Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29951) !Overdose! válasza Buster17 (#29949) üzenetére


!Overdose!
őstag

Egy szívóbenzines mindig kevesebb kockázatot rejt magában, mint egy CR dízel, de a maga kategóriájában a dízel is kimagaslóan megbízható. A Denso-nál megbízhatóbb és felújítható Bosch elemekből épül fel az üzemanyagellátó-rendszere. Én inkább a dízellel venném.

Ha egy dízel annyit fogyaszt, mint egy benzines, akkor teljesítményben, tömegben vagy felhasználási módban hatalmas különbség van közöttük. :K

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#29952) Buster17 válasza Snoop-y (#29950) üzenetére


Buster17
addikt

Akkor mindegy hogy benzin vagy dizel?

Volt traktor audink, nem kéne még egy...
Viszont hosszú távokat menne hétvégén... bár családban van benzines meg dizeles kocsi is és ugyanannyit fogyasztanak.

(#29953) Snoop-y válasza Buster17 (#29952) üzenetére


Snoop-y
veterán

Atlagfogyija ne rettentsen el. Tud megdobbentoen keveset is zabalni. Az UFO csomagtere pedig bazinagy!

Type-R-t is neztem de asszony megvetozta a 3 ajtos mivolta miatt az FD2 meg majdnem ketszer annyiba kerult igy kenytelen voltam STI-t venni :O ;)

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#29954) whited válasza Buster17 (#29952) üzenetére


whited
addikt

Véleményem szerint ha nem mész vele évente legalább 30.000 km-t akkor ne vegyél dízelt, de ez csak a saját véleményem

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#29955) Buster17 válasza whited (#29954) üzenetére


Buster17
addikt

Valószínű hogy igazad van

(#29956) !Overdose! válasza whited (#29954) üzenetére


!Overdose!
őstag

Nem az évente megtett km-ek számának kéne lenni a legfontosabb tényezőnek a benzines vs. dízel kérdéskörben, hanem a felhasználás jellegének. A dízel, főleg DPF-fel kevésbé tolerálja a rövid távokat és a várost szinte soha el nem hagyó üzemmódot.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#29957) whited válasza !Overdose! (#29956) üzenetére


whited
addikt

ez a része is igaz a dolognak, viszont számomra az évenként megtett futás is legalább olyan fontos :R

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#29958) Buster17 válasza !Overdose! (#29956) üzenetére


Buster17
addikt

Muternak dizele van és sokszor megy rövid tàvot de akkor egész nap... Nem tudom mennyire egézséges ez

(#29959) tboy93 válasza Buster17 (#29958) üzenetére


tboy93
nagyúr

semennyire :D

(#29960) BlacKSouL válasza Buster17 (#29946) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Ufo-t nemtom, a sedan ennyit :)
1.8 benzin

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#29961) Jaffa75 válasza Buster17 (#29958) üzenetére


Jaffa75
őstag

Ahogy írták előttem is, attól függ, hogy milyen a DPF benne.. Időnként regenerálnia kell magát, különben a kisméretű hatszög mintájú méhsejtek eltömődnek, és jönnek a gondok :((( . Jó esetben egy "kényszerregenerálással" helyre teszik, ha nem akkor csere (Fordhoz kb. 300k a gyári új részecskeszűrő! :Y )! Ezzel is kalkulálni kell a dízelnél - bár az is igaz, hogy időnként "lehetőséget adva" neki autópályán megoldja a saját problémáit! :K . Benzinesnél ugye ezek nem fordulnak elő ilyen drasztikusan!

(#29962) Buster17 válasza Jaffa75 (#29961) üzenetére


Buster17
addikt

Utána néztem ennek a DPF-nek, hát nem semmi.
Ezen kívül semmi "baj" nincs a dízelekkel?

Hogy lehet kideríteni hogy a DPF már fosch?

(#29963) Winner_hun


Winner_hun
félisten

Januárban jön a második NSX

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#29964) Jaffa75 válasza Buster17 (#29962) üzenetére


Jaffa75
őstag

Nekem Fordom van (Hondát szerettem volna, de a feleségem megvétózta a végén :W ), ott így működnek a dolgok... Elvileg egy diagnosztikai vizsgálat megmutatja, hogy a részecskeszűrő mennyire eltömődött (ki lehet pályázással égetni, ez nem gond, sőt megzavarni sem kell nagyon). A város ami árt neki, ott kormolódik el igazán!

Gondolom a Hondánál is erősen hasonlóan működik mint a Fordnál, max nem kell hozzá folyékony adalék, hanem esetleg már piezós a regenerálásnál a katalizátor a folyamathoz. :U

(#29965) Snoop-y válasza Winner_hun (#29963) üzenetére


Snoop-y
veterán

Remeljuk gyartasba is kerul. Az a durva hogy a 280 Le-s 20-eves elodje is kb megfizethetetlen.
Talan egyszer lesz majd annyi penzem, hogy vegyek egyet es ne csak a garazsban alljon :D

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#29966) BlacKSouL válasza Jaffa75 (#29961) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Céges VW Caravelle(Transporter) is 2.0 TDI, és reggelente jövünk vele 25 perc alatt 14 km-t. Mire beérünk, már általában majdnem 70°-os az olajhőmérséklet. Szerencsétlen 2-3 hónap alatt úgy be tud fulladni, gázra csak csörög, meg morog, de nem megy. Éves szervizre elvitték Pestre meg vissza, kikormolódott 240 km alatt, most úgy harap, mint valami V10 TDI :)

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#29967) orbano


orbano
félisten

http://9gag.com/gag/a5ND5go

A vér nem válik VAZZE!™

(#29968) DeathAdder


DeathAdder
veterán

(#29969) Napfénysüti válasza DeathAdder (#29968) üzenetére

:D

Més que un club!

(#29970) runner 125 válasza DeathAdder (#29968) üzenetére


runner 125
nagyúr

Annyira elborult japán fan és racionális gondolkodású.., bírom az ilyen megszólalásait. :))

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#29971) EQMontoya válasza runner 125 (#29970) üzenetére


EQMontoya
veterán

Azért az Accord vs Insignia témában én is az Accordot vinném, gondolkodás nélkül.
6 gurigáért pedig nagyon szép IS250-et is kap, az meg más kategória.

Same rules apply!

(#29972) szőröscica válasza EQMontoya (#29971) üzenetére


szőröscica
addikt

Csak nem azt az accordot, amiről a képet szúrta be :DDD

(#29973) whited


whited
addikt

sziasztok
a 2002től gyártott accordban a 2.0 és a 2.4 motor között a LE-t leszámítva van érdemi különbség?
ugyanaz az alapkoncepció a két motor?
vagy a másik valami teljesen más fejlesztés?
és valóban igaz amit olvastam a TC-s cikkben, hogy "kb" sosem romlik el, nyilván arányosan a többi típushoz képest :R :F

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#29974) !Overdose! válasza whited (#29973) üzenetére


!Overdose!
őstag

Alapvetően ugyanaz a konstrukció a K20 és a K24. Valóban kiemelkedően megbízható autók, de ilyet az ég világon semmiről nem mernék kijelenteni, hogy soha nem romlik el. Egyszerűen a kockázat kisebb, mint sok más típusnál.

A másik, hogy véleményem szerint a megbízhatóság is csak egy tulajdonság, egy szempont a sok közül autóvásárlásnál. Valakinek kisebb, valakinek nagyobb súllyal. Nem mindenkinek attól lesz egy autó jó, hogy megbízhatóbb a többinél. Az Accord-nak is vannak hiányosságai, az sem tökéletes.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#29975) Snoop-y válasza whited (#29973) üzenetére


Snoop-y
veterán

Aranyosan a tobbihez kepest nem romlik el?
Ez valami orakulum meroszama? :)
Szerintem inkabb amilyen mazlid wppen van az adott tipussal.
Pl nekem a clio 1.4 az 4 evig szerelot sem latott valaki meg 3 hetente vitte ugyanazt a tipust szerelohoz...

K-s honda motorok eleg jol sikerult konstrukciok. Accord gyengesegeire meg crxforumon kerdezz ra es akkor fel tudsz kb keszulni.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#29976) DeathAdder válasza Snoop-y (#29975) üzenetére


DeathAdder
veterán

Én nem hiszem el, hogy Hondán kívül létezik olyan autó amit megfelelő karbantartás, és odafigyelés esetén ne tehetnél tönkre, ha állandóan pirosig húzod :N
Szoktam olvasgatni poénból minden féle fajta népítéletet, mondván jó ez csak vigyázni kell rá és 3 ezer fölé nem engedni a fordulatot.... :DDD

Ezért leszek nagyon nagy bajban, ha egyszer cserélni fogok, mert az már tuti nem honda lesz, és semmilyen elképzelés nincs előttem :(
A máig legjobb motorral szerelt M széria az e46-os M3 is egy szarcsomó lesz hondához képest megbízhatóságban, elképzelhetetlennek tartom hogy állandóan 8 fölé behúzzam és ne hibásodjon meg a motorja rövid időn belül :(((

[ Szerkesztve ]

(#29977) whited válasza !Overdose! (#29974) üzenetére


whited
addikt

akkor ha jól gondolom az accordban a K20A3 és a K24A2 van a korai modellekben?
a LE különbség miben jön akkor ki, más hengerfej vagy valami egyéb dolog, más vezérlés ?
tartósságra van érdemi különbség a kettő között?

off: bocsássatok meg ha néha amatőr amit kérdezek, de világ életemben a Peugeot-al voltam közelebbi viszonyba, azokról sokat tudok de a Japán azon belül is a Honda világa számomra még 1 nagy sötétség, tudom hogy létezik 1.6VTI 160Le, mert abból annyi civic van itt, mint égen a csillag :D

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#29978) runner 125 válasza Snoop-y (#29975) üzenetére


runner 125
nagyúr

Nyilván költői túlzás, de bármilyen statisztikát megnézel, a Honda-k toronymagasan vezetik a megbízhatósági listákat.
S, mint tudjuk egy ilyen lista nem csak a svájci orvosházaspár által, fél évente használt, gondosan szervizelt autókat veszi alapul, hanem a teljes piacot. S, valljuk be, az autók 2/3-a - főleg Mo.-n - enyhén kifejezve is alulszervizelt. Csak akkor viszik szervizbe, ha már megállt.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#29979) demars


demars
addikt

Boldog békés karácsonyt mindenkinek!

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#29980) whited


whited
addikt

Sziasztok
ez a verzió mitől különleges? [link]

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#29981) NoLF válasza whited (#29980) üzenetére


NoLF
addikt

Esetleg a felszereltsegben lehet valami, nekem egy sima sportnak tunik.

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#29982) runner 125


runner 125
nagyúr

Kellemes ünnepeket részemről is.

Tegnap volt egy alapos tisztítás kívül belül. Ah, ilyenkor mindig sajnálom elővenni. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#29983) demars válasza runner 125 (#29982) üzenetére


demars
addikt

Szép a kocsid...
Enyémre is ráférne már egy alapos takarítás... de ebben a ködös párás időben nem tudtam nekiállni...
Most talán már kezd tisztulni...

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#29984) CB válasza runner 125 (#29982) üzenetére


CB
senior tag

Nagyon szép autó. Látszik, hogy jó gazdája van.
Mindig tetszettek a HR-V - k. Emlékszem, hogy elsőként a hátsó szárnyba szerelt féklámpa ejtett ámulatba.
Sokáig meg voltam veszve egy ilyen autóért.....és még a szín is az, ami nekem tetszik.

40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

(#29985) LógaGéza


LógaGéza
addikt

Egy kulcsom van, és nem ártana mégegy. Gondolom az immobilizer miatt nem csak annyi, hogy veszek egy kulcsot, és random kulcsmásolóval lemásoltatom...
Mi ennek a menete?

Kellemes Karácsonyt mellesleg a klubtagoknak :)

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#29986) VIBO


VIBO
őstag

Sziasztok. Boldog ünnepeket.

Hétfőn vennem kellene fékbetéteket Győrben. Honda Civic Sport 1.6.

Milyen betétet javasoltok? Esetleg hol vegyek ha vki ismerős Győrben.

iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7

(#29987) whited válasza VIBO (#29986) üzenetére


whited
addikt

brembo? :)

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#29988) Snoop-y válasza VIBO (#29986) üzenetére


Snoop-y
veterán

EBC is jo lehet ;)

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#29989) EQMontoya válasza Snoop-y (#29988) üzenetére


EQMontoya
veterán

EBC nagyon jó, de itthon nagyon drága is, készleten meg kb. esélytelen.

Same rules apply!

(#29990) honda23 válasza VIBO (#29986) üzenetére


honda23
aktív tag

EBC komolyabb és átlagos használatnál(elég sok fajta van), Textar, Ferodo átlagos használatnál, ha előre akarsz betéteket.

Legjobb lenne tárcsa betét kombóban EBC-t venned, crxfórumon többen is foglalkoznak az értékesítésével.

Brembo betétekről nem tudok nyilatkozni, de a tárcsáik ultragagyik.
Brembonál természetesen az olcsó, utángyártott, hamisított xarokat értem.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#29991) whited válasza honda23 (#29990) üzenetére


whited
addikt

tudom rossz példa, de amit jelenleg használok (p407), tudom nem honda :D de majd lesz, mert accord lesz a szerelmem.
szóval most brembo-t vettem bele az unixból és jobban sokkal jobban teljesít mint a gyári szvsz :R

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#29992) VIBO


VIBO
őstag

Köszi a válaszokat. Amiket nézegettem 10-20 ezer forintokért vannak. Ez az ár hány darab betétre vonatkozik?

iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7

(#29993) honda23 válasza VIBO (#29992) üzenetére


honda23
aktív tag

Mindig első vagy hátsó tengelyre vonatkozik. 4db.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#29994) >>>W!nman*


>>>W!nman*
tag

Sziasztok!

Mindennapi autónak tervezek venni egy 2000 körüli Honda Civicet.
Amiben gondolkodom, az az 1,4-es motor, abból az erősebb, 90 lovas. -Ebből van a legtöbb HaHu-n is talán...

A 3/5ajtós dillemán gondolkodóban vagyok, de egyelőre a kicsit ritkább sedanban gondolkodom, a lényegesen jobb használhatóság miatt. (klíma, 4elektromos ablak nem volt mindegyikben ahogy néztem, de igényem lenne rá)

Pl. ezekről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.4i_s_abs_plusz_srs_plusz_klima-8485489
http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.4i_s_family_nagyon_szep-8468352
http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.4i_s_klima-8521572 (266e km, de jónak tűnik képek alapján... és ugye a km nem feltétlen mérvadó, de önmagában azért nem kevés a 266ezer már szerintem)

Szeretném a tanácsotokat kérni, mikre kellene odafigyelni egy ilyen autó vásárlásakor?
Amire magamtól gondoltam:
- rétegmérővel körbemérni (kizárható jó eséllyel a törés ezáltal)
- CAN üzenetekre ráolvasni (esetleg van olyan eszköz, ami kiírja az autó életében eddigi összes hibakódokat is? Vagy hogy mikor volt az utolsó törlés?)
- hidegindítást követően alapjárat és kipufogógáz vizsgálat
- belső tér (elég sok hirdetést néztem már, feltűnően nagyon épnek maradnak meg azon autók belsejei is, amik kívülről leharcoltak)
- próbakör: minden sebességfokozatban figyelni az esetleges fura hangokra; kanyarokban, rossz utakon futómű hangok
- rohadás tekintetében ha jól tudom, csak a hátsó ív kritikus, ez sűrűn rohad rajtuk. Más esetleg?

(#29995) tboy93 válasza >>>W!nman* (#29994) üzenetére


tboy93
nagyúr

Szia! Az 1.4 75 és 90 lovas verziója csontra ugyan az, csupán a 75 lovasban van egy folytás amit ha kiveszel az is 90 lovas lesz :)

Amit már te is írtál, a hátsó sárvédőív kivétel nélkül minden autón rohad, a kérdés az, hogyan volt javítva ha volt. Rétegvastagság mérő is jó dolog, de ha arra mész hogy ne legyen törve sehol akkor a büdös életben nem lesz autód. Ha törve volt de normálisan össze lett rakva és más baja nincs akkor vedd meg. Küszöböket, csomagteret a pótkeréknél is nézd meg.

Nagykipuf-éndzsölájsz kerülendő. Kérdezz rá mikor volt motor- illetve váltóolaj cserélve, illetve milyen olaj került bele. Nyelestengely csapágy huncutkodhat a váltóban, javítása nem 5 forint.

Mennyi a rá szánt keret? Én is kerestem nyáron, de 700 körül nem találtam normális 1.4-et :(

1. hirdetés:
- első lökős gatya, sárvédőív is kapott a meghúzásból ha jól látom
- hátsó lökős is gatya, kb mintha le lenne szakadva, illesztéseket nézd meg pff..
- sárvédőív rozsdás mind a két oldalon

Itt a karosszériára locsolni kell a pénzt azt tuti.

A második már sokkal jobbnak néz ki :K

[ Szerkesztve ]

(#29996) >>>W!nman* válasza tboy93 (#29995) üzenetére


>>>W!nman*
tag

Wow! Ezt nem tudtam! És a folytás hogyan értendő? ECU?

A sárvédőív amúgy miért rohad? Van rá megoldásotok? Gondolom gyárilag a kerékjárati dobbetét enged némi vizet a fémre/peremezésre ahol beül a sár és soká szárad ki egy-egy autózás után... (Laikus vagyok Civic-ből, de felújítottam már 1 régi autót hobbiból.)

Persze, a gyári-közeliség a cél, a "hülyegyerek" verdákat messziről elkerülném, de köszi a tippet! :)

A rákérdezés max arra jó szerintem, h lecsekkoljam a szavahihetőségét az eladónak... Motorolajnál a nívópálca alapján eldönthető azért, h a futást tekintve a közelmúltban, v a régmúltban történt olajcsere. (Főleg ha szintetikus... ) (Váltó, vezérműszíj cserére mindegy mit mond, úgy kalkulálok, h meg kell csinálni vétel után fél éven belül.)

Tényleg: Mik a gyári olajai a Civic-nek? Vagy ilyenekről honnan tájékozódhatnék?

Pótkerék/küszöb hol szokott rohadni? Van hogy a pótkeréktartó Civicnél is beázik?

Nyelestengely csapágy probléma gondolom alapjáraton halható a legjobban, a motorteret hallgatva, nem?

A keret 500-700(esetleg 800, de inkább a +100 már a papírozásra+1évi biztosításra kellene). Használat: hétköznapokon napi 40km Budapesten, de alapvetően haladós részeken(budai alsó rakpart+soroksári út délnek és vissza)... Persze dugó is lehet... Szóval igásló lesz(garázs nélkül), de az igen megbecsült fajta (Főleg ha sikerül egy "hálás" darabot kifogni, amivel nem kell majd mindennel szívni). (Szeretem karbantartani a dolgaimat...)

És a 3. autó, a 266.000 km-rel? (Tudom, állapotot veszünk, nem futásteljesítményt, de azért az csak nem kevés 1 Civicnek sem...(?))

[ Szerkesztve ]

(#29997) EQMontoya válasza >>>W!nman* (#29996) üzenetére


EQMontoya
veterán

Hát, nívópálcás eldöntésről annyit, hogy az IS-ben lévő olaj közel 20.000km után is egészségesen barna volt (tehát nagyon távol a feketétől)...
A hátsó sárvédőív szerintem azért is rohad, mert a gyári rozsdavédelem ebben a korban a japóknál nem volt megfelelő. Fater '97-es 323-asa is rohadgat a hátsó sárvédőíveknél.

Same rules apply!

(#29998) LógaGéza válasza >>>W!nman* (#29996) üzenetére


LógaGéza
addikt

Hidd el, meghallod a nyelestengely-csapágy hangját :) - bár ez ne riasszon el, anno mikor utánnanéztem, mert előjött nálam is, akkor mondták, hogy csak hangja van, de együtt lehet vele élni.

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#29999) tboy93 válasza >>>W!nman* (#29996) üzenetére


tboy93
nagyúr

Valami folytószelep van benne, ecuhoz nem kell nyúlni, itt egy leírás róla :)

Öreg japó, sajna a karosszéria nem a japán autók erőssége :( Olajból pl. eneos 10w40 mehet bele :) (vagy motul vagy total)

Alá nézel aztán meglátod hol rohad :DDD

Nyelestengely járó motornál alapjáraton hallható és ha benyomod a kuplungot akkor elhallgat a hang. Ha benyomott kuplungra kezd el kerepelni valami akkor az kinyomócsapágy.

Kereted kb. okés, de keresgélned kell rendesen ha jó vételt akarsz. Nekem az eggyel újabb generáció van, az is 1.4, városban is 7 alatt eszik.

Ha karban volt tartva akkor nem gáz a 266k km, inkább egy ilyen darab mint egy séztcsapott 80k km-es :K

(#30000) m3tr0 válasza >>>W!nman* (#29996) üzenetére


m3tr0
senior tag

Szerintem egy jó 1.5 ils-t keress.
Kicsit több ló, de a fogyasztása nagyon baráti.
Azokból is lehet találni jót ennyiért.

A sárvédőn gyárilag van egy gumivédő ami mögött megmarad minden trutyi, továbbá a már említett gyenge korrozió védelem is közrejátszik.

Az enyémben 247 ezer km-t van és szerencsére hibátlan. :)
Szóval a km csak egy szám. :D

mod: jah és 30.000 ;]

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.