Hirdetés
- Egy korszak vége
- Ingyen kellene, de tegnapra
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- i5 12400F - báránybőrbe bújt farkas
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szerintem is nagyon túl van tolva. Nem kell részletesen elmesélni, hogy az A1-re felhajtva check engine meg minden bánat. Én annyit akarok tudni róla, hogy mi új benne, tehát mi az, amivel várhatóan nem lesz bajom, meg mi az, ami már kezdi éreztetni, hogy szüksége lesz törődésre. Esetleg, hogy mi jár még a kocsihoz, pl. téli felni garnitúra. Meg talán az, hogy ki szerelte
-
veterán
Szvsz lehet, hogy kicsit túl van írva és a lusták bele se kezdenek. Pár pontban talán túl őszinte, és az átlag vevő talán azt feltételezheti, hogy nagy bajok lehetnek még elsumákolva.
Ami hahus hirdetéshez nulla leírás társul, én személy szerint átugrom.A saját hirdetéseim kb. 10 mondatosak, az utóbbi időben napok alatt adtam el az autóimat (5-ből 4-et egy héten belül; 1-et 3,5 hónap alatt, de az drága volt).
szvsz!
-
Mr X
veterán
Nem akarok belevau, így csak a saját véleményemet írom le.
Szerintem túl bő lére eresztetted. Az rendben, hogy egy "hozzáértő" elolvassa és örül, hogy ennyi minden meg van már rajta javítva, de egy laikus nem-fanatikus ennyiből csak azt fogja leszűrni, hogy másfél millióért akarsz eladni egy 15 éves autót, aminek motorgenerálja volt és jelenleg is több sebből vérzik.
-
Zoli?
csendes tag
Ez a Blaupunkt 937-es gyári. CD-s és CD váltós(ennek a helyére lehet bekötni)
Ennek a rajza meg is van, csak a yatournak nem találok bekötési rajzot[ Szerkesztve ]
-
Zoli?
csendes tag
Üdv.
Megpróbálom itt is hátha.
Van itt esetleg valaki aki használ Yatour cd changer emulátort 147-es vagy GT gyári fejegységhez?(Bp 937)
Vettem egyet, de az a gyanúm hogy a kábel nem jó hozzá.
A fejegység bekötési rajzán nincs üres csati, a kábelen meg van.(SZVSZ a perm 12v se jó helyen van)
Ha lenne esetleg valakinek ilyen kábele, lefényképezné a fejegyseég felöli csatit a kábelszínekkel? -
hroberto
veterán
válasz adamkaa777 #8036 üzenetére
Én soha nem tankolok prémium üzemanyagot. 2006 óta csak olasz diesel-em volt-van. Egyikkel sem volt motorikus probléma.
Illetve mikor nagyon hideg volt, talán 2X, 3X tankoltam OMV prémium dieselt, mert egyszer ledermedt a Peugeot 206-osomban a gázolaj. De mostanában inkább dermedésgátlót teszek bele.KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
Triathlete
senior tag
válasz adamkaa777 #8036 üzenetére
Nem tudom mennyire igényes, vagy jó értelemben véve igénytelen ez a motor, nekem még két-három hónapja van, de OMV-na tankolok felváltva. Egyik tankolásnál premiumot a másiknál simát. Engem ezzel a tanáccsal láttak el. Eddig ötezer kilométert tettem meg, semmi probléma nem volt.
Azért kezdtem a legelső mondattal, mert régebben a honda motoros Roveremnél tapasztaltam, hogy a MOL-os üzemanyagot nem szerette. Azóta lettem OMV-s, igaz az még benzines éra volt nálam. De ismerősi körömben az OMV-vel senkinek nem volt még gondja, így én azt tudom ajánlani.
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
válasz adamkaa777 #8036 üzenetére
Hát, akkor ne a 100-as benzint
Amúgy nem teljesen világos, hogy mi lenne a kérdés. Mármint, hogy MOL, Shell, OMV stb.?
Szerintem teljesen mindegy. -
adamkaa777
senior tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz adamkaa777 #8034 üzenetére
Milyen autó/motor felállás?
-
adamkaa777
senior tag
Sziasztok egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy szerintetek melyik "prémium" üzemanyagot érdemes tankolni ?
El. Psy. Congroo.
-
válasz HussarF #8031 üzenetére
Na össze is futottam haverommal, megmutatta az M4-et. Hát egy elmebeteg autó az is. 450 ló papíron, talán kicsit több is padon. Elmebeteg egy kocsi ez is.
Az ülése nagyon jó ennek is, a kialakítása rohadtul tetszik, a gerinc mellett futó két függőleges kivágással, kényelmes és tart is.[ Szerkesztve ]
-
Be. Az eredeti terv is december volt a rendelés leadására, de ha hamarabbra terveztem volna, akkor is bevárnám, így, hogy kiderült, hogy ilyen közel van.
Na, te úgy látom érted a problémát az üléssel kapcsolatban Körülbelül ezek a gondolataim nekem is. Azt bánom, hogy nem volt ott egy alapüléses modell is, hogy egyből érezhessem a különbséget. Az rémlik, hogy az tényleg hűha volt, mikor beleültem. És még ha csak nem is nézzük a számokat, akkor is miért akarnék egy kevésbé kényelmes ülést?
Nem is a kényelem, nem fotelt akarok. De az alap ülésnek mintha az oldaltartása is jobb lenne. Képeken is ha megnézed, az alap ülés oldaltámaszai (vagy minek hívják) sokkal nagyobbak. Konkrétan, mikor beleültem, teljesen satuba fogta a hátam, a karjaimat meg azokra tudtam letenni. Kb. olyan pózban voltam, mint a hülyegyerek, aki 2x lement a kondiba és már egyből dinnyével a hóna alatt járkál. De nagyon stabilnak éreztem.
Ezzel szemben a Sparco-ban ugy éreztem, hogy van helyem fészkelődni. "Lötyögtem" benne, hogy úgy mondjam Mint ha nem lennék elég nagy ahhoz az üléshez (amúgy nem is érem el a 170 centit). Kinézetre egyébként jobban tetszik.
Na nem azt akarom mondani, hogy nem jó ülés. Itt kb. arról megy az agyalás hogy melyik legyen: a kurva jó vagy a még kurva jobb. De én az alapot nagyon jónak éreztem.
Jövő hétvégén megpróbálok összefutni vmelyik QV-s ismerőssel, hogy behuppanjak az alap ülésbe egy próbára.
Meg van itt helyben egy haverom, most vett egy M4 GTS-t. Azt mondja annak is veszett ülése van. Rá is ráírok majd, kíváncsi vagyok a BMW mit tud felmutatni.[ Szerkesztve ]
-
LZs?!
aktív tag
válasz HussarF #8023 üzenetére
@HussarF
Végülis bevárod a revízió piacra dobását?
Re. ülés
Ha praktikus szempontból nem is számít, a későbbiekben értékelhető/értékelendő feature lesz-e, hogy elmondhasd: ebben karbonfotel van; akár autós összeröffenéseken, akár esetleges újraeladáskor...vagy csak amikor 'méregetni kell a centit'?
Mert pár év múlva biztos lesz erősebb és jobb 'versenytárs', és olyankor az ember pszichéjének jót tesz az 'exkluzivitás' érzése; gondolom a QV-k többsége különösebb extrázás nélkül talál gazdára. Egyébként pedig: ha már eltapsolsz cca. 23M-t, akkor ott 1,5M-nak talán még lenne hely (+/- 10%).
Én beletenném...és nem 'kibicnek semmi sem drága alapon', hanem a birtoklási vágy, illetve jóérzés miatt.
Ugyanakkor én nem hallgatnék magamra élvhajhász kérdésekben, ha már egy kicsit is ismerném magam...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
Na...
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat és meglátásokat.
Felraktam a kocsit a HaHu-ra: [link]
Valószínűleg én az 'átlagon felül barom' kategóriába tartozom, mivel még abba a xaros hirdetésbe is igyekeztem belezsúfólni minden érdemi információt, meg még többet is...
A sok betű talán sikeresen távol tartja a funkcionális idióták zömét.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Ja, ezt ide is be akartam dobni.
Szolgálati közlemény:
"Ezúton értesítjük Önöket, hogy a Giulia és Stelvio 0-ás szériája október 11-ig rendelhető. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az új 1-es széria felszereltségi szintjei nagy mértékben megváltoznak így amíg az 1-es széria elérhetővé nem válik (árlista megjelenés és rendelhetőség megnyitás) kizárólag készletről van lehetőség autót értékesíteni."És a B-Tech felszereltség is eltűnik. Vagy csak más lesz a neve. Ebben nem vagyok biztos.
Összefoglalva:
-Updatelt belső anyaghasználat: középkonzol, váltókar, kormány és tekerő. Minden prémium lesz, nem lehet rinya az olcsó műanyagra.
-8.8"-os kijelző lesz az alap, a kis 6.5"-os el lehet felejteni
-Touch screen
-Stelvio-n új külső elemek
-2 új szín: Anodized Blue (ez vmi lilás-kék, ha jól tudom) és Lunar White (vmi fehér, ezek szerint nem a zöld jött)
-Level 2 autonomy
-Komolyabb hangszigetelés a prémiumabb érzésért -
A Veloce összkerék. Az deal-breaker. Akkor inkább egy Veloce csomagos Super vagy B-Tech + chip.
De ez a kocsi rabul ejtett. Ez ma az Alfa Romeo csúcsteljesítménye. Nem is csak a jelenlegi, ez még a történelmében is előkelő helyet foglalna el. 25 év után visszatér az Alfa a sportszedán szegmensbe és el is ver mindenkit. Csak úgy. Out of the blue.
Itt vagyunk egy korszakváltás küszöbén, a villanyosok könnyen lehet, hogy lemossák a belső égésű motorokat 1-2 évtizeden belül a pályáról és nem lesz már több ilyen autó. Alfa meg főleg nem. Ez a kocsi egy legenda már most. És most még meg lehet venni. Örökre bánnám, ha ezt a lehetőséget elszalasztanám.Most derült ki, hogy a misan kék Stelvio Q az egyik ismerősömnél volt kipróbáláson két napig. Neki van egy alap üléses Giulia QV-je, rohadt kíváncsi vagyok a véleményére az ülésekkel kapcsolatban. Már írtam is neki.
-
Rájöttem, hogy nincs már olyan messze a december én meg addigra már rendelni akarom a kocsit, úgyhogy ideje lenne intézkedni. Elsősorban azt kéne tudni, hogy milyen konfigurációra akarok ajánlatot kérni. Kérdéses pl. a Sparco ülés számomra. Jól néz ki, de +1,2M-ért legyen már olyan az alap üléshez képest, hogy beleülök és azt érzem ,hogy "aztabüdösk.rvaderohadtjó". Szóval elkezdtem járatni az agyam, hogy hogy tudnék megnézni egy ilyet.
Először is szerdán felhívtam az Olasz Autók Házát, akik elmondták, hogy nem tudnak ilyen kocsit mutatni. Eszembe jutott közben, hogy a press-es misano kék Stelvio QV-ben pont ilyen van, megkérdeztem nem tudnák-e lerendelni egy fél órára magukhoz, hogy megnézzem. Sajnos nem, az nagyon be van táblázva.
Akkor gondolkozzunk. Láttam az Alfa Amore instáján, hogy épp mostanában posztolgattak arról a Stelvio-ról. Akkor egy gyors telefon Halesznek, az Amore "atyjának", hogy náluk van-e még a vas, mert meg szeretném nézni az ülések végett. Mondta, hogy csak egy rövid időre kapták meg, nincs náluk, de hívjam fel az importőri kereskedést Üllőn, oda tartozik.
Akkor gyors telefon a Ring Autóháznak, elmondtam a problémám. Hümmögtek egy darabig, majd azt mondták, hogy ők nem is biztosak benne, hogy a Stelvio-ban meg a Giuliában ugyanaz a Sparco ülés van (sztem ugyanaz), de ha nekem Giulia kéne, akkor pénteken fáradjak már be hozzájuk, mert egy ügyfelük hozza szervizre a Giulia QV-ját, amiben ez az ülés van. Na, akkor tegnap 2 óra túlóra, majd egy email a főnöknek, hogy pénteken csak 10 után érek be.
Ma pedig keltem korán, tapostam neki az M6-on és 8ra már Üllőn voltam.
Kb. 2 perccel utánam érkezett a fazon a QV-val. Akkor jöttem rá, hogy az az egyik első bemutató autó volt, az NSS rendszámos manuálváltós.
A szervizvezető odakísért az autóhoz, ott állt járó motorral, ahogy beálltak vele. Körbetapogattam az ülést, beleültem, fészkelődtem benne kicsit. Még a gázpedálra is rápöccintettem lábujjheggyel. Kegyetlen ez a kocsi, az egész kaszni bemozdul, ahogy a motor csavar egy hatalmasat a főtengelyen meg a kardánon, ami a fizika perdületmegmaradás törvényének értelmében a kasznit próbálja a másik irányba eltekerni...
De az ülés.... hát, jó is, kényelmes is, de valahogy elmaradt a hűha. Nagyon szép, baromi feelinges, hogy karbon az egész háta. Valószínűleg sok tízkilóval könnyebb a kettő együtt, mint az alap ülések. Ezeket a nüansznyi különbségeket - amik versenypályán számítanak igazán - kell már ebben a kategóriában borsosan megfizetni.
Sajnos nem volt a telephelyen alapüléses QV, hogy frissen tudjam összehasonlítani, de amikor régebben ültem olyanban, sokkal inkább azt éreztem, hogy "aztak.rva". Úgy rémlett, hogy az jobban satuba is fogta a hátam.
Kicsit többet vártam ettől. Nem mondom, hogy elvetettem a Sparco-t így, de nem jutottam közelebb a döntéshez. Rálocsoljak-e még ennyi pénzt, hogy elmondhassam, hogy ebben minden benne van és több legyen egy kocsi egy olyan extrával, aminek az előnyét szinte soha nem használnám ki vagy hagyjam a picsába? Még megálmodom...[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
Én nem ismerlek személyesen, de szerintem neked egyre inkább fáj ennek az autónak a birtoklása annak ellenére, hogy szereted ezt az autót.
Én leraknám egy parkolóba, és nyomott áron meghirdetném, minél előbb menjen... Az anyagi veszteséget le kell írni, és csak a szépre emlékezni.
Egészen más lenne a helyzet, ha örömet okozna a használata, de többször írtad már, hogy több más szarság mellett se a menetkomfort, se a váltásérzet nem az igazi, ami miatt igazából nem élvezet használnod az autót.rip and tear, until it is done
-
LZs?!
aktív tag
@focvis
Köszi.
A gyári HU, stb. megvan, azt még vissza tudom szereltetni.
Viszont a listázott HaHu árakat referenciaként tekintve egyre kevésbé hajlok afelé, hogy egy forintot is ráköltsek eladás előtt; talán az egy pittyegős traffót érdemes lecserélni, nehogy egy szerencsétlen pillanatban dobja a CHK lámpát.
Mindezt alapvetően két okból:
1) A 'ráköltöm és nem kapom vissza' felállás eladáskor számomra nagyobb szívás, mint ha csak simán olcsóbban adom, t.i. az utánajárásra fordított idő (+ amíg elkészülnek vele, és ősz vége, tél eleje felé már kár hirdetni), illetve talán annyival nem kell olcsóbban adnom, mivel annyira szűk a sáv
2) Ha beleállok és a 3 jelenleg alapvető problémából (rozsda, légkondi, traffó-sor) megcsináltatok egy dolgot, akkor már miért ne csináltassak meg még egyet...ugye ezek önmagukban nem nagy tételelek; és akkor végülis már csak egy maradt, akkor inkább legyen az is meg, és akkor miért is adnám el, "hiszen most jó". Ez megy három éve...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
veterán
Kedvenc: Normálisak az értékesítők, foglalkoznak az ügyféllel; de árulnak ők is fostömlőket.
Csonti: Ahogy írod, minden sz@rt megvesznek és szinte csak azt árulnak. Bizományba nem vinném oda a helyedben, egy felvilágosult vevőnek prekoncepciói lesznek az autóval kapcsolatban.Megcsináltatnám a küszöböt, ill. lehetőség szerint visszaállítanám a gyári állapotot (aftermarket hifi, mélynyomó, stb -> kiszerel). Majd várnám az igazit.
-
Integrale
veterán
Javitas miatt. Nagyon eloremutato technologia, de gyerekcipo. Multiair modulokkal adodhat gond, allitolag olajcsere idejevel es minosegi lottyel, tovabba egy kicsi szuro rendszeres cserejevel kikuszobelheto minden gond, de allitolag, gyakorlatilag ez sem allja meg a helyet teljesen.
Vagy sima T-Jet vagy a dizelek."Bad reklám is reklám too"
-
gipsztigris
addikt
"A kérdés, hogy ezek a fiat M-Jet dízelek kormolásban és vezethetőségben hogy állnak a . T-jet-hez képest?"
Amelyiken jól működik a DPF, a katalizátor is a helyén van és működik az nulla füsttel elmegy akármennyire nyomod neki."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
félisten
válasz Integrale #8003 üzenetére
Köszi!
A fogyasztás miatt költséges, vagy a javítás miatt?
A leendő autó szinte kizárólag hosszú távokon lesz használva vidékre, külföldre utazásra.
Nem csak autópályán, hanem a cél közelében gyengébb minőségű utakon is.
Város, dugó, pár km-es járatok csak nagyon-nagyon ritkán lesznek, pl. nyaralás alkalmával.Viszont a lendületes közlekedés borítékolható. (nem eszetlen száguldozás)
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
LZs?!
aktív tag
Ugyanakkor, csak hogy minél gyorsabban menjen minden, jó esély van arra, hogy beadom kereskedésbe; de miután Alfa is és kupé is és egyébként is...így lehet, szóba sem állnak velem érdemben (nemhogy nyomott áron, hanem egyáltalán nem), hacsak azzal a lendülettel el is hozok valamit tőlük.
Ma délben beugrottam két III. kerületi kereskedésbe: Kedvenc és Csonti; előbbi azért, mert többen mondtak róluk 'annyira jót', hogy adott esetben vegyek tőlük autót, utóbbi azért, mert minden xart megvesznek és minden xart árulnak.
Nem mondom, hogy általánosan reprezentatív a 'felmérés' eredménye, de azért sokatmondó...
Röviden:
Kedvenc: "add el magadnak, aztán beszéljünk, hogy mi kéne" - értem én, de utána már minek mennék kereskedőhöz?
Csonti: "látatlanban piaci ár (?) mínusz 20%, de az Alfákat nem nagyon szeretjük" - értsd: ide ugyan ne hozd, csak ha viszel valamit, és akkor legalább levesszük a nevedről.
Nevermind...
-
XP NINJA
őstag
147 jtd 116le 8v-nél ha a leömlőt leszedve a (szemből nézve) bal oldali hengernél csupa olaj, akkor borítékolható a gyűrű törés?
-
hacki87
senior tag
Eddig én is csak benzines autót használtam,de zokszó nélkül váltottam dízelre. Ha újra kéne venni akkor is azt venném a nyomatéka miatt. A mostani cromam fogyasztása automataváltóval és 1500-1700kg közötti karosszériával városban ugyanannyit fogyaszt. Mint az 1050kg 103 lóerős benzines bravom fogyasztott. M0 tempomat 110 comp. Szerint 5 liter. M6on tartós 140 150 között néhány km en keresztül 210vel 6.2 rátankolassal számolva.
-
félisten
válasz Integrale #8001 üzenetére
Néztem a 150 lovas benzinest is, de az csak a korábbi években eladott példányokban van. 2010-től a nyomatékosabb 140 LE-s motor jött be helyette.
De tény, hogy ez is jó irány, csak havert nagyon elgondolkodtatta a dízel a +40/50 ló miatt. Meg amiatt, hogy most épp több az eladó dízel neki tetsző állapotban, mint a benzines. Nyilván ez változik mindig.
Csakhát dízel, amit még meg kell emésztenie, mert eddig benzin-only volt. Emiatt kellene tudni, hogy mennyire számít jónak a dízelek között.
Az 1.8 benzinesből még egy kézi váltósatat sem láttam, de lehet, hogy mégis van, csak ilyen nagyon nehéz lenne szerezni, bár ez lenne az ideális.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest