Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11651) htc07 válasza Serpiko (#11645) üzenetére


htc07
addikt

azért az se semmi, hogy abból indultok ki, hogy neki biztosan megéri, csak gyűlöli a vásárlóit és imádja az apró pénzt, de közben számolni nem tud.

(#11652) JohnnyWeiss válasza sopruk (#11646) üzenetére


JohnnyWeiss
tag

Azt pedig vissza kéne, hogy kapjad. Kérdezd meg chaten tőlük, hogy nézzenek utána mi van azzal a 100 HUF-al, mert az csak egy próbaterhelés, amit egyből jóváír az OTP.

(#11653) KTU válasza kezman (#11650) üzenetére


KTU
addikt

Lakossági számláknál OTP nincs semmilyen díj kp. befizetéskor.
Az nagy valószínűséggel céges számla volt, nagyon kevés az a bank, amelyik a céges számlánál ne kérne valami jogcímen díjat.
"Készpénzbefizetés bankfiókban forintban vagy valutában: díjmentes" 3. oldal

OTP számlám is van, 533Ft/hó a számlavezetési díj, nincs feltétele hogy ennyi legyen.
Régóta náluk vagyok, finoman szólva se a kedvenceim.
Sokáig lehúztak sok mindennel. :(((
Csak azért tartom őket, hogy pénzt fizessek be, (sok ATM és bankfiók az országban) ezt át is húzom Revolut-ra, [link]

[ Szerkesztve ]

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#11654) Tuomas válasza JohnnyWeiss (#11652) üzenetére


Tuomas
addikt

A próbaterheléseket, meg egyébként minden terhelést a mindenkori kereskedő sztornózza, vagy nem? Tehát akkor szerintem nem a Revolutnál kellene kopogtatni.

We were here

(#11655) Serpiko válasza htc07 (#11651) üzenetére


Serpiko
addikt

Nincs ezzel baj csak nem értettem miért van ilyen.

A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs

(#11656) JohnnyWeiss válasza Serpiko (#11643) üzenetére


JohnnyWeiss
tag

Ha jól tudom, van valami alap/minimum díj is a %-on felül, így nem minden esetben éri meg nekik. DE ha valami nagyobb bank terminálját használják, akkor minden bizonnyal benne van a bank és az elfogadóhely közötti szerződésben, hogy nem utasíthatja vissza a kisebb összegű fizetést sem (magyarul ezt be kell nyelnie, ha bankkártya elfogadóhely szeretne lenni). Ilyes esetben az üzemeltető bank felé lehet ezt jelezni, aki majd szól a kereskedőnek, hogy ejnye-bejnye. Aztán vagy válzotik a dolog vagy nem.
K&H-nál állítólag így van. Múlt héten én is belefutottam hasonlóba, mikor fél kiló szőlőt szerettem volna vásárolni magamnak egy zöldségesnél és 300 HUF alatt nem fogadnak el kártyát ők sem. Emiatt megkérdeztem a K&H-t, ahol a fentieket mondták. De mondjuk a zöldségesnél nem K&H-s terminál volt.

(#11657) gzbotii válasza JohnnyWeiss (#11656) üzenetére


gzbotii
veterán

...engem a múltkor egy 5 000 forintos vásárlásnál hajtottak el, hogy nekik nem éri meg.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#11658) Tuomas


Tuomas
addikt

Az, hogy melyik kereskedő milyen összegnél fogad el a kártyát, az eléggé off topik. Ha beszéltek is róla, tegyétek OFF-ba ezeket a hozzászólásokat! JohnnyWeiss és Serpiko fórumtársak figyelmébe.
Köszi!

[ Szerkesztve ]

We were here

(#11659) JohnnyWeiss válasza Tuomas (#11658) üzenetére


JohnnyWeiss
tag

Igaz, bocsánat.

(#11660) #95561216 válasza Brandynew (#11644) üzenetére


#95561216
törölt tag

Van alapdíj, a kereskedő viszont ezzel megszegi a terminál szolgáltatójával kötött szerződést.

(#11661) kokokka válasza #95561216 (#11660) üzenetére


kokokka
őstag

Bizony! Nálunk munkahelyi büfében 400Ft a minimum vásárlás ha kártyával akarod rendezni.

(#11662) instantwater válasza kokokka (#11661) üzenetére


instantwater
addikt

Mit kapsz 400 Ft alatt?

(#11663) Tuomas válasza instantwater (#11662) üzenetére


Tuomas
addikt

5 forintos rágót :D Vagy más néven gömbrágót :DDD (mert már nem 5 ft)

[ Szerkesztve ]

We were here

(#11664) 66zio válasza instantwater (#11662) üzenetére


66zio
aktív tag

Csoki, kávé, hotdog, tojás stb, mondjuk nálunk elfogadják bármennyire.

(#11665) vnorbi válasza KTU (#11653) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Kivéve az Alap számlacsomagnál (ez nem igényelhető már, de a családban van olyan, akinek még ez van). Akciósan 63 forintért veszik be a készpénzt, de amúgy 0,45% (min. 479 Ft).

6. oldal

(#11666) gzbotii


gzbotii
veterán

Kicsit vegyünk vissza az OFFolásból :)

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#11667) brownus válasza Tuomas (#11636) üzenetére


brownus
veterán

+1, volt tapasztalat velük még régen, na meg csányi...

ami nagyonnagyon profi és használom is, mert nincs más, az a simple alkalmazásuk, azt nagyon jó összerakták. nincs is a piacon más, ami mindent kezelne...

jelenleg erste-és vagyok, most már nekik is fejlődött az appjuk, de még van hova fejlődni..

[ Szerkesztve ]

(#11668) frv válasza kokokka (#11661) üzenetére


frv
újonc

Én tudok olyan helyről, ahol a munkahelyi büfében, és étteremben kp.-t nem, csak kártyát fogadnak el
Itt mindenkinek utalják a fizetését, pénztári kifizetés nincs. Mivel pénztár sincs.
.

--- Egy bizonyos szint fölött, nem süllyedünk egy bizonyos szint alá. ---

(#11669) Tuomas


Tuomas
addikt

Na és azt láttátok már, hogy teljesen lokalizált lett a hivatalos revolut oldal?
Súgó is magyar, lehet olvasgatni. :K

We were here

(#11670) sopruk válasza Tuomas (#11654) üzenetére


sopruk
aktív tag

Igazad volt!
Írtam chaten, gyorsan válaszoltak.
GTranslate-el írtam :), de végül sikerült elmagyarázni, hogy hasonló a terhelés mint a Curve-nál (először ha jól értettem top up-ra gondoltak, majd pénzküldésre...)
Végül megírta, hogy a bankomnál érdeklődjek, mert náluk minden rendben.
Viszont netbankban nem látszik semmi :((( Érdemes nekik egyáltalán írni?
Nem a 100 Ft miatt, csak az elv, meg kíváncsiság.
Meg legalább láttam hogy működik a chat. Nagyon segítőkész volt!

(#11671) Tuomas válasza sopruk (#11670) üzenetére


Tuomas
addikt

Persze, próbáld meg tőlük megkérdezni, hogy technikai dolog miatt nem tudják, vagy egyéb lehúzás miatt? :DDD

We were here

(#11672) sopruk válasza Tuomas (#11671) üzenetére


sopruk
aktív tag

:DD :C

(#11673) Friczy válasza Serpiko (#11643) üzenetére


Friczy
senior tag

Nem szabályos. Nem állíthat alsó korlátot (felsőt sem). Ilyen esetben én szépen elköszönnék tőlük, esetleg megkérdezném, hogy melyik bankkal van elfogadói szerződésük, mert jelezni szeretném a szerződésszegést.

(#11674) Serpiko válasza Friczy (#11673) üzenetére


Serpiko
addikt

Jó ezt tudni köszönöm a segítséget. Legközelebb rákérdezek az üzletben lehet utána majd tudok fizetni kártyával. Na téma off részemről.

A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs

(#11675) kokokka válasza instantwater (#11662) üzenetére


kokokka
őstag

Természetesen rengeteg mindent.

(#11676) htc07 válasza Friczy (#11673) üzenetére


htc07
addikt

jogszabályilag nincs akadálya, ezt a kereskedő és a bank közti szerződésben tudják szabályozni.

szerződésszegést meg gondolom azalapján jelentenéd, hogy elolvastad a szerződést.

[ Szerkesztve ]

(#11677) kokokka válasza htc07 (#11676) üzenetére


kokokka
őstag

Nem nem! Több cikk is van erről, teljesen tilos meghatározni mind a minimum, mind a maximum összeget.

[link]

"A legnagyobb magyarországi kártyatársaság, a Mastercard szerint “köztük és a magyarországi elfogadó bankok között létrejött szerződés alapján nincs lehetőség a kártyás fizetés összeghatárhoz kötésére”. Azaz a boltok nem kérhetik a vevőket, hogy bizonyos összeg alatt ne fizessenek kártyával."

(#11678) gzbotii


gzbotii
veterán

Szerintem most itt az ideje, hogy ezt az OFFolást itt befejezzük!
Köszönöm

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#11679) arkades


arkades
aktív tag

Sziasztok.
Valaki esetleg megtudná mondani, hogy elveszett kártya pótlása, hogy történik, mennyi az új kártya ára?
Próbáltam utána nézni a neten, de csak annyit találtam, hogy a világon bárhová kiküldik.

Каждый дрочит как он хочет.

(#11680) Huroq válasza arkades (#11679) üzenetére


Huroq
senior tag

Nekem semmilyen díjat nem számoltak fel a kártyapótlásra.

(#11681) arkades válasza Huroq (#11680) üzenetére


arkades
aktív tag

Az tök jó, köszi szépen. Egyébként az app-on belül lehet ezt is intézni?

Каждый дрочит как он хочет.

(#11682) Huroq válasza arkades (#11681) üzenetére


Huroq
senior tag

Igen, ha befagyasztod a kártyát, akkor megjelenik az opció, hogy elveszett/ellopták. A többi már értelemszerű. :)

(#11683) arkades válasza Huroq (#11682) üzenetére


arkades
aktív tag

Nagyon jó, köszi még egyszer. Akkor azt hiszem kipróbálom és rendelek egyet.

Каждый дрочит как он хочет.

(#11684) Kiskopika


Kiskopika
senior tag

Lehet tolteni maestro kartyaval is az egyenleget? Az app csak visa es mastercardot ir.

(#11685) PistiSan válasza Kiskopika (#11684) üzenetére


PistiSan
addikt

Lehet, nekem maestro van, arról töltöm. Revolut mastercardot adott.

(#11686) donnie5


donnie5
friss újonc

Sziasztok!
Gyanús pénzmozgás miatt befagyasztották a kártyámat (külföldi nyaralás, atm ) Ilyenkor mi a teendő? Pár helyen már utána néztem de nem találtam részletesen mit csináljak. Újra igényeljem a kártyát és ennyi lenne? De nekem ők fagyasztották be a kártyámat és nem én, sajnos csak olyan felületet láttam hogy fizikai kártya igénylése meg volt még 2 de a lényeg hogy nem volt egyértelmű mi a teendő. Valakivel volt már ilyen?

(#11687) KTU válasza donnie5 (#11686) üzenetére


KTU
addikt

nem az accountot
Felületes olvasás :B

Kártya fagyasztás.

Olyannal találkoztam hogy megkérdezik, hogy a tranzakciók valósak-e, engedélyezzék-e.

[ Szerkesztve ]

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#11688) gzbotii válasza KTU (#11687) üzenetére


gzbotii
veterán

Nope. A kártyáját zárolták, nem az accountot.
Nekem a virtuális 5 napig volt úgy, aztán mivel kellett, nem vártam ki a végét, hanem töröltem és kértem újat.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#11689) Tuomas válasza KTU (#11687) üzenetére


Tuomas
addikt

Nana, ez nem biztos, hogy ugyan az!
Ő azt írta a kártyáját fagyasztották gyanús pénzmozgás miatt.
Mondjuk ha a "meg volt még kettő" helyett konkrétan leírná a fórumtárs, hogy mi volt az a még kettő, talán nagyobb eséllyel tudnánk is segíteni. :U

We were here

(#11690) donnie5


donnie5
friss újonc

Nem véletlenül nem írtam a másik kettőt mert sajnos már nem tudom visszanézni mert időközben a nap folyamán rendeltem egy új kártyát, szóval már nincs visszaút csak azért kérdeztem hogy lett volna e másik megoldás vagy ezt kellett csinálni amit csináltam?! :)

(#11691) KTU válasza donnie5 (#11690) üzenetére


KTU
addikt

Én is új kártyát rendeltem.
Bár nálam nem volt legális a tranzakció, nem én kezdeményeztem.

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#11692) gzbotii válasza donnie5 (#11690) üzenetére


gzbotii
veterán

Ja, ha vársz, akkor valószínű, hogy visszakapod a másik kártyád.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#11693) MrPeekaboo


MrPeekaboo
senior tag

iOS-en kijött a 6.9-es verzió, aminél azt írták, hogy a prémium és standard felhasználók már kereskedhetnek részvényekkel. Ehhez képest semmilyen új widget-et nem találok hozzá. Mégsincs benne ez a funkció?

[ Szerkesztve ]

(#11694) donnie5


donnie5
friss újonc

köszi a válaszokat, akkor meglátjuk mi lesz ha megjön az új :)

(#11695) Jofi81


Jofi81
őstag

Meghívtam egy barátomat. Regisztrált, visszaigazolt, rendelt fizikai kártyát, kapott üzenetet, hogy:

Hooray! Your identity has been successfully verified and deposit limits have been lifted. Welcome to a radically better account!

Én mégis úgy látom, hogy függőben van. Mi lehet ennek az oka?

(#11696) kosmoo81 válasza Jofi81 (#11695) üzenetére


kosmoo81
tag

Sziasztok.
Egy ideje nem tudok osztrák raiffeisen kartyaval topupolni valami miatt, azt irja a bank nem engedélyezi.
Ma eltűnt minden regisztrált kártyám az appbol.
Mi történhetett?

(#11697) z0d1AK válasza Jofi81 (#11695) üzenetére


z0d1AK
veterán

Kell pár perc, hogy nálad megjelenjen.
Nálam tegnap kb. 5 perc volt az után, hogy az ismerősöm jelezte, hogy kért kártyát, meg megcsinált mindent. Utána jött a pénz.

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#11698) Jofi81 válasza z0d1AK (#11697) üzenetére


Jofi81
őstag

Én is ezt gondoltam, de tegnap délután regisztrált és még mindig ez a helyzet.

(#11699) aerol válasza kosmoo81 (#11696) üzenetére


aerol
tag

osztrákoknál elstartolt a psd2, lehet azért nem tudsz topupolni, ellenőrizd a kártyád... elvileg az osztrák raiffeisen-es app-od sem működik már pont a psd2 miatt... a régi easybankos app-om nekem sem működik, ellenben van helyette új, ami egész jó :K

Nokia 3310 - SonyEriccson w200i - Nokia N8 - Honor H60-L04 - Xiaomi Mi 8 /128 black

(#11700) Wajk válasza kosmoo81 (#11696) üzenetére


Wajk
addikt

én levettem és újra hozzáadtam a kártyát és jó lett.

iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.