Remélem senki sem felejtette el ezt, aranyba kéne foglalni. [link]
Kedvenc kommentem.
"I don't blame her, I blame the idiot she bribed to get her license."
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Remélem senki sem felejtette el ezt, aranyba kéne foglalni. [link]
Kedvenc kommentem.
"I don't blame her, I blame the idiot she bribed to get her license."
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
A jogsiszerzesnek mondjuk ehhez nincs sok koze.
Az hogy nem tud egy Y-t megcsinálni nincs köze a jogsihoz?
Give them hell Ukraine!
Én 10 -en éve 60 környékén megcsúsztam a tukorjegen, amikor az országútról még csak a kanyarodóba indexeltem. Az auto segge egy pillanat alatt mellettem volt. érzésre alig tűnt fel, éjjel is volt es a csillogást így sem vettem eszre.. a rántópad ennél kemenyebb volt, de hasonlít.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Szerintem nincs. Te mindenre emlekszel, amit tanitottak altalanosban?
"Szerintem nincs."
Topik zárható.
Give them hell Ukraine!
Javaslom fuss neki ujra, vagy annyira ertelmes, hogy menni fog.
Én ott helyben elvettem volna tőle a jogsit, itteni szóhasználattal élve utána fejbe is lőttem volna.
Give them hell Ukraine!
Elhiszem, en meg mindig nem errol beszelek. Inkabb hagyjuk.
Vagy írd le mire gondolsz, vagy tényleg hagyjuk.
Give them hell Ukraine!
És "ezek" köztünk járnak! Huhhh! Szerintem érdemes lenne 5-10 évente újravizsgáztatni minden jogosítvánnyal rendelkezőt!!!
Y - hogy nincs köze a jogsihoz? Kölcsönadnám neki a kombim, mert azzal csak tolatva lehet parkolni tisztességesen, de a sajátjával hogy parkol le egyáltalán? (ha netán tolatni kell. ha más nem, kiparkolásnál???)
Anno mikor tanult vezetni, megtanitottak neki. Valoszinu azota nem alkalmazta ezt a megfordulasi lehetoseget, ezert elfelejtette. Amit nem hasznalunk, azt egy ido utan elfelejtjuk, ezert kerdeztem, hogy mindenre emlekszel-e, amit tanultal altalanosban. Lathatoan az auto kezelesevel is problemak vannak, valoszinuleg ritkan is vezethet. Belekerult egy olyan szituacioba, ami nehezseget okozott neki, gondolom be is panikolt, vegulis megoldotta. Ez az ember mikor szerezte a jogositvanyt, egesz biztosan joval konnyebben es gyorsabban megoldotta ezt a feladatot. Ezert irtam, hogy a videon latottaknak nincs koze a jogsi megszerzesehez.
Csoda hogy a légzést még nem felejtette el.
Ettől függetlenül az ember nincs vezetésre alkalmas állapotban, ön és közveszélyes, jogsit kettétépni, és hívni nekik egy taxit (tudom 2009-es a vid, de akkor is)
tibcsiworld: Bezony, anno amikor autókozmetikában dolgoztam volt olyan nő akinek ha nem fordultam meg a kocsijával hogy előremenetben menjen ki akkor nem tudott kiállni a parkolóból.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Gondolom akkor annak a nonek is kettetepted a jogsijat.
TaaT
Van olyan kolleganom, aki nem tudja a kocsija tipusat, szinet es rendszamat sem, csak az elso 1-2 beture emlekszik es hogy opel.
[ Szerkesztve ]
Kellett volna
Give them hell Ukraine!
Én meg tudok olyan buszvezető csajt aki ik260 jablonkán tolató személyzetel nem mert megfordulni. Ja és már nyugdijjas és balesetmentes.
Irtam hogy gondok vannak az auto kezelesevel. Lehet nem ult 10 evig kormany mogott, nem ismerjuk a hatteret. En is azt mondom, hogy ne nagyon eroltesse a kozlekedest. Es meg mindig tartom, hogy a videon latottaknak a jogositvany szerzeshez semmi koze. Akkor tudta, most mar nem tudja.
[ Szerkesztve ]
Jesuska. Mi ez a "zene" alatta. Mintha 90es évekbeli vetélkedő ending-et néznék. (tipp: beírta keresőbe a készítő, hogy "soundtrack contains the word woman"?
Ha most így vezet, akkor teljesen irreleváns, hogy mit tudott akkor, amikor megszerezte a jogosítványát. Most vezet (a videón 6-7 éve), most kell tudnia, minek milyen következményei vannak. Ha viszonylag nyugodt körülmények között sem képes kezelni az autót, akkor mi várható tőle igazi stresszhelyzetben, egy balesetveszély során?
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
Ezzel kezdődött. Na most nekem rutinon nem volt az y, forgalmi vizsgán szintén nem tehát nekem is ment volna enélkül a jogsiszerzés...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
És az oktatód engedett volna vizsgázni, ha nem tudod az Y-t?
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Akkor mégiscsak van valami köze az Y-nak a jogosítvány megszerzéséhez
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
"ezert kerdeztem, hogy mindenre emlekszel-e, amit tanultal altalanosban."
Ott van olyan, hogy sinus, cosinus, tangens, ... amit az emberek 90% soha nem használ utána, elfelejti.
De aki autót vezet, az csak beparkol, meg kiparkol, tehát tolatni is KELL!!! Ez az egyed nem tud! Kérdés, hogy hogyan parkol? 2x6 perc?
Tenyleg nem ertitek, vagy csak direkt csinaljatok? Hihetelen.
Úgy néz ki, te nem érted. Teljesen mindegy kellene legyen, hogy konkrétan csinált-e már egyáltalán Y fordulót. Ha teljesen hivatalos úton szerezte a jogosítványt, tudnia kellene, hogyan kell úgy kanyarodni, hogy egy Y-szerű fordulót hajtson végre. Ha Y-t konkrétan nem is csinált, legalább merőleges parkolóhelyre biztosan kellett neki beállnia-kiállnia, tolatva is, és ez sem sokkal másabb. Ha ennyit sem tud valaki megtenni, annak tényleg nem való jogosítvány, és az is kérdéses, hogyan kapta meg egyáltalán (bár a videoban végül is megoldotta sofőr, csak a szintidő volt magas ).
The only real valuable thing is intuition.
Alapvetően nem arról van szó, hogy a jogosítványt mondjuk tíz éve szerezte és nemigen vezet?
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Biztos velem van a baj, mert én el nem tudom képzelni, hogy valaki ne lenne tisztában azzal, hogy kell egy Y-t megcsinálni. Elméletben szerintem akkor is meg kell lennie, ha soha nem vezetett, és jogsija sincs. Én pl. biciklivel is folyton használom, de ugyanez a mozdulatsor kicsiben, amikor egy kis helyiségből (nem konkrétan "A kis helyiségből" ) akarsz valami nagyot kivinni, amivel nem tudsz bent megfordulni. Szóval az Y az élet túl sok területén jelen van ahhoz, hogy elfelejtse az ember, ha egyszer megtanulta, hogy merre kell menni és kanyarodni, ha meg akarok fordulni.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
Rutinvizsga alapfeladat, mindenkinek kell tudja
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Innen indultunk:
TaaT Remélem senki sem felejtette el ezt, aranyba kéne foglalni. [link]
Lauda A jogsiszerzesnek mondjuk ehhez nincs sok koze.
Anno levizsgazott. Soha nem kell ujra vizsgazni, ha kozben valamiert nem veszik el a jogsit. Ebbol kifolyolag a tudas megkophat, foleg ha keveset vezet az illeto.
A videon lathato holgyrol nem tudjuk mikor szerezte a jogositvanyat. Annak amit a videon muvelt, nincs koze a jogsiszerzeshez, mert az Y megfordulast lehet, hogy nem csinalta azota egyszer sem es philoxenia peldaja is mutatja, az is elkepzelheto, hogy mar akkor sem ment neki jol, vagy egyaltalan nem.
Reszemrol lezartam.
Ebben nagyon tevedsz. Akinek nincs egy kis muszaki erzeke, hamar elfelejti az auto kezeleset. Sokkal komplexebb muveleteket es figyelmet igenyel, mint a kerekparozas. A noket ez a problema sokkal jobban sulytja, mint a ferfiakat. Nem tehetnek rola, az agyuk ilyen felepitesu.
[ Szerkesztve ]
Nem celom a meggyozesed. Olvastam errol eleg szakkonyvet es tapasztaltam az eletben.
Hehe. Párhuzamos közlekedésben megállok a belső sávban gyalogosnak. Már állok kb öt másodperce, mikor szemből elmegy egy majd még egy autó. Ezután elmegy mellettem a külsőben is egy autó. Nah, ezek után végre átmehetett a nagyi a két kisunokájával. gg
De, valószínűleg ez lehet a háttérben, én is ilyesmire gondoltam, mert igazából sikerült neki, csak nagyon lassan.
The only real valuable thing is intuition.
De a jogosítvány megszerzése nem arról szólna, hogy konkrétan tud-e Y fordulót csinálni, hanem arról, hogy a megszerzése közben kifejlődjön egy olyan képesség, hogy ha szükség van rá, akkor ki tudja találni az illető, mit kell ahhoz csinálni, hogy egy akkora helyen meg tudjon fordulni.
The only real valuable thing is intuition.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
az a durva, hogy en az elejetol ertem mit irsz es nem ertem, hogy a tobbiek, miert nem. ez mar a masodik ilyen ritka pillanat.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Megertelek. Nagyon egyszeru pedig, mint te is latod. Kezdek belefaradni, hogy lassan a legalapvetobb dolgokat is napokig kell magyarazni, mert nem hajlandoak hasznalni az eszuket az emberek.
Volt ez a tema multkor: [link]
kerxy
Sziasztok!
Adott az alábbi utca, amire az előtte lévő kereszteződés után kiraktak egy 30-as táblát. Feltehetőleg mivel iskola és óvoda van ha egyenesen tovább megyünk. Azonban az itt jobbra található utca (attól függetlenül, hogy zsákutca) nem oldja fel a korlátozást? Kép, Link
Hetvegen utana tudtam nezni alaposabban, elolvastam ebben a konyvben is a temarol szolo irast es a kovetkezokre jutottam. Hibasan ertelmeztem az azonos szintbeli keresztezodes fogalmat es az adott kepen/linken lathato szakasz valoban utkeresztezodesnek minosul. Igazatok volt, ti irtatok jol! Ha valakit erdekel mit irnak errol abban a konyvben, delutan be tudom irni a lenyeget, nem sokara mennem kell melozni.
Engem érdekel
Mert tegyük fel két napig nem megyek otthonról sehova, kihajtok a zsák utcából, ahol zárt parkolónk van, megyek mondjuk 60-al (mikor úgy tudom 50 a megengedett sebesség, mert 2 napja még nem volt tábla mikor oda behajtottam) az elég kellemetlen 30 helyett. És miután kitették a táblát, pár napra már mértek is ráadásul este, pedig a tábla gondolom suli és ovi miatt van, ahova este nem sűrűn járnak.
Szerzoi jogi problemak elkerulese erdekeben nem fotozom ki, inkabb leirom a lenyeget.
Azt irja, hogy az utkeresztezodes fogalma funkcionalisan ertelmezendo, vagyis az utak kulonbozo nevenek es szamozasanak nincs jelentosege, csak annak, hogy a jarmuvezetokben kulon ut benyomasat keltik. Az utkeresztezodes tehat szintbeli csomopont. A szinbeliseg nem feltetlenul jelenti az azonos utpalyamagassagot, csak annyit, hogy a kulonbozo forgalmi aramlatok ugyanazt a palyat hasznaljak es nincs kulonszintu kiepites. Ennek kovetkezteben a palyak lehetnek eltero magassagban (pl az egyik palya a jarda magassagaban erkezik). Az ilyen minimalis szintkulonbseggel talalkozo utakat is utkeresztezodesnek kell tekinteni, mivel a szintkulonbseg nem alkalmas az egyes forgalmi aramlatok szetvalasztasara. Ezutan kiter pontosan erre, amit te is kerdeztel, tehat mikor joghatasa van a keresztezodes letenek, valami tilalom feloldasa peldaul es arra a kovetkeztetesre jut, hogy ugyan olyan utkeresztezodesnek minosulnek, mint barmelyik masik, ebbol kifolyolag a joghatasa is azonos a tobbivel.
Ez van.
Nyilván, mert nem az utaknak kell szintben egyezniük, csak kell lennie egy szintnek, ahol egymást keresztezik és ott lehetővé válik az egyikről a másikra a ráhajtás.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Engem zavar (vagy zavart meg a multkor), ahogy meg van fogalmazva:
k) Útkereszteződés: két vagy több útnak azonos szintben való kereszteződése, egymásba torkollása, illetőleg elágazása.
Ebbe miert kell az azonos szintben?
Miert nem igy irjak?
két vagy több útnak egymásba torkollása, illetőleg elágazása
Utobbi esetben nem allhat fenn semmilyen felre ertelmezes. A neten talalni egy csomo hasonlo kerdest, mint ami itt is felmerult, pont emiatt a rossz megfogalmazas miatt.
Az azonos szintben valo talalkozas teljesen egyertelmu, hiszen a kulonbozo szinteken levo utaknak amugy sincs semmi koze egymashoz, igy ott utkeresztezodes sem alakulhat ki.
Azért, mert az egymásba torkollás (szerintem) a T kereszteződés, az elágazás meg az Y (nem a megfordulás ). Amikor meg találkozik a két út, de a találkozási ponton túl is folytatódnak, az a kereszteződés (még "út" nélkül), és amikor a kereszteződés egy szintbe kerül, akkor válik útkereszteződéssé.
És még egyszer: út =/= úttest. Ha a keresztező út a járdával van egy szintben, akkor is szintbeli a kereszteződés.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
A nem szintbeni az az aluljáró felüljáró. Mint a közút-vasút kereszteződések.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...