Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55401) fityere válasza cinemazealot (#55400) üzenetére


fityere
senior tag

Akkor látni ha állítom a fókuszt, es csak ezekre fókuszál. Amint visszallitom, ahogy volt eredetileg beállitva, akkor homályos foltok es csak feketénél latszik, [kép]

Nem azért hagyjuk abba a játékot, mert öregszünk. Azért öregszünk meg, mert abbahagyjuk a játékot.

(#55402) cinemazealot válasza fityere (#55401) üzenetére


cinemazealot
addikt

Jó, akkor ez valószínűleg csak kosz. :)

(#55403) m3ss válasza fityere (#55401) üzenetére


m3ss
veterán

az kosz lesz. amugy hivatalos benq szerviz xiii. ker pannonia utca. 1-2 eve 15e korul volt takaritas, lassan nekem is mennem kellene, kivancsi vagyok van-e most olcsobb alternativa.

https://www.instagram.com/jozsef.beko/