Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
TasiA
senior tag
Pedig emelkedik keményen, mivel a klíma hűtő forró levegőjével próbálja lehűteni a vízhűtő felületét, na meg a + terheléstől mégjobban fűt maga a motor is. Nálam is klímával 100-105, nélküle meg 90-95 között ellavírozik. Nálam úgy műkszenek gyárilag a ventik, hogy óra szerint 95 felett kapcsolja a lehelő fokozatot, ami azt jelenti, hogy a bazi nagy vízhűtő venti tök lassan forog. HA ez nem elég 110 felett kicsivel kapcsol a hurikán fokozat, ami kb kifújja a blokkot a motortérből. HA klímázok, akkor is ugyan ez, csak annyi, hogy teljesen mindegy menyire hideg a motor a külső klíma hűtő ventillátor+ a bazi nagy vízhűtő venti is elindul, ebből az utóbbi a lehelő fokozatban.
Remélem érthető
[ Szerkesztve ]