A félreértés elkerülése érdekében még egyszer, mert nem fejtettem ki a gondolatom teljesen. (Ez sajna születési rendellenességem! )
Szóval nem azt mondta, hogy a kamion és a busz nem tud satuzni!
Egy eset: Győrbe befelé az 1-en 2 sáv, én külsőben! Belsőben autó, és áll! Én meg lassítok, de még majdnem 50-el a körforinál! Akkor láttam meg, hogy a korforgalomból nem indexel kifelé a kocsi, hanem felém tart tovább! (ez ott nagyon nem szokás) Satu! Belógtam rendesen a körforgalomba, a feleségem a hányás küszöbén, és épp hűtőt vittünk, az meg a nyakunkba, és csattant az ülésen! Nah egy ilyen eset nem történik meg egy busz/kamionnal, mert egyrészt látja az utat jobban, másrészt sokkal óvatosabban és lassabban közelíti meg az ilyen helyzeteket! Hamarabb fékez, ... . Mint egy igazi spórolós, mint én! De vannak esetek, amikor az idő számít!
A kamion ha árut visz, vagy a busz tuti sokkal, sokkal óvatosabb, mint egy személygépkocsis. Ha meg nem a ő a ludas, akkor egy marha miatt tuti nem kockáztatja az utasai/áruja épségét, inkább lebontja a buszt, de talán a busz kapna a legkevesebbet egy szgk-val szemben!
Nah így értettem!
philoxenia:
személy szerint tisztában vagyok, hogy egy kamion fékrendszere az áruhoz is van "némileg" méretezve! Egy új nyerges tuti hamarabb megáll, mint egy Favorit!
Ha a seggébe is mászok valakinek, akkor a motorfék és a lábam a féken van! Ez a minimum! Szerintem!