Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46951) cacasz02 válasza Stilinski (#46950) üzenetére


cacasz02
aktív tag

A mérőszám a crash/perc.

(#46952) Stilinski válasza cacasz02 (#46951) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Sok szakadás volt?

star-citizen.hu

(#46953) macy válasza Stilinski (#46952) üzenetére


macy
addikt

Nem néztem az elejétől, szakadást azt hiszem nem is láttam. Anshinnál volt, hogy ledobta a szeró, aztán elég sok idő eltelt mire vissza tudott csatlakozni. Meg nálad volt, hogy megállt többször is a stream, rá kellett frissíteni.

(#46954) Stilinski válasza macy (#46953) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Na ezekre rá kell keresnünk, hogy mitől lehettek. Köszi a visszajelzést :)

star-citizen.hu

(#46955) cacasz02 válasza Stilinski (#46952) üzenetére


cacasz02
aktív tag

A játékra értettem.

(#46956) Mattyokar válasza Menthirist (#46927) üzenetére


Mattyokar
tag

ez alá is kellene egy teccikelő gomb

Nincs okostelefonom, ezért nem tudok azonnal válaszolni --- The Dude abides (lelkes újonc 10+ éve)

(#46957) Stilinski válasza cacasz02 (#46955) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Jaa, akkor jó, most főleg stream-technikai volt a próbálkozásunk :D Van még hová fejlődni, de az alapdolgok nagyjából működőképesek voltak...

star-citizen.hu

(#46958) tom5598


tom5598
senior tag

(#46959) Stilinski válasza tom5598 (#46958) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Abból sosem lehet elég!

star-citizen.hu

(#46960) _Gugu_


_Gugu_
tag

Mikor jön már ki?!!!! (Gurulós smájli)

(#46961) cskamacska válasza _Gugu_ (#46960) üzenetére


cskamacska
addikt

Remélem akkor, ha már nem cinematic 24FPS-ben lehet csak tolni. Lehet a PCGAMER yuhtyúk videója a sáros, de egyes jeleneteknél kézzel tudtam számolgatni a képkockákat.

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#46962) cacasz02 válasza cskamacska (#46961) üzenetére


cacasz02
aktív tag

Nem a video rossz. Tényleg diavetítés.

(#46963) tom5598 válasza cskamacska (#46961) üzenetére


tom5598
senior tag

PC MASTERRACE :DDD
új meme: Can this PC run Star Citizen?
:DD

[ Szerkesztve ]

(#46965) tom5598


tom5598
senior tag

abban az esetben ha valaki agódott volna a csillag rendszerek számáról [link] az 5-10 csillag rendszer valószínűleg a bétára vonatkozik csak de lehet hogy megjelenésre :U

[ Szerkesztve ]

(#46966) anatron válasza tom5598 (#46965) üzenetére


anatron
aktív tag

Az a 100 rendszer is elég soványnak hangzik.
Kb 1 -2 hét alatt felfedezed az összeset és után mit csinálsz felfedezőként?

(#46967) Malibutomi válasza anatron (#46966) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Mondjuk van akinek nem az a felfedezes, hogy ugras-megkozelites-pipa kovetkezo ugras-megkozelites-pipa.
Ahogy nezem 1-2 hetig el lehet lenni par bolygoval is, nemhogy 100 rendszerrel ha valaki rendesen korul akar nezni.

Persze kinek mi. En valoszinu evek alatt sem jarnek be 1000 bolygot, jobban erdekel az atmoszfera, es hogy legyen sokminden ami lekot.

[ Szerkesztve ]

(#46968) Stilinski válasza anatron (#46966) üzenetére


Stilinski
aktív tag

A tervek szerint nem így lesz, nem üres, vagy generált rendszereket, hanem jól kidolgozott rendszereket akarnak, amikben állítólag - egyenként - hetekig el lehet lenni.
Arról nem is beszélve, hogy a rendszerek közötti átjárókat valszeg nem lesz egyszerű megtalálni (már amik nincsenek feltérképezve)

star-citizen.hu

(#46969) Menthirist válasza anatron (#46966) üzenetére


Menthirist
veterán

Mit érünk 100 milliárd bolygóval, amikor a negyediktől mindegyik ugyanolyannak tűnik, max más színű?

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#46970) tom5598 válasza anatron (#46966) üzenetére


tom5598
senior tag

száolgass mennyi hely a 8 milliárd* 8 milliárd* 2 milliárd kilométer n ha te azt hiszed ez a való életbe fel lesz fedezve akkor ott nagy a baj :P (ekkora lehet egy csillagrendszer a 64bites koordináta rendszernek köszönhetően) 128 000 000 000 000 000 000 000 000 000 km^3 beszélünk csak hogy egyértelmű legyen. ez 1 csillagrendszer max mérete.
bizonyosságal ki lehet jelenteni hogy a soha nem lesz az egész "felfedezve". na ezt szorozd meg 5-10 zel.

a másik meg igen hogy szátalanszor láttuk hogy a mennyiség lényegtelen ha nincs mögötte minőség.

ha megkérdezném írd le miért egyedi egy csillagrendszer a No mans skyban vagy elite ben nem igazán emlékeznél semmi egyedire ami rögtön eszedbe juttatná az a csillagrendszert.

a bolygó felszíneket meg sztem te is ki tudod számolni (egy átlagos hold 500km sugarú, a bolygó ennek többszöröse)

[ Szerkesztve ]

(#46971) tom5598 válasza Stilinski (#46968) üzenetére


tom5598
senior tag

egyébként a bázis építésról is egyre több elejtett szó esik olyan youtubeereknél akik kapcsolatban vannak CIG val szóval......a bázis építés és ott termék készítés meg sokat ad a játékhoz

uram isten de bénán gépelek....

[ Szerkesztve ]

(#46972) SkyS1gn válasza Stilinski (#46964) üzenetére


SkyS1gn
félisten

Ilyen meg a videós "Managed to sneak in and grab a quick video of today's multiplayer performance test"

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#46973) tom5598 válasza SkyS1gn (#46972) üzenetére


tom5598
senior tag

legalább nem 15fps nek tűnik.... :DDD

(#46974) PhilBrick válasza tom5598 (#46971) üzenetére


PhilBrick
őstag

Jah, például tönkrebachatja a gazdaságot....
A bázisépítés és termékkészítés egy másik, jelenleg igen népszerű műfaj, rengeteg hasonló játékkal. Ide nekem nagyon nem hiányzik.

(#46975) tom5598 válasza PhilBrick (#46974) üzenetére


tom5598
senior tag

adj neki egy esélyt :P tankok meg lánctalpas hadi járművek is jönnek dögivel szóval ... lesz it földi harc meg légi meg űrben is :DDD

(#46976) Diopapa válasza tom5598 (#46970) üzenetére


Diopapa
addikt

Az ED nem jó példa, teljesen más megközelítés mint az SC... Braben játékbeli galaxisnál a sajátunkat vette alapul (legalábbis a közeli naprendszerek esetében, amiről van valami adat), az SC egy teljesen más koncepció alapján készül. Kb mintha a Minecraftot hasonlítanád egy theme park mmo-hoz. De visszakérdeznék, a valóságban a galaxisunkban minden naprendszer egyedi? Mert amennyire igen, annyira az ED-ben is az... Más kérdés, hogy a 99.99999999%-a tök üres (mint ahogy feltehetőleg a valóságban is).

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#46977) PodMAN


PodMAN
senior tag

Nem vagyok egy nagy MMO-s, így felötlött bennem egy kérdés a játékmechanikával kapcsolatban. Teszem azt elkészül a Star Citizen, megvan az összes rendszer, több millió player, instancok,...ok. Teszemazt felépítek egy bázist egy bolygón/holdon egy szép kilátású domb tetőre. Ugyanezt teszi pl egy haverom: ugyanoda épít egy másik épületet, de pár óra múlva amikor másokkal játszik már. Mit fogunk látni ha belépünk egyszerre és ugye a barátokat, org társakat próbálják összerakni egy instancba. Mert az elég gagyi volna, ha kiírná, hogy ide nem építhetsz, mert valaki már (egy másik instancba) rakott oda valamit és nehogy összeakadjunk ebből a szempontból.

(#46979) nortsen válasza PodMAN (#46977) üzenetére


nortsen
aktív tag

Én nem így értelmezem az instance-okat. Miért tudnál építeni oda, ahol már van valami?
Az instance-ok beszélgetnek egymással, ráadásul dinamikus, tehát az a tény, hogy te is, és más is épitkezik, az miért jelentene más instance-t? De ha külön is szedi, attól még van adatkomminikáció a kettő között. Sztem azt fogod látni, mint bármelyik mp game-ben.
Vagy úgy érted, hogy mindenki épít vmit, majd az ütközik egymással? Tudtommal nem lesz offline universe, tehát nem lehet külön-külön építkezni.

Én csak azt nem tudom, hogy egy universe lesz, vagy földrészenként x? Ha egy, akkor a ping-ek háborúja nem lesz vmi élvezetes.

[ Szerkesztve ]

Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani

(#46980) tom5598 válasza PodMAN (#46977) üzenetére


tom5598
senior tag

one shard univerzum lesz , a rendszer limitálni fogja mennyien lesznek egy helyen de minden újonan lezuhant roncs, bázisok vagy csak pár láda amit kiraksz x helyen ott is marad és ha véletlen arra tévedne valaki fel is veheti.

(#46979) nortsen: egy univerzum lesz a tervek szerint de dinamikusan rakja össze az embereket olyanokkal akik közel vannak egymáshoz. az AWS serverek pedig egymással is kommunikálnak majd hogy az univerzumot mindenkiknek frissítve tartják. szóval frankfurt közeliek nem kerülnek össze amerikaiakkal csak ha mondjuk csoportba beveszed őket és egy helyre mentek, akkor egy helyen lesztek, a késleltetés meg úgy várhatólag rosszabb lesz.

[ Szerkesztve ]

(#46981) nortsen válasza tom5598 (#46980) üzenetére


nortsen
aktív tag

Na de az amazon szerverei is lehetnek messze egymástól, szóval hiába rak engem közeli szerverre, ha a másik ember és köztem van mondjuk 200ms. Ha egy helyen vagyunk, akkor az nem túl jó. :)
Nem ismerem amazon gerinc hálózatát, de tartok tőle, hogy egy amerikai szerver és egy orosz szerver között van böven késleltetés, már csak a fizikai távolság miatt is.

Ill most, hogy értelmezem amit írtál :), ha nem kerülök mindenkivel össze, akkor lehetséges az amit podman írt, azaz, hogy vki egy másik szerveren vmit épít ott, ahol éppen én is vagyok, de én azt nem látom (esetleg vmi szimbólum lesz ott, hogy vmi törtenik)

[ Szerkesztve ]

Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani

(#46982) Szőrös 


Szőrös 
veterán

Szerintem meg nem lesz ilyen probléma akkor sem ha egy virtuális világunk lesz.
Nézzétek meg a bolygók méretét, meglehetősen nagyok, bőven akad majd mindenkinek hely.
Azt se hinném, hogy az össze polgártárs ugyan arra a bolygóra (holdra?) akarnak majd építkezni.
Szóval ettől én nem paráznék.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#46983) SkyS1gn válasza tom5598 (#46973) üzenetére


SkyS1gn
félisten

Futás kicsit gyorsnak tűnik a felugráshoz képesti gravitációhoz. :D

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#46984) tom5598 válasza nortsen (#46981) üzenetére


tom5598
senior tag

az amerikai játékost nem fogja egy orosszal összerakni mint mondtam aki amelyik szerverhez van közelebb attól kapja a frissítést, azzal kommunikál, ha mondjuk csoportba beveszel egy amerikait egy oroszt akkor rossz lesz a ping de ez várható, de a lehetőség hogy szinkronizáljon titeket a szerver meglesz.
A tárgyak, lerakott dolgok mindenkinek láthatóak lesznek de ezt a részt a végén hogy is oldják meg még nincs leszögezve , most instace ok lesznek 3.0 ban is, de elvileg ezek szinkronizálva lesznek egymás között szóval az is nagy dolog már.

[ Szerkesztve ]

(#46985) vaakuum válasza nortsen (#46981) üzenetére


vaakuum
addikt

Ötletelek:
Az nem lehetséges, hogy az instance az csak a játékosokra és a hajókra (mozgó, kilépéskor eltűnő ojjektumokra) vonatkozzon?

Ennek megfelelően egy épületet mindenki láthatna, aki arra jár.
Az épület az nem egy játékos, akinek rengeteg mozgási állapota van, vagy egy hajó, amin belül egy játékosnak ezerféle állapota van a gravitációs és gyorsulási értékeken felül.

Esetleg az építkezés kimerül a belsőépítészetben ... kapsz egy kockát, és belülről úgy csinálod meg, ahogy akarod, csak ha liftben a 312-es számot nyomod, akkor a tiedet tölti be (ha van belépési jogosultságod), ha meg a 313-at, akkor a szomszédét, haverét. Az űrbe kilépő zsilipkapu meg közös mindenkinek, tökmindegy melyik hangárból jössz, ugyan azt az ajtót fogja nyitni?

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#46986) tom5598 válasza vaakuum (#46985) üzenetére


tom5598
senior tag

a hangár speciel ha jól tudom 1 az egyben le lesz helyezve, mármint pl a legtöbb mondjuk arc corpon és mivel lesz procedurális váráosok ezért csak kiszállsz a hangárból és szállhatsz isa város fölött és elég nagy az a bolygó meg sok szintes szóval hangárok milliói is elférnek ott , de lesznek aszterioda hangárok stb.

(#46987) devast válasza vaakuum (#46985) üzenetére


devast
addikt

Nincs "instance" instance. Egy fizikai tér egyszer fog csak létezni, tehát 1 pontnak nem lesz 2 vagy több instance-a. Egy szerver által kezelt terület (instance) mérete fog dinamikusan változnak a benne levő playerek mennyiségétől függően. A szerverek által kezelt területek (instance-ok) között a játékos "seamless" fog barangolni, egyikből átlátni/lőni a másikba, stb. A playerek szemszögéből egy nagy valós fizikai világ lesz.

(#46988) Stilinski válasza devast (#46987) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Köszönöm :D A buszon már fogalmaztam magamban, de nem álltam neki mobilon legépelni és most már nem is kell :D
Egy világ lesz, ha valaki odaépít valamit eléd, akkor az ott is lesz. Sőt látni is fogod őt, kivéve, ha 83 millióan lesznek egy helyen. De amúgy szerintem a kontinens szerinti szerverfelosztásról már volt szó, nem? Szóval lesz x darab nagy szerver, de azok között meg nem lesz karakterátmászkálás.

star-citizen.hu

(#46989) tom5598 válasza Stilinski (#46988) üzenetére


tom5598
senior tag

de lesz csak azt neked direkt kell "kérned" azzal hogy beveszel egy groupba mindenféle embert. gondolom prioritás szinten úgy látod az embereket hogy csoport>org>földrajzi hely. nem lesz karaktermászkálás mert csak 1 univerzum lesz nem lesz felosztva usa eu stb re, de ez a háttérben megy szóval nem lát majd belőle senki semmit.

[ Szerkesztve ]

(#46990) Stilinski válasza tom5598 (#46989) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Én egész másképp értelmezem az ő leírásukat. Ha ott leszel egy bolygón, ahol van 3 ember rajtad kívül, akkor teljesen mindegy, hogy azok honnan vannak, látni fogod őket. Akkor lehet max. földrajzi pozíció szerinti felosztásról beszélni, ha rengeteg karakter kerül egy helyre, pl. Terra... Tehát olyan nem lesz, hogy egy helyen vagy egy amerikaival, de mivel ő messze van tőled földrajzilag, ezért ő másik instance-ban lesz. Ha egy megaszerver lesz, nem x teljesen különálló megaszerver, akkor azt bizony látni fogod.

star-citizen.hu

(#46991) tom5598 válasza Stilinski (#46990) üzenetére


tom5598
senior tag

az szerintem gyorsan lagfeszté válna de lehet hogy úgy lesz

(#46992) Stilinski


Stilinski
aktív tag

Pénteken tartunk egy újabb Livestream cuccot. Egyelőre itt is inkább a technikai beállítás lesz a lényeg a 3.0-ra :)

star-citizen.hu

(#46993) anatron válasza tom5598 (#46970) üzenetére


anatron
aktív tag

Minden fűszálat meg dűnét senki sem fog átnézni egy bolgyón az oké.Az ED-ben ott van a kb 200 (vagy 400?) milliárd rendszer és nem sok érdekesség van benne ezt is aláírom.De a 100 rendszer akkor sem lesz elég,mert nem mindenki akarja az összes játék időt bolygókon tölteni.

Én speciel biztosan váltogatnám,egyszer bolgyón számolnám a homokszemeket amíg meg nem unom,egyszer meg szívesen találnék egy anomáliát az űrben (pl elpusztult idegen hajó/bázis akármi).Már pedig ehhez 100 rendszer nem lesz elég.Én annak örülnék a legjobban ha teszem lenne 100 kézzel szerkesztett (vagy több) egyedi rendszer a kb 1000 000 generált között,mert ritka egyedi dolgot találni nagyobb élmény felfedezőként,mint mind a 100 bolygón/rendszerben találkozni ugyanazzal.

[ Szerkesztve ]

(#46994) TESCO-Zsömle válasza anatron (#46993) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Jelen álláspont szerint az univerzum méretét alapul véve a játékidő zömét utazás fogja kitenni. Legyen az szállítés két bolygó közt, két bázis közt, egy küldetés helyszínének elérése vagy elhagyása, akármi.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#46995) duvi válasza TESCO-Zsömle (#46994) üzenetére


duvi
nagyúr

"Jelen álláspont szerint az univerzum méretét alapul véve a játékidő zömét utazás fogja kitenni."
Hosszútávon ez elég veszélyes koncepció lehet. Igaz, hogy induláskor még izgalmas/érdekes lesz, de az idő múlásával arányosan, fokozatosan átfordul bosszúságba. Páran már végigjártuk ezt az utat (ED 3 éve fut). Van egy szűk réteg akik még mindig élvezik a hosszabb utakat (főleg a felfedezők), de egyre többen érzik terhesnek és holtidőnek a sok utazást.

(#46996) tom5598 válasza anatron (#46993) üzenetére


tom5598
senior tag

jó, máshogy fogalmazok a legyorsabb hajó most kb 800m/s al megy a szkennelés is ha jól tudom így fog menni hogy simán mész a hajóddal és fasza berendezés megengedi hogy ellás mondjuk 1 millió km re

na most hogy te a pálya egyik végéból a másikba eljuss ezzel a sebességgel kb 321 évedbe kerülne és ezzel az egyenes úttal lefednéd 1 naprendszer 0,0000001953125%-át .

szóval ha azt mondom a büdös életbe nem járja be senki ezt a teret akkor komolyan is mondom. :P

(#46995) duvi : javítani kell majd dolgokat meg sok mini játékot sakk kártya stb terveznek , ők is tudják hogy ez könnyen unalmassá válhat.

[ Szerkesztve ]

(#46997) TESCO-Zsömle válasza duvi (#46995) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Egyrészt ahogy a mondás tartja, aki kurvának áll... Ha nem szeretsz sokat utazni, ne menj az űrbe. Mert az nagy... És 99,99...%-ában ŰRes. :DDD Nincsen benne semmi. Se látvivaló, de tennivaló.

Másrészt erre találták ki a multicrew rendszert, fel lehet állni a pulttól és le lehet ülni a kajütben kártyázni, vagy amit akarsz.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#46998) Szőrös  válasza duvi (#46995) üzenetére


Szőrös 
veterán

Oké, de ED-ben még nincs karaktered amivel minden mást tudnál csinálni. Itt meg már indulásnál lesz szóval az időt több mindenre tudod majd fordítani.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#46999) tom5598 válasza Szőrös  (#46998) üzenetére


tom5598
senior tag

igen meg ugyebár ott van a sok komponens hűtő motor stb a nagyobb hajókon amik a hosszabb utakra van tervezve azokat kell működőképesen tartani, meg ahova az van nyoma hogy hozzáférési pont az majd kinyitható lesz item system 2.0 nak köszönhetően (direkt megkérdeztem igen ezek használhatóak lesznek nem csak dekorációnak nyomogatták oda.)

[ Szerkesztve ]

(#47000) duvi válasza TESCO-Zsömle (#46997) üzenetére


duvi
nagyúr

torz on borz
tom5598

Jogos :K . Időről-időre, hajlamos vagyok megfeledkezni az SC összetettségéről. Bár jelenesetben ez csak multicrew játékmódban nyújt megoldást a problémára. A solo játékosokkal is számolni kell/kéne (ne legyen igazam, de szerintem ők lesznek többen), ha hosszútávra terveznek.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.