Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13001) Integrale válasza Sanyi.mTs (#13000) üzenetére


Integrale
veterán

Lámpával együtt van.

"Bad reklám is reklám too"

(#13002) Shyciii


Shyciii
veterán

Sziasztok,

Van a páromnak egy 2011-es Lancia Delta 1.4 Turbo MultiAir. A gyárilag benne levő Blue&Me egység folyamatosan lemeríti az akksit. Egyszerű megoldásként a szervíz ahova járunk lehúzta a Blue&Me egységet, de ez azzal jár, hogy időnként meghülyül a Start&Stop rendszer, a km óra villog, és hiába írják újra a proxyrendezőt, akkor se oldódik meg.
Állítólag létezik olyan megoldás, hogy "ki lehet írni" a Blue&Me-t a computerből, mint ahogy jópáran az EGR-t is kiírják. Viszont nem találtam olyan embert, aki ezt meg is tudná csinálni.
Valaki tud olyan emberről/cégről, aki ki tudná írni a Blue&Me-t szoftveresen, hogy ne is keresse a rendszer?

(#13003) molnarpeter válasza Shyciii (#13002) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

JARTRONIC

(#13004) Shyciii válasza molnarpeter (#13003) üzenetére


Shyciii
veterán

Hm, ő a Csabi lesz a címből ítélve, mert az Alfámat meg ugyanoda a D.Z Tuninghoz szoktam vinni. Mikor ez felmerült, akkor Csabi is ott volt szerintem. Biztosra tudod, hogy ő tudja manipulálni a computert? Mert mint villamossági szakember nagyon jó (ha tényleg Csabiról van szó), de a computert nem tudja programozni tudtommal.

(#13005) KilgoreTrout


KilgoreTrout
senior tag

Mekkora a Delta benzintank tágulási tartálya? 80 km-t mentem vele tankolás óta és a műszer szerint még tele a tank.

(#13006) gipsztigris válasza KilgoreTrout (#13005) üzenetére


gipsztigris
addikt

Az enyém 200 körül szokott megmozdulni. :) De ennek nincs jelentősége! A tank 57 liter, ebből 6-7 liternél gyullad ki a figyelmeztető lámpa.

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#13007) z0d1@Ku$ válasza KilgoreTrout (#13005) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Nálam.is kb az első 100-150 km után kezd megmozdulni, de akkor úgy, mintha muszáj lenne :DDD

(#13008) csongi


csongi
veterán

2012 s&s rendszerrel szeru punyeszba milyen bluetooth egyeget lehet a fejegyseget lehet hozza csatlakoztani?

(#13009) hobizoli


hobizoli
nagyúr

a heten mentem egy mesekört a 6-s valtossa alakult benzines 147-l
szerintem qrva jo lett azzal
nincs rajta muszaki, szoval csak a telephelyen meg az korul kerultem egyet

pont azon beszelgettunk a szerelovel, hogy igy kellett volna kiadni a TI felszereltseget alapbol, hogy ne csak belsoter csicsa legyen az elteres, es/vagy lejjebb is opcionalis extrakent kerhetove tenni

de meg szerintem az 1.6-l is jobbabb lenne, mert sokkal agilisebb lett 1-2-3-4-ben, meg orszagutra/autopalyara van egy plusz fokozata, amivel a par szazzal kisebb rpm miatt a fogyi is csokken, ami annak is jot tenne

nem ertem miert nem volt erre lehetoseg, mikozben az ennel olcsobb mk2B Punto / Stilo 1.4-nel is volt 5-s es 6-s valtos kivitel, meg az mk2A 1.2-s Punto-nal is volt 5-s es 6-s valtos
sot, meg a 176-snal is:

...es nem is volt egy tul draga extraopcio :U
rohej, mert a dizelbe meg siman beleraktak :F
ott a 150/170 lovasban ugyanez a C630-s valto van, csak mas attetelsorral

most itt is egy jo par dolog a dizele lett: a harang, a valtokulissza a bowdenekkel, a kuplung mukodteto hidraulikacso (a huzokuplung miatt)... lehet meg az olajtekno is jo lenne arrol

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#13010) Tüzi

Urak! 159 2.4 jtd 166 hengerfejjel megoldás a hengerfejes problémára?

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#13011) molnarpeter válasza Tüzi (#13010) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

DPF van benne?

(#13012) Tüzi válasza molnarpeter (#13011) üzenetére

Nem hinném, de remélem van :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#13013) hobizoli


hobizoli
nagyúr

vmit szoktak buzeralni a vizpumpa meghajto szijkerekevel is hogy az tobbet forogjon es gyorsabban elvigye a hőt az igy nagyobb terfogataramu hutoviz

legabbais akik tunneroljak is 300+ loerosre...es gondolom nem veletlenul csinaljak ezt

több drón kell ;P

(#13014) ZolAK


ZolAK
újonc

Üdv Urak! Sajnos kilyukadt a kb fél éves utángyártott féltengelyen a gumiharang (2008-as Bravo, 1.4 T-Jet). A probléma, hogy sehol nem találok hozzá való gumiharangot, még az Akron harangok is szögletes kialakításúak, pedig a féltengelyhez radiális járt. Fiatalkatrészek nem tud segíteni, most írtam (olaszul :D ) a gyártónak, de ha esetleg van ötletetek azt nagyon megköszönném.

Ilyet keresek, de csak ilyen van.

(#13015) csongi válasza ZolAK (#13014) üzenetére


csongi
veterán

Feltengellyel egyutt cserelni? :)

(#13016) molnarpeter válasza ZolAK (#13014) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Hatgolyo.hu lehet tud segíteni a cserében (munka nélkül nem tudom, árulnak-e alkatrészt).

(#13017) ZolAK válasza csongi (#13015) üzenetére


ZolAK
újonc

Hát sajnos lehet ez lesz, csak szerettem volna megúszni, mivel még új a féltengely. Kicsit fáj a szívem újra 30k-t kiadni, amikor csak a gumi hibás :( .

molnarpeter: köszi, rákérdezek náluk

(#13018) molnarpeter válasza ZolAK (#13017) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Lehet valami univerzális jó is lenne pont a szabályos alak miatt.

(#13019) TheProb


TheProb
veterán

Március óta nem tud megérkezni egy ajtóhatároló a Giulia-ra, már 2x mondták a Kelet-Pestiek, hogy 2 hónapot még várni kell. Jelenleg szeptembert mondanak. Kíváncsi leszek...
Gondolom még most kell hozzá kibányászni a szenet, de remélem csak azért meg gariba kéne megcsinálni... :U

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#13020) csongi válasza ZolAK (#13017) üzenetére


csongi
veterán

Nem biztos, hogy sajnalnod kell. fel ev alatt egy gumiharang nem kopik el.
Vagy szerelesi, vagy komstrukcio hibas. Es lehet utolso darab volt.

Mas, itt is megkerdezem.
A grandepuntom, es a csomagter ajtotol nyitott jelzes van a muszerfalon.
Kicsereltem a kapcsolot, de oldotta meg a hibat. A csomagter vilagitas megjavult,a mikrokapcsolo mar egy ideje rakoncatlankodott. Merre keresgeljek?
A kabel koteget mozgatva gumis atvezeto harmonikaba nincs valtozas. Ami erdekes, hogy alap helyzetben 7.5V van kint allandon. De ha a nyitogombbal nyitok akkor a motor mukodeseneknaz idejere feludrik 12V-ra.
4pines canbus csati.

[ Szerkesztve ]

(#13021) HussarF válasza TheProb (#13019) üzenetére

Miért, kattog vagy mi van az ajtóhatárolóval?

(#13022) TheProb válasza HussarF (#13021) üzenetére


TheProb
veterán

Alig tartja az ajtót, legkisebb lejtő és folyamat becsukódik.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#13023) ZolAK válasza molnarpeter (#13018) üzenetére


ZolAK
újonc

Köszi ez jó ötlet, elvileg egy teljesen kerek belsejű jó lehet, megpróbálok méretben megfelelőt keresni. Érdekességképp: válaszolt a gyártó, elküldte a cikkszámát a szerintük jó harangnak, de az sem a megfelelő kialakítású... Most házi gányolás címszóval beragasztottam a lyukat, hogy tudjam használni a kocsit, amíg megoldódik az ügy.

(#13024) Saughassy válasza LógaGéza (#12896) üzenetére


Saughassy
aktív tag

Az a plusz rezonancia nem kevés, cserébe én nem igazán érzékeltem semmit a vélt előnyökből.
És igen, okkal van ott. Kb annyi pluszt adna a hiánya, mint egy homasitás tuning kupuff.

(#13025) fpatrik17 válasza gipsztigris (#12978) üzenetére


fpatrik17
senior tag

Az 1.9 twinturbóról tudnátok részletesebben írni pár sort? Eléggé tetszik a Delta és heti 2 x 100 km pályázásra keresek éppen valami kényelmes és gazdaságos dieselt (190 centi vagyok). Egy ismerősöm hozott be egyet Oalszból és addig nem hirdeti meg még nem mondok neki választ, de nem ismerem ezt a kivitelt. Mivel másabb, mint az 1.6, 2.0? Annyit tudok, hogy két turbós, de picit részletesebben érdekelne, mennyire zsákbamacska. Tudtommal nem hajtva ez se eszik többet 6 lityinél.
Köszi :R

[ Szerkesztve ]

• Honor Magic5 Pro •

(#13026) gipsztigris válasza fpatrik17 (#13025) üzenetére


gipsztigris
addikt

Szia!
Őszintén szólva -miután elég ritka az 1.9 twinturbó-, nem sok személyes tapasztalat van vele kapcsolatban.
Annyi tudok, hogy a turbó élettartama semmivel sem több mint egy hagyományos turbóé, viszont az ára nagyjából a duplája egy normál turbóénak. :) Hozzájön még a reaktív lengéscsillapítóval ellátott futómű, aminek felújítása 50-70 eFt/db (és nem biztos, hogy tökéletes lesz) , vagy pedig a lengészcsillapítók cseréje bőven 100 eFt-on túl van darabonként.
Sokkal jobb választásnak tartom a 2.0 16V Multijet motort, ami alapból 165LE és egy icipici optimalizálással bőven fölé lehet vinni a twinturbó teljesítményének, viszont a fenntartása sokkal gazdaságosabb.
Így néz ki a twinturbó feltöltője. :)

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#13027) csongi


csongi
veterán

Melyik androidos alkalmazas jo obd2 kod olvasashoz? Grandepunto 2012

(#13028) LógaGéza válasza csongi (#13027) üzenetére


LógaGéza
addikt

AlfaODB támogatja: [link]

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#13029) fpatrik17 válasza gipsztigris (#13026) üzenetére


fpatrik17
senior tag

Köszi a válasz! :)

Ez a reaktív lengéscsillapítás az összes 1.9 TT-ben van? Nem is hallottam erről... Az 1.6 és 2.0-ban nincs ilyen aktív rendszer?

Fb csoportban elég jókat találtam erről a blokkról:
"Utolsó nagyszelepes, kovácsolt főtengelyes, majdnem mindent is kibíró 1.9, konkrétan eu3 blokk. Ezeket még sokszázezer km-re gyártották."

Akkor ezek valami fanatikustól származhatnak? :D Vagy csak ez a turbó és lengéscsillapítás miatt macerás a fenttartás? :R

[ Szerkesztve ]

• Honor Magic5 Pro •

(#13030) gipsztigris válasza fpatrik17 (#13029) üzenetére


gipsztigris
addikt

"Fb csoportban elég jókat találtam erről a blokkról:
"Utolsó nagyszelepes, kovácsolt főtengelyes, majdnem mindent is kibíró 1.9, konkrétan eu3 blokk. Ezeket még sokszázezer km-re gyártották."
Ez így van! Viszont az 1.6 és 2.0 literes dízelek ugyanolyan megbízhatóak, és van 25 év technikai előnyük. :)

1.6-ban biztosan nincs, a 2.0-ben előfordulhat, a twinturbó tudomásom szerint mind reaktív futóműves.

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#13031) hobizoli válasza fpatrik17 (#13029) üzenetére


hobizoli
nagyúr

a 1.6 es 2.0 JTD is szenved az olajszivattyu O gyuru tomites hibajatol, ami tizeneves korara osszezsugordik es elkezd szivarogni
nem oda megy az osszes olaj ahova kene neki
nem lathatoan folyik vhol kint, hanem a szuivattyubol az olaj egy resze nem megy be a fo olajnyomoagba, hanem a tomitesnel korben visszaomlik az olajkarterba, ez miatt nyomas es a volumen is csokken

ez olajkarter le -legalabb ki lehet takizni is....-, es O gyuru csere
fel ora alatt megvan
olajcserenel be kell iktatni, preventiven

....az 1.75TBI motornal is ugyanez van, a 159-ben (is)

ezt kell kicserelni egy ujra

vagy van egy ilyen tunnnnerebb db, ami oldalt tomit es ket Viton gyuru van benne:
ezittaz

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#13032) gipsztigris válasza hobizoli (#13031) üzenetére


gipsztigris
addikt

" nem megy be a fo olajnyomoagba, hanem a tomitesnel korben visszaomlik az olajkarterba, ez miatt nyomas es a volumen is csokken"
Pontosabban falsot szív a nyaknál, és ezért lesz elégtelen az olajnyomás és szállított mennyiség. De a lényegen nem változtat, hogy időnknt cserélni kell az ajakos tömítést.

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#13033) HussarF válasza hobizoli (#13031) üzenetére

Ez az O gyűrűs dolog most az a jelenség, amikor először hidegben elkezdi bedobni az insufficient oil pressure-t indításnál? Aztán már nem olyan hidegben is, stb.

(#13034) hobizoli válasza HussarF (#13033) üzenetére


hobizoli
nagyúr

olyasmi
kollegamnak az 1,75TBi 159-n azt csinalta

kivette ezt a tomitest, es az ~2mm alacsonyabb volt a regi az uj melle rakva, annyit osszesugorodott a meleg olajtol az evek alatt
azert itt tudni kell, hogy 100-110fokos normal uzem kozben az olaj...

o ismerte ezt a hibat, de hallogatta rpeventiven megcsinalni, aztan gyorsan kicserelte, amikor eloszor kijelezte neki

több drón kell ;P

(#13035) csongi válasza LógaGéza (#13028) üzenetére


csongi
veterán

:R
Mas:
A dizel motorok kozul az 1.3 Mjet es 1.6 Mjet jobbak mint az elod Jtd?
Euro besorolas teren igen.
Mire erdemes figyelni egy hasznalt vasarlasa eseten?
Jtd motorknal volt kettos tomegu? Gondolom ezek is annyjt birnak mint a marka tarsak?
Vegyes hasznalatra tervezem.

(#13036) hobizoli válasza csongi (#13035) üzenetére


hobizoli
nagyúr

igen, Euro5-6
a legputribb teljesitmenyunel nem volt DMF

több drón kell ;P

(#13037) -v-


-v-
addikt

Srácok ez a TCT nevű dolog az alfa giulietta QV-ben ez miféle teremtmény, sima automata, dupla kuplungos vagy valami robotizált istenverése? Érdekelne használat szempontjából milyen (tök jól működik vs nem szabad ilyet venni) illetve megbízhatósag terén mit tud (ill. ha javítani kell ért-e hozzá bárki is hány számjegyre kell készülni).
:R

[ Szerkesztve ]

(#13038) Integrale válasza -v- (#13037) üzenetére


Integrale
veterán

Twin Clutch Transmission, száraz, duplakuplungos váltó. 350Nm max nyomatékra méretezve.
Állítólag jól működik, gyors, öntanuló. Egyebet nem tudok mondani. :D

"Bad reklám is reklám too"

(#13039) cappa72 válasza -v- (#13037) üzenetére


cappa72
nagyúr

Én csak olvastam róla. [milyen autót vegyek - TCT találat]

[ Szerkesztve ]

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#13040) apatyas


apatyas
Korrektor

Üdv. 147 1.9jtd.
Valami intenzíven csöpög a kocsiból, belenyúltam nincs színe szaga, nem olaj, nem illékony. Motortérbe benéztem, a műszerfal előtti filcnél jelenik meg valami buci alatt, a fotón a piros kupakos tartály alatt 20 centire, de nem látni milyen csőből jönne. Mintha a csöppenés épp rajta lenne a fotón.
[kép]
Beugrott, hogy a klíma kondenzvize lehetne, ment előtte de csak kis hőmérsékletkülönbséget kértem, épp csak egy kis friss levegőt, így szerintem ennyi víz nem jöhetne belőle: 10 másodpercenként csöppent.
Change engine oil hibaüzenet van még, de nemrég cserélte a szerelő, mondtam neki az üzenetet, azt mondta csak ki kell törölnie amikor legközelebb arra járok.
Sárga kupakosban megvan a szint, a pirosba nem látok bele, meg ki kell várnom h lehűljön. Hűtővíz jó, 90fok volt.
Mi csöpöghet akkor?

[ Szerkesztve ]

pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)

(#13041) hobizoli válasza apatyas (#13040) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ablaktorlok alatt nezd meg nem allt-e meg az esoviz...
elvileg kene legyen ott vmi elvezeto jarat es az el tud dugulni a kosztol

mk2 Puntonal is eloferdul ilyen szitu

több drón kell ;P

(#13042) DaFok


DaFok
csendes tag

Sziasztok,
1 hónapja vettem 1.4 t-jet motorral szerelet Bravot.
Elolvastam minden fellelhető cikket,bejegyzést mire figyeljek amikor megveszem.
Leömlő már Abarth
Turbó cserélve volt repedés miatt (valamikor..)
Féltengelyekről nincs info, de nincs vele gond eddig, nem lógnak
Hátső nyereg volt cserélve, ez látszik is rajta
Digit klíma is már javítva és működik is rendesen

A következőkkel nem vagyok kibékülve jelenleg:
Nagyobb fordulaton benzin szag jön be az utastérbe. Nem folyamatosan, csak 1-1 pillanatra. Benzinnek nem találtam nyomát a motortérben sehol, átnéztem minden csövet és bilincset, de sajnos semmi kézzel fogható. Okozhat a benzinszivattyú tömítése ilyet?

M32 :DDD
Nem búg egyik sebesség sem, de ami zavar, hogy 2-5-6. sebességet borzalmasan nehezen lehet becibálni a helyére 3000 fordulat felett. 2000 körül ha elváltok, minden sebesség olyan mintha vajban csúszna és szinte beugrik a helyére gond nélkül. Nem versenyezni akarok vele ezt hozzá tenném.
1-est rakva, állóhelyzetben néha érezhetően megmozdul a kocsi és van amikor nehezen lehet betenni sebességbe, mintha nem emelne ki a kuplung. Ez miatt egyelőre a kuplung cserét fontolgatom mivel a 2. sebesség is reccsen néha amikor gyorsabban/sportosabban váltok vele, de hátha van más ötlet is.
Ezzel kapcsolatban az utolsó, hogy 2-3-4. fokozatokban pici megmozdul a váltókar. Ez talán valamelyik bak?

Az utolsó, hogy 120km/h felett ráz a kocsi. Gumik újak, kerekek frissen centírozva. Amire most felhívták a figyelmem a gumisok, hogy ráférne egy futóműállítás mert ferdén voltak kopva az első gumik, talán ez megoldja vagy találnak valamit amit cserélnem kell.

Bárki bármelyikkel találkozott már? Legjobban a váltó idegesít :))
:R

(#13043) gipsztigris válasza DaFok (#13042) üzenetére


gipsztigris
addikt

Olajleválasztó (más néven karter szellőztető) membrán szakadás esetén előfordulhat benzinszag.
Benzinszivattyú a tankban van. Ülést felszeded és megnézed nincs-e könnyezés a szivattyú tetején, esetleg nincs-e elrepedve a műanyag leszorító anya.

"1-est rakva, állóhelyzetben néha érezhetően megmozdul a kocsi és van amikor nehezen lehet betenni sebességbe, mintha nem emelne ki a kuplung. Ez miatt egyelőre a kuplung cserét fontolgatom mivel a 2. sebesség is reccsen néha amikor gyorsabban/sportosabban váltok vele, de hátha van más ötlet is."
Először a felső munkahenger működését kell megnézni. Ha szorul, cserélni kell! Utána, ha nem javul, lehet fontolgatni a kuplung cserét. De készülj, hogy 200 eKm környékén a kettős tömegű is gatya lesz.

"Ezzel kapcsolatban az utolsó, hogy 2-3-4. fokozatokban pici megmozdul a váltókar. Ez talán valamelyik bak?"
Lehet billentő bak lógás is, de amikor gázelvétel-gázadáskor mozdul a váltókar, az sajnos a váltó (M32) hibájára utal.

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#13044) hobizoli válasza DaFok (#13042) üzenetére


hobizoli
nagyúr

khm...olaj van benne eleg?
ha mar le lesz szedve a kuplung miatt a vatlo, akkor azt csak felujitatnam egyuttal...

kit

több drón kell ;P

(#13045) 426os


426os
őstag

Szerk: többiek gyorsabbak voltak

Az ac pumpa tömítését könnyen csekkolhatod, a hátsó ülés alatt van. Ennek hibája szerintem inkább a benzinszinttel függene össze, nem fordulattal. Nem lehet, hogy kifúj valahol a kipufogó? Ha nem lenne cserélve a leömlő, arra gyanakodnék...
A váltót, ha még nem volt felújítva, lehet majd eztán kell. Szinkrongyűrű hiba valószínű, de lehet még kopott kuplung, elfáradt váltóbowden vagy ezek tetszőleges kombinációja is :D a kar billenését klasszik m32 hibának szokták titulálni. Bak szerintem nem valószínű, legalábbis annak más tünete is lenne. Futóműveshez menj el mindenképp (új gumival nekem első utam mindig oda vezet), ha azzal és a kerekekkel minden rendben, akkor féltengelyekre gyanakodnék (főleg, ha gyorsításkor erősödik a rázás)

[ Szerkesztve ]

.

(#13046) csongi válasza gipsztigris (#13043) üzenetére


csongi
veterán

A 95 LE verzióba is van kettős tömegű?

(#13047) DaFok válasza 426os (#13045) üzenetére


DaFok
csendes tag

#13044 hobizoli Van :DDD Én cseréltem miután megvettem és pár decivel több ment bele. Ajánlott gyári, az javított rajta valamennyit. Felújítás lesz majd, de egyelőre nem a nagyokkal akarom kezdeni.

#13045 426os Ülések alatt néztem, száraz, de piszkálták és ezért gondoltam hátha az is okoz ilyet. Kipufogó teljesen jó állapotban van, azt végig néztem énis és már szerelő is.
A váltón a csavarok újnak néznek ki, bár tudom, hogy ez semmit se jelent, de mivel hangja nem volt egyik sebességben sem, így meg mertem venni.
Bowden lógott, de csak az egyiket cseréltem ki eddig, ez nem sokat javított a helyzeten sajnos. Itt olvastam a kövezkezőt: "Another common misconception is that people know of the gear stick symptom but notice it in 2nd 4th and 6th and think their gearbox has the fault. This is not the case and is simply engine movement transferring through the linkage."
Ha szinkron baja van akkor nem kéne minden alkalommal recsegnie, fordulattól függetlenül?
Hétfőn a futóművesnél kezdek."Csak" 120-túl ráz és gázadásra inkább csökken a rázás. Alacsonyabb sebességnél még hasonló sincs.

#13043 gipsztigris Az olajleválsztóra ránézek. Azt láttam, hogy olajos több helyen, cseréltem is rajta csöveket és tettem rá új bilincseket. Nem sziszegett (csoportban rákerestem) ahogy másoknak, ezért annyira nem foglalkoztam vele.
Ha végül kuplungot kap akkor mindent megcsináltatok rajta, kuplung, kettős és váltó felújítás.

Köszi mindenkinek! :R

(#13048) gipsztigris válasza csongi (#13046) üzenetére


gipsztigris
addikt

A szívó benzinesben nincs.

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#13049) 426os válasza DaFok (#13047) üzenetére


426os
őstag

Ha szinkron baja van akkor nem kéne minden alkalommal recsegnie, fordulattól függetlenül?
Nem feltétlenül, vagy legalábbis a hiba mértékétől függően nem biztos. Nem vagyok nagy szakértője a témának, de nekem is van kis akadás 1-2-3-ban, ami nagyobb fordulatszámnál, illetve hideg időben jobban kijön. Az enyém korai szériás C635 váltó (bár gyártási dátum alapján nem kellene az legyen), amiben ezek a szinkronok lehetnek bajosak. Váltóbowdenek cseréje után sokat javult, de nem szűnt meg teljesen a hiba, kizárásos alapon a szinkronokat találtuk bűnösnek a szerelővel.
De majd jövő héten lehet kérek egy másodvéleményt Gipsztigriséktől is, ha megyek klímajavításra :R

[ Szerkesztve ]

.

(#13050) csongi válasza DaFok (#13042) üzenetére


csongi
veterán

A pillanatnyi fogyasztas mennyi? mikor jobban taposod neki? Nem lehet, higy az egyik fej tultolja a benzint? Az motor olaj nem benzines?

gipsztigris.
Koszi!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.