-
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
500-s TJET-bol van egy limitalt kiadas, az Abarth SS Asetto Corse
200lo 300Nm gyarilag
több drón kell ;P
az vmi 1.2 fapad verzio sulya lehet
mert ha Abarth ennyi, akkor a 1.2-s mennyi 900 vagy 880? ugyanmar
itt 1230kg-t irnak a 120paripas TJET-re is mar
több drón kell ;P
Ok, de most nem erről beszéltünk. Van grande puntó 2.4 JTD 209 lóval is, plusz chip tuning... (Nem is tudtam róla egyébként.)
gyariban van, vagy beleraktak azt a motort is vkik?
több drón kell ;P
Gyárilag sose volt. 1.9-es MJTD volt a legnagyobb.
Nekem a Bravo T-Jet 1260kg.
azt tudom, de amit irtam "Abarth SS Asetto Corse" az gyari kivitel
több drón kell ;P
Elírás vagy nem jól tájékozottak.
Ez tuti eliras. Nem kerult bele gyarilag sosem.
Tuti elírás.
200lovas 2.4 JTDM a Croma-ban volt
de az asszem azzal a buzi-e vagy GM M32-s valtoval van parositva ott
több drón kell ;P
Tett már Bravoba vagy másmilyen Fiatba valamelyikőtök utólagos xenont? Filózok rajta, és választásban kellene egy kis segítség.
Mivel canbus rendszerű az autó, így a 35w-os szetthez canbusos trafók kellenek, ami drágább, én az 55w felé hajlok ugyanis ennyi egy szimpla halogén izzó felvétele is. Ha csak kicserélem sima digitális trafókkal akkor nincs szükségem a speckó canbusos trafókra?! Tehát egy 55w-os xenont nem fog úgy érzékelni az autó, mintha ki lenne égve, ugye?! Na remélem érthetően írtam le.
érthetően írtad le, de ne csináld. nem lesz jó. nem belevaló, pont.
És ha jól tudom, sajnos büntetik is.
Komplett lampatest cserejevel is?
Whatever.
Ezt mondjuk en pont nem sajnalom, az utolagos xenon 90%-a vakit rohadtul.
J.bravo: akkor nyilvan nem, ha neepited a gyari xenont szintetovel es mosoval. Csak ez kb annyi, mint az ujkori felara, ezert senki nem csinalja meg...
[ Szerkesztve ]
Igen, ebben igazad van!
Rengeteg autot latok utolagos xenonnal szerelve, egy sem vakit jobban mint egy novelt fenyereju halogen. Ha meg jol be van allitva akkor egyikkel sincs gond.
Ha jol be van allitva es nem ment mar tonkre a fenyszoro, akkor nem kell bele a xenon. Plusz esoben szopo a xenon, tapasztalatbol mondom. Inkabb nezesd meg a fenyszorot, tisztittasd ki, polirt neki es emelt fenyereju izzot abbol a penzbol, amit xenonra koltenel. A hatas ugyanaz lesz es meg meg se qrnak erte. Ha meg igy is kevesled a fenyt, akkor szemeszet...
Ha már itt tartunk: valaki tud ajánlani izzót? Igazából a sima egyszerűvel is meg vagyok elégedve, a Tempra jól világít, de jól jönne a Ford Galaxy-ba valami, mert az elég gyenge, meg alapvetően a Temprába is tennék szívem szerint erősebbet.
GE megalight szeria, Tungsram es Osram nightbreaker szeria.
Okostojás on: a Tungsram / GE egy cég, a Tungsram neve is Megalight lesz, az Osram a night breaker.
Whatever.
Nekem GE Migalight Ultra +120% van és klasszisokkal jobb, mint a 600 Ft-os előző izzóm.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
sziasztok,
Szerintetek érdemes 2/b puntoról stilora váltani?
Egy kicsit nagyobb autóra vágyok, ami erősebb, mint 60 le
A Puntot nem ismerem (mármint sose ültem benne), de a Stilot szeretem, klassz gép. Digitklímást kerülni
rip and tear, until it is done
Mennyire árt az autónak az állás? Alapvetően csak akkor veszem elő a (nem fűtött) garázsból, ha barátnőmmel megyünk valahova, és ez csak hétvégente van, sokszor olyankor sem. Ha egyedül megyek valahova hétközben, akkor vagy a családi kocsi, vagy robogó. Mi az, amit ilyenkor érdemes megtenni az autóval? Akksit hidegben ki szoktam venni, és beteszem az utastérbe, ott talán nem fagy, de mostanában nincsenek éjjel akkora hidegek, hogy ez indokolt lenne.
GT-bol 2014-ben is kivtttem az akksit keso osszel es vmikor marciusban raktam vissza bele
akksi be es poccre indult
azon kivul, hogy a fektarcsak kicsit rozsdasak lettek, semmi nyugje nem volt
azt meg gyorsan leszedtem rola par erejesebb fekezessel
most sincs benne az akksi, eppen szobor uzemmodban van megint
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Érdemes, de csak egy jó állapotú 1.4-re (95LE), 6 sebesség, az egy jól bevált motor mindenféle nyűg nélkül.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Urak,
állt az autó (alfa 156) sokáig szerviz miatt, aksi is le volt kötve.
A végére értek a szerviznek, indítanák.
Elindul a motor, megy pár másodpercet, aztán leáll, mintha az immobilizer állítaná le.
Kaptam egy ilyen kütyüt, ezt kell esetleg bedugni valahova? Hova?
Whatever.
Én is ezt a verziót néztem, digitklímát kerülve, van ezeknek még valami nyűgjük?
Illetve nézem a grande puntot is, ebből melyiket érdemes motorilag, illetve ennek is érdekelnének a nyűgjei, mit kell kerülni, mit kell figyelni, stb.
Benzines autót szeretnék mindenféleképpen.
A digitklíma se akkora gáz, az állító motorok 12-15 között vannak , és ha van némi ügyességed akkor otthon is cserélhető,
A korból adódó általános hiba lehet még a hátsó híd szilent lógása , de a mozgó-kopó alkatrészek más autóknál is tönkre mennek.
Grandéból az 1,2 sztem gyengécske , szóval abból is 1,4.... én személy szerint ott a 16 szelepest keresném (ritka) gyakorlatilag a stilo motorja, durva tipushibáról nem tudok , de a stilo sokkal nagyobb. és jobban adja az autó érzést.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Üdvözlet!
Jó rég írtam ide, még mikor eldöntöttem hogy Sporting 2/B Puntot szeretnék venni, nos ez az időpont egyre közeledik (következő fizetés után), nézegettem a hahu-t, túl nagy választék nincs, ráadásul mind messze van Szolnoktól. A pécsi kéket néztem, bár arról nincsenek csak ilyen vezetékes telefonnal készült fotók, abból sok nem derül ki, mindenesetre nem tűnik rossznak, Jófogáson is fent van (remélem ezzel nem szegtem szabályt hogy leírtam), ott a csávó többi hirdetéséből kiderül, hogy most eladja a házától kezdve a 15 millás üzlethelységétől a benne levő cukrászati termékeken át a felújított Piaggio Ape-ig mindent, nem tudom ez mennyire bíztató.
Másik verzsön egy nyíregyházi kereskedésben van, szerintem törve volt, első lökhárítóban nincs ködlámpa, sem vonószem kupak, hátsóban meg nincsenek benne a rácsok. Én arra gyanakszom, hogy volt egy kis dirrdurr, aztán kicserélték őket de ködlámpára meg rácsra nem futotta vagy nem akartak rá költeni, "mert úgyis eladjuk". Ha csak a lökösök sérültek még nincs is akkora baj, de attól félek ha már elől-hátul cserélni kellett, akkor máshol is tört, csak ki lett cserélve/egyengetve meg újrafújva. Akkor meg ugye rozsda, stb. ha a főbb elemek is károsodtak, az meg még nagyobb baj
Itt a link hozzá amúgy: [link]
Harmadik valamivel közelebb van, Berettyóújfalun, de az meg.. Angel Eye, más kipu, rózsafüzér a visszapillantón stb
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
reakció a VW-sek uralta dizel tuning facebook csoportban:
több drón kell ;P
Ha valakit érdekel, van két autó hifis motyóm eladó, ami a Grande Puntonkban volt.
Alpine CDE-9881R fejegység
u-Dimension Jr.4-300 4 csatornás erősítő, ami egy panelon van, ez be van vonva a csomagtartó szürke anyagával.
üdv. 1 éve dobott egy EGR szelep hibaüzenet az alfa 159 2.4 dízel. ki lett tisztítva, hibaüzenet nem is jött elő egészen 2 héttel ezelőttig. eljutottam tegnap a szervizbe, megint ugyanaz a hibaüzenet a gép szerint. megint kiganézták, meg kiütötték a hibaüzenetet. hozom el a gépet, hibaüzenet nem jött elő aznap. erre ma mikor indítom és megyek vele 10 km-ert, megint dobja a check engine-t. anyád . esélyes, hogy cserés? valamit magyaráztak nekem, hogy mi is ez az alkatrész, hogy a fogyasztás nőhet, meg ilyenek, de nem igazán érdekelt, így nem figyeltem arra amit mondtak. a kérdésem, hogy ha egyszer láttam, hogy kitisztítja a srác full polírra ezt az alkatrészt, akkor miért dobja megint ki a hibaüzenetet? mi ez az alkatrész, fontos ez egyáltalán? mert annyi rémlik, hogy a gyerek azt mondta, hogy igazából nem sok mindent csinál ez a szelep (aztán lehet nem emlékszem jól ) köszi
[ Szerkesztve ]
Lehet az elektronikája döglődik. A kipuf egy részét visszajuttatja a motorba, mely elég. Környezetvédelmi okokból van benne, de rengeteg szívás szülőanyja. Van aki szűkíti, van aki offolja (ki is programoztatja) vagy aki újat vesz. Utóbbi drágább mulatság.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Elvittem a szekeret DZ-hez. Szerencsére ők is megerősítették, hogy jó állapotú, szépen ketyeg, rozsdával sincs komolyabb gond. Majd következő szezon előtt kell egy alapos alvázvédelem, oszt sanyi.
Na de és ellenben a jobbos fényszóró az eléggé fosch. Ez csak azért kellemetlen, mert: - újonnan 425ezer Ft, de már akár 600 euroért is kapni. -használtan a fehér hollóéval vetekedik a gyakorisága, főleg jó állapotban és kompletten.
Ezen körülmények figyelembe vételével kérem a kedves egybegyűlteket, hogy ha valakinél tök véletlenül porosodna egy pre-facelift 156-ba való jobbos, gyári xenonos fényszórója, az jelentkezzen, illetve ha ilyenről tud, akinél ott porosodik, akkor is keressen. Kösziii!
Mi kerül abban annyiba?
159-nél nem röpködtek ekkora számok...
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
az, hogy a 159-ből harmada-negyede xenonos, 156-ból a faceliftesnek kb 5%-a, a facelift előttiből meg kb 1% SE. na nekem fl előtti van, nyilván fl utánihoz már itthon is megvan 200 körül az új pilács.
Annyi pénzből komplett 156-ost veszel, kivesszed a pilácsot és eladod alkatrésznek a többit.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
760-ért vettem az autót névre írva, ha egy új fényszórót is kell vennem, még mindig piaci áránál vagyok kb ahhoz képest nem rossz a helyzet, hogy egy olasz fosról beszélünk
Tudtok ajánlani Pesten jó futóművest 2007-es Bravohoz? Eléggé kopog a jobb eleje.
(bár mindig csinálta télen, most kicsit erősödött a hang )
Illetve ha tudtok jó fényezőt azt is megköszönném
Mondtam is Tóninak „grat az új repülődhöz” Ő csak annyit mondott: „hát nem az enyém, de azért köz”
Kistarcsán tudok egyet, ahova NE vidd.
rip and tear, until it is done
ilyet én is tudok, az érdi fiat szervízbe se vidd
Szevasztok!
Felkerült hahu-ra egy másik sporting, Németből behozott. Erről mit gondoltok, érdemes lehet megnézni, esetleg megvenni ha olyan állapotban van? És a kétzónás digitklímával mennyire tudok felszállni arra a bizonyos rollerre? [link]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"