Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Casseius #20831 üzenetére

    Ezzel amúgy mi a cél?:R A VESC fázisáram limitje 135A (legalábbis
    annak a 75V/100A verziónak, amit anno épp a Te tanácsodra vettem):
    ez alá hiába raksz 60V helyett 72V akkut, pontosan ugyanúgy gyorsul
    az elején. Esetleg az, hogy még nagyobb legyen a végsebesség? Oké,
    ez lehet egy cél, de szerintem nem életbiztosítás már a 60 km/h sem...
    Hova kell reálisan több? (Arról nem beszélve, hogy nem csak új motor,
    meg új akku, hanem új VESC, mert a 75V verzió 16s-re van kitalálva...)
    Szerk: vagy az, hogy ne csökkenjen a gyorsulás 25 km/h fölött sem?;]

    Gondolkodtam, hogy rendelek még egyet a kipörgésgátló miatt, csak
    akkor buknám a nagy vezérlőt, ami az elején akár 200A-t is simán...:DDD
    Azzal elméletileg 8 m/s² fölött is tudna gyorsulni, de ekkor inkább már
    a gumi limitál, és csak egy nagy burnout lesz a vége... 2 db VESC meg
    "csak" 6 m/s²-et köhögne ki, ha minden klappol és nem le fogja a TC...

    Nem tudom... Bizonyos teljesítmény szint fölött komoly kezelhetőségi
    problémák merülnek fel. Nagy tempó, nagy erőhatások: komoly fékek
    kellenek, és atomstablil váz, mert ami jó volt 25 km/h-ra, 100-ra nem!
    Én nem bánom, hogy lesz egy hardveres limitem, 60 km/h alatt...:R
    Tetszett a GT gyorsulása, de a kaparó első kerék és a pikk-pakk 60+...
    Nem közútra való. Vagy legalább lett volna benne TC + egy jó gázkar!

    Szerk: ha már taposót is cserélsz, akkor mi marad Xiaomi: a kormány?

Új hozzászólás Aktív témák