Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!

Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.

Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9371) maj-viktor válasza kgymac (#9325) üzenetére


maj-viktor
őstag

Köszi mindenkinek a választ...

(#9325) kgymac
(#9327) b0bcat
(#9328) szilicium97

Hát persze... hülye én se vagyok, tudom hogy mennek a dolgok... csak mondom megkérdem ti mit tennétek...
Close-olás után tudom, hogy tehetlen lennék, mivel mondom még a bolt rendszeréből is eltünt a rendelésem!
(míg múltkor "csak" cancelled lett)
Meg azért elolvasom még ha angolul van is, hogy mit ír és ilyenekután csak a paypal-nak hiszek, nem a dx-es chat-es gyereknek... Zárjam le aztán... persze! (volt már dispute-om, claimem, akár elveszett csomag, akár eltűnő ebay-es eladó, stb. miatt nagyjából képbe vagyok a dolgok menetével)

De azért durva, hogy ennyire az ellenkezőjét állítja a dx-es chates forma és a paypal...
"For example, if the seller is offering a refund, wait until the funds are in your PayPal account before closing this dispute."

Azaz hogy míg dispute van nem refundolhat... hát de basszus azért indítottam a dispute-ot mert totál eltünt a rendelésem a rendszerükből... áh najó csak felidegesítem magam ezeken... na látjátok, ezért mondjuk hogy csak paypal-al a háttérbe vásároljatok külföldről... (ha most ezt egy random áruház eljátssza, megnézhetném magam, így azért van esély, hogy ha késve is, de pénzemnél leszek)

Na majd még párnapont azért rájuk írok chat-en... lehet kifogok egy másik emberkét, aki szó nélkül refundol...

Szal arra jutottam, hogy várok 1 hetet, hogy válszoljanak a dispute-ra, ha semmi, akkor ezután átváltoztatom claim-re... (azért várok 1 hetet, mert elég fura lenne nem, hogy 1 nap után dispute-ról claimre változtatom - meg szerintem nem is lehet, meg úgymond kell esélyt adni az eladónak a vita megoldására... erre adok 1 hetet, aztán lépek! Talán így tudok kijönni belőle a legjobban... nem a leggyorsabb módja, de talán a legbiztosabb!)

VISZONT EZUTÁN SENKINEK SE AJÁNLOM A DX.COM-OT! !!!
(pedig féléve teljesen korrekt bolt volt, most viszont 1-2 héten belül másodjára szopat meg - várakoztat)

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.