Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17401) mrfire válasza Menthirist (#17399) üzenetére


mrfire
őstag

De ha még nem is erről lenne szó, ha komolyan gondolják azokat, amiket a jövőre ígérnek, pl. az idegen fajokkal és a hozzájuk tartozó SQ42 féle küldetéssel, akkor nincs olyan, hogy van már elég pénz. Nem állhatnak le azzal, hogy a figyelem középpontjában tartsák a játékot, továbbra is meg kell ragadniuk a lehetőséget, hogy ott ahol lehet pénz jöjjön be, és ezt nem azzal fogják elérni, hogy az Aurorákkal foglalkoznak.

Ez van sajna, de akkor már nem fogunk panaszkodni, hogy anno alfázás alatt miket nem kaptunk meg, mikor később kiteljesedik a játék.

(#17402) TESCO-Zsömle válasza mrfire (#17401) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

sz: Regééééééééééény... :P

amiket a jövőre ígérnek, pl. az idegen fajokkal és a hozzájuk tartozó SQ42 féle küldetéssel

Játszható idegen fajok és hozzájuk tartozó SP kizárólag megjelenés után, de szerintem simán +1 év, mert irdatlan meló elfogadható számú hajót, történelmet és történetet kreálni minden fajnak.

A legnehezebb a Hype folyamatos fenntartása lesz. Részben azért, mert ennyire grandiózus projekt, részben azért, mert nem csettintésre jön, hanem fokozatosan. Aki akar, már most űrhajóba pattanhat lövöldözni, és megjelenés előtt legalább fél évvel már a SQ42 és a PU alfa/béta is kint lesz.

A gazdasági rendszert úgy kell kialakítani, hogy az emberek időt takaríthassanak meg készpénz befektetésével. Ez még nem P2W, de bizonyos pontból nézve hajaz rá. Sokan már azt is P2W-nek látják, ha ugyanazért 10* annyit kell tenniük mint annak, aki fizet. Pedig a játék lényege nem az lenne, hogy minél előbb minél messzebbre juss, hanem maga az utazás, amíg odajutsz.

A másik lehetőség az lenne, amit előre kizártak, hogy a hajókat/csomagokat megjelenés után is tovább árulják. Ez itt amúgy se teljesen tudom, hogy miként lesz, mert már emlegetnek FPS-csomagokat is, amik hajó helyett fegyvert, páncélt, felszerelést tartalmaznak, meg persze a játékhoz való hozzáférést. Itt persze mindkét oldalt értem: Az egyik azt kérdi milyen felszereléssel hozható egyensúlyba a 45$-os csomagban levő 30$-os Aurora, a másik meg örül, hogy nem kell fölöslegesen hajót vennie, ha csak lövöldözni akar.

Vannak, akik azon háborognak, hogy miért kell egy űr-szimulátorba FPS-harc és FPS-csomagok. Ezek az emberek nem látják, hogy a SC már rég kinőtte magát, ledobta régi korlátait. Már nem űrhajó-szimulátor, hanem űr-élet szimulátor. Vagy legalábbis ebbe az irányba megy.

Mindenesetre megjelenés után is rengeteg pénzt lehet majd pumpálni a cuccba, ebben biztos vagyok. Tuti lesznek majd új bolygók is, amiket csak úgy beledobálgatnak a galaxisba, esetleg találhatunk új fajokat, stb. Az évek múlását nem tudom hogy oldják meg, mert jelenleg hajók terén 1:1-be IRL időszámítás megy, de a játékon belül elvileg gyorsabban telik majd az idő. Lesz-e majd olyan FCA-védett bolygó, amin az életből in-game fejlődik ki intelligens, űrutazó faj és mi lesz velük egy ennyire telített galaxisban? Az UEE megejti a kapcsolatfelvétel, mint a ST-be és beveszik őket a védőhálóba, vagy bárki fia-borja kényére-kedvére megtámadhatja majd azokat a primitív hajókat?

Ha...

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#17403) Yllgrim válasza TESCO-Zsömle (#17402) üzenetére


Yllgrim
őstag

Nekem ide hozzanak valami baromi nagy kaoszt. Unom mar hogy mindenhol 3 oldal van azt annyi. Mindenki mindenki ellen, legyen majd tobb faj, akar NPC fajok is akik technologiailag fejlettek es pucolnak ki mindenkit akit ernek de kevesen vannak, ha egy rendszerben kevesen vagyunk akik a Vandulokat apritjak szaporodjanak el a Vandulok es rendesen ki kelljen oket pucolni hosszu haboruval, kozben akinek erdeke az elhuzodo haboru az bereljen fel zsoldosokat akik az aktualisan erosebbet gyengitik...

Ne legyenek tiszta fronvonalak, hanem elmosodott, allando fenyegetettseg, semmi sem tuti, folyamatosan valtozo vilag. Legyen ra pelda hogy biztonsagos rendszerekbe betornek idegen fajok meglepetes szeruen es apritanak egy kicsit...

Kell az izgalom, nyuljanak csak bele a jatekba ilyen teren, ne legyen az hogy kerbirkedunk csak :) Igenis menjen tetre minden :)

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#17404) Drenadar válasza TESCO-Zsömle (#17402) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

remélem itt majd nem "belekerül" a játékba az új bolygók, új naprendszerek, hanem egyszer csak valaki felfedezi... :)

tulajdonképpen bármeddig fejleszthetik, növelhetik az "univerzumot", max azt mondják, hogy az oda vezető ugrópontok csak most alakultak ki (vagy éppen eddig senki nem vette észre).

(#17405) mrfire válasza Drenadar (#17404) üzenetére


mrfire
őstag

Vagy ugrópont nélkül is neki lehetne vágni az univerzumnak, csak a hosszú utazás alatt offline megy a hajó. Pl. kiválasztok egy csillagot, elindítom felé a hajót, a játék figyelmeztet, hogy az érkezésig nem logolhatok vissza. Elmegyek aludni másnap felkelek, belépek és kiírja: még 12 valódi év az érkezésig... ;] ;] ;]

(#17406) Drenadar válasza mrfire (#17405) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

És vajon lesz valamiféle telefonos app a játékhoz?
No nem olyan, amivel szimulátoros lövöldözés lehet, de egy olyan ahol figyelemmel lehet követni hol áll mondjuk a termelés? Hogy melyik hajó hol van, mi a státusz stb? Hogy a bérbe adott vasakkal mi történik?

Vagy most tényleg halál komoly, hogy ha kiloggolok hiába van több ezres hajóflottám (túlzás, de értitek a lényeget) akkor ez mind "megszűnik létezni" a realmben...???

(#17407) TESCO-Zsömle válasza Drenadar (#17406) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Vagy most tényleg halál komoly, hogy ha kiloggolok hiába van több ezres hajóflottám (túlzás, de értitek a lényeget) akkor ez mind "megszűnik létezni" a realmben...???

Igen. Eleve neked nem lehet flottád. Egy ember egyszerre egy hajót irányíthat, a bérbe adott hajóval a bérlő rendelkezik. Ha melóra bérelsz fel valakit a hajódra, akkor az addig van nála míg a munkát végrehajtja, aztán mehet keresni másik melót, ha kilogoltál közben.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#17408) mrfire válasza Drenadar (#17406) üzenetére


mrfire
őstag

Addig jó, míg a hajókkal semmi nem történhet. Rossz lenne ha nem tűnnének el a világból, ha kilogolok az űrben. Nem szeretnék egész nap emiatt aggódni. Így is elég, hogy a gyárakat, az org javait bármikor megtámadhatják.

Az ilyen orgok, mint mi, védekezhetnek egyáltalán a világ másik oldalán élők támadásai ellen, vagy aki annyira nagyra tör, annak szinte kötelező együtt működnie egy olyan orgal, akik olyan időzónában vannak, hogy akkor játszanak amikor a másik oldal alszik/dolgozik? :F
Ott van az NPC katonák felbérlése és ha egy két ember aktív csak, akkor játékosokat is toborozhat hirtelen, de ez közel sem biztos, hogy elég egy szervezett támadás ellen. :(

[ Szerkesztve ]

(#17409) Raulblanco válasza TESCO-Zsömle (#17407) üzenetére


Raulblanco
aktív tag

És mi van azokkal a hajókkal amiket egy pledge-d használ amit az AI irányítására bíztál?
Az gondolom nem csak akkor aktív, amikor bent vagy a játékban.

(#17410) mrfire válasza Raulblanco (#17409) üzenetére


mrfire
őstag

Van ilyen? Amennyire én tudom minden hajóra kell egy játékos, amit manuálisan kell irányítani.

(#17411) Raulblanco válasza mrfire (#17410) üzenetére


Raulblanco
aktív tag

Ha van több pledge-d akkor több karaktert csinálhatsz, ezek azután AI irányítással kísérhetnek téged, és pl egy idrisen használhatják a horneteket is, mint vadászpilóták.

(#17412) mrfire válasza Raulblanco (#17411) üzenetére


mrfire
őstag

Nem igazán tetszik a dolog. :(((
Jobb lenne összefogásra motiválni az embereket, nem arra, hogy még a Hornetjeiket is AI pilótákkal töltsék föl, ha van egy rakás pénzük.
De visszatérve az eredeti kérdésre, szerintem is úgy logikus ahogy mondod, veled együtt logolnak ki azt kész.

(#17413) TESCO-Zsömle válasza mrfire (#17412) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Nem elég motiváció, hogy az AI egy kalap trágya lesz a player-ekhez képest? Ez a saját AI-játékos max annyival tud többet, hogy nem adja meg magát támadáskor...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#17414) Drenadar válasza mrfire (#17412) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

Most én rosszul tudom, hogy egy hajóban legalább egy playernek lennie kell? Ergo hiába van nekem +1 hornetem, az magától NPC-vel nem fog mellettem repkedni.

(#17415) mrfire válasza Drenadar (#17414) üzenetére


mrfire
őstag

Az elhangzottak szerint rosszul. Ez nekem is tök új, amúgy.

(#17413) TESCO-Zsömle
Én ilyen szinten is soknak tartom a dolgot. Akármilyen amatőr az AI, ezt már kicsit túlzásnak érzem. Kb. beépítettek egy elfogadott botrendszert a játékba, amit általában kerülnek a játékok, nem az ember alá teszik. Na majd mikor 10db MM megy egymás után valami belső rendszerben, és egy kör alatt több profitot termel, mint az aki a határvidéken szenved...

(#17416) GypsFulvus2 válasza mrfire (#17415) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Valahol olvastam, hogy nem mindegyik NPC lesz gagyi. Talán épp azokban az anyagokban, amelyeket mostanában fordítottatok; már nem emlékszem. De arra viszont emlékszem, hogy CR azt mondta, hogy lesznek olyan AI-k , amelyek a legjobb játékosoknál is jobbak, keményebbek lesznek, pontosabban céloznak stb. Hogy ez alatt mondjuk csak vanduul ászokat, meg törvényen kívülieket értett-e, azt nem tudom, de elképzelhető, hogy te is bárelhetsz ilyeneket a hajóidra, egy raklapnyi pénzért. Logikusnak tűnik, hogy többféle kvalitású NPC lesz, akik díazása nagyon eltér majd.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#17417) TESCO-Zsömle válasza Drenadar (#17414) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Eléggé zavaros az egész. Elvileg jól tudod, egy hajón legalább egy palyer-nek kell lennie, NPC-vel nem repülhet. Amit nem tudsz, hogy elvileg létre lehet majd hozni AI-player-t is. Ez lényegében egy NPC ami rendelkezik a player-ek jogkörével. A limitáció az, hogy egyrészt meg kell neki venni a játékot, másrészt nincs visszaút.

(#17415) mrfire: Erre megint csak azt tudom mondani, amit korábban: Mit számít? Ez egy játék, méghozzá egy MMO. Nem az a lényeg, hogy minél előbb válj az UEE császárává, hanem az, hogy megéld amit csinálsz. Immersion. Az utazás a lényeg, nem a cél elérése.

Tegyük fel, hogy amit mondasz, az úgy van! Mit nyer a fickó, aki fél év alatt mindent megszerez? És milyen ára van egy ilyen birodalom fenntartásának? Mennyi ideje lesz a birodalma igazgatása mellett ,hogy elmenjen egy bolygóra gyönyörködni a tájban?

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#17418) Drenadar válasza TESCO-Zsömle (#17417) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

Nekem nem kellene pl minden... Vagyis az kellene, hogy egy jó közösség és egy sikeres ORGba tartozzunk, legyenek céljaink és tudjunk együttműködni.

(#17419) mrfire válasza TESCO-Zsömle (#17417) üzenetére


mrfire
őstag

Biztos, hogy nem én leszek ez az illető. De biztos, hogy sokan vannak, akiknek ez okoz örömet, és élni is fognak minden lehetőséggel. Vannak akik csak a számoknak élnek, és nekik ennyi elég. Ez olyan, mint az ember, aki egész nap az aukciós házat bújja, és így szeret meggazdagodni. Igazából a magánügye, hogy neki mi okoz örömet, az engem nem érint.
Az viszont már nem lesz vicces, mikor én az egy darab hajómmal szeretnék szállítani, de nem tudok értelmes profitot termelni, mert az ilyenek miatt lementek az árak.
Na most annyira nem félek ettől, mert nem lesz sok ilyen, de sajnálom, hogy meg van rá a lehetőség.

(#17416) GypsFulvus2
Erre az AI dologra én is gondoltam, de szerintem az ilyen profi AI-kat csak ellenfél formájában láthatjuk majd, és szerintem valami nagyon távoli területen bukkannak majd fel, vagy különleges helyeken. Az már tényleg sok lenne, ha ilyen gyilkos AI-kat lehetne felbérelni. Ugyanis mindig van egy-két ember aki nem átlagosan gazdagodik, hanem a vérében van a pénzszerzés és tényleg 1000x akkora vagyona van, mint egy átlag jómódúnak, és az ilyen megengedheti magának majd ezeket is. Aztán az isten sem óvna meg minket ettől, ha ránk küldi a Hornet raját... Ebből sem lenne sok, de jobban érezném magam, ha egy sem lehetne.

De korábban Zsömle mondta, hogy a felbérelhető AI-k buták lesznek, nem tudom direkt beállításról volt-e a szó, vagy általános AI intelligenciáról, mert akkor egyik infó a másik ellen szólna. De azt hiszem direkt így fogják beállítani.

[ Szerkesztve ]

(#17420) Mattey válasza mrfire (#17419) üzenetére


Mattey
tag

Az FPS demó után így egy héttel elkezdtem filózni... vajon az is lehetséges, hogy egy, bármely FPS-en nevelkedett csapat indít egy saját kis zsoldosbandát ingame, ami max egy szállítóhajóval rendelkezik és azon ide-oda furikázva, különféle melókat vállalnak el, csak az FPS modul alapján? Vagy akár a Firefly-ban látott hasonló csempészbandához hasonló bulit összehozni?

(#17421) Drenadar válasza Mattey (#17420) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

Bármi lehetséges... amíg le nem lövik azt az egy szem szállító hajót :D

Biztos lesznek majd helyzetek, mikor nagyon hasznos lesz egy ilyen CoD-on felnőtt társaság felbérlése, vagy baráti kapcsolat ápolása... :)

Amíg meg nincs ilyen szitu tuti lesz értelme a szimulált harcnak is.

És mivel lehet leányvállalat is, ezért akár lehet egy ilyen orgunk is... nem lehet túl egyszerű összefogni egy többrétű társaságot...

[ Szerkesztve ]

(#17422) mrfire


mrfire
őstag

10 FOR THE CHAIRMAN 41.-43. RÉSZ

(#17420) Mattey (#17421) Drenadar
Igen, tuti, hogy lesznek ilyen csapatok. Talán a leghatékonyabban úgy tudnám elképzelni egy ilyen önálló kis baráti társaság működését, ha igen egy org alatt dolgoznak, az org védelmében, vagy zsoldosként ide is oda is bevállalnak melókat, de mindenképp szükségét érzem, hogy akkor is egy nagyobb csapat kiegészítésére szerződjenek. Ebben a világban nem sok esélyt látok, hogy bárki egy hajóval boldoguljon. :(

(#17423) Raulblanco válasza Drenadar (#17421) üzenetére


Raulblanco
aktív tag

Például a boarding ship amit nem tudom megszavaztak-e, nem követtem miket választottak.
A hajók lerendezik egymás között, aztán ha már mozgásképtelen, jöhet az FPS alakultat az átszálló hajóval, kitakarítanak, üdvözlik az új kapitányt, az átadja a tiszteletdíjat és viszont látásra.

Én is szándékozom majd felbérelni pár FPS királyt, ha lesz egy nagyobb hajóm.

(#17424) mrfire válasza Raulblanco (#17423) üzenetére


mrfire
őstag

Megválasztották, és pont nemrég oldották fel a 61 millió elérésével.

(#17425) Mattey


Mattey
tag

Így viszont lehet megemlítem pár ismerősnek, lehet, hogy tudnék hozni embereket.

(#17426) Diopapa válasza Mattey (#17425) üzenetére


Diopapa
addikt

Azért látni kell, hogy önálló FPS játékként nem biztos, hogy megállja a helyét.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#17427) mrfire válasza Diopapa (#17426) üzenetére


mrfire
őstag

Lehet hogy a hardcore BF/COD-os embereket nem fogja lekötni, de az olyanokat, mint én akik a Watch Dogs mulitplayer lövöldözésében is hónapokig elvannak simán. Azért lesz benne olyan elem is, amit nem találsz meg az átlag FPS-ben, ezek az antigravitációs harcok, ahol meg kell kapaszkodni itt ott a tárgyakban, ez majd érdekessé teszi.
Akiben van egy kis vonzalom a sci-fi iránt, vagy szereti az űrhajós játékokat szintén máris megtalálhatja a helyét az SC FPS világában. Nyilván nem lehet összemérni egy olyan játékkal, aminek több éves FPS múltja van és 100%-ban erre koncentrálnak a fejlesztés során. De ott van pl. az EVE Dust 514, amiről igaz nem sokat tudok, de úgy képzelem egy közepes FPS lett belőle, ahogy sok FPS játék nem jut fel a csúcsra ettől sem várom el, de remélem aki itt szeretne FPS-ezni, annak nem lesz hiányérzete, és le tudja majd kötni csak ez a része is a játéknak akár.

[ Szerkesztve ]

(#17428) Diopapa válasza mrfire (#17427) üzenetére


Diopapa
addikt

Én is remélem, hogy sok embert bevonz. BTW volt már űrharcos / lowgravi fps a Shattered Horizon, én nagyon szerettem és annak rendje és módja szerint be is fuccsolt.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#17429) tkondor válasza mrfire (#17427) üzenetére


tkondor
tag

nagyon szerettem a Dust514-et :) a permadeath jó megoldás volt egy fpsben, a játék az jó, azért lett csalódás, mert csak ps3ra jött, de már dolgoznak egy új fps-multin, ami lényegében ugyanez lesz, ami pc-re jön majd ki....

Project Legion

Star Citizen nick: Horus

(#17430) Mattey válasza mrfire (#17427) üzenetére


Mattey
tag

Hát nem tudom, PL. a pajzs letételének lehetősége bennem azt a gyanút ültette el, hogy sokkal komplexebb is lehet egy tűzharc, min amilyennek elsőre láttuk a demóban. De akkor egyelőre ez jegelve.

(#17431) mrfire válasza Mattey (#17430) üzenetére


mrfire
őstag

A pajzs letétele és az esetenkénti antigrav környezet mellett az is nagyot dob az összetettségén és a taktikázáson, hogy a sérültek nem kerülnek vissza a játékba, amíg valamelyik csapattag nem gyógyította meg őket. (És ez ugyanígy lesz az űrharcban is, hogy vissza kell vonulni a kórházhajóhoz, ha a legénység megsérült.)
Azért nem írnám le az FPS modult semmiképp sem. De gyanítom, hogy akik 24/7-ben FPS-t játszanak nem ezt fogják választani.

(#17429) tkondor
Na igen, de még ez sem lesz egybetéve az EVE-vel, ahogy az SC moduljai. Ez az igazi fegyvere az SC-nek, és ha emellett készít egy ugyanolyan színvonalú FPS-t mint az EVE-sek, akkor az SC-nél az előny.

(#17432) tkondor válasza mrfire (#17431) üzenetére


tkondor
tag

igen, ez egyértelmű, ahhoz, hogy ezt az EVE meg tudja csinálni teljesen át kellene szerintem dolgozniuk a mostani rendszert, de szerintem azzal semmi baj nincsen, ha nem egy játékból indítod el, hanem a mellette lévő ikonról, a lényeg az, hogy egyik képes befolyásolni a másikat

Star Citizen nick: Horus

(#17433) mrfire válasza tkondor (#17432) üzenetére


mrfire
őstag

Na de azért az már nem mindegy, hogy egy hajónak kilövöd a fegyverét hajtóműveit, aztán átugrasz és lelövöldözöd a legénységét is, és így szerzed meg a hajót. Ez ilyen formában köröket ver az EVE rendszerére.

(#17434) tkondor válasza mrfire (#17433) üzenetére


tkondor
tag

papíron igen, de kérdés, hogy ez mennyire jelentős egy csata közepette, ahol több hajó is van több hajó ellen, ennek csak akkor látom értelmét ha egyetlen hajó ellen harcolsz, most amíg dokkolni mész a másik hajóval elég könnyen kiszedhet a többi

most annyira nem esek hasra attól, hogy eltudom foglalni a hajót, én úgy sem az ilyen szerepet szánom magamnak a játékban.....

Star Citizen nick: Horus

(#17435) mrfire válasza tkondor (#17434) üzenetére


mrfire
őstag

Én pont nem egyik csatából a másikba szeretnék ugrálni. Bár az is jó csak úgy FPS-ezni, fogok is biztos, de nem ezzel fogom tölteni minden időmet. Pont az nyűgöz le benne, ami téged nem, hogy egy űrcsatából FPS harc alakulhat.

Nem csak az 1v1 kalózkodásban lesz nagy szerepe. Ha egy űrállomás megszállásáról van szól, akkor mindenképp FPS módban kell letenni a pontot a csata végére. De egy gyár/bányateürlet elfoglalásánál is hasonló lehet a helyzet, illetve egy nagyobb csatahajó körül ha már minden ki van lőve, de a támadóknak kifejezetten az a hajó kell, és a lehető legjobb állapotban, akkor át kell menni rá és FPS-ben megszerezni.

Lehet azok, akik egyik csatából a másikba ugrálnak ilyen harcokban is találhatják magukat bérkatonaként. Még azt nem tudom, hogy a folyamatos FPS/Dogfight imádóknak milyen csatákat találnak ki, amikben állandóan részt vehetnek, akkor is ha a világban nem történik semmi.
Ha az idegen fajok bevezetésre kerülnének, akkor rengeteg Vanduul földi csatát le lehetne játszani szinte a végtelenségig, de így idegenek ellen csak a PVE marad.

(#17436) 77.PX_Drebil


77.PX_Drebil
aktív tag

Üdv urak és esetleg hölgyek. :R

Régóta játszom online játékokkal,(2004) szeretem a Sci-fit, de elsősorban repülőgép szimulátorokkal játszottam eddig. MMO ból egyedül az EVE onlin-t játszottam kb. egy évig. Nekem kicsit uncsi volt és az hogy csak menedzselni lehetett a hajókat végleg elvette az ízét a játéknak. Anno végigjátszottam a Wing Commander sorozatot a Mark Hamilos 8 cd lemezes részt még mai napig őrzöm. Ja és az X-Wing sorozatot is. Ebből az is kiderült, hogy már elmúltam 40 éves.

Óva intek mindenkit a túlzott elvárásoktól.Nekem az jött be eddig, hogy ha beláttam abból kell főzni ami rendelkezésre áll. Ahány ember annyi elvárás, pl.: Az Il2 -ben (WW2 repszim) aki a német gépekkel szeretett repülni az csiterezte a szövetséges gépeket és viszont. Itt is van aki a kalózkodásra szeretné fektetni a hangsúlyt, van aki a versenyekre, van aki katonáskodna és van aki csak kereskedne stb. stb. Persze én is csak a spanyol viasz receptjét írogatom itt, hiszen ezt mindenki átlátja. De addig ne legyünk se csalódottak se túlzottan bizakodóak amíg el nem indul az online játék. Szerintem mindannyian akik befizettünk kisebb nagyobb összeget örüljünk annak hogy 600 ezred magunkkal bábáskodhatunk a SC indulásánál. Persze meglehet nem lesz belőle semmi, de az egy más tészta, én optimista vagyok.

Ernyit bemutatkozásul.

Lenne egy kérdésem. Lehet már volt róla szó it, de nincs időm visszaolvasni a teljes fórumot. Tehát, ha én és hat barátom feltuszkoljuk magunkat egy Redeemerre és elindulunk portyázni az egyik legénységi tagnak elszáll a net kapcsolata vagy a gépe fagy le (tulképp tök mindegy) újra belépéskor hova fog vissza születni a hangárjába vagy a fedélzetre? Ebből következik a kérdés, ha a hajó tulajdonos jár balul a technikával akkor mi fog történni a többiekkel? Ha a hajóra születik vissza az ember és közben valaki elfoglalja a hajót akkor aki visszatért vissza tudja foglalni azt?

Egyenlőre ennyi lenne. :K

Üdv: Drebil

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#17437) tkondor válasza mrfire (#17435) üzenetére


tkondor
tag

engem csak azért nem izgat annyira, mert én pilóta akarok lenni, nem akarom most amiatt kockára tenni a akrakter életét, hogy one-shotoljanak az állomáson/hajón, inkább lyukat ütnék a hajón, hogy szárnyra keljen a legénység :D ezután meg a Reclaimer teheti a dolgát, szerintem úgy érné meg igazán ez az fps modul, ha úgy csinálnák meg, hog yaz átlag fpses játokosnak is megérje

amúgy igen, csata után így fellehet tenni az i-re a pontot, hogy elfoglaljuk a hajót/állomást, de annak nagyon meg kellene hogy érje, hogy elhagyjam a pilóta fülkét és átszáljak egy másik járműbe, max majd én foglak szállítani téged vagy mittomén :D

Star Citizen nick: Horus

(#17438) Volfram42 válasza 77.PX_Drebil (#17436) üzenetére


Volfram42
senior tag

Üdv itt is. Hát ez jó kérdés. Szerintem erre csak akkor tudjuk majd meg a választ ha megtörténik. Jelenleg fogalmam sincs.

tkondor: Ha pilóta vagy akkor nem igen kell kiszállnod az ülésből. Inkább várod, hogy ha kell akkor le tudj lépni a maradék túlélővel. Nem is nagyon fogsz tudni sokat hatni az ellenfélre, mert a fülkébe nem fogsz tudni beülni teljes vértezetben. A Class VI tengerészpáncélt már nem is lehet fülkében hordani. Ír is egy példát, hogy a pilóta class III-ban van a többiek meg class VI-ban.

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#17439) Raulblanco válasza 77.PX_Drebil (#17436) üzenetére


Raulblanco
aktív tag

Erre szerintem nincs biztos válaszunk, mert mi sem kaptunk még.

Amit tudunk, hogyha harc közben esel ki a hajóddal, akkor robot pilótára váltasz, ha visszaérsz mielőtt lelőnek, akkor folytathatod a harcot, ha nem, és lelőttek, katapultáltál és a legutolsó bolygóra tesz vissza a játék.

Ebből gondolom, hogy a többfős hajóknál is így fog működni, mivel azoknak vannak ágyaik, ahonnan elvileg kiloggolhatsz biztonságosan... tehát a többfős hajóra vissza fog rakni gondolom, és csak úgy vette hogy addig alszol. Kivéve ha már nem a tietek a hajó, akkor szerintem vissza fog rakni az előző bolygóra ahol tartózkodtál, valószínűleg élve.

Hogy mi történik a hajóval, ha a tulajdonos esik ki, szintén nem tudjuk. Elvileg a hajó egy ideig bennmarad, és autópilótára vált aztán vagy felrobban egy harcban vagy sikeresen visszatér az előző helyre ahol leszálltál.
Kérdés hogy befolyásolja ezt egy olyan hajó, ami többszemélyes, és így mások is vezethetik.
Talán lesznek beállítások erre, hogy kik vezethetik, kik nem a hajót, és így ha van aki vezetheti, akkor vár a hajó rá, ha nincs aki vezetheti, akkor robotpilóta... passz, meglátjuk.

(#17440) mrfire válasza tkondor (#17437) üzenetére


mrfire
őstag

Én ezt úgy mondtam, hogy én sem vagyok egyáltalán nagy FPS-es, de akármennyire is tudom, hogy szeretni fogom a karakteremet, simán bemegyek vele a harcokba, max nem olyan őrül öngyilkos módon, ahogy más játékokban tenném.

Külön öröm lesz nézni, hogy kap egy lövést azt hátrahúzza valaki befoltozza, műkezet kap, implantokkal tömik tele. Az EVE-ben is ilyen égési sérült arcot választottam ki anno. Nem sajnálom a karaktert, ha szenved egy kicsit, hozzátesz a történetéhez, ha meghal akkor az utód majd hoz egy kis változatosságot. ;]

Annál inkább sajnálnám, ha a hajó veszne oda, de az más kérdés, hogy közös akciózás alatt mit viszek magammal, de kb. kidokkoláskor lehet már jobb is lenne úgy tekinteni rá, hogy ezt a hajót a vesztébe viszem. :)

(#17436) 77.PX_Drebil
Üdv közöttünk! Sajnos a kérdésre pontosan nem tudok válaszolni, annyira technikai jellegű, hogy a 10 for the Chairmanban lenne rá esély, hogy CR megmondja, hogy képzelik el az ilyesmit, pár "talán" és "lehetséges" szó keretében.

Azt viszont tudom, hogy a kilogolással úgy vannak, hogy csak ágyban lehet (ha van a hajón). Akkor tűnik el a játékos a játékból, illetve a Hangárban (otthon). Ha így harc közben tűnik el valaki, azt tippelném, hogy a játék bent hagyja a karaktert és lesz vele, ami lesz. A jobbik eset, ha hátul ül, és akkor legalább le tudtok szállni, de lehet a pilótát is ki lehet dobni ilyen esetben a székből. Az viszont valószínűtlen, hogy eltűnjön, és visszalépéskor feltűnjön. Ahogy ismerem az SC álláspontját előbb fogják hagyni, hogy egy mozdulatlan karaktert simán fejbe lőjön az ellenség, minthogy ilyen eltűnök-feltűnök jellegű ki-be logolgatás történhessen. A leglogikusabb az lenne, ha egy AI venné át a helyét addig.

Olvastam is erről az RSI fórumon, hogy szeretnék, ha ez így működne, hogy ilyen esetben az AI veszi át ideiglenesen a karakter irányítását, illetve ez egy bekapcsolható funkció lenne, ha a gyerek magára öntötte a kakaót, akkor ne kelljen "otthagyni" a többieket a pácban, hanem alapszinten egy AI irányít.
De nemrég volt róla szó itt, hogy lesznek csak AI vezette accountok/pledgek, amikről előre meg kell mondani, hogy AI kezeli, így lehet, hogy a játékos szerepét nem veheti át majd egy AI akár ideiglenesen sem, pont azért hogy ez a két dolog ne mosódjon egybe, hogy egy account csak AI vagy csak játékos irányítása alatt állhasson. De ki tudja mit buliznak ki maguknak a támogatók.

(#17441) Raulblanco válasza Volfram42 (#17438) üzenetére


Raulblanco
aktív tag

elméletileg dokkolni csak mozgásképtelen hajóra lehet, szóval előtte rendesen szét kell lőni, persze nem lehet ész nélkül, mert arra vigyázni kell, hogy ne robbanjon fel, illetve ha dokkolsz, akkor azért dokkolsz, mert kell a hajó, így amit szétlősz rajta, azt majd a saját költségeden kell megjavítani.
kérdés mennyire más lesz a boarding ship, az tud-e erőszakkal rádokkolni bármire, pl lyukat vágni a hullban és ott menni be ahol akartok.

aztán ott van még az alkudozás, ha nem lőtted szét, akkor vagy pénzt, vagy árut, vagy a hajót akarod, ezt a másik fél is tudni fogja... lesz-e önmegsemmisítés? megvárom amíg átjönnek és felrobbantom a hajót.
hiába véded meg a hajót, ha egyszer már mozgásképtelen vagy, és a sorsod nem a saját kezedben van, megvédheted az átszállókkal szemben, de ők ezután még mindig gondolkodhatnak úgy, hogy rendben, a mienk nem lett, de a tied sem marad...

ha biztosított területen vagy, én inkább átadnám a hajót, mert úgyis kapok helyette másikat, jobb élve elhagyni a harcot. ha nem biztosított területen vagy, akkor meg kell védeni, mert ha elveszik nem kapsz újat, akkor inkább robbanjon, ha nem kapok helyette újat, az övék se legyen.

ugye ez az alkudozás időbe kerül, az átszállás és elfoglalás megint időbe kerül, lehet hogy túlerőben mozgásképtelenné tettek, de ha sikerül elég időt nyerned, odaérhet az erősítés az orgból, barátokból, akik kitakaríthatják a támadókat, és így megtarthatod a hajód.

nyilván ha jön egy adag erősítés, azt a támadók is látják előbb vagy utóbb, kérdés, hogy megvárja-e az átszálló katonákat, amíg visszaérnek, vagy lelépnek hamarabb :) esetleg ha van idő, még felrobbantják-e a hajódat... ha kalóz lennék, és lenne rá időm, biztos felrobbantanám azt a hajót, amit nem sikerült elfoglalnom... még akkor is, ha esetleg egy két másik kalóz még nem ért vissza... ilyen a kalóz élet :)

(#17442) mrfire válasza Raulblanco (#17441) üzenetére


mrfire
őstag

"ha dokkolsz, akkor azért dokkolsz, mert kell a hajó"

Vagy az áru. Az a baj, hogy sokkal problémásabb egy már szétlőtt hajtóműjű hajóval bíbelődni, mint felmarni ami rajta van aztán söprés. Sok hajót simán ki lehet fosztani így, hogy két ember figyeli a pilóta ajtaját a többi közben hátul rakja el az árut. Azt hiszem egy ilyen kínos helyzetben még a tulajdonos is örülne, hogy csak az árut bukja és így nincs meg a fenyegetés, hogy felrobbantja a hajót, hanem próbálja ő is megúszni és inkább meghúzza magát és vár a mentésre. A támadóknak meg az a jó, ha minél előbb felszívódhatnak.

"kérdés mennyire más lesz a boarding ship, az tud-e erőszakkal rádokkolni bármire, pl lyukat vágni a hullban és ott menni be ahol akartok."

Azt hogy a boarding ship tud-e ilyet jó kérdés, bár fura lenne, ha pont az nem tudna. A rendszer mindenesetre tuti benne lesz, hogy erőszakkal tépjük fel egy hajó fedelét, csak meg fogják adni, hogy melyik pontokon lehet ezeket a behatolásokat végrehajtani. Gondolom nekik így egyszerűbb elkészíteni, valójában meg azzal magyarázzák, hogy a többi részen fut valami vezeték, van valami gép van ott ami berobbanhat stb.

[ Szerkesztve ]

(#17443) 77.PX_Drebil


77.PX_Drebil
aktív tag

Köszi a válaszokat.

Az erőszakos behatolással akkor van gond, ha meg akarod tartani a ladikot főleg, ha drága a zsilip modul. Ez felveti a hekkelés illetve a rendszer felülírás lehetőségének kérdését is. Tényleg milyen zárak lesznek? Mivel tudod lezárni az adott esetben magára hagyott gépedet? El tudom képzelni azt a szituációt, hogy egy egy akció keretén belül át kell szállni egy társunkhoz és magára kell hagyni a ladikunkat valami félre eső helyen.

Üdv: Drebil

[ Szerkesztve ]

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#17444) Raulblanco válasza 77.PX_Drebil (#17443) üzenetére


Raulblanco
aktív tag

Ha leszállsz valahova a hajóddal, akkor nem lehet ellopni, csak űrharcban dokkolással.
Nem GTA, odamész egy leparkolt űrhajóhoz, beülsz, és elviszed, ilyen nem lesz benne.

Persze, kérdés van bőven, hogy mi történik a hajóval, ha... de ezekre nem tudjuk a válaszokat még.
Egyenlőre nincs rá szükségünk, így nem mondták, vagy még nincs rá végleges válaszuk.

Csak példa kedvéért pár:

Mi lesz a hajóval, ha leszállok pl a planetside demon látott bolygón, valaki más hajójára felsétálok, azok pedig elindulnak. A hajóm ott marad, és vissza kell menjek érte? (Rögtön van értelme az utasszállítónak) Vagy átkerül a hangáromba?

Mi lesz, ha dokkoltam egy hajóra, de meghaltam, mind meghaltunk a harc során, ők pedig csak szétváltak és ott hagyták a hajómat. Úgy veszi a rendszer, hogy megsemmisült, vagy robotpilóta, visszajött a hangáromba, utolsó bolygó, vagy ott vár, menjek érte?

Leszálltam valahova, egy lakatlan bolygóra, meghalok, a hajóm hova kerül? Vissza kell mennem érte?

Sajnos ezekre még nem tudjuk a választ, majd valamikor jövőre kapunk rá, amikor jön, vagy jött a planetside demo.

[ Szerkesztve ]

(#17445) mrfire válasza 77.PX_Drebil (#17443) üzenetére


mrfire
őstag

Szintén jó kérdés. Nagyon nyomós ok kell azért erre, mert gyakorlatilag szabad prédát csinálsz a hajódból. Olyan zár tuti nem lesz, ami hatékonyan védi a hajót. Szerintem a legkedvezőbb esetben is ugyanolyan nehéz lesz feljutni rá, mintha lenne rajta egy pilóta. Vagyis marad a fúrás, a zsilip felfeszítése, esetleg igen a rendszerbe való hekkelés és úgy kinyitni a hajót. Az a baj, hogy a hekkelésről magáról sem tudunk semmit, azon kívül, hogy a Heraldnak lesz védett számítógépe, de itt csak ebből kiindulva született pár találgatás erről, milyen lehet. Nem tudom az RSI megerősítette-e, hogy bekerül a játékba egy rendes rendszer erre.

A 10 for the Chairman 42.rész/6. kérdésében (apropó, érdemes olvasgatni ezt az oldalt is, sok infó kerül fel rá) felmerült, hogy mi történik, hogy ha a játékos meghal, miközben kint tevékenykedik az űrben. CR válasza röviden annyi volt, hogy simán menthetővé válik a hajó akárki számára. Tehát még azt sem mondta, hogy a hajó számítógépe bármilyen módon védené a hajót a betolakodóktól, pedig tudjuk, hogy lehet rajta akár belső védelmi rendszer is.

(#17444) Raulblanco
Én úgy válaszoltam a kérdésre, hogy a félreeső helyet valami aszteroidának értelmeztem vagy lakatlan holdnak, akár csak az űr közepén lebegni hagyni a hajót. Persze ha leszáll egy kikötőben, hangárban akkor nem érvényes, amit mondtam.

[ Szerkesztve ]

(#17446) 77.PX_Drebil


77.PX_Drebil
aktív tag

Huuu majdnem elmulasztottam... :R :W

Mindenképpen szeretnék köszönetet mondani a Starcitizen.hu készítőinek. Mivel a nyelvtudásom korlátozott, örülök, hogy hozzájuthatok az infókhoz magyarul is, ráadásul meglepően naprakészen. Tehát nagyon köszönöm a munkátokat és így tovább....gondolom nonprofitba nyomjátok max. respekt.

Reklám helye: Ezért is pályáztam a novellaíró pályázatra négy irománnyal. :DD

Üdv: Drebil

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#17447) tkondor válasza Volfram42 (#17438) üzenetére


tkondor
tag

jó, de érted, ha most spontán találkozol valakivel és kiiktatod a hajóját akkor nem biztos, hogy ott lesz egy rakat VIos páncélú játékos melletted, szóval vagy kilövöd, vagy egyedül próbálod meg.... szerintem az lenne a legjobb, ha lennének olyan játékosok akikre specializálódnak, ahogy itt már valaki elmélkedett az ilyen zsoldos léten, ezzel csak az a baj, hogy mindig elérhetőnek kell lennie és alig fog játszani valamit a játékból, ha csak arra fog várni, hogy felkérjék.....nem tudom, mondjuk látnom kéne akció közben, hogy kerekebb képet kapjak róla, így a papírforma az rendben van, tetszetős, de hogy a valóságban hogy lesz azt nem tudom....

Star Citizen nick: Horus

(#17448) 77.PX_Drebil válasza tkondor (#17447) üzenetére


77.PX_Drebil
aktív tag

Mindig vannak specialisták, szerintem itt jönnek képbe a klánok. Ez is úgy működhet jól, ha csapatban dolgozunk szerintem sokkal eredményesebb és élvezetesebb a játék, ha egy jó csapattal játszol. Én is inkább pilóta szeretnék lenni de van régi századtárs aki lövész lenne inkább stb.

Üdv: Drebil

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#17449) Volfram42 válasza tkondor (#17447) üzenetére


Volfram42
senior tag

Pont ez a jó, hogy nem tudhatod mit találsz. Én nem hiszem, hogy lövöldöznék ha pilóta vagyok. Inkább játszom a szerepem és várok, vagy lövök a tornyaimmal meg a gimbal-os fegyvereimmel más célokra, ha lenne más ellenség is.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#17450) TESCO-Zsömle válasza Raulblanco (#17444) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Azért elég sokat lehet már tudni, még ha a zöme képlékeny is. Például ha a hajódon kívül pl roncsmentéskor meghalsz, akkor bizony a hajód ott marad, szabad préda.

Kapcsolatvesztéskor dettó ott marad az instance-on, szintén szabad préda.

A kijelentkezést nem tudom, az azért elég mocsok dolog lenne, ha bárki meglovasíthatná a gépet az isten háta mögött míg alszol, no de kapcsolatvesztés után arra visszatérni, hogy egy bioágyon ébredezel szintén nem túl jó...

sz: Ha minden jól megy, jövőhéten Carrack. :))

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.