Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55301) m3ss válasza mandju (#55300) üzenetére


m3ss
veterán

en meg azon agyaltam, hogy diy-ozok vmi maszkolo lapot, amit magnessel felpattintok a vaszonra, aztan rajottem hogy ez a vaszon tetejen nem menne olyan egyszeruen, nem erem el. erre vmi jo megoldas, vki? na meg a madvr croppolas a masik problema. croppolni kellene a nem szabvany keparanyokat 21:9-re meg 16:9-re is. probalgattam most en is a madvr croppot, cowboy bebop sorozat talan 18:9 volt, vagy vmi eppen hogy szelesebb, mint a 16:9. de mar ott idegesitett, hogy mennyit elvesztettem a kepbol amikor oda-vissza kapcsolgattam. elrontom az operator meg a rendezo viziojat nem kicsit :DD ugyhogy en inkabb fanyalogva kikapcsoltam.

https://www.instagram.com/jozsef.beko/

(#55302) m3ss


m3ss