Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [hcl:] Panasonic TZ-100 vs. szárnyashangya
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [DarthSun:] Retro kedvenceim 5. A P4 korszak a 423- tól a 478- ig
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
TESCO-Zsömle
félisten
Vagy épp a markát dörzsölgeti, hogy mi lesz az övék, cserébe egy visszautasíthatatlanul kedvező ajánlatért. Mert valljuk be, a CIG nem fog erre a motorra másik játékot építeni a következő évtizedben, akkor meg akár licenszelhetik is a motort vagy részeit. Mire egy valamire való StarEngine-es játékból bármi is lehetne, a SC már vadul dübörögne, nem jelenthetne közvetlen konkurenciát, mint ahogy a WoW-nak se jelentettek az utána jövők.
Arról nem beszélve, hogy a SC-t lehet majd modolni, szóval aki a SE-hez szeretne hozzáférést, annak lesznek közvetlenebb útjai is.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
tom5598
senior tag
mondjuk lennének építéssel foglakozó cégek akikhez lehetne menni ott van konzol beálligathatod a blokkokat mint a legó ad rá árat és npck elkezdik szállítani a dolgokat meg a helyszínen összerakni ez nem lenne rossz sztem, vicces épületek meg biztos lesznek most is vannak a való világban.
tom5598
senior tag
tessék ez mind az:
főbb részek kiemelve
források:
[link]
[link]
[link]
[link]
Stilinski
aktív tag
Hát, az utolsó idézett mondatig - a kiemelésből - nem volt egyik sem meggyőző, lehet többféleképp értelmezni azokat, viszont az utolsó mondat alapján valóban úgy néz ki, hogy tervben van ilyen. Ebben az esetben nagyon remélem, hogy bekorlátozzák a dolgokat
Amúgy azért vagyok az ilyenek ellen, mert sok játékban látom, hogy pl. házfallal zárnak le kanyonokat, stb., ami nagyon kiábrándító tud lenni. Ha az ilyeneket megoldják és ésszerű keretek között építkezhetünk, akkor legyen
star-citizen.hu
TESCO-Zsömle
félisten
Ugyanakkor SC-ben érdemes átértékelni a más játékokban látott megoldásokat a scope miatt. Már egy hold is olyan irdatlan nagy, hogy a faunán kívül van-e értelme bármi ellen is fallal védekezni? Főleg a hajók miatt.
Teszemazt építessz egy akkora komplexumot, hogy az űrből is látszik. Megáll felette 3-4 Polaris és legyalulják az űrből... Nem kell lock-olni se, a ház nem meg odébb...
Szóval sokminden, ami máshol elrontja a játékot, itt kiesik. Másfelől értelmet adna a szárazföldi csatáknak.
Szerintem az egyetlen tényleges probléma a 100%-os szabadsággal a trollkodás lenne, de ez is olyan, hogy 100 naprendszer 1000 égitestének 50 év alatt bejárható felületéből elvesz egy fél óra alatt megkerülhető részt... Nabumm...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Drenadar
Topikgazda
Szerintem a földi objektumokat nagyon erősre meg lehet csinálni, hiszen taktikailag lehetnek erősek... épülhetnek mondjuk eleve egy hegybe. vagy az alá. Nagyobb az esély hogy több és erősebb pajzsa lehet. Plusz lehetnek olyan IG stílusu légvédelmi lövegjei is hehe.
Ha a "földet" csak az UEE flotta védi pl akkor az régen rossz lenne... mi védi meg a bolygókat?
Stilinski
aktív tag
Ilyenekre gondolok:
Ezektől szeretném megkímélni a játékot.
HA viszont ilyen szinten illik a környezetbe, akkor jöjjenek szerintem is:
Nem a megkerülésük miatt aggódom
star-citizen.hu
TESCO-Zsömle
félisten
Bolygót a felszínről védeni embertelen hülyeség, bolygóvédelemre fix egységként legfeljebb szatelithálózatot bolygókörüli pályán. Kritikus helyeknek pajzsot odalent. De az ellenség és a fegyverek közt ne legyen ott a légkör, ha nem muszáj. Értem én, hogy látványos, de akkor se.
A másik meg, amit mondasz. És ez vonatkozik arra is, amit Shed írt: Föld alá építkezni, hogy a felszínen kóborolva ne legyen könnyen észrevehető, kevés legyen a fogás rajta. Védjen minket a talaj is, amennyire tud.
De ugye a SC moduláris rendszerében nem a föld alá építkeznek és gyanúm szerint "mi" csak olyanokhoz férhetünk majd hozzá.
De a legjobb az, ha decentralizálod az egészet. Sok kis célpontot macerásabb elpusztítani, mint egy hatalmasat, kisebb a csábítás is.
Sub-Dungeoneer lvl -57
tom5598
senior tag
igazából mostmár hogy tudnak lyukat rakni a geometriába meg a collision meshbe simán lehet menni föld alá
Drenadar
Topikgazda
Víz alá! mint az SG: Atlantis! Nah az a baró.
tom5598
senior tag
hát a víz alatti dolgok is tervezve vannak szóval akár még az is lehet valaki megcsinálja Atlantiszt XD
meg ugyebár Ben Lesnick azt mondta érkezik egy "gamechanger " a közeljövőben, mindenki értelmezze annak aminek akarja
Eniral
tag
A barlang szerintem már most is lesz a holdakon . A Víz alatti részek még a kérdéses. de szerintem az csak hab a tortán lesz .
Diopapa
addikt
Max meghívja a Subnautica.exe-t...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Diopapa
addikt
Annak szólt, hogy kicsit túlgondoljátok ezt a játékot szerintem... Csak nehogy koppanás legyen a vége...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Drenadar
Topikgazda
A lehetőségük megvan mindenre kB. CR meg mint tudjuk egy maximalista vegyítve egy álmodozóval.
Simán lehet hogy lesz itt subnautica :-D
tom5598
senior tag
valamit azért összedobtak ....
IGN
[ Szerkesztve ]
77.PX_Drebil
aktív tag
Sziasztok ismét.
A geostac nak én is örülök, Azzal is szimpatizálok, hogy lehessen építkezni akár lakatlan holdakon akár nagyobb aszteroidákon. Ugyanakkor jogosnak tartom a megalomán helókitty festésű alkotmányoktól való félelmet. Remélem ezeknek a kordában tartására is alkalmasak lesznek azok a játékmesterek akik a gazdaságot is kezelni fogják.
Eszembe jutott, hogy ezeknek a moduloknak a szállítása is elég jó feladat lehet. Meg az is milyen módon telepíthetjük az aszteroida hangárunkat? Nagyon gagyi lenne, ha csak rákattintasz a sziklára, aztán hopp megjelenik a hangár és villognak a fények. Legyen több hetes több emberes szerelőhajós meló a kiépítés.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
tom5598
senior tag
hát ez nem hivatalos de pl a starfarenek mont olyan a mérete hogy a üzemanyagtartályok helyett olyan kocka modulok is elférnének a helyükön meg ott a sok hull a b c d e , valamelyik csak jó lesz
Malibutomi
nagyúr
Akkor olyat is lehet hogy ha pont egy bolygo palyajan parkolsz, es jon a bolygo akkor elgazol?
SkyS1gn
félisten
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
cskamacska
addikt
Hatereknek.. gyáááá
Borznak szeretettel The Epic has been delayed longer than Star Citizen Alpha 3.0
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
vaakuum
addikt
Ha parkolsz egy ilyen pályán, akkor elvileg az az erő, ami a bolygót mozgatja a pályán, a hajót is kellene, hogy tekerje körbe a csillag vagy blacklyuk körül... szóval az, hogy állsz, az relatív...mihez képest? Na ezt nem tudom, hogyan tudják lemodellezni?
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
EFRM
tag
a modellezes egy masik jatekban:
google/yt elite mitterand hollow - ez egy latvanyos bug amit benthagytak a keszitok
hogy tortenik? mass lockon belul a bolygo inerciarendszere lesz mervado, tehat a bolygo allonak tunik es minden mas mozog.. (a bolygo gravitacioja magaval visz..)
szoval elgazolni nem fog...
[ Szerkesztve ]
tom5598
senior tag
tom5598
senior tag
mellesleg a tegnapi livestreamen mondták hogy nagyon királyul néz ki a feljavított Bishop beszéd amit természetesen nem mutathatnak meg mert spoiler meg mi a fene de azért mondogatták hogy lenyűgözően néz ki már
Malibutomi
nagyúr
A bolygo palyaja az a bolygo sebessege vs nap gravitacios ereje amennyire en tudom.
vaakuum
addikt
Igen, de azon a pályán megvan, hogy mekkora sebességgel kell keringenie , különben elindul a középpont felé. Ezért nem értelmezhető számomra az, hogy azon a pályán "áll" a hajó. Ha lelassul a keringés, veszít a magasságából, tehát zuhan a középpont felé. Ha meg gyorsul a megfelelő irányba, akkor nagyobb sugarú pályára tud állni.
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
77.PX_Drebil
aktív tag
Ha egy bolygó fölött elfoglalsz egy pályát és geostatban mész az azt jelenti, hogy a felszin adott pontjához képest állsz de amennyiben forog a bolygó akkor a forgási sebességgel és a bolygótól való távolságod arányában adott sebességgel mozogsz. amennyiben a bolygó nap körüli pályán mozog ehhez hozzá adódik a bolygó keringési sebessége mint a helikopter rotorjánál és így tovább és így tovább. Másik aspektus: Egy forgó égitest fölötti geostat megtartása kevesebb energiát igényel mert a relatív mozgásodból adodó centrifugális erő részben vagy egészben semlegesíti a centripetális(gravitáció) erőhatásokat.
Viszont, ha a bolygó nem forog akkor a geostat pozíció megtartásához állandóan ellene kell dolgoznod a gravitációnak.
Az, hogy elcsapjon egy bolygó lehetséges a nap körüli pályára kell állnod egy elég ostoba pályára és bekövetkezik a kívánt esemény ugyan így előidézhető bolygó körüli pályával és holddal. Viszont ez geostat pályával nehezen kivitelezhető, inkább keringened kell hozzá, vagy az égitesttel megegyező irányú, de lassabb tempóval vagy egyszerűen ellentétes irányban. Ja és ott van még a lepattanási faktor. Ha nem középen (telibe) kapod el akkor a mágneses mező illetve a légkör lepattinthat a pályádról és nem csattansz szét mint légy a szélvédőn.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
Malibutomi
nagyúr
Igen, de en nem egy bolygot repulok hanem egy hajot, amivel le lehet parkolni egy helyen (foleg hogy tuti nem lesz ilyen mechanika hogy ha otthagyod a hajot belezuhan a napba).
tom5598
senior tag
főleg mivel despawnol 30 -60 perccel a kijelentkezés után
Diopapa
addikt
Elite-ben ez remekül működik. Nagyon látványos, ha a naphoz közeli pályán keringő égitest / aszteroidamező közelében "állsz meg", közben meg elég tempóval keringsz a nap körül...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
SkyS1gn
félisten
Jézusom már előre denderelt ki se adott CGI-t is ujradolgozzák? ezek totál hülyék #soseleszkész
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
tom5598
senior tag
az előző sem volt előrenderelt , nem láttam előre renderelt dolgokat ennél a játéknál.
SkyS1gn
félisten
Hát mi volt... úgyértem hogy nem realtime mozgatták a kamerát, előre elkészített dolog volt akkor még Cryengineben.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
Diopapa
addikt
Az előre rendelerelt mást jelent, de itt félig igazad van, szerintem az a vid a Cryengine-nek a mozis funkciójával készült, ami a motorral rendereli le a videót.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
SkyS1gn
félisten
Igen, tudom, nem CGI volt de előre elkészített.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
tom5598
senior tag
lényegtelen , az enginek kellet valós időben leképeznie, és nem nézett ki annyira jónak hogy ahhoz extra beállításokat keljen használni,
SkyS1gn
félisten
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
Diopapa
addikt
Hát nem... Az engine számolja de nem valós időben. Annyi, hogy nem Max-al meg egyéb renderelő sw-vel csinálják, hanem a Lumberyard rendereli, de előre, ott egy rendes videót látsz.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
TESCO-Zsömle
félisten
+Diopapa: Pedig ott pont azt hangsúlyozták, hogy a cuccot élőben renderelte a motor egy Titan SLI konfigon. Nem előre renderelt volt, hanem in-engine cinematic. Tehát minden előre script-elt, de maga a render live fut.
Azt is mondták, hogy erre azért van szükség, hogy az átvezetők se ragadjanak ki az immersion-ből. Az akkori elképzelés szerint az átvezetők is a gépednek megfelelően beállított grafikán renderelődnek, hogy ne tapasztalj számottevő látványbeli különbséget.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
Malibutomi
nagyúr
Nem dolgozzak ujra, mar akkor elmondtak hogy az meg nem a kesz verzio volt.
Diopapa
addikt
Mondanak sok mindent, szerintem nagyon látszik, hogy render... Majd kiderül ha kijön az sq42, már ha van bármi jelentősége.. Azt meg már korábban mondták, hogy a Cryengine-ben van ez a cinematic lehetőség, hogy beállítod mit akarsz és ilyen brutál beállításokkal lerendereli a videót.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
nortsen
aktív tag
Erre a saját videóim jönnek be.
Persze eljön ennek is az ideje, de gondolom nem ezt akartad linkelni.
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
Stilinski
aktív tag
tom5598
senior tag
jóvan ment a szubszkrájb meg fóló meg a lájk most boldog vagy?
(az sc ben felvett részt nagyon lemtömörítette a youtube xd, amelyet én csináltam régebben az egész jó megőrizte, jó a felvevő szoftver?)
[ Szerkesztve ]
Stilinski
aktív tag
Nem Vagyis a beállításai még nem azok, de mivel a hírekhez általában a yt-ről szedem le a videókat, ezért nem lesz ilyen gond
És köszi, boldog vagyok
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
tom5598
senior tag
eza zene nem lenne jó valami intro vagy outronak? én nagyon szeretem
outronak sztem a vége egész jó lenne