És a tied 1.4-es 2/B?
Most találtam egyet, a nekem legjobban tetsző kék színben, 2/B, 2004-es. Nagyon faszául néz ki, de még vagy két havi fizu kéne hozzá, félek hogy addigra elviszik
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
És a tied 1.4-es 2/B?
Most találtam egyet, a nekem legjobban tetsző kék színben, 2/B, 2004-es. Nagyon faszául néz ki, de még vagy két havi fizu kéne hozzá, félek hogy addigra elviszik
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Láttam én, fent van a HA-n, az a projektoros lámpás. Meg tudod beszélni szerintem, ennek jogi akadálya nincs, le lehet foglalózni, és ha a tulaj belemegy fizethetsz akkor, amiben megállapodtatok. Ha tudod, hogy biztosan meglesz rá a pénz, hívd fel, nem vesztesz vele semmit. .
Sziasztok. Tudna valaki küldeni egy fényképet egy Grande Punto tűzfalának a motor felőli oldaláról? Arra lennék kíváncsi, hogy van-e a tűzfalon valamiféle szigetelés? Meggyőződésem, hogy a miénkről ez hiányzik menet közben konkrétan huzat van az utastérben. Legjobb lenne egy 1,3 Multijet-é, de gyakorlatilag bármelyik megteszi.
Melyik projektorosra gondoltál?
Nekem ez tetszik nagyon: [link]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Ez volt az, de már módosították, vagy passz. Igazából tök mindegy. Nekem ez a 3 ajtó miatt esik ki. :/
De ez most nekem kéne
Az, hogy Magyarországon újonnan üzembe helyett, az mennyire probléma?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Az a hatos váltó ugyanolyan rövid, mint az ötös, pont ez a bajom. ?(. Csinálhatták volna hosszabbra, mert még a kis "ezereggyes" is simán elbírná pályán (is). Meglepően sokat jelentett az, hogy 13-ról 14-re váltottam a kerékszettjeim. Most halálpontos a km-óra. Majd tízzel többet mutatott a 13-as kerekekkel, és ugye kicsit kisebb is a végsebessége/utazója akkor. Bár mondom, így is eléggé rövid. A Suzuki meg eleve kevesebbet eszik, gondolom, itt a régi, egyes swiftről van szó. Azok jó motorok voltak, de a kasztni életveszély. Konkrétan ha két autó ami negyvennel megy, frontálisan csattan, elég kicsi benne az esély a túlélésre. Ez az egyik nagy baja. A másik, hogy baromira kicsi, szemben a puntóval, ami meglepően nagy. Bevallottan egyel nagyobb kategóriás beltere van. (Volt? )
Sziasztok! Általánosságban mennyire mondható a Tempra biztonságos autónak? Azért kérdezem ezt, mert ugye nincs benne légzsák, és én mindig ésszel megyek, de sokszor a többi autósról ez nem mondható el. Faterom egyszer a szembejövő hibájából majdnem frontálisan karambolozott vele, és akkor döntötte el, hogy vesz egy biztonságosabb kocsit. Toyota Avensis lett belőle. Egy 92-es sedan Temprának milyen a törésállósága? Egy frontális karambolnál az ölembe megy a motor, vagy alám? Azért kérdezem ennyire részletesen, mert érdekel a téma, nem azért, mert parázok. Csak szeretnék többet tudni a dolgokról.
Szerk: belegondolva nem mehet alám a motor, mert már eleve az ölemben van. Mármint egy magasságban velem. És mélyen ülök, nem úgy, mint egy Ford Galaxy-ban.
Egyébként hozzászólva az első autós témához, friss jogsi, vagy nem friss jogsi, nem kötekedésképpen, de: azért mert friss a jogsija valakinek, messze nem biztos, hogy lökhárítóval tompít majd parkolásnál, és folyamatosan padkáz, stb. 3 autót vezetek rendszeresen a családban, kisautótól a nagy családi Galaxy-ig (ezt a legtöbbet), és soha semmiben nem tettem még kárt, pedig csak 3 éves a jogsim.
Szerintem ha valaki megengedheti magának, akkor első kocsinak is vehet jobb autót, ha a felhasználás megengedi, hogy tud rá vigyázni. Az már más kérdés, hogy azért nem vennék egy szép Alfát, hogy a melóhelyen álljon hóban fagyban, és tűző napon míg dolgozom.
Köszi a választ előre is!
[ Szerkesztve ]
Sziasztok!
Most voltam eredetvizsgán és azt mondták, hogy a motorszám nagyon korrodált, menjek a kpm-hez szemlére. Tudja valaki ennek milyen anyagi vonzatai vannak? Állítólag tipushiba.
Mondjuk az már szerintem a szarrágás része, hogy "talajdonképp olvasható, de így a következő műszakin nem megy át". Mondtam, hogy az legyen az én bajom. Erre csak g.ciznek.
Most tudatosult bennem a kifejezés, így már nem áll a kérdés
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Egyszer kell elvinni és EZZEl utána már nem fognak genyózni,. Megállapítják, hogy olvashatatlan, kap valamilyen számot, és ennyi. Itt a díjtáblázat... Innen tudsz választani.
"Egy 92-es sedan Temprának milyen a törésállósága?"
-Gyakorlatilag nulla. Egy mais kiskocsi rommá türi, aki benne ült az mind meghal, a kiskocsiból szentségelve kiszáll a tulaj. Itt egy videó az elpusztíthatatlannak tartott Volvo és a kis Renault frontális csattjából, ahol annyira nem is mentek gyorsan. Láthatod, mi a pálya. A Tempra ehhez képest még jobban konvergál a nullához. Gyakorlatilag az a mondás járja, hogy alapból nem veszünk 2000/2001 előtti kocsit, mert abban gyakorlatilag nulla az ütközésvédelem. Igazából minél újabb kocsid van, és minél több benne az aktív/passzív védelem, és a magas szilárdságú acélok, annál több az esélyed. Persze van, amikor csak a szerencse segít.
"Egyébként hozzászólva az első autós témához, friss jogsi, vagy nem friss jogsi, nem kötekedésképpen, de: azért mert friss a jogsija valakinek, messze nem biztos, hogy lökhárítóval tompít majd parkolásnál, és folyamatosan padkáz, stb. 3 autót vezetek rendszeresen a családban, kisautótól a nagy családi Galaxy-ig (ezt a legtöbbet), és soha semmiben nem tettem még kárt, pedig csak 3 éves a jogsim. "
-Ne magyarázzuk meg a tényeket. ARÁNYAIBAN akinek friss a jogsija és nincs VEZETÉSI TAPASZTALATA sokkal többen törnek autót, mint akik régebb óta vezetnek. Lehet, hogy neked simán csak annyi a mostani statod, hogy nem voltál még olyan helyzetben, hogy azért úszod meg, mert voltál korábban ilyen helyzetben és pontosan tudod, mit kell tenni. Konkrétan a legtöbben azért törik össze a járgányt, mert végig satuit nyomnak, holott lehet, hogy csak addig kell padlózni, amíg annyira le nem lassulok, hogy szimplán kormányzással korrigálom a dolgokat. Nekem az eddigi utolsó 10 necces helyzetemnél csak ez döntött. Mondok egy példát. Hosszú egyenes. Előtted megy egy teherkocsi, 70-el. Kinézel, semmi, index kirak, mellé érsz és akkor elől, valaki jobbról feljön a felsőbb rendű útra, szemben veled... Finoom, hidd el. Mindez 70 méterre, mer' a #tereautóúgyislassanjön. Ilyenkor elé kell döntened nagyon gyorsan, hogy mi a legjobb döntés. Sokan ilyenkor véreznek el. Nem mondom, hogy nem dönthet rosszul az, akinek 50 éve van jogsija, de nagy eséllyel pont azért fog rosszul dönteni, mert nem volt ilyen tapasztalata előtte. Ezért mondom azt, hogy minél többet vezetsz, annál nagyobb lesz a tapasztalatból eredő rutinod. Én is ismerek olyan csajt, aki friss jogsival egy bömössel driftelve megy fel a mecseknek Komló felől, de beláthatjuk, hogy arányaiban a friss jogsisok közt elég kevés. Másik véglet a sógorom, aki az udvarról való kiállásnál egyből jobbra lebombázta a saját kerítésüket, mert olyan "hirtelen" kikanyarodott "az autó". És őt sem hibáztatom, mert nem volt elég tapasztalata.
Egy Focussal, ha pályatempónál beledurrantasz egy álló valamibe pl...
[ Szerkesztve ]
Sokat ne várj tőle, max 1 csillagot tudna légzsákokkal. A Bravo/a is 2-t tud. Persze csak újkorában, mert fáradnak ám a hegesztések is.
rip and tear, until it is done
Értem! Köszi a válaszokat. Csak annyi a bajom, hogy nagyon sok a felelőtlen ember az utakon. Illetve azok is sokan vannak, akik nem tudnak megfelelően vezetni. Apám ment ezzel a kocsival Veszprémbe, és a 8ason felújítás miatt 2 sáv volt csak a forgalomnak megnyitva, és nem volt a szembejövőnek elég a tábla, a sárga vonal ahhoz, hogy rájöjjön, hogy nem mind a két sáv az övé. Gyakorlatilag nem is volt tisztában azzal, hogy nem a saját sávjában megy. Apám rántotta el az utolsó pillanatban a kormányt, a szerencsecsomag meg még meg sem állt. Ekkor kapott el a Temprával egy oszlopot, ezért van kicsit megrogyva az első lökhárító.
Ha nem lett volna ennyire elemében, lehet, hogy nem jött volna többet haza.
Szerkesztés: off.
[ Szerkesztve ]
Én frontális esetén alapból az árkot, mezőt, szántót választom...
Igen, nyilván mindenki. Csak itt mellette volt még 2 lezárt sáv, amin folyt a munka (éjszaka volt). Ott egy ilyen építkezési tábla volt.
[ Szerkesztve ]
Ez van nekem is, csak feketében.
Tetszik, amit linkeltél, szép az a kék, egy pár képet én még kérnék róla azért, de ahogy a fórumtárs is írta foglalózni tudod, ha nem félsz tőle, de próbakör előtt semmiképpen.
@(#2407) Geller_1972: az az érdekes, hogy nem is az 1-es Swift az, hanem az új formából az első generáció.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Pedig azok a Swiftek nem esznek keveset. Hidd el. Sokkal komolyabb a súlyuk. Nem ehetnek kevesebbet. A kis köbcentis azért mert gyenge, de a kasztni nehéz hozzá, a nagyobb meg alapból szomjasabb, főleg ha tolod neki. Olvass róla tesztet, a Csikósék is kiemelték, hogy a swift már nem az a swift. Nem beszélve arról, hogy jobbra van az összes pedál ha beülsz, és még hely sincs benne. Egy rossz vicc az egész autó. Nézegettem, de letettem róla. Kb annyira L.O.L., mint az egyik Ford escortnál volt az, hogy igazából nem előttem, "középen" volt a kormány, hanem egy kicsit tőlem jobbra...
"Negatív: Az európai külsőhöz európai árak társulnak, hasonló áron Puntót, Fiestát és sok más modellt is vehetünk. Kemény, kopogós anyagok az utastérben. Ha hajtják, sokat fogyasztanak a benzinmotorok." Városban 8 lityi. . Nekem a puntó megáll 6.5 liternél úgy vegyesben, hogy azért van benne városozgatás. Ha kevés város van, 30% alatt, akkor max hat. Ha inkább helyközi, nagyon kevés város (bemegyek, pár helyre elmegyek, hazamegyek) akkor 5.5. De akkor kint sem megyek 95-nél jobban.
Ezért volt furcsa nekem is, bár lehet kicsit hajlított a fogyasztáson a saját autó miatt...
Nekem 6-on belül csak akkor áll meg, ha nagyon gyenge a lábam.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Nekem is volt ilyen vitapartnerem. A dolog egyszerű. Odaálltok mindketten a kúthoz. Kattanásig toljátok, és nullázzátok a "napi számlálót", majd mentek addig, amíg nem kell tankolni. Akkor mindegyikőtök tankolásánál legyen ott a másik, még ha nem is ugyanakkor tankoltok. Szal ismét kattanásig toljátok mindkét kocsit és szépen elosztjátok a km-et a lityivel. Az sem kell hozzá, hogy egyforma mennyiséget tankoljatok, vagy ugyanannyi kilométert tegyetek meg. A matek az matek lesz mindkét esetben. ,
Annyira nem érdekelt, nekem nem lesz jobb, ha az övé többet fogyaszt, csak összehasonlítottam.
Ez a kis kék Sporting egyre jobban tetszik itt lejjebb..
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Ne legyél telhetetlen, neked már van egy Sporting, ezt hagyd meg nekem
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Urak, 2.0 JTS motornál normális-e (ismert dolog-e), hogy az olajszivattyú csöve alig lóg bele a teknőben az olajba? Azaz, ha egy kicsit is csökken a szint, akkor nem szív olajat?
Lebontva a gépet alulról, ezt vette észre mondta a szaki.
Ha igen, akkor van-e ismert orvoslása a dolognak?
Whatever.
Lassan kell vennem egy autót az asszonynak is..
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Meg kell nézni egy robbantott ábrát, ott elviekben méretezve van a dolog, tehát látod, hogy pontosan mik a méretek.
Elvileg ilyen a gyári.
Itt szétnézhetsz, ha gondolod. .
Az ebayen rákereshetsz, csak a csonkra, szűrővel oil pump pick up pipe vagy pick up filter néven. Ebayen már 13 fontért láttam ilyet. 6k huf. Bagatell...
Valami gond csak van vele. pl. döglődő motor.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Szép autó nagyon, de sosem vennék ilyet.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Találkoztatok már ilyennel? Fiat Bravo 2009 1.4T-Jetről van szó.
Kiszakadt a motorból a motortartó. Találkozott már valaki ilyennel? Jöttem haza melóból és egy kis búgásra lettem figyelmes, majd egyre hangosabb lett, mire beálltam a ház mellé, jött a nagy csattanás és elment a hajtás, motor járt, azonnal leállítottam. Parkolóba betoltuk és ez a látvány fogadott.
[ Szerkesztve ]
b+
rip and tear, until it is done
Miért?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Ismerősi körben akinek van - ha régebbi, ha újabb modell - sokat költ rá, mert az alkatrészárak sem túl alacsonyak, de cserébe viszonylag a gond is sok velük.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Ezt jobb ha elolvasod. Ha még nem olvastad.
A cikk a régi Bravora vonatkozik
rip and tear, until it is done
Csak úgy megsúgom, hogy azonos kategóriájú és korú autókkal (mondeo, passat, stb) kb pont ugyanennyi szopás és költség van. 3 passat és egy avensis után tapasztalatból mondom
A Mondeo az meg tényleg katasztrófa (diesel).
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Ha például dilertől veszed, valószínűleg garanciával adja. Franciában még magánszemélytől is vettünk úgy autót, hogy fél év garanciát adott. Gondolom, nem vitázol velem, ha azt mondom, amit itthon veszel fél millával többért, abban lehet, hogy (legalább) annyira benne van a hibalehetőség. A képen látható kocsiban az elmúlt két évben szinte mindent kicseréltek a xenonoktól a turbón át addig, hogy ad hozzá egy nulla perces akkut. A vezetett szervizkönyv pontosan azt jelenti, amit kell, vezette azt, hogy mikor mit cseréltek benne és hol. Tudjuk, hogy sok mindennel lehet csalni, de akkor is inkább veszek kint kocsit mint itthon. Semmit nem vesztek vele. Eleve arrafele melózom, a közelben nézek autót, elmegyek és elhozom ha ok. 1100 euróért hoztunk be 4-es TDI golfot. Kombit, "formósent"... Azaz ugye 4x4-est. Makulátlan állapotban volt. Havi biztosítást kötök ott rá és hazajövök vele. Nem az első kocsink, ami kintről van...
Legyen így. Ha frankó, akkor bomba vétel. Még ha fél milliót kell rákölteni akkor is. Sőt ha 1 milliót akkor is...
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Regadó, átíratás, meg az ottani bizti. Az lehet egy hetes, vagy egy hónapos. Hazautat nem számolom, mert másik kocsival is annyi lenne. 1.350-ben megáll. De most mást vettem, így pár hónapot várnom kell, míg az elmegy, csak utána tudok erre fókuszálni... Tény, hogy egy milláért már vannak kint GT-k is, de másfélért nagyon tuti 159-ek vannak. Mondjuk annyiért már 2008-ast kapsz.
DZ-n kívül Bp-en kihez érdemes még vinni az autót? AR156 JTD, regular nagyszerviz + pár apróság kijavítása. alkatrészforrás is érdekelne. Mareket ismerem, de az időkeret szűkössége miatt nem árt más kontakt sem.
konkrétan február második hetét kivettem szabinak, erre lesz szánva az egész, de ezalatt a hét alatt mindent meg kell csinálni, mert utána egyszerűen nem lesz időm foglalkozni vele, hétvégén és késő este meg a szerelő se dolgozik, ne is tegye, neki is van magánélete.
DZ miért nem jó?
Várpalotán Csörit szokták még mondani vagy Tárnokon Ferkét.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
HA be van már addigra táblázva DZ, arra az esetre kell vészmegoldás.
Engem kövi héten szokott vállalni. Most biztos le lehet oda foglalni időpontot.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
majd holnap felhívom, ma elég volt megoldani az akkumerüléses gondot. gyári BOSE hifi és nem gyári fejegység közé passzított adapterhez jár egy olyan csatlakozó is, amivel az erősítőnek lehet 12V-ot adni, na ezt sikerült ügyesen fixre kötni, nem gyújtás utánra. problem solved. kíváncsi leszek, szombaton lesz legközelebb indítva.
Gratula, megszerezted az en Bellam ikertestveret
Otthon Kvar mellett a szomszedomnak 2005-ös szedanja van, szinten 1.9 jtdm. Munkaba jarni hasznalja, 400k felett jar. Ket valtot fogyasztott el az eslö ket evben a hibas M32 szeriabol, azota nulla gondja van vele. Mivel nemet a tied is, es raadasul vezetett könyves, teljesen rendben van. Hasznald egeszseggel!
159 SW 1.9 jtdm <3
udv, Fiat G Punto 1.9JTD 130rol mi a velemeny?
_-=*WheelWhores*=-_
hát kell benne kapaszkodni az biztos
....nem volt nagy szám... tegnao megneztem
_-=*WheelWhores*=-_