Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
runner 125
nagyúr
Hogy adhatta ezt el, ha továbbra is ő árulja? Nem csak az ő képeivel van fent a hirdetés, nézd meg, ott van alul, ő árulja most is.
mod. Évi 17.000-es futás miért ilyen hihetetlen egy benziens autótól?
A HR-V-be nálunk évi 9-10.000 kerül, a Volvo-ba 4-5.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
honda23
aktív tag
Egyrészt németből hozta, akkor márciusban volt 100e Ft-tal olcsóbb, 6-8 hete tűnt el a hahuról.
Ebben már akkor 300 felett volt. Azt állítja, hogy nem tekert, kicsit érdekes, én 2 milláig néztem 3 7gen accord sportot, katasztrofálisak voltak, még jó, hogy kettőt meg tudott nézni nekem más.
Németben általában minimum 30-at fut egy autó, de akár 100-at is évente...
Az enyémet az ismim 3-4 évesen hozta be 40e km környékén. Azzal szerencséje volt, most van benne 168 nálam.
El kell menni, meg kell nézni, ennyi.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
ambrus14
tag
Esetleg tud valaki 21. kerület környékén jó autóvillamosságit? Sajnos hiába is szedném szét ha nincs semmim, hogy kimérjem hol a hiba.
Xbox 360 user - Gamertag: AMBRUS144
szőröscica
addikt
Én heti rendszerességgel nézegetem a hirdetéseit, de szerintem nem ugyanarról az autóról beszélsz. Valóban volt egy magas futású 2.4-ese, de úgy gondolom, nem ez volt. Másrészt, ha 300k km után ilyen állapotban van a kormánya és az ülése, akkor ez egy kurva jó konstrukció.
ambrus14: XVII-ben tudok, közel a nulláshoz.
[ Szerkesztve ]
sunny84
senior tag
ez nem az a kocsi , az ilyen kékes volt , de amúgy ez is volt fényezve , de sztem ebben hihető ez a km futás ,
ülések széle , kormány , küszöbök , váltó bőrözés stb rendben ..
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
honda23
aktív tag
Lehet, hogy nem az, le kellett volna mentenem a képeket.
Mintha az nem lett volna ültetve.
Mindegy is, viszont a kormányon kellene egy minimális kopásnak lennie, legalábbis szokott, 7 gen civic és accordon ennyi km-nél.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
LógaGéza
addikt
Sajnos nem tudok egy elemet se mutatni, amin nincs kisebb/nagyobb hiba
Amikor megvettem, tudtam, hogy olyat veszek, amire költeni kell, hogy jó legyen. A vételi árhoz ha hozzácsapom a fényezés költségét, akkor se vagyok még közel se a jobb állapotúhoz
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
fi:zi'k
nagyúr
Tudom, hogy ki ő, de akkor megint nem értem, hogy itt miért írod azt amit.
Ja már látom, hogy vmivel kevered.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Inkább ültesd le még mindig megvannak azok a fránya rugók
8gen ufó civicnek van valami buktatója, típushiba, amire figyelni kell vásárláskor? esetleg kerülendő évjárat? melyik motor muzsikál jól benne? 1.8 benzin, vagy inkább 2.2 dízel?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
LógaGéza
addikt
Láttam FBn. Mennyit engedsz a feléből?
Amúgy ma is lekoppantam egy helyen a szomszéd városba menet, sajna nem hiszem, hogy jó ötlet lenne...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Ha viszel minden mást ami a hirdetésben van alku nélkül akkor a rugó ingyen a tied
LógaGéza
addikt
Én a hirdetésben csak a rugót láttam postával, ezekszerint fizetem a postát, és enyém a rugó?
Küldjem a címem?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
tonyi
tag
Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek a következő dologban.
Adott egy 7g5d d16v1- gyel. Augusztusban le kell cserélnem a fékeket. Az már biztos, hogy hátul Ebc normál tárcsa lesz fekete betéttel, de még nem tudtam eldönteni, hogy elöl milyen legyen. Normál tárcsa fekete vagy zöld betéttel, turbo groove vagy usr tárcsa zöld betéttel.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
zolynet
addikt
Elég a normál tárcsa előre is, nem kell oda erősebb.
szerk: kivéve ha pályázni akarsz vele
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
BlacKSouL
addikt
A magasabb ártól eltekintve van valamilyen hátránya az egy szinttel magasabb tárcsa-betét kombónak?
Aláírás (nem kötelező megadni)
En olyasmit hallottam, hogy pl. a yellow beteteket mar melegiteni kell, utcai hasznalatban az nem lehet tul szerencses :/
Snoop-y
veterán
Nem kell melegiteni oket
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Snoop-y
veterán
Onmagaban nem lesz sokkal hatekonyabb mert hianyzik a tobbi osszetevo (pl nagyobb tarcsa,tobb dugo)
Nyilvan jobb lesz valamivel de normal autora szerintem felesleges uber tarcsat es fekbetetet venni.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Snoop-y
veterán
Plane hogy az alap ebc tarcsa is jobb mint a gyari!
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
zolynet
addikt
Nincsen. Bár sokakat zavar hogy eléggé porol.
Télen sincs hátrány. Egyetlen egyszer éreztem hogy na most gyengébb a fék reggel, de akkor verdestek a mínusz 10+ fokok, ergo lefagyott az egész tárcsa. Ettől eltekintve nem kell melegíteni, 1-1 nagyobbat taposni reggelente.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Az utobbi idoben en is kezdem erezni, hogy kicsit gyengecske a fek a hondan, de nincs szivem (es folos penzem ) lecserelni az 50%-os beteteket + 75%-os tarcsat (minden gyari)
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
Fekfolyadekot erdemes lehet cserelni ha regen nem volt.
Amugy nem bantanam. Ird fel a listara ha elfogy a gyari akkor valtsal egy picivel jobbra.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Arrol mintha azt olvastam volna, hogy eleg nagy szop@s cserelni. Gyari cuccokhoz gyari vagy motul/ebc fekfolyadek?
zolynet
addikt
Most vettem motul5.1 fékfolyadékot 1900huf/0.5liter, keresd TypeVLacit a crx-ről.
Amúgy meg azt is hallottam h bármilyen márkájú 5.1 tökéletes.
Teljesen gyári hondába meg a dot4 is fasza, legyen 2évente lecserélve azt viszontlátásra.
#34126 Snoop-y: egy gyári 7g5d-be nem kell rbf660, felesleges költekezés, de még szerintem a dot5.1-es fékolaj is ... azzal annyi a gond ha megy szervízbe és rá kellene kicsit tölteni akkor nem biztos hogy a szerelőnél lesz olyan, de dot4-es gyári olaj már több mint valószínű (Imiből indulok ki)
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Snoop-y
veterán
En motult hasznalok ( RBF660 ) meg kell nezni mit lehet belerakni es akkor abbol egy motul vagy EBC fekfolyadekot.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Lacit ismerem, mindent tole veszek Viszont kicsit tudatlan vagyok, 0.5L eleg egy komplett cserere?
zolynet
addikt
Nem elég. 2 x 0,5liter kell a biztonság kedvéért, illetve ha után kell tölteni majd.
#34129 Snoop-y: na az jó ötlet, nekem is úgy kellett volna. Nem győztük levadászni a szutykot, h az olaj se menjen kárba.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Snoop-y
veterán
Ha regen nem volt cserelve akkor en igy csinalnam:
Vennek valami szutyok fekfolyadekot lehetoleg valami rikito szinut es azzal kimosnam a rendszert aztan mehet bele az uj
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Zsir, koszi. Majd a kovetkezo rendeleshez hozzacsapom
Snoop-y: szerelore fogom bizni az tuti, szerintem siman lehet, hogy meg a gyari fekfolyadek van benne
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
Mindenkeppen! Nem mintha doktoratus kene hozza de szopas tud lenni.
Sokkal egyszerubb ha fel van emelve a kocsi kerekek lent es akkor nem kell gorcsolni meg bujkalni.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
DeathAdder
veterán
Nekem a RBF660 ment, nem tudom a tiéd miben lehet más, de nekem fél liter sem kellett a fék és kuplungnak.
Mondjuk ha átmosni is akarod 1x-2x akkor kell egy 2x-3x annyi
btw, akkor az most komoly hogy fékfolyadékot ajánlatos 2 évente cserélni? még akkor is ha ez nálam cirka ~10e km?
Snoop-y
veterán
Subarunal 2 ev vagy 20K ha jol tevedek
Baja nem lesz ha lecsereled. Mondjuk egy RBF660-at nehez elforralni annak sok baja nem lesz
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
DeathAdder
veterán
Na akkor nekem megteszi tovább is
Úgysem vagyok egy nagy fékezős bajnok, aki úgy centizi ki hogy megálljon egy-egy utca végén, motorféket inkább preferálom, na de ha kell akkor azért jó ha van
(#34135) !Overdose! válasza DeathAdder (#34132) üzenetére
!Overdose!
őstag
Azért kell 2 évente cserélni a fékfolyadékot, mert higroszkópos tulajdonságú, azaz felveszi a levegő nedvességtartalmát és ezáltal csökken a forráspontja. Valójában meg lehet méretni szervizben vagy vásárolni egy tesztert.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
BlacKSouL
addikt
Mondjuk az hogy csökken a forráspont még nem feltétlen kézzelfogható probléma Az már inkább, hogy az alacsonyabb forráspont miatt fékezéskor a munkahengerek felforrósodásakor a folyadék is felforrna, de épp nyomás alatt nem fog, csak mikor felengedjük. Akkor hirtelen gőzbuborékok keletkeznek éppen a hengerek mögött, és a rákövetkező pedáltaposásnál nem a betétet nyomjuk meg a hengerrel, hanem a gőzbuborékokat nyomjuk össze...
A yellow betétek előmelegítéséről meg azt gondolom, hogy egyetlen 50-ről 0-ra fékezéssel kb. 100°C-t tud melegedni a betét, (és a tárcsa) sőt, többet, mert ha ráköpök azonnal elsistereg.
Nekem sokkal inkább a tárcsámmal van bajom, mert hidegen semmit nem érezni, de nagyobb tempóról fékezgetve már folyamatosan egyre jobban ráz, legutóbb 120-ról fékeztem 4 részletben 50-re, és a 4.-nél már a fejemben terveztem mi a teendő ha szétrobban a fékem, annyira rázott. Aztán pár km után visszahűlt, és nyoma sem volt a remegésnek.
Felszabályzást hidegen csinálják? Mert úgy tűnik melegen van gondom.
Aláírás (nem kötelező megadni)
zolynet
addikt
Jajj a szívem, mit találtam:
24mm rear sway bar
Rohadás essen ezekbe, hogy egy vasdarab ilyen drága.
Bömöshöz egy 27-28mm vastagabb stabrúd ilyen 6-8ezer pénzbe kerül.
Life is too short to stay stock!
Snoop-y
veterán
hjam bubuhoz is ennyi sajnos.
Nezzel whiteline-t hatha az olcsobb.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
(#34139) DeathAdder válasza !Overdose! (#34135) üzenetére
DeathAdder
veterán
Értelek
Ha jól emlékszem van is egyik ismerősömnek ilyen, fel is hívom délután. Jó tudni ezt is, köszi!!
JoolsNOS
veterán
Sziasztok, egy 2006os Honda Jazzen mennyibe fáj egy EGR szelep csere? Köszi
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
!Overdose!
őstag
Motorkód? Az esetek többségében az ultrahangos tisztítás is segít.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
JoolsNOS
veterán
Fogalmam sincs. 1.4est szeretnék majd ha Jazz lesz a választás. 2005-2008as körülit. Gondolom ezekbe ugyanaz a motor van? Tisztában szeretnék lenni a szervízköltségekkel. És ahogy olvastam gyakori az EGR hiba. SZóval érdekelne mennyi a csere, és akár mennyi egy ilyen tisztítás?
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
!Overdose!
őstag
A gyári 100k körül van nagyságrendileg, egy tisztítás ennek a töredéke.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
demars
addikt
Elkészült a műanyag dekni festése... Dettó olyan, mint BlacKSouL-é
Elvileg hétfőn viszem Pestre az egyik kollégámat... Megy a Mokkáért Elég jó áron tudta venni, 1.4 turbós mocival. Mikor kijött megsasoltam opel szalonban. Nagyon tetszett, de elképesztő áraik vannak. A következő járgányom tuti egy papás városi crossover lesz... egy csecse cr-v...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Ma talalkoztan egy 7g3d 1.4 turbo civiccel, nagyon epic Igaz, meg csak 0.5bar-on tolt, illetve meg az elektronika nincs teljesen kesz.
honda23
aktív tag
Cserélj fékfolyadékot, sokkal jobban harap utána. Motul 5.1 0,5l elég.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
JoolsNOS
veterán
Ez szereléssel? Vagy csak az anyag?
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
!Overdose!
őstag
Csak anyag. A szerelés nem túl bonyolult, akár otthon is elvégezhető. Szervizben szerintem nem számolnak fel rá egy órát sem. De hangsúlyozom, hogy EGR-t nem szokás cserélni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
JoolsNOS
veterán
Ezt a jazz tipushibáknál írják:
Jelenség: Check engine, nem "megy" az autó. EGR.
Megoldás: EGR szelep (kipufogógáz visszavezetésére szolgál) meghibásodása viszont már típushibaként kezelendő, rendszeres elkormolódása miatt. Javítási kísérletként első körben tisztítás ideiglenes megoldást jelenthet, de ha ez nem segít akkor csere.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
!Overdose!
őstag
Látom mit írnak, de mégsem értem a dolgot. Az EGR-t a koksz tömíti el és/vagy támasztja ki. Ha ultrahanggal megtisztítják, akkor gyakorlatilag olyan lesz, mint az új. Miért lenne ez ideiglenes megoldás? Egyébként halkan jegyzem meg, hogy le is lehet vakolni és akkor nincs többé gond vele. Azt sem gondolom egyébként - bármit is írnak - , hogy a Jazz-t jobban érinti az EGR hiba, mint bármely más kategóriatársát. A Jazz gondolom még szívócső befecskendezéses, így nincs is akkora kokszképződés, mint a közvetlen befecskendezéses motorokban.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik