Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bati0501
őstag
válasz
haddent #37287 üzenetére
Apa olvasta,h a mi G Astra-nk után a H-ban olyan jó ülések vannak,h az újságírók el voltak olvadva...bezzeg abban már jó(?),de az a furcsa,h abban h lehet annyira jó,ha ebben annyira nem?Furcsa.
collie555: Igen,tényleg van olcsóbb,ez a 80 egy erős átlag,de nekem sincs semmi tapasztalatom velük,csak pár hete utánaolvastam egy kicsit,onnan vannak a számok,illetve,h kb. mit lehet kihozni egy sima szívó benzin motorból.
(Sima benzinesnél ~10%-ot tudnak kihozni,míg turbósnál nem nehéz 25%-ot sem,azt írták...ami azért eléggé szép nagy ugrás,és ha ehhez még az is hozzájön,h kevesebbet is eszik és még baja sem lesz a motornak,akkor megérheti azt a pár tízest.Van aki azt mondja,h azért eszik kevesebbet,mert a motor a tuning után alacsonyabb fordulaton leadja a teljesítményét,így nem kell annyira pörgetni.
Viszont diesel motoroknál nagyon durván fel tudják húzni a nyomatékot,2-2.2 literes Ford diesel motort több helyen láttam,h +100 Nm-el megtoldják...És 350 Nm nem lehet rossz egy Mondeóban,S-Max-ban...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest