Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/frosty.gif)
Declare
őstag
Az 1.4 szerintem nagyon alulmeretezett a kasztnihoz, mert nehez. Nekünk volt a csaladban, vezettem is többször....talan a leglomhabb autos elmeny az eletemben. Fogyasztasa sem lesz kevesebb, mert jobban kell taposni, föleg varosban, ahol sok az elindulas.
Szerintem minimum 1.6 de az 1.8 as motort dicserik a legjobban, minden szempontbol.
mod: automata klimaban a ventillator, illetve valami allitodo müanyag terelölemez szokott kifeküdni (nekem 8 eves a kocsi, kicist kezd csapagyas lenni a ventillator, de meg nem veszes). A masik meg az olajfogyasztas. Az 1,6 osoknal szokott elöfordulni (1,4 nel nem tudom), nem szamit hibanak, de kellemetlen ha olyat fog ki az ember, amibe töltögetni kell kettö olajcsere között.
[ Szerkesztve ]