Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/seth_2.gif)
_seth_
veterán
Vettem egy kartergáz lecsapató gyári dobozkát, be is építettem és azt tapasztaltam, hogy a kartercső totáál be volt dugulva olajsárral, nem kicsit hanem nagyon durván, még a csavarhúzó is alig ment bele. Le is szedtem és teljesen ki lett takarítva ami nem kis feladat volt. Milyen gondot okozhatott, hogy gyakorlatilag a kartercsövön nem jöhetett fel a kartergáz? Elképzelhető, hogy emiatt volt erős olajfolyásnyom a blokkon? Valamint lehet, hogy emiatt volt olaj a pillangószelepnél is? Alapból is megy oda ez oké de hiába takarítottam meg nagyon hamar ismét olajos volt. A kartercsövet kivéve viszont ott bent sem látni a blokkban olajsárt valamint amikor levettem a szelepfedelet az is teljesen tiszta volt, így érthetetlen, hogy itt hogy képződhetett ilyesmi.
Lambda még nem lett kicserélve ugyanakkor egy korábbi jelengés újra előfordult, hogy dadogott a motor alapjáraton, húzva is fura hangja volt, amikor elsőnek előfordult ez a gond akkor is a gyertyakábelekkel és a gyújtással foglalkoztam és most levéve az egyik pipát a trafóról nem volt szikra, egyáltalán nem, ha közel raktam a gyújtáskábelt a csatlakozóhoz akkor sem viszont ha ezt másik csatlakozónál csinálom akkor simán húz több centis ívet is és úgy is átviszi a feszt és jár szépen valamint lehúzva dadogáskor azt a csatit semmi sem változott ugyanúgy dadogott tovább, visszadugva ismét majd pár ki-be csatlakoztatás után abban is volt szikra és utána a motor is hirtelen helyreállt. Csak nem megtaláltam a megtorpanás és alacsony dadogós alapjárat okát? Egy patika motorterű 1.8-as van bontóban aminek még megvan a gyújtótrafója, az 1.8 trafója jó a 2.0-hoz? Visszaviszem a lambdát és kicseréltetem rá ha jó hozzá.
Gyári bontott gyújtástrafó vagy utángyártott de új? Mi a tuti megoldás?
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN