Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Adattárolás  »  Milyen DVD-írót vegyek? (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#1901) sszever válasza robi0604 (#1898) üzenetére


sszever
őstag

hát ez az :( :( :(

Csak egy ember hiányzik, és máris üres a világ!

(#1902) Hideyoshi


Hideyoshi
tag

Sziasztok!

Az alábbi infóra lenne szükségem:

Mi a különbség a NEC 4570, illetve a 4571 közt?

Illetve ezek mennyivel tudnak többet mint a 3540?

Azért kérdem mert most lehetőségem van hozzájutni az első kettőhöz, a gépben most 3540 van. Érdemes-e cserélnem? :F

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van. Ez nem lehet véletlen!!

(#1903) perempe válasza Hideyoshi (#1902) üzenetére


perempe
addikt

A LabelFlash a különbség. (A 4570 még nem tudja.)

Szerintem nem éri meg váltani.

* Brahms: 4. szimfónia *

(#1904) Hideyoshi válasza perempe (#1903) üzenetére


Hideyoshi
tag

''LabelFlash'' - ez jól hangzik, de mi rák ez? :D

Bocsesz, de amatőr vagyok...

De ingyen lennének.... :C :)) :C

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van. Ez nem lehet véletlen!!

(#1905) perempe válasza Hideyoshi (#1904) üzenetére


perempe
addikt

A korong másik felére égethetsz ábrákat. Ez a legújabb parasztvakító feature.

Szvsz ha már mindenképp upgrade, akkor inkább BenQ DW1655...

* Brahms: 4. szimfónia *

(#1906) Hideyoshi válasza perempe (#1905) üzenetére


Hideyoshi
tag

Viszont nekem ez kapóra jönne, nem kell vinnem a lemezeimet szitáztatni.

BenQ DW1655-ez is tudja? :F

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van. Ez nem lehet véletlen!!

(#1907) Fauszt válasza Hideyoshi (#1906) üzenetére


Fauszt
senior tag

az LightScribe-ot tud...

(#1908) erdoke válasza Hideyoshi (#1906) üzenetére


erdoke
titán

Ne felejtsd el, hogy 2,5-szeres áron vannak ezekhez a lemezek, és 20 perc fölött van egy normális pörkölés.

A legjobb aláírás a héten

(#1909) Hideyoshi válasza erdoke (#1908) üzenetére


Hideyoshi
tag