Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
77.PX_Drebil
aktív tag
Ha egy bolygó fölött elfoglalsz egy pályát és geostatban mész az azt jelenti, hogy a felszin adott pontjához képest állsz de amennyiben forog a bolygó akkor a forgási sebességgel és a bolygótól való távolságod arányában adott sebességgel mozogsz. amennyiben a bolygó nap körüli pályán mozog ehhez hozzá adódik a bolygó keringési sebessége mint a helikopter rotorjánál és így tovább és így tovább. Másik aspektus: Egy forgó égitest fölötti geostat megtartása kevesebb energiát igényel mert a relatív mozgásodból adodó centrifugális erő részben vagy egészben semlegesíti a centripetális(gravitáció) erőhatásokat.
Viszont, ha a bolygó nem forog akkor a geostat pozíció megtartásához állandóan ellene kell dolgoznod a gravitációnak.
Az, hogy elcsapjon egy bolygó lehetséges a nap körüli pályára kell állnod egy elég ostoba pályára és bekövetkezik a kívánt esemény ugyan így előidézhető bolygó körüli pályával és holddal. Viszont ez geostat pályával nehezen kivitelezhető, inkább keringened kell hozzá, vagy az égitesttel megegyező irányú, de lassabb tempóval vagy egyszerűen ellentétes irányban. Ja és ott van még a lepattanási faktor. Ha nem középen (telibe) kapod el akkor a mágneses mező illetve a légkör lepattinthat a pályádról és nem csattansz szét mint légy a szélvédőn.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)