Erősen benne van az is, hogy ki hogyan használja, de szerintem az olajcsere igenis meghosszabbítja az élettartamát. Hiszen a váltóban is keletkezik kopadék, ami egy esetleges olajcsere esetén javarészt kijön.
És a beépített csapágyak között is van eltérés, az egyik jobban sikerül, a másik kevésbé. De a rosszabbul sikerült is tovább kell, hogy bírja a rendszeres olajcserével.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
pjen
félisten
Ebben csak az az érdekes,hogy vannak váltók amiken nincs is leeresztő csavar,és élet tartam a váltó olaj,pedig ott is lesz "kopadék".Azonkívül amit nem értek.mért csak azt az egy csapágyat eszi meg a kopadék.Mikor enyémet cserélték,mindet ott álltam.A többinek semmi baja sem volt.
[ Szerkesztve ]
SirKero
őstag
Kiegészítőket ne vegyél kereskedőtől mert iszonyúan túlárazva próbálják meg eladni. Utólag sokkal olcsóbban meg tudod venni őket.
Én is gondolkozok erősen egy utólagosan beépített első parkoló szenzorba de a gyári ára horror amint te is tapasztaltad ( PARKOLÓSZENZOR, ELSŐ (990E0-61M56-010) 71784,- Ft ) ezért itt nézelődtem jóval olcsóbban [link] Velük már dolgoztattam nem volt gond.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Siriusb
veterán
Nálam a WagonR-ben most volt motor- és váltóolaj csere, ez utóbbi kb. 40-50k km után. Számomra észrevehető, érezhető a különbség váltáskor.
Yushchenko
őstag
Nem tudom, új kocsit félek nem márka szervizbe csináltatni... Abba reménykedtem hátha adnak rá valami kedvezményt.
KubanitoS
veterán
Ha a parkolószenzorról beszélsz, akkor teljesen mindegy, hogy márkaszerviz, vagy más építi be. Sima kókányolás lesz így is, meg úgy is... sajnos. Én biztosan nem engedném a vadiúj autómat utólagosan furkálni, de ez csak én vagyok.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
tboldi
nagyúr
A többi csapágy is tönkremegy idővel, csak a nyelestengelyé alulméretezésből fakadóan hamarabb.
Más gyártók meg azért nem tesznek leeresztőt/nem írnak elő csereperiódust, mert így később, mikor elromlik a váltó, több mindent kell cserélni és nagyobb a hasznuk az új alkatrészek után.
[ Szerkesztve ]
pjen
félisten
A szomszéd Opeljében 240K Km van, gyári váltó olajjal.a most Te is írtad ALULMÉRETEZETT.
[ Szerkesztve ]
Motion_Blur
félisten
Azt mindenki tudja hogy alulméretezett, ergo típushiba.
A kérdés az, hogy ha cseréled 45e km-ként (városi használatnál 30e km) az olajat, akkor ki tudod-e tolni az alkatrész futásteljesítményét. Erre nincs semmilyen statisztika, így nem lehet bizonyítani hogy igen.
De ebből nem következik az sem, hogy ha lecseréled az olajat, akkor az utána történő meghibásodásnak köze van ahhoz hogy olajat cseréltél! Egyáltalán hogy okozhatna problémát az olaj cseréje? Nem kötekedésből írom, tényleg érdekel hogy mire gonolsz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
pjen
félisten
Félre érted, nem az olaj cserét okozta a hibát, csak nem is előzte meg. Ha nem cserélem mindenki azt mondta volna a ugye a Suzuki megmondta. De ezekszerint hülyeséget mondott.
tboldi
nagyúr
Suzukiról beszélünk, azé alulméretezett. Az Opelé közel sem biztos. Bár az 1.7 CDTI 6 gangosáról is olvasni rémtörténeteket.
Yushchenko
őstag
Igaz, de megnyomni a lökhárítóját még nagyobb kár lenne egy új autónak.
Amúgy újautó szerződés kötésnél kell gondolom valami foglalót lerakni. Ez mennyi szokott lenni, és hogyan kell kifizetni (lehet vinni kp-t a szalonba)? Ha szerdán meg tudnék egyezni a kereskedéssel, akkor már nem igazán szarakodnék tovább.
IreN!CuS
őstag
Nekem egy 100ast mondtak mint foglaló/előleg.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Yushchenko
őstag
Gondolom működik a bankkártya/utalás is. Vagy kp-ban kell?
HKorn
addikt
Én 300-at utaltam előlegként.
Run&Ride
Yushchenko
őstag
Akkor nem viszek kp-t.
Nekem 100-as volt kártyáról.
hundai
aktív tag
Sziasztok!
Az a kérdés fogalmazódott meg bennem, ha elvittem a kocsit LPG tanusítványért és megkapta, akkor miért nem lehet minden vizsgahelyen műszakiztatni? Sok helyről azt kaptam vissza "Mer gázos". A tanusítvány megadja, hogy az LPG rendszer tökéletes, ezen felül miben különbözik egy benzineshez képest a műszakiztatás ?
Múltkor írtam, hogy akku saru levétele után elment az alapjárat egy 2005-ös swiften. Szerviztől telefonon keresztül azt az információt kaptam szervizből, hogy ~5 percig járassam a motort 2500-3000 fordulaton és megtanulja.
Lett belőle 2x7 perc és egy 15km-es út 3-asban 60-70-el és 4-ben 120-140-el, így sem tanulta meg. Végül egy márkaszervizben megoldották "alapjárat műszeres beállítása" címszóval cirka 7650 HUF-ért. Legközelebb nem veszem ki az aksit...
-Wake up Neo!
bigdigit
addikt
Tpms szelep kérdés. Tegnap felrakattam a nyári gumikat a gyári könnyűfém felnikkel mert eleve téli szettel jöttem ki. A télihez vettem külön szelepeket is amik működtek is. Most viszont jelez irány a szervíz. Nyomást nem is mutat. Mi a módszer a szelepek párosítására ilyenkor?
blakey
titán
Gyári szelepek voltak a télin? Ha igen, akkor nem kell tanítani, párszáz méter után működnie kéne, nálam működött. Ha nem gyári szelepek voltak akkor lehet, hogy újra kell tanítani, ezt nem tudom.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
bigdigit
addikt
Szerviz szerint be kell mennem mert egyből rakták fel a télire amit vittem ezeket meg nem programozták fel...szerintem ez az ő figyelmetlenségük és kíváncsi vagyok kérnek-e érte valamit majd.
PeterPH
senior tag
Mire odaérnél,működni fog. Nem kell programozni semmit.
Magnum_
nagyúr
.szerintem ez az ő figyelmetlenségük és kíváncsi vagyok kérnek-e érte valamit majd
ha nekik lett volna dolguk erről gondoskodni, akkor nyugodtan kérhetnek bármit, nem? :-)
I humbly and respectfully decline™
biker
nagyúr
nem, van hogy 20km mire feléled az új szelepekkel a rendszer.
Ha mennek viccre 20km-t a kocsiddal a szervizesek, akkor meg az lenne a bajod, nem?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Magnum_
nagyúr
nekem ugyan nem, nem én háborgok
ha azt mondja a szervizes, hogy 20km múlva ok, akkor megyek 30km-t.
ha akkor se jó, megy vissza.
(most épp javíttattam valamit és 2 használat után kakukk, visszavittem garanciális javításba)
I humbly and respectfully decline™
bigdigit
addikt
10km csere után jelzett csak eleve. Mire csak haza érek lesz 35km.
Egyébként 2.5-re fújva szét fogja ütni rázni az egész autót majd a futómű. Ez nagyon nem tetszik. Majd letesztelem meddig mehetek lefelé még ne jelezzen.
[ Szerkesztve ]
Padre81
csendes tag
Sziasztok,
elnézést a reklámért.
Úgy alakult, hogy kapok céges autót, és így már nem lenne értelme tovább megtartani az S-Cross-t, meg persze fizetni a törlesztőt havonta. Terveztetek esetleg Ti, vagy ismerősötök ilyen autót vásárolni esetleg? Egy éves, 1.4 GL+, jelenleg 27.000 km van benne, még négy év garanciával. Ha Suzukis berkekben lenne, akit érdekel, akkor nem hirdetném meg. Sajnos nem tudom pontosan megmondani, hogy mikorra lesz meg a céges, de elképzelhető, hogy jövő hónap, de az is lehet, hogy csak június.
biker
nagyúr
"Egyébként 2.5-re fújva szét fogja ütni rázni az egész autót majd a futómű. Ez nagyon nem tetszik."
ezt neked ki mondta? szerintem ezt a hülyeséget tedd arra a polcra, ahol az van, hogy a 4 évszakos gumi szar, és az olajcsere 10e km kell legyen
A gyári komfort érték 2.2bar, az ECO érték meg 2.8bar, ezen a nyomáson a legjobb a fogyasztás, és nem lesz semmi baja a kocsinak, még 3bar-on sem.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
dnelb
veterán
jah csak szekér lesz tőle meg kiesik a kanyarbol... lol @ 3 bar.
nekem 2.3 2.1 a comfort, 2.8 2.5 az eco de ott használhatatlan kb az autó.. 2.2 2.0val járok vele, az a legjobb.
[ Szerkesztve ]
HKorn
addikt
Mennyiért adnád el amúgy?
Run&Ride
biker
nagyúr
lol vagy nem lol, nem érdekel a gondolatod, a gyári ajánlás szerint 2.8 IS megfelelő nyomás. pont.
A többit beszéld meg a gyárral
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Padre81
csendes tag
4,3-ra gondoltam irányárnak, ebben benne van a téligumi is, igaz nincs felnire szerelve.
dnelb
veterán
jah szóval nálad nem baj ha szekér lesz a kocsi 2.8-3baron, lényeg hogy a gyár szerint ez így jó és pont.. okos vagy te is..
biker
nagyúr
képzeld, a nyári gumival elég sokat jártam 2.7bar-on (hidegen ennyi, melegen 2.9)
Az agglomerációban lakom, 2km az M0, innen autópálya az életem 80%-a. Tökéletesen elmegy, olaszba nyaralni is így mentünk, tök jó volt.
Nyilván, bp szar útjaira, meg alsómucsaröcsögére nem való a 2.8bar, de van amikor megfelelő
Amúgy nagy átlagban 2.5-ön járkálok, jó középút.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
bigdigit
addikt
Cserébe mindenhol pattogok mint a kutyaszar. Ebből pedig következik fél éves korára úgy fog minden zörögni az autóban mintha 10 éves lenne.
dnelb
veterán
de akkor ezt írd, ne azt hogy hülyeség amit ír.. autópályákon jó hogy nem érzed, de azon kívül 2.8 barral nem lehet járni. egy swiftbe még a 2.5 is határeset..
[ Szerkesztve ]
biker
nagyúr
2 éves múlt a vitara, és nem zörög úgy,mintha 40 éves lenne, a számításod szerint menve fél év = 10 év
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
negroo
aktív tag
sziasztok .
a swift sedan 1998 obd2 tipusu gps trackert szeretnék venni. Azt hogy tudom majd be üzemelni, de hozzá kellene egy netes kártya is. Ti milyen biztonsági rendszerttettek bele és használjátok köszönöm
balaaa88
aktív tag
Ebben a típusban tutkó, hogy nincs ODB2 adapter.
negroo
aktív tag
https://www.banggood.com/GT005-Car-Vehicle-GPS-Tracker-Anti-Theft-System-LBS-SMSGPRS-p-1022152.html?rmmds=cart-bottom-lookingfor__1&cur_warehouse=CN
akkor ezt nyugodtan meg vehetem akkor? Ez egy biztositékos megoldás
Sir Pocok
őstag
Sziasztok!
Van egy 2008-as Swift 1.3 GLX-es autóm, amit alapvetően ingázásra használok. Van mellette egy komolyabb autóm is, amit alkalmanként használok.
Szeretném egy kicsit sportosabbá tenni a kocsit, így hogy betöltötte Nálam a 10. évét.
Alapvetően nem akarom a motorját megpiszkálni mert szerintem és mások szerint is jó kis pörgös motor. (nyilván egy 1300-as motorhoz mérten)
Viszont a fékén és a futóművén szeretnék egy kicsit javítani. Van itt a csoportban valakinek tapasztalata vagy tanácsa ezzel kapcsolatban? Illetve kipufogó rendszer cserén is gondolkodok.
Minden tanácsot szívesen várok. (olyat ne, méh telep vagy ne "kölcs" rá ) Köszi
Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.
Yushchenko
őstag
Na, megrendeltem az s-cross. Május közepéig most várakozás van...
HKorn
addikt
Hol vetted végül?
Run&Ride
bigdigit
addikt
nekem 2.3 2.1 a comfort, 2.8 2.5 az eco de ott használhatatlan kb az autó.. 2.2 2.0val járok vele, az a legjobb.
Ezeket az értékeket honnan tudtad meg?Most volt időm kicsit nyálazni a swift kézikönyvét de azon kívül,hogy van comfort meg load mód semmi infó róla hány bárra kellene fújni hozzá.Csak az autó ajtajához rakott fémplecsnin látok értékeket ami 2.5 és 2.2.Semmi megkülönböztetés a módozatokról.
dnelb
veterán
nekem is a fémre van írva meg kézikonyv. amúgy magamnak tapasztaltam ki. 0.2 bar is nagyon sokat számít tapadásban pl kanyarodáskor.
MaTTeS
senior tag
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni. Adott egy 2009 Suzuki (gombóc) Swift GLX. A manuális klímát szeretném digitálisra lecserélni.
Szerintetek elegendő a klímavezérlő panelt cserélni? Példa
Auto mód működne rendesen, vagy egyéb dolgot is cserélni kellene?
Köszönöm!
dnelb
veterán
HKorn
addikt
Ez megér ennyi szívást? Nekem az van, de ha ennyit kellene mókolni érte simán lemondanék róla, annyir anem nagy valami.
Run&Ride
tboldi
nagyúr
Üdv!
Futómű: rakhatsz alá keményített gátlókat és/vagy progresszív rugókat. Rázós lesz, de kanyarban tart.
Fék: EBC YellowStuff és Motul RBF660.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5