Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2301) rbalint88 válasza mokus1 (#2299) üzenetére


rbalint88
addikt

nem emel ki rendesen a puklungja, azért akar lefulladni, mert sebességben van és terhelést kap a motor

(#2302) zoo8800 válasza Winne (#2300) üzenetére


zoo8800
veterán

Kuplung hidraulika gond lesz. Egyébként van elég olaj a rendszerben?

rip and tear, until it is done

(#2303) Winne válasza zoo8800 (#2302) üzenetére


Winne
nagyúr

Lehet, hogy a váltóban már nincs elég, mert ezzel volt gond korábban is.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#2304) Geller72 válasza Winne (#2303) üzenetére


Geller72
veterán

Megnézném, hogy utána lehet e állítani (kellene, ha új) és állítanék rajta. Ha semmi, akkor az előttem szóló tippje.

(#2305) Winne válasza Geller72 (#2304) üzenetére


Winne
nagyúr

Ha kuplung hidraulika, akkor milyen összegre számítsak? Akkor is új kuplungszett kell? Úgy emlékszem azt mondta a srác a múltkor, hogy ha az meg van bontva, akkor csere.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#2306) nesa válasza Winne (#2305) üzenetére


nesa
veterán

Nezz utanna nem-e atalakithato bowdenesre az sokkal egyszerubb szerkezet.
Mert gyarilag szerintem volt hidros is meg bowdenes is.

[ Szerkesztve ]

(#2307) Geller72 válasza nesa (#2306) üzenetére


Geller72
veterán

Bowdenes a legjobb. Csak figyelni kell rá. Nálam a mostani kuplung cserénél mindent cseréltem. Kompletten. Bowdent is, hiába volt még jó. A gyári volt még benne minden. :).

(#2308) nesa válasza Geller72 (#2307) üzenetére


nesa
veterán

En is most cserelttem mert elszart az automata alitoja es nem akart rendessen emelni, most kezi bealitost kapott elotte frankon bezsiroztam,5-6 evet altalaban kibir nalam az kb 100-130k km.

De most meg egy primadonna osszecseszte a hatuljat :O

[ Szerkesztve ]

(#2309) zoo8800 válasza Winne (#2303) üzenetére


zoo8800
veterán

A kuplung hidraulika olajra gondolok, nem a váltó olajra :)
Öcsém off kocsijában egyszer kevés volt az olaj, amiatt nem emelt ki a csapágy.

rip and tear, until it is done

(#2310) j.bravo válasza F_Zolee (#2285) üzenetére


j.bravo
addikt

2.0 jts nekem eléggé mélytorkos lett, de ez a nepper hibája, nem a típusé.
Mindenesetre ha van rá mód, a vezérműtengelyek állapotát derítsd fel valahogy, egyesek szerint gyorsan kopik (persze 3 nap es 150 km alatt nem lehet gallyra, mint velem akarja megetetni a szégyentelen). Mindenesetre ha van rá mód hogy egy szervizben a deknit levegyék és alánézzenek, abból baj nem lehet.

Whatever.

(#2311) Winne válasza zoo8800 (#2309) üzenetére


Winne
nagyúr

Ha ez lesz a gond, akkor ezt után lehet önteni és nincs nagyobb kár? Ez némi remény, hogy nem kell majd sokat fizetnem, mondj igent! :DDD

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#2312) zoo8800 válasza Winne (#2311) üzenetére


zoo8800
veterán

Igen! :DDD
Offoson tényleg csak ennyit kellett csinálni.

rip and tear, until it is done

(#2313) F_Zolee válasza j.bravo (#2310) üzenetére


F_Zolee
veterán

Köszi, mindenképp megnézetem az oda kerülök.

(#2314) Land válasza j.bravo (#2310) üzenetére


Land
veterán

Végül meg fogod csináltatni a kocsit tökéletes műszaki állapotba vagy más a terv?

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#2315) F_Zolee válasza j.bravo (#2310) üzenetére


F_Zolee
veterán

Amúgy mikor és hol vetted ha szabad megtudni?

(#2316) j.bravo válasza Land (#2314) üzenetére


j.bravo
addikt

Hogy belemegyek-e pereskedésbe azt még eldöntöm, de 99.99% hogy hibátlanra megcsináltatom - akár használni, akár továbbadni akarom, csak úgy lehet.

F_Zolee: Dél-Pesten, olyan cégtől/embertől akinek amúgy bontója van. Írok PÜ-t.

[ Szerkesztve ]

Whatever.

(#2317) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni, mielőtt vásárlásra adom a fejem Alfa GT, Spiderekkel(2000-2005) kapcsolatban? Milyenek ezek a motorok, váltó, vezérléscsere mikor, típushibák, vásárlásnál mi az amit tüzetesebben meg kell nézni, mennyire rozsdásodnak, stb? Köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#2318) rbalint88


rbalint88
addikt

úgy néz ki, az új évet szervizben kezdi az autó, mert fogy belőle a víz. remélem a blokknak nincs semmi baja, mert akkor át kellene építenem V6-ra :DDD
mindegy, megcsináltatok rajta mindent, aztán reménykedek, hogy nem ütik ki alólam. szépen sorban meg lesznek oldva az esztétikai hiányosságok is, de első a műszaki állapot tiptopra rakása.

Kaiotech: 1.8T.Sparkot vagy 1.9JTD-t vegyél, gyári szervizelőírások legyenek betartva, számlák pluszpont, de ahogy j.bravo esete is mutatja, az se garancia semmire. én csak buzdítani tudlak a vásárlásra, ha futotta volna a keretből, én is GT-ben ülnék.

[ Szerkesztve ]

(#2319) TheProb


TheProb
veterán

Sziasztok!

Punto II-vel van valakinek tapasztalat, hogy hogyan lehet, hogyan célszerű kábelt áthúzni a tűzfalon? Erősítő kábelét akarom a csomagtartóig behúzni, de mind a motortér felől, mind a kormány felől K kevés helyet látok, hozzáférni meg még annyit se. Ráadásul az a lyuk ahol a gyári kábelek vannak áthúzva ott nem is nagyon látok több helyet, hogy ott még 1 kábel elférne.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#2320) Luck Dragon válasza TheProb (#2281) üzenetére

Ha jól rémlik Selenia k20.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2321) Geller72 válasza TheProb (#2319) üzenetére


Geller72
veterán

Ahogy látom, kaptál segítséget a punto clubban. ;).

(#2322) hobizoli


hobizoli
nagyúr

bazze, van ilyen topik is? :DDD :C ;]

több drón kell ;P

(#2323) nesa válasza hobizoli (#2322) üzenetére


nesa
veterán

Te is tudod hiszen itt voltal, csak 9 evig nem fujt erre a szel...

(#2324) hobizoli válasza nesa (#2323) üzenetére


hobizoli
nagyúr

es tenyleg...
akkor meg nem volt itt jobbra ez a hol szoltam hozza izesag

több drón kell ;P

(#2325) zoo8800 válasza hobizoli (#2322) üzenetére


zoo8800
veterán

Jó reggelt. :D

rip and tear, until it is done

(#2326) rover45


rover45
senior tag

Sziasztok :) Ismét a párom Grande Puntojával vannak észrevételeim.
1.3 Multijet, Érden szilvesztereztük és az M7en jöttünk haza Fonyódig (ez kb. 120-130km) még hajnalban. Olyan cirka -10°C-ban állt az autó előtte a szabadban. 130km/h-val jöttünk hazáig a pályán, a fűtés 3-ason ment végig és full melegre volt állítva. Siófokra érve tűnt el az összes pára az első szélvédő belső oldaláról, de Fonyódra érve is kabátban ültünk a kocsiban, mert egyszerűen nem melegedett át az autó, hideg volt bent 130km után is. A műszerfal felől (a szellőzőket kivéve) szabályosan áramlik be a hideg levegő. A kesztyűtartóban szerintem maximum 5°C lehetett hazaérve, mintha hűtött lenne. És egyformán hideg huzat van az első és a hátsó lábtérben is. Gyakorlatilag olyan érzés, mintha a menetszél egy az egyben bejönne az utastérbe.
Sajnos nincs egyéb dízel tapasztalatom, de szerintem ez így nincs rendben. Csak a saját benzines Cordobámhoz tudok viszonyítani, amiben jelenleg csak a vezető ülés van. Ki kellett vennem a szőnyeget, zajszigeteléseket az alvázról, valamint az ajtókárpitokat és a hátsó üléseket is...gyakorlatilag egy üres konzervdoboz, de ugyanilyen körülmények között 8-10km alatt elviselhetetlen meleget csinál.
Merre induljak a hibakereséssel?

(#2327) mokus1 válasza rover45 (#2326) üzenetére


mokus1
addikt

Az igaz hogy nagyon keves a hulladek hoje a motornak de ez tulzas. Valami nem kerek ha ennyire jon a hideg.
1. Megneznem a termosztatot mennyire nyit.
2. Ha valoban para volt rajta pollenszurot is megneznem nem nagyon vizese.

(#2328) Geller72 válasza rover45 (#2326) üzenetére


Geller72
veterán

Utastérben elől nem látni szivárgást, nedvesedést a padlózaton? A szélvédő párásodás, nulla fűtés nálam fűtő radiátor cserét jelentett.Megnézném, hogy a hideg/meleg "kapcsoló" nyit e valójában. Igaz, hogy el nem zárja a radit, de a zsalut igen. Meleg motornál nézd meg, hogy a fűtőradi meleg e? Kezdésnek.

(#2329) sagesz93 válasza rover45 (#2326) üzenetére


sagesz93
addikt

Szia
Nekem is ilyen gondom volt(punto classic) amikor érkezett a hideg, egy termosztát csere egyből megoldotta a gondot.

Ezek az olasz kocsik 5 fok alatt már nem nagyon élnek :DD az enyém is érezhetően küszködik.

[ Szerkesztve ]

(#2330) Geller72 válasza sagesz93 (#2329) üzenetére


Geller72
veterán

Ez így, ebben a formában nem igaz. Az enyémben a reggeli -9 esetében üzemi hőfok elérését követően egy gatyában lehet autózni. :P.

(#2331) sagesz93 válasza Geller72 (#2330) üzenetére


sagesz93
addikt

Ez a része nálam is így van(szerencsére), de amíg bemelegedik az autó, addig szörnyen érezni a kocsin, hogy nem ebbe a hidegbe való. Bár ez más autónál is érezhető azért. (de mégis az olasz kocsikat viccelik leginkább ezzel :P)

(#2332) Geller72 válasza sagesz93 (#2331) üzenetére


Geller72
veterán

A ford után ez a puttony egy ritkaság. Beindítom. Kiállok, becsukom a kaput. Legurulok a völgynek az utcánkban, nagyjából 400m. Kimegyek a főútra, és kb újabb 400m után már langyosat nyom. Mondanám, hogy hihetetlen kategória. Ha három percet hagyom ketyegni, míg öltözök, pakolok és kinyitom a kaput, akkor már a völgynek lefele meleget tol. Gondolom, elsőnek kis körön megy, aztán nyit. A Fordnál halál. Ha nem szélvédő fűtéses kocsid van, vége. Az olyan volt, hogy üzemi hőfokról, ha megálltál vele és alapjáraton hagytad ketyegni, nyáron lement a vize 60 fokra. :D.

(#2333) hroberto válasza rover45 (#2326) üzenetére


hroberto
veterán

Sajnos ezek a Multijet motorok nagyon kevés hőt termelnek. A Grande Puntómban és a mostani Aifámban is ilyen dolgozik. Viszont autópályán ilyen tempónál ennyi idő alatt már ez nagyon nem normális ami nálatok van.

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#2334) grunge


grunge
addikt

Sziasztok, BUEK skacok,

Tegnap elkapott minket az ujev rendesen (159 sw 1.9 jtdm 110KW).
SZFehervar elött valamivel elkezdett kicsit rangatni a gep aztan nemsokkal kesöbb felvillant a "check engine" felirat,megjelentek a kis lampak is. Lelötte az ASR-t meg a VDC-t is. A tankolas jelzöm mutatoja fel-le kezdett ugralni, majd vegül total lennt maradt. Alacsony fordulaton kicsit dadogva szerintem harom hengerrel eljutottunk pestig...
Ma egy baratom szakija ranezett a szamitogepevel es a 3as henger injektorat jeletze hibasnak. Kitisztitotta a sarut a motoron, utana siman indult a gep, mind a negy henger muzsikalt. Erösebb gazadasra azonban ujra felvillant az üzenet. Hiaba tisztitotta ki a sarut ujbol, a hiba par 100 meter utan ujra elöjött.
Igy nem kell Augsburgba haza mennem meg holnaptol dolgoznom sem. :)
Garancias a kocsi, holnap felhivom a nemet markakereskedest ahol vettem, hogy ilyenkor mi van.
Ha megis magyarorszagi szervizeles lesz belöle akkor mit, kit ajanlatok? Pesterzsebeten dekkolok jelenleg Paromnal.
117 ezer van eddig a gepben, fura hogy az injektor beadja maris a kulcsot.

Jol kezdödik ez a 2016, remelem letudok minden baromsagot most... :(

159 SW 1.9 jtdm <3

(#2335) mokus1 válasza grunge (#2334) üzenetére


mokus1
addikt

Ha erzsebeten vagy Zehez erdemes elmenned. D@z tuning. Csak olasz autokkal foglalkoznak azon belul is alfaval. Altalaban vasárnap is vannak 9ig. Korrektek es nagyon ertik a dolgukat.

(#2336) Geller72 válasza grunge (#2334) üzenetére


Geller72
veterán

Én azért mindenképpen beszélnék a németekkel, hogy mi legyen. Az is lehet, hogy simán belemennek abba, hogy csináltasd meg itt és vidd nekik a számlát.
(Én Wolfratshausenben,Geretsriedben melóztam és Bad Tölzben (is) laktam. ;) )

[ Szerkesztve ]

(#2337) grunge válasza Geller72 (#2336) üzenetére


grunge
addikt

Hello, felhivtam öket. Nos azt mondta aforma hogy menjek el egy markakereskedesbe megnezetni a kocsit. Ha megvan a pontos hiba es garancia ala esik, akkor a magyar szerviz egyböl kapcsolatba lephet a nemettel.
Szegeny kocsi harom hengerrel vergödhetek vele meg valahova.. :) Melyik markaszervizt javasolt? Jo lenne egy Pesterzsebethez közelit talani. Az a D@Z hely az gondolom nem hivatalos partner igaz?

159 SW 1.9 jtdm <3

(#2338) j.bravo válasza grunge (#2337) üzenetére


j.bravo
addikt

Úgy tudom nem hivatalos márkaszerviz; a legközelebbi talán a Néro M5 lehet.

Whatever.

(#2339) mokus1 válasza grunge (#2337) üzenetére


mokus1
addikt

Igen, ők nem hivatalosak. J.bravo jól mondja a Gyáli útra menjél az nincs messze

(#2340) grunge válasza mokus1 (#2339) üzenetére


grunge
addikt

Köszönöm a valaszokat! Sajna csak markaszerviz jatszik, megint rakerdeztem.
Nost az M5-öt felhivtam, azt mondta a gep, hogy munkaidön kivül keresem öket wtf. :)
Kezd ez egyre jobb lenni. Latom itthon is szepen megkerik a szerviz arat, 12600 / ora csak a javitas :O

159 SW 1.9 jtdm <3

(#2341) mokus1 válasza grunge (#2340) üzenetére


mokus1
addikt

Írtam egy privátot.

(#2342) rover45 válasza mokus1 (#2327) üzenetére


rover45
senior tag

sagesz93, Geller_1972, mokus1: Köszönöm a válaszokat :R
A belső párásodás nem beázás miatt van, egyszerűen csak mert öten beültünk és kileheltük, de mondom, Siófoknál jártunk mire eltűnt a szélvédő felső sávjából.
Csak kamilláztam ma az autósboltban (a saját kocsimhoz viszonyítottam ismét, amihez a drágább termosztát volt 5400,-Ft ehhez meg) 20900,-Ft :D

Végre örülök, hogy találtam egy normális nőt magam mellé, erre a kocsijára többet költök lassan, mint a sajátomra :DDD

[ Szerkesztve ]

(#2343) Prime110 válasza rover45 (#2342) üzenetére


Prime110
aktív tag

Olasz autót szerető barátnőnél ez nem kirívó dolog, vagy együtt tudsz a dologgal élni, vagy sem! :)

(#2344) rover45 válasza Prime110 (#2343) üzenetére


rover45
senior tag

Érdekes dolog ez, a párom ezt az autót meglátta egy kereskedés udvarán és tudta, hogy ez kell neki. Az, hogy napi 2x1,5km-t megy a Multijet dízellel, az nem szempont :D

Csak ez a képem van róla, még friss a kapcsolat :D

(#2345) mokus1 válasza rover45 (#2344) üzenetére


mokus1
addikt

Azt még egy benzines se szereti nem hogy egy dízel. :N

(#2346) rover45 válasza mokus1 (#2345) üzenetére


rover45
senior tag

Tisztában vagyok vele sajnos :( Szerencsétlen kocsinak eddig az volt a "felüdülés(?)", hogy hétvégenként elment vele a szüleihez a szomszéd városba (9km).

(#2347) Geller72 válasza rover45 (#2346) üzenetére


Geller72
veterán

Néha menjetek el vele mondjuk Madridig meg vissza. :D.

[ Szerkesztve ]

(#2348) mokus1 válasza rover45 (#2346) üzenetére


mokus1
addikt

Még az se, be se melegszik a motor rendesen. Ez az érdi túra viszont már biztos hiányzott neki.

(#2349) rover45 válasza Geller72 (#2347) üzenetére


rover45
senior tag

Ne tudjátok meg, miket kamuzok, hogy miért merre menjünk kerülővel :))
Na jó nem, hála az égnek egyszer elmondtam miről szól a dolog, azóta érti :K

(#2350) mokus1 válasza rover45 (#2349) üzenetére


mokus1
addikt

Ha megérti az jó, az én barátnőm megvan róla győződve, hogy csak az én hülyeségem hogy a 700m-re lévő cba-ba gyalog megyek... :DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.