Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz Reggie0 #26595 üzenetére

    Ha jól emlékszem a hiba azért nem lett kijavítva, mert a hiba jelenséget nem sikerült a szervizben reprodukálni.
    Az utólagos levelezésből ez derült ki. Erre jött a válasz, miért nem nézték meg a videót.
    (Lehet megnézték, csak műhelyzajban nem hallották. Nem tudom.)

    "Egy ceg belso mukodese lenyegtelen a fogyaszto szamara, ..."
    Igazad van!
    Viszont részben pont erre akartam felhívni a figyelmet. A szervizben a számítógép messze nem annyira központi eszköz, mint egy irodában. Általában nem is közvetlenül a szervizesekkel, hanem az ügyfélszolgálatosokkal szokás levelezni. Ebbe sokan bele se gondolnak. Pedig jó lenne.
    Sőt, legtöbb modern helyen már hiba bejelentő felületek vannak, így a kommunikáció nem a hagyományos e-mail szintjén zajlik. Videót sem lehet közvetlenül beilleszteni, hanem külső hivatkozással mutatnak valahová, amit vagy meg tudnak nyitni, vagy nem. Ha meg is tudja nézni, nem biztos hogy pont olyan steril körülmények között nézi, mint ahogy azt a beküldő elképzelné.
    Figyelmen kívül lehet hagyni ezeket a tényezőket, lehet úgy is gondolkodni: "oldják meg!"
    Csak aztán ne csodálkozzon rajta, hogy elbeszélnek egymás mellett és hiányos infót kap mindkét fél.

Új hozzászólás Aktív témák