nem emel ki rendesen a puklungja, azért akar lefulladni, mert sebességben van és terhelést kap a motor
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
rbalint88
addikt
zoo8800
veterán
Kuplung hidraulika gond lesz. Egyébként van elég olaj a rendszerben?
rip and tear, until it is done
Winne
nagyúr
Lehet, hogy a váltóban már nincs elég, mert ezzel volt gond korábban is.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Geller72
veterán
Megnézném, hogy utána lehet e állítani (kellene, ha új) és állítanék rajta. Ha semmi, akkor az előttem szóló tippje.
Winne
nagyúr
Ha kuplung hidraulika, akkor milyen összegre számítsak? Akkor is új kuplungszett kell? Úgy emlékszem azt mondta a srác a múltkor, hogy ha az meg van bontva, akkor csere.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
nesa
veterán
Nezz utanna nem-e atalakithato bowdenesre az sokkal egyszerubb szerkezet.
Mert gyarilag szerintem volt hidros is meg bowdenes is.
[ Szerkesztve ]
Geller72
veterán
Bowdenes a legjobb. Csak figyelni kell rá. Nálam a mostani kuplung cserénél mindent cseréltem. Kompletten. Bowdent is, hiába volt még jó. A gyári volt még benne minden. .
nesa
veterán
En is most cserelttem mert elszart az automata alitoja es nem akart rendessen emelni, most kezi bealitost kapott elotte frankon bezsiroztam,5-6 evet altalaban kibir nalam az kb 100-130k km.
De most meg egy primadonna osszecseszte a hatuljat
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
A kuplung hidraulika olajra gondolok, nem a váltó olajra
Öcsém off kocsijában egyszer kevés volt az olaj, amiatt nem emelt ki a csapágy.
rip and tear, until it is done
j.bravo
addikt
2.0 jts nekem eléggé mélytorkos lett, de ez a nepper hibája, nem a típusé.
Mindenesetre ha van rá mód, a vezérműtengelyek állapotát derítsd fel valahogy, egyesek szerint gyorsan kopik (persze 3 nap es 150 km alatt nem lehet gallyra, mint velem akarja megetetni a szégyentelen). Mindenesetre ha van rá mód hogy egy szervizben a deknit levegyék és alánézzenek, abból baj nem lehet.
Whatever.
Winne
nagyúr
Ha ez lesz a gond, akkor ezt után lehet önteni és nincs nagyobb kár? Ez némi remény, hogy nem kell majd sokat fizetnem, mondj igent!
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
zoo8800
veterán
Igen!
Offoson tényleg csak ennyit kellett csinálni.
rip and tear, until it is done
F_Zolee
veterán
Köszi, mindenképp megnézetem az oda kerülök.
Land
veterán
Végül meg fogod csináltatni a kocsit tökéletes műszaki állapotba vagy más a terv?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
F_Zolee
veterán
Amúgy mikor és hol vetted ha szabad megtudni?
j.bravo
addikt
Hogy belemegyek-e pereskedésbe azt még eldöntöm, de 99.99% hogy hibátlanra megcsináltatom - akár használni, akár továbbadni akarom, csak úgy lehet.
F_Zolee: Dél-Pesten, olyan cégtől/embertől akinek amúgy bontója van. Írok PÜ-t.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni, mielőtt vásárlásra adom a fejem Alfa GT, Spiderekkel(2000-2005) kapcsolatban? Milyenek ezek a motorok, váltó, vezérléscsere mikor, típushibák, vásárlásnál mi az amit tüzetesebben meg kell nézni, mennyire rozsdásodnak, stb? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
úgy néz ki, az új évet szervizben kezdi az autó, mert fogy belőle a víz. remélem a blokknak nincs semmi baja, mert akkor át kellene építenem V6-ra
mindegy, megcsináltatok rajta mindent, aztán reménykedek, hogy nem ütik ki alólam. szépen sorban meg lesznek oldva az esztétikai hiányosságok is, de első a műszaki állapot tiptopra rakása.
Kaiotech: 1.8T.Sparkot vagy 1.9JTD-t vegyél, gyári szervizelőírások legyenek betartva, számlák pluszpont, de ahogy j.bravo esete is mutatja, az se garancia semmire. én csak buzdítani tudlak a vásárlásra, ha futotta volna a keretből, én is GT-ben ülnék.
[ Szerkesztve ]
TheProb
veterán
Sziasztok!
Punto II-vel van valakinek tapasztalat, hogy hogyan lehet, hogyan célszerű kábelt áthúzni a tűzfalon? Erősítő kábelét akarom a csomagtartóig behúzni, de mind a motortér felől, mind a kormány felől K kevés helyet látok, hozzáférni meg még annyit se. Ráadásul az a lyuk ahol a gyári kábelek vannak áthúzva ott nem is nagyon látok több helyet, hogy ott még 1 kábel elférne.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Ha jól rémlik Selenia k20.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Geller72
veterán
Ahogy látom, kaptál segítséget a punto clubban. .
hobizoli
nagyúr
bazze, van ilyen topik is?
több drón kell ;P
nesa
veterán
Te is tudod hiszen itt voltal, csak 9 evig nem fujt erre a szel...
hobizoli
nagyúr
es tenyleg...
akkor meg nem volt itt jobbra ez a hol szoltam hozza izesag
több drón kell ;P
zoo8800
veterán
Jó reggelt.
rip and tear, until it is done
rover45
senior tag
Sziasztok Ismét a párom Grande Puntojával vannak észrevételeim.
1.3 Multijet, Érden szilvesztereztük és az M7en jöttünk haza Fonyódig (ez kb. 120-130km) még hajnalban. Olyan cirka -10°C-ban állt az autó előtte a szabadban. 130km/h-val jöttünk hazáig a pályán, a fűtés 3-ason ment végig és full melegre volt állítva. Siófokra érve tűnt el az összes pára az első szélvédő belső oldaláról, de Fonyódra érve is kabátban ültünk a kocsiban, mert egyszerűen nem melegedett át az autó, hideg volt bent 130km után is. A műszerfal felől (a szellőzőket kivéve) szabályosan áramlik be a hideg levegő. A kesztyűtartóban szerintem maximum 5°C lehetett hazaérve, mintha hűtött lenne. És egyformán hideg huzat van az első és a hátsó lábtérben is. Gyakorlatilag olyan érzés, mintha a menetszél egy az egyben bejönne az utastérbe.
Sajnos nincs egyéb dízel tapasztalatom, de szerintem ez így nincs rendben. Csak a saját benzines Cordobámhoz tudok viszonyítani, amiben jelenleg csak a vezető ülés van. Ki kellett vennem a szőnyeget, zajszigeteléseket az alvázról, valamint az ajtókárpitokat és a hátsó üléseket is...gyakorlatilag egy üres konzervdoboz, de ugyanilyen körülmények között 8-10km alatt elviselhetetlen meleget csinál.
Merre induljak a hibakereséssel?
mokus1
addikt
Az igaz hogy nagyon keves a hulladek hoje a motornak de ez tulzas. Valami nem kerek ha ennyire jon a hideg.
1. Megneznem a termosztatot mennyire nyit.
2. Ha valoban para volt rajta pollenszurot is megneznem nem nagyon vizese.
Geller72
veterán
Utastérben elől nem látni szivárgást, nedvesedést a padlózaton? A szélvédő párásodás, nulla fűtés nálam fűtő radiátor cserét jelentett.Megnézném, hogy a hideg/meleg "kapcsoló" nyit e valójában. Igaz, hogy el nem zárja a radit, de a zsalut igen. Meleg motornál nézd meg, hogy a fűtőradi meleg e? Kezdésnek.
sagesz93
addikt
Szia
Nekem is ilyen gondom volt(punto classic) amikor érkezett a hideg, egy termosztát csere egyből megoldotta a gondot.
Ezek az olasz kocsik 5 fok alatt már nem nagyon élnek az enyém is érezhetően küszködik.
[ Szerkesztve ]
Geller72
veterán
Ez így, ebben a formában nem igaz. Az enyémben a reggeli -9 esetében üzemi hőfok elérését követően egy gatyában lehet autózni. .
sagesz93
addikt
Ez a része nálam is így van(szerencsére), de amíg bemelegedik az autó, addig szörnyen érezni a kocsin, hogy nem ebbe a hidegbe való. Bár ez más autónál is érezhető azért. (de mégis az olasz kocsikat viccelik leginkább ezzel )
Geller72
veterán
A ford után ez a puttony egy ritkaság. Beindítom. Kiállok, becsukom a kaput. Legurulok a völgynek az utcánkban, nagyjából 400m. Kimegyek a főútra, és kb újabb 400m után már langyosat nyom. Mondanám, hogy hihetetlen kategória. Ha három percet hagyom ketyegni, míg öltözök, pakolok és kinyitom a kaput, akkor már a völgynek lefele meleget tol. Gondolom, elsőnek kis körön megy, aztán nyit. A Fordnál halál. Ha nem szélvédő fűtéses kocsid van, vége. Az olyan volt, hogy üzemi hőfokról, ha megálltál vele és alapjáraton hagytad ketyegni, nyáron lement a vize 60 fokra. .
hroberto
veterán
Sajnos ezek a Multijet motorok nagyon kevés hőt termelnek. A Grande Puntómban és a mostani Aifámban is ilyen dolgozik. Viszont autópályán ilyen tempónál ennyi idő alatt már ez nagyon nem normális ami nálatok van.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
grunge
addikt
Sziasztok, BUEK skacok,
Tegnap elkapott minket az ujev rendesen (159 sw 1.9 jtdm 110KW).
SZFehervar elött valamivel elkezdett kicsit rangatni a gep aztan nemsokkal kesöbb felvillant a "check engine" felirat,megjelentek a kis lampak is. Lelötte az ASR-t meg a VDC-t is. A tankolas jelzöm mutatoja fel-le kezdett ugralni, majd vegül total lennt maradt. Alacsony fordulaton kicsit dadogva szerintem harom hengerrel eljutottunk pestig...
Ma egy baratom szakija ranezett a szamitogepevel es a 3as henger injektorat jeletze hibasnak. Kitisztitotta a sarut a motoron, utana siman indult a gep, mind a negy henger muzsikalt. Erösebb gazadasra azonban ujra felvillant az üzenet. Hiaba tisztitotta ki a sarut ujbol, a hiba par 100 meter utan ujra elöjött.
Igy nem kell Augsburgba haza mennem meg holnaptol dolgoznom sem.
Garancias a kocsi, holnap felhivom a nemet markakereskedest ahol vettem, hogy ilyenkor mi van.
Ha megis magyarorszagi szervizeles lesz belöle akkor mit, kit ajanlatok? Pesterzsebeten dekkolok jelenleg Paromnal.
117 ezer van eddig a gepben, fura hogy az injektor beadja maris a kulcsot.
Jol kezdödik ez a 2016, remelem letudok minden baromsagot most...
159 SW 1.9 jtdm <3
mokus1
addikt
Ha erzsebeten vagy Zehez erdemes elmenned. D@z tuning. Csak olasz autokkal foglalkoznak azon belul is alfaval. Altalaban vasárnap is vannak 9ig. Korrektek es nagyon ertik a dolgukat.
Geller72
veterán
Én azért mindenképpen beszélnék a németekkel, hogy mi legyen. Az is lehet, hogy simán belemennek abba, hogy csináltasd meg itt és vidd nekik a számlát.
(Én Wolfratshausenben,Geretsriedben melóztam és Bad Tölzben (is) laktam. )
[ Szerkesztve ]
grunge
addikt
Hello, felhivtam öket. Nos azt mondta aforma hogy menjek el egy markakereskedesbe megnezetni a kocsit. Ha megvan a pontos hiba es garancia ala esik, akkor a magyar szerviz egyböl kapcsolatba lephet a nemettel.
Szegeny kocsi harom hengerrel vergödhetek vele meg valahova.. Melyik markaszervizt javasolt? Jo lenne egy Pesterzsebethez közelit talani. Az a D@Z hely az gondolom nem hivatalos partner igaz?
159 SW 1.9 jtdm <3
j.bravo
addikt
Úgy tudom nem hivatalos márkaszerviz; a legközelebbi talán a Néro M5 lehet.
Whatever.
mokus1
addikt
Igen, ők nem hivatalosak. J.bravo jól mondja a Gyáli útra menjél az nincs messze
grunge
addikt
Köszönöm a valaszokat! Sajna csak markaszerviz jatszik, megint rakerdeztem.
Nost az M5-öt felhivtam, azt mondta a gep, hogy munkaidön kivül keresem öket wtf.
Kezd ez egyre jobb lenni. Latom itthon is szepen megkerik a szerviz arat, 12600 / ora csak a javitas
159 SW 1.9 jtdm <3
mokus1
addikt
Írtam egy privátot.
rover45
senior tag
sagesz93, Geller_1972, mokus1: Köszönöm a válaszokat
A belső párásodás nem beázás miatt van, egyszerűen csak mert öten beültünk és kileheltük, de mondom, Siófoknál jártunk mire eltűnt a szélvédő felső sávjából.
Csak kamilláztam ma az autósboltban (a saját kocsimhoz viszonyítottam ismét, amihez a drágább termosztát volt 5400,-Ft ehhez meg) 20900,-Ft
Végre örülök, hogy találtam egy normális nőt magam mellé, erre a kocsijára többet költök lassan, mint a sajátomra
[ Szerkesztve ]
Prime110
aktív tag
Olasz autót szerető barátnőnél ez nem kirívó dolog, vagy együtt tudsz a dologgal élni, vagy sem!
rover45
senior tag
mokus1
addikt
Azt még egy benzines se szereti nem hogy egy dízel.
rover45
senior tag
Tisztában vagyok vele sajnos Szerencsétlen kocsinak eddig az volt a "felüdülés(?)", hogy hétvégenként elment vele a szüleihez a szomszéd városba (9km).
Geller72
veterán
Néha menjetek el vele mondjuk Madridig meg vissza. .
[ Szerkesztve ]
mokus1
addikt
Még az se, be se melegszik a motor rendesen. Ez az érdi túra viszont már biztos hiányzott neki.
rover45
senior tag
Ne tudjátok meg, miket kamuzok, hogy miért merre menjünk kerülővel
Na jó nem, hála az égnek egyszer elmondtam miről szól a dolog, azóta érti
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!