miatt fennakadás legyen
az Alfa 159 nek is van elektronikus problémája? illetve futómű , motor stb?
rip and tear, until it is done
Haliho!
Valakinek alfa 159 sw 1.9 jtd-je van itt?
Kene par info, esetleg megsasolnam a gepet
mondom menj el az újpesti nepperhez* nem olcsók az autói, de elég jókat árul, a kínálat teteje ami nála van.
159-nél azért arra készülj, hogy mondeo kategória a fenntartása, kerékből 17"+, területfoglaláshoz képest kicsi benne a hely. már nem adja azt a felhőtlen játékosságot, mint egy 156 vagy GT a plusz 2-300 kg miatt, cserébe az úthibákat is sokkal jobban szűri. szerintem nagyon jó autó, ha asszonynak tetszenének, akkor azt kapna idővel.
és bár kicsi, sokat futott és "öreg", de erre is vethetnél egy pillantást: [link]. 2010-ig volt még ez a fazon, 2M alatt megáll és pár apró hülyeségtől eltekintve tökéletes daily driver.
*járművek ugyanitt pontja nincs, magánban hirdet, de a széthdrezett képekből fel fogod ismerni.
[ Szerkesztve ]
147 nem kell, egyszerűen nem tetszik
akkor meg minek vegyem meg?
fenntartás csak akkor gond, ha kicserélek valamit, és utána se jó...
szóval egy jó szerelő is kellene előtte
láttam az újpesti nepper autóját is, meg is nézem szerintem, de azt mondják valamelyik fórumtárs pont az ő 159-ével szívta be...
szóval akár ki is megyek egyért, ha van kivel
pesti vagy?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Igen, es pont teged kereslek, masik topicban emlegettek
Te is pesti vagy?