Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#36451) tboldi válasza pjen (#36450) üzenetére


tboldi
nagyúr

Erősen benne van az is, hogy ki hogyan használja, de szerintem az olajcsere igenis meghosszabbítja az élettartamát. Hiszen a váltóban is keletkezik kopadék, ami egy esetleges olajcsere esetén javarészt kijön.
És a beépített csapágyak között is van eltérés, az egyik jobban sikerül, a másik kevésbé. De a rosszabbul sikerült is tovább kell, hogy bírja a rendszeres olajcserével.

(#36452) pjen válasza tboldi (#36451) üzenetére


pjen
félisten

Ebben csak az az érdekes,hogy vannak váltók amiken nincs is leeresztő csavar,és élet tartam a váltó olaj,pedig ott is lesz "kopadék".Azonkívül amit nem értek.mért csak azt az egy csapágyat eszi meg a kopadék.Mikor enyémet cserélték,mindet ott álltam.A többinek semmi baja sem volt.

[ Szerkesztve ]

(#36453) SirKero válasza Yushchenko (#36431) üzenetére


SirKero
őstag

Kiegészítőket ne vegyél kereskedőtől mert iszonyúan túlárazva próbálják meg eladni. Utólag sokkal olcsóbban meg tudod venni őket. :K
Én is gondolkozok erősen egy utólagosan beépített első parkoló szenzorba de a gyári ára horror amint te is tapasztaltad ( PARKOLÓSZENZOR, ELSŐ (990E0-61M56-010) 71784,- Ft ) ezért itt nézelődtem jóval olcsóbban [link] Velük már dolgoztattam nem volt gond.

[ Szerkesztve ]

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#36454) Siriusb válasza pjen (#36444) üzenetére


Siriusb
veterán

Nálam a WagonR-ben most volt motor- és váltóolaj csere, ez utóbbi kb. 40-50k km után. Számomra észrevehető, érezhető a különbség váltáskor.

(#36455) Yushchenko válasza SirKero (#36453) üzenetére


Yushchenko
őstag

Nem tudom, új kocsit félek nem márka szervizbe csináltatni... Abba reménykedtem hátha adnak rá valami kedvezményt.

(#36456) KubanitoS válasza Yushchenko (#36455) üzenetére


KubanitoS
veterán

Ha a parkolószenzorról beszélsz, akkor teljesen mindegy, hogy márkaszerviz, vagy más építi be. Sima kókányolás lesz így is, meg úgy is... sajnos. Én biztosan nem engedném a vadiúj autómat utólagosan furkálni, de ez csak én vagyok.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#36457) tboldi válasza pjen (#36452) üzenetére


tboldi
nagyúr

A többi csapágy is tönkremegy idővel, csak a nyelestengelyé alulméretezésből fakadóan hamarabb.
Más gyártók meg azért nem tesznek leeresztőt/nem írnak elő csereperiódust, mert így később, mikor elromlik a váltó, több mindent kell cserélni és nagyobb a hasznuk az új alkatrészek után.

[ Szerkesztve ]

(#36458) pjen válasza tboldi (#36457) üzenetére


pjen
félisten

A szomszéd Opeljében 240K Km van, gyári váltó olajjal.a most Te is írtad ALULMÉRETEZETT.

[ Szerkesztve ]

(#36459) Motion_Blur válasza pjen (#36458) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Azt mindenki tudja hogy alulméretezett, ergo típushiba.

A kérdés az, hogy ha cseréled 45e km-ként (városi használatnál 30e km) az olajat, akkor ki tudod-e tolni az alkatrész futásteljesítményét. Erre nincs semmilyen statisztika, így nem lehet bizonyítani hogy igen.

De ebből nem következik az sem, hogy ha lecseréled az olajat, akkor az utána történő meghibásodásnak köze van ahhoz hogy olajat cseréltél! Egyáltalán hogy okozhatna problémát az olaj cseréje? Nem kötekedésből írom, tényleg érdekel hogy mire gonolsz.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#36460) pjen válasza Motion_Blur (#36459) üzenetére


pjen
félisten

Félre érted, nem az olaj cserét okozta a hibát, csak nem is előzte meg. Ha nem cserélem mindenki azt mondta volna a ugye a Suzuki megmondta. De ezekszerint hülyeséget mondott.

(#36461) tboldi válasza pjen (#36458) üzenetére


tboldi
nagyúr

Suzukiról beszélünk, azé alulméretezett. Az Opelé közel sem biztos. ;) Bár az 1.7 CDTI 6 gangosáról is olvasni rémtörténeteket. :D

(#36462) Yushchenko válasza KubanitoS (#36456) üzenetére


Yushchenko
őstag

Igaz, de megnyomni a lökhárítóját még nagyobb kár lenne egy új autónak.

Amúgy újautó szerződés kötésnél kell gondolom valami foglalót lerakni. Ez mennyi szokott lenni, és hogyan kell kifizetni (lehet vinni kp-t a szalonba)? Ha szerdán meg tudnék egyezni a kereskedéssel, akkor már nem igazán szarakodnék tovább.

(#36463) IreN!CuS válasza Yushchenko (#36462) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Nekem egy 100ast mondtak mint foglaló/előleg.

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#36464) Yushchenko válasza IreN!CuS (#36463) üzenetére


Yushchenko
őstag

Gondolom működik a bankkártya/utalás is. Vagy kp-ban kell?

(#36465) HKorn válasza Yushchenko (#36462) üzenetére


HKorn
addikt

Én 300-at utaltam előlegként.

Run&Ride

(#36466) Yushchenko válasza HKorn (#36465) üzenetére


Yushchenko
őstag

Akkor nem viszek kp-t.

(#36467) Tom1939 válasza Yushchenko (#36464) üzenetére


Tom1939
őstag

Nekem 100-as volt kártyáról.

(#36468) hundai


hundai
aktív tag

Sziasztok!

Az a kérdés fogalmazódott meg bennem, ha elvittem a kocsit LPG tanusítványért és megkapta, akkor miért nem lehet minden vizsgahelyen műszakiztatni? Sok helyről azt kaptam vissza "Mer gázos". A tanusítvány megadja, hogy az LPG rendszer tökéletes, ezen felül miben különbözik egy benzineshez képest a műszakiztatás ?

Múltkor írtam, hogy akku saru levétele után elment az alapjárat egy 2005-ös swiften. Szerviztől telefonon keresztül azt az információt kaptam szervizből, hogy ~5 percig járassam a motort 2500-3000 fordulaton és megtanulja.
Lett belőle 2x7 perc és egy 15km-es út 3-asban 60-70-el és 4-ben 120-140-el, így sem tanulta meg. Végül egy márkaszervizben megoldották "alapjárat műszeres beállítása" címszóval cirka 7650 HUF-ért. Legközelebb nem veszem ki az aksit...

-Wake up Neo!

(#36469) bigdigit


bigdigit
addikt

Tpms szelep kérdés. Tegnap felrakattam a nyári gumikat a gyári könnyűfém felnikkel mert eleve téli szettel jöttem ki. A télihez vettem külön szelepeket is amik működtek is. Most viszont jelez irány a szervíz. Nyomást nem is mutat. Mi a módszer a szelepek párosítására ilyenkor?

(#36470) blakey válasza bigdigit (#36469) üzenetére


blakey
titán

Gyári szelepek voltak a télin? Ha igen, akkor nem kell tanítani, párszáz méter után működnie kéne, nálam működött. Ha nem gyári szelepek voltak akkor lehet, hogy újra kell tanítani, ezt nem tudom.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#36471) bigdigit válasza blakey (#36470) üzenetére


bigdigit
addikt

Szerviz szerint be kell mennem mert egyből rakták fel a télire amit vittem ezeket meg nem programozták fel...szerintem ez az ő figyelmetlenségük és kíváncsi vagyok kérnek-e érte valamit majd.

(#36472) PeterPH válasza bigdigit (#36471) üzenetére


PeterPH
senior tag

Mire odaérnél,működni fog. Nem kell programozni semmit.

(#36473) Magnum_ válasza bigdigit (#36471) üzenetére


Magnum_
nagyúr

.szerintem ez az ő figyelmetlenségük és kíváncsi vagyok kérnek-e érte valamit majd

ha nekik lett volna dolguk erről gondoskodni, akkor nyugodtan kérhetnek bármit, nem? :-)

I humbly and respectfully decline™

(#36474) biker válasza Magnum_ (#36473) üzenetére


biker
nagyúr

nem, van hogy 20km mire feléled az új szelepekkel a rendszer.
Ha mennek viccre 20km-t a kocsiddal a szervizesek, akkor meg az lenne a bajod, nem?

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#36475) Magnum_ válasza biker (#36474) üzenetére


Magnum_
nagyúr

nekem ugyan nem, nem én háborgok :D
ha azt mondja a szervizes, hogy 20km múlva ok, akkor megyek 30km-t.
ha akkor se jó, megy vissza.

(most épp javíttattam valamit és 2 használat után kakukk, visszavittem garanciális javításba)

I humbly and respectfully decline™

(#36476) bigdigit válasza biker (#36474) üzenetére


bigdigit
addikt

10km csere után jelzett csak eleve. Mire csak haza érek lesz 35km.
Egyébként 2.5-re fújva szét fogja ütni rázni az egész autót majd a futómű. Ez nagyon nem tetszik. Majd letesztelem meddig mehetek lefelé még ne jelezzen.

[ Szerkesztve ]

(#36477) Padre81


Padre81
csendes tag

Sziasztok,

elnézést a reklámért.

Úgy alakult, hogy kapok céges autót, és így már nem lenne értelme tovább megtartani az S-Cross-t, meg persze fizetni a törlesztőt havonta. Terveztetek esetleg Ti, vagy ismerősötök ilyen autót vásárolni esetleg? Egy éves, 1.4 GL+, jelenleg 27.000 km van benne, még négy év garanciával. Ha Suzukis berkekben lenne, akit érdekel, akkor nem hirdetném meg. Sajnos nem tudom pontosan megmondani, hogy mikorra lesz meg a céges, de elképzelhető, hogy jövő hónap, de az is lehet, hogy csak június.

(#36478) biker válasza bigdigit (#36476) üzenetére


biker
nagyúr

"Egyébként 2.5-re fújva szét fogja ütni rázni az egész autót majd a futómű. Ez nagyon nem tetszik."

ezt neked ki mondta? szerintem ezt a hülyeséget tedd arra a polcra, ahol az van, hogy a 4 évszakos gumi szar, és az olajcsere 10e km kell legyen :)

A gyári komfort érték 2.2bar, az ECO érték meg 2.8bar, ezen a nyomáson a legjobb a fogyasztás, és nem lesz semmi baja a kocsinak, még 3bar-on sem.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#36479) dnelb válasza biker (#36478) üzenetére


dnelb
veterán

jah csak szekér lesz tőle meg kiesik a kanyarbol... lol @ 3 bar.
nekem 2.3 2.1 a comfort, 2.8 2.5 az eco de ott használhatatlan kb az autó.. 2.2 2.0val járok vele, az a legjobb.

[ Szerkesztve ]

(#36480) HKorn válasza Padre81 (#36477) üzenetére


HKorn
addikt

Mennyiért adnád el amúgy?

Run&Ride

(#36481) biker válasza dnelb (#36479) üzenetére


biker
nagyúr

lol vagy nem lol, nem érdekel a gondolatod, a gyári ajánlás szerint 2.8 IS megfelelő nyomás. pont.
A többit beszéld meg a gyárral

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#36482) Padre81 válasza HKorn (#36480) üzenetére


Padre81
csendes tag

4,3-ra gondoltam irányárnak, ebben benne van a téligumi is, igaz nincs felnire szerelve.

(#36483) dnelb válasza biker (#36481) üzenetére


dnelb
veterán

jah szóval nálad nem baj ha szekér lesz a kocsi 2.8-3baron, lényeg hogy a gyár szerint ez így jó és pont.. okos vagy te is.. :)

(#36484) biker válasza dnelb (#36483) üzenetére


biker
nagyúr

képzeld, a nyári gumival elég sokat jártam 2.7bar-on (hidegen ennyi, melegen 2.9)
Az agglomerációban lakom, 2km az M0, innen autópálya az életem 80%-a. Tökéletesen elmegy, olaszba nyaralni is így mentünk, tök jó volt.

Nyilván, bp szar útjaira, meg alsómucsaröcsögére nem való a 2.8bar, de van amikor megfelelő

Amúgy nagy átlagban 2.5-ön járkálok, jó középút.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#36485) bigdigit válasza biker (#36478) üzenetére


bigdigit
addikt

Cserébe mindenhol pattogok mint a kutyaszar. Ebből pedig következik fél éves korára úgy fog minden zörögni az autóban mintha 10 éves lenne.

(#36486) dnelb válasza biker (#36484) üzenetére


dnelb
veterán

de akkor ezt írd, ne azt hogy hülyeség amit ír.. autópályákon jó hogy nem érzed, de azon kívül 2.8 barral nem lehet járni. egy swiftbe még a 2.5 is határeset..

[ Szerkesztve ]

(#36487) biker válasza bigdigit (#36485) üzenetére


biker
nagyúr

2 éves múlt a vitara, és nem zörög úgy,mintha 40 éves lenne, a számításod szerint menve fél év = 10 év

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#36488) negroo


negroo
aktív tag

sziasztok .

a swift sedan 1998 obd2 tipusu gps trackert szeretnék venni. Azt hogy tudom majd be üzemelni, de hozzá kellene egy netes kártya is. :) Ti milyen biztonsági rendszerttettek bele és használjátok köszönöm

(#36489) balaaa88 válasza negroo (#36488) üzenetére


balaaa88
aktív tag

Ebben a típusban tutkó, hogy nincs ODB2 adapter.

(#36490) negroo válasza balaaa88 (#36489) üzenetére


negroo
aktív tag

https://www.banggood.com/GT005-Car-Vehicle-GPS-Tracker-Anti-Theft-System-LBS-SMSGPRS-p-1022152.html?rmmds=cart-bottom-lookingfor__1&cur_warehouse=CN

akkor ezt nyugodtan meg vehetem akkor? :) Ez egy biztositékos megoldás

(#36491) Sir Pocok


Sir Pocok
őstag

Sziasztok!

Van egy 2008-as Swift 1.3 GLX-es autóm, amit alapvetően ingázásra használok. Van mellette egy komolyabb autóm is, amit alkalmanként használok.

Szeretném egy kicsit sportosabbá tenni a kocsit, így hogy betöltötte Nálam a 10. évét. :)

Alapvetően nem akarom a motorját megpiszkálni mert szerintem és mások szerint is jó kis pörgös motor. (nyilván egy 1300-as motorhoz mérten)

Viszont a fékén és a futóművén szeretnék egy kicsit javítani. Van itt a csoportban valakinek tapasztalata vagy tanácsa ezzel kapcsolatban? Illetve kipufogó rendszer cserén is gondolkodok.

Minden tanácsot szívesen várok. (olyat ne, méh telep vagy ne "kölcs" rá :D ) Köszi

Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.

(#36492) Yushchenko


Yushchenko
őstag

Na, megrendeltem az s-cross. Május közepéig most várakozás van...

(#36493) HKorn válasza Yushchenko (#36492) üzenetére


HKorn
addikt

Hol vetted végül?

Run&Ride

(#36494) bigdigit válasza dnelb (#36479) üzenetére


bigdigit
addikt

nekem 2.3 2.1 a comfort, 2.8 2.5 az eco de ott használhatatlan kb az autó.. 2.2 2.0val járok vele, az a legjobb.

Ezeket az értékeket honnan tudtad meg?Most volt időm kicsit nyálazni a swift kézikönyvét de azon kívül,hogy van comfort meg load mód semmi infó róla hány bárra kellene fújni hozzá.Csak az autó ajtajához rakott fémplecsnin látok értékeket ami 2.5 és 2.2.Semmi megkülönböztetés a módozatokról.

(#36495) dnelb válasza bigdigit (#36494) üzenetére


dnelb
veterán

nekem is a fémre van írva meg kézikonyv. amúgy magamnak tapasztaltam ki. 0.2 bar is nagyon sokat számít tapadásban pl kanyarodáskor.

(#36496) MaTTeS


MaTTeS
senior tag

Sziasztok!

A segítségetek szeretném kérni. Adott egy 2009 Suzuki (gombóc) Swift GLX. A manuális klímát szeretném digitálisra lecserélni.
Szerintetek elegendő a klímavezérlő panelt cserélni? Példa
Auto mód működne rendesen, vagy egyéb dolgot is cserélni kellene?

Köszönöm!

(#36497) dnelb válasza MaTTeS (#36496) üzenetére


dnelb
veterán

(#36498) HKorn válasza dnelb (#36497) üzenetére


HKorn
addikt

Ez megér ennyi szívást? Nekem az van, de ha ennyit kellene mókolni érte simán lemondanék róla, annyir anem nagy valami.

Run&Ride

(#36499) tboldi válasza Sir Pocok (#36491) üzenetére


tboldi
nagyúr

Üdv!

Futómű: rakhatsz alá keményített gátlókat és/vagy progresszív rugókat. Rázós lesz, de kanyarban tart.

Fék: EBC YellowStuff és Motul RBF660.

(#36500) dnelb válasza tboldi (#36499) üzenetére


dnelb
veterán

vagy sss futómű. szerintem attól jobb nem kell. kipuff meg proex.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.