Szia!
Nekem a képminőség és a flexibilis felvételi mód miatt a Panasonic modellek jöttek be, de azokból is inkább a tavalyi-tavalyelőtti szériák (itt előttem például egy DMR-E60 dolgozik éppen), valahogy jobb minőségben tudok ezekkel VHS-ről átvenni, mint az általam próbált újabb Sony és Philips asztali felvevőkkel. Én amolyan közbülső megoldásnak használom az asztali felvevőket - ha profi digitalizálásról van szó, akkor a Canopus HD kártyánkkal dolgozunk a stúdióban, ha ''elég'' a DV minőség de az anyagot szerkeszteni, effektelni kell, akkor egy Canopus ADVC-100 és egy 110-es dolgozik, minden más munkára az asztali felvevőket használom, illetve van még egy Plextor PX-M402U cuccosom is. Utóbbival és az asztali felvevővel töbnyire az utólag csak trimmelt (elejéből-végéből lecsípünk), de vágásra, utómunkára már nem kerülő anyagokat digitalizálom, kényelmesen lehet authoring célokra felvenni velük, mert demuxolás után már eszi is az authoring szoftver. Vannak olyan profi munkák is, ahol a Panasonic miősége teljesen megfelelő - nyilván a forrástl is függ, kötöttem én már Betát is rá, hát beszarás milyen képet tudott felvenni róla -, minden attól függ, hogy a következő lépésekben mit akarunk tenni az anyaggal.
PPeter - Privátokat van hogy hetekig nem olvasom. Éjszaka és vasárnap ebédidőben ne hívjon senki a DVD-írós problémájával, köszi! A BURN.HU már nem az én oldalam!