Mentem kb. 20 kilométert az Ignisszel: csendes, finom szerkezet; tesztekben írták, hogy nem áll egyenesbe a kormány magától - ez tényleg így van; a váltó viszont teljesen OK, minimális erőszükséglettel és pontosan kapcsolható.
Nem tépi le a fejemet a kraft, mégis pillanatok alatt 80-nal megyek (városban). Nem pörgettem 4000 fölé és nem parkettáztam; 290 km van benne, 5,0 a BC szerinti átlag - nagyon jó.
Országúton 110-120 között még csendes.
Ami nagyon szokatlan volt, az a magas üléshelyzet, kanyarban úgy éreztem mindjárt felborul, de nem. Nyirkos aszfalton, körforgalomban picit megindul a feneke (téli 175/65R15 Kleber Krisalp3), nem ijesztő, az ESP csak a terhelésváltáskor - mikor elhagyni készültem a körforgalmat - szólt közbe. Az ülés tarthatna jobban.
Összességében pozitív. A magas üléspozíció a legnagyobb baja, de apámnak pont ilyen kellett.