- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Azonos árketegóriájú (105-110.000 Ft-os) relatív olcsó telefonok kamerái
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
D Corsa A12XER motorral veheto?
-
mephi666
nagyúr
...akartam írni, de elfelejtettem: 700km-t leküldtünk szombaton főleg pályán, sok légkondival, 1-2 helyen araszolva, máshol 120-130as átlaggal... 130nál már 4ezret forgott a 105lovas Z16XE1... kicsit tartottam, hogy nagyot fog enni, de 550km után fogyasztást számolva 6.5l/100km
minden megállásnál vizet-olajat csekkoltam, szint oké... egyik helyi kör után viszont nézem, hogy bal tompított kiégett
nem volt egyszerű bele való H7es izzót keríteni, mert közeli boltban csak a helyét találtuk és 20km-t kellett menni érte... csere viszont kerékjárati ív irányából elég sima volt (kiszedni persze motortér felől szedtem a régit
az úgy necces)
-
Sziasztok!
Adott egy 2017-es Opel Astra K sports tourer 1.6 tdci.
Hazafelé menet kigyulladt a check engine, otthon kiolvasva kiderült, hogy a P0101-es hibakód miatt volt (MAF szenzor(légmennyiségmérő) hiba). Kiszedtem, kifújtam (egyáltalán nem volt koszos) visszatettem kiütöttem a hibakódot de kb 100km után ismét előjött. Semmilyen más tünet nincs.
Még lehet megpróbálom kifújni kontakt spray-el is (youtube videóba ezt mutatták) aztán ha nem lesz jó kicserélem.
Van esetleg ötletetek mi okozhatja még? vagy mit tehetnék ezeken kívül? (szakszervíz?)
Köszi!
-
válasz
Markizmark #106095 üzenetére
Változó, szerelőm 600k-nál cserélt benne vezérlést először. Ő egy nap beleküld 120-130km-t legalább. Nálunk kettő Z14XEP van, 2008-asok, egyik 128k, másik 123k-nál jár. Hidegen sem csörren a lánc. Lényeg a rendszeres olajcsere, esetemben 7k-nál, de normális embereknél elég a 10k intervallum betartása. Bár nem kell félni tőle, aránylag minden megfizethető áron van. Annyi zavar hogy rövid F13 váltó van alatta (cca. 80km/H-2400rpm, 100km/H-3000rpm).
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark #106095 üzenetére
Sajnos nem, olyan a lánc, amilyen a kempingemen van és hát ha nem csak pályázod nyúlik és csörögni fog majd. Szíj szinten kell cserélni kb.
Nálunk 100k km körül már bőven van hangja. Gyári 70-nél már köszöngetett, kövi olyan 160k talán. De felírtam őket, megnézem majd.
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark #106092 üzenetére
Másik nyűg a lánc
-
Sanki
addikt
válasz
Markizmark #106090 üzenetére
81k most a felújított+ tömítés 5k kb.
Plusz szerelési költség,ha nem magadnak csinálod. -
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark #106090 üzenetére
80k körül van most talán.
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark #106088 üzenetére
Igen, ezért sem értem, hogy az mitől lenne jobb.
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark #106086 üzenetére
Mondjuk pont az a legkevésbé bajos ha kicserélted a javítottra.
Amúgy meg mindegy melyikkel veszed, ha nem twinport akkor van helyette más
-
Sanki
addikt
válasz
Markizmark #106084 üzenetére
Xep-vel mi a gond?
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Fél éven belül újítani kéne az asszonynak valami kis méregzsákot.
Többek között a D corsa jött szóba, ha már amúgy is opeles a család és eddig is csak opelünk volt a háznál.
Az 1.4 90 lovas az XEP ugye? Mert akkor felejtős gondolom.
Az 1.2 80 ló körüli az milyen motor? Mennyi vele az ismert nyűg? Illetve melyik évjárattól problémamentesebb az autó?
Turbós benzis vagy dízel nincs képben, elsősorban városi lenne. -
Garada
őstag
válasz
Sanki #106082 üzenetére
Köszi, hogy megosztottad a tapasztalatokat, családban van G Astra is, szóval mindig tanul az ember ezekből a hozzászólásokból, aztán ha bármi gond van, könnyebb kezelni a helyzetet.
Egyébként most találtam rá a topikra, 3 éve hajtok már egy H Astrát, de mindig elfelejtem, hogy a PH-n lassan mindennek is van már saját helye.
-
Sanki
addikt
-
Garada
őstag
válasz
Garada #106077 üzenetére
Szélvédő sarkánál lévő szigetelésnél volt egy minimális szivárgás, gyári szélvédő, igaz 16 éves az autó de az előző tulajnál esélyes, hogy volt már valami okosság vele. Bal felső sarok egy minimálisan feljebb van mint a jobb felső oldal és onnan volt egy kis szivárgás aminek ez lett az eredménye. Tetőkárpit egy része le, illetve az A oszlop borítása is, a beázást lekezeltem, a sarokrész kapott egy fekete színben passzos vízálló szigetelő anyagot, reméljük többet nem lesz gond vele és nem kell újra szétkapni. Kárpittisztító pedig szerencsére pikk-pakk kiszedte belőle a foltot, amit produkált.
Előrejelzést látván, a héten lesz éles próba ha valóba annyi eső lesz mint amit ígértek.
-
bexinho23
őstag
Sziasztok!
Sajnos május végén összetörték hátulról a fehér 2016os E Corsamat. Ma a karosszériáshoz megérkeztek az alkatrészek, színre kell fújni, meg összerakni. Viszont rámkérdezett a szerelő, hogy szeretném-e a hátsó ajtó (ami most fekete) sötétített ablakát (elmondása szerint gyári, én nem értek hozzá), mert akkor azt rakják vissza festő után.
Mivel amúgy is szerettem volna a jövőben a hátsó utasrész ablakait sötétíteni, így kapóra jönne ez a lehetőség. De lehet, hogy csak a műszaki vizsga után tenném meg.
Laikusként viszont két kérdés van bennem, elnézést ha nagyon hülyeség:
1. A pár hónap múlva esedékes műszakin ez gondot okozhat, hogy a hátsó sötétítés eltér a többitől?
2. Ha elviszem ezzel a sötétített (festett?) üveggel a fóliázóhoz, akkor a két hátsó üveget ugyanolyanra fóliázza le? Vagy a hátsót is fóliázza a két oldalsóval együtt, magyarán nem vagyok előrébb a hátsó festett üveggel...
-
válasz
Garada #106077 üzenetére
Nekem a J-ben a csomagtartóban áll sokszor a víz eső után, mindent megnéztünk, olvastam külföldi fórumokat is, sehol se tudják az okát.
Aztán valahol emlegették a tetőcsomagtartó sínt, és el is vált a tetőkárpit jobb hátul.
Szerintem mindkettőnknél ez lehet a beázás forrása.
De ne tartsa magában aki tudja a frankót. -
MaddeNNNN
addikt
válasz
ArthurShelby #106072 üzenetére
-
MaddeNNNN
addikt
válasz
ArthurShelby #106069 üzenetére
Egyáltalán nem.
100.000 ft volt. Ebben benne van az előkészítő mosás, polírozás + grafén spray védőréteg.
Belül pedig műszerfal és üveg takarítás + kárpit tisztítás.Srác akihez vittem nagyon korrekt volt, telefonon felhívtam hogy mik az elképzeléseim. Azt mondta, hogy nem akar mondani semmit anélkül hogy látná az autót. Elvittem, átnézte aztán elmondta hogy szerinte mitk a lehetőségek, mit érdmees rajta csinálni, mire számíthatok.
-
ncc1701
veterán
Insignia A hűtő csere. Ketten csináltuk, bő 4 óra ment el rá. Brutál szopó, minden is útban van mindennek. Viszont gyári mahle ki, gyári mahle be, kalap, ezzel többet nem lesz már gondom.
-
aszti75
senior tag
válasz
mohabá 007 #106062 üzenetére
Köszönöm!
Ezek szerint akkor az olaj teknőt nem kell le venni.(volt olyan,aki azt mondta,le kell szedni)Hozzá lehet férni különösebb bontás nélkül is.Jobban megnézve a képet,látom,le kell venni hozzá valóban.
-
-
aszti75
senior tag
Sziasztok!
Nem rég vettem egy 2002-es G Astra-t. 1.2-es Z12XE motor. Ha be melegedett a motorolaj,akkor alapjáraton vibrál az olajnyomás visszajelző lámpa.Amint kb 1000-es a fordulatszám ki is alszik a lámpa.Első körben megnézném az olajnyomás szabályozó szelepet.A kérdésem erre is vonatkozik.
Hol találom azt a szelepet?Ki venném és meg takarítanám.Véleményem szerint lehet valami kosz ott,ezért van ez az anomália.
Második kérdésem az,hogy a benne lévő olaj sűrűsége ezt a tünetet mennyire befolyásolja?Értem ez alatt,hogy eléggé hígnak tűnik nekem az olaj.Ugyanis az előző tulaj túl töltötte.Így le kellett szednem az olaj mennyiségből.Ez tegnap volt,de ma néztem az olajat,amit le szedtem tegnap,és közel van a víz sűrűségéhez.Fogalmam nincs,milyen olaj van benne(tudom olaj csere az első),de véleményem szerint hideg(kb 20 fokos)állapotban nem íjennek kéne lennie a sűrűségnek.
Talán ez a tényező is befolyásolja a fentebb említett gondomat.
Összegezve:Merre is találom az olajnyomás szabályozó szelepet?Nem találok róla semmi rajzot a neten.Google most nem barátom.
Ja igen.Néztem már az "Így csináld"könyvben is,de semmi.
Köszönöm előre is az építő jellegű válaszokat.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Nagyon meghúzza a nadrágszíjat az Intel
- One mobilszolgáltatások
- Akciófigyelő: Ingyenes Steamen a Borderlands 2
- Milyen légkondit a lakásba?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Microsoft Excel topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egyelőre túlmelegszenek a Huawei új AI gyorsítói
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI X470 R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD ROG STRIX RTX 2080 Super 8GB Rampage SHIVA 650W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged