Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    senior tag

    válasz Tom1939 #49719 üzenetére

    Figyelj rá h SS-os akku legyen. Sokkal nagyobbat ne tegyél be a gyárinál, mert nem tudja majd feltölteni a generátor, max 1 lépcső felfelé. [link]
    Vagy Bosch Silver S3-4, Varta Blue dynamic. Kicserélni "nem egy nagy paplan", kell hozzá egy 10-es villáskulcs és némi izom munka... Leírtam korábban már, keresd vissza, a márkaszervizben drága lesz...
    60Ah 600A a gyárid (kapacitás és indítóáram), de az 540A-es is elég lehet...

    @AMD Power: Jó lehet ha nincsen lánchangja és nem rozsdás az alja, valamint van szervizkönyve... de szedd a lábadat, mert ezek hamar elmennek... golyóálló 1,5 szívóbenya, kevés kütyü, reális futás, karbantartott, alkudni nem fogsz tudni egy vasat sem, örülj ha az eredtvizsgát fizetik helyetted. Ami még fontos hogy 1-2 kiló maradjon a zsebedben az áiratás és a KGFB után, mert beüthet egy kuplungozás, egy akkucsere vagy egy haldokló gátló. Összes folyadékot és szűrőt cseréld (ízlés kérdése de 50 körül meg szokott állni ha magadnak csinálod), meg dobjál be egy klímabombát (1-2 ezer költség).

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés