Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #23683 üzenetére

    Megcsináltam ugyanezt a grafikont a 36V akkuval, mondhatni edukációs célból...

    (Amiért olyan viccesen néz ki az az, hogy több futás van rajta 36V-on, de eléggé
    konzisztensen ugyanazt rajzolja. Szóval a fizika már csak ilyen: megismételhető.)

    Amúgy vacak 100A-rel a kelenföldi bringás szerpentinen bizony igen türelmesnek
    kell lenni, esetleg rárúgni lábbal, mert bizony ott 1000W se jön ki belőle. (Sajnos,
    ez nem új infó, láttam a kijelzőn is, meg hát tudom a miértjét: feljebb kell engedni
    a vezérlő korlátját, de elvileg hardveresen is ennyi max., eléggé a hűtés limitálja.)
    Most abba ne menjünk bele, hogy hogyan lehet ráhúzni megengedőbb firmware-t
    és esetleg ezzel kapásból hazavágni az egész hóbelevancot. Kell a fenének.:R

    Mivel lehetne kis tempónál sokkal erősebb? Bingó pl. 3x annyi fázisárammal...:DDD
    Csak most nincs kedvem egy újabb 130K körüli beruházásra, és hát tartok azért
    attól, hogy ha sokat nyekteti az ember a motort, akkor leéghet. Szóval óvatosan!
    (Mindig győzködöm magamat, de előbb-utóbb be szoktak ugrálni a kosárba...;])

    Ui: a dolog edukációs apropóját úgy értem, hogy ha kicsi jobban megértik mások
    is a BLDC motorok (kötekedők kedvéért PMSM) működését (és vezérlését), úgy
    talán nem fog feketemágiának tűnni a fázisáram és az akkuáram viszonylata...:D

Új hozzászólás Aktív témák