Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30051) Snoop-y válasza Napfénysüti (#30049) üzenetére


Snoop-y
veterán

Nem mintha csinalna ott barmit is egy gyari motor de az erzes jo volt nekem is :D
Neha azert hianyzik a VTEC darazshang. Egyszer tuti lesz meg hondam a hatsokerekes fajtabol ;]

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#30052) demars válasza tboy93 (#30050) üzenetére


demars
addikt

Enyém 7200 -nél tilt... általában 6ezer fölé nem szoktam pörgetni... sajnálom..

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#30053) tboy93 válasza demars (#30052) üzenetére


tboy93
nagyúr

En hajtom meg minden nap, 5500 felett mar ugy se tortenik semmi :N neked milyen hondad van?

[ Szerkesztve ]

(#30054) Napfénysüti válasza Snoop-y (#30051) üzenetére

Asszem 7600-nál adja le a max teljesítményt, afölé max akkor érdemes pörgetni h az ember váltás után is tolja neki de én is úgy vagyok vele hogy jó érzés olyan tartományba küldeni amit nem tud minden autó. :D
Na meg nem lustul legalább be. ;]

Més que un club!

(#30055) >>>W!nman* válasza demars (#30044) üzenetére


>>>W!nman*
tag

Csak megjegyzésként: szerintem zsírspray is megteszi, ha valaki nekiállna!
(A WD40-el ellentétben nem szárad/folyik ki, a zsírral ellentétben, sokkal viszkózusabb és hasonlóan a folyadékokhoz bekúszik/felületen marad sokáig. (Pl.: öreg, megszakítós gyújtással rendelkező autómon pl a megszakító bütykét emelgető tengelyt is ezzel kentem be. Motorüzemben itt van 70-90fok szintén de mai napig tapintásra zsíros, pedig több ezer km-t futott azóta...))

(#30056) >>>W!nman* válasza Snoop-y (#30047) üzenetére


>>>W!nman*
tag

...és állapota és viszkozitása és a rendszer nyomása :)

Amúgy hallottam ezt, h nagyon jól sikerült motorok, tág fordulatszám tartományban használhatóak, de felül élnek főleg. Illetve hasonlóan a korabeli Corollákhoz a motorok minősége/tartóssága nagyon jó. Épp ezért akarok ilyet. :)

(#30057) zolynet válasza Snoop-y (#30051) üzenetére


zolynet
addikt

ezért leszek bajban a következő vásárlásakor, bár szerencsére még beférünk: katt
a) ctr (és ha kell egy tetőbox)
b) ats ... 7gen sedan vagy 8gen kombi (akár)
~2016-ban talán

10év korkülönbség, nameg méretbeli :)

+1kép

holnap irány Prabichl, a havas hegyek, egy jó síelés ... meglátjuk mit tud a sperr (természetesen nem állatkodni fogok)

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#30058) Snoop-y válasza >>>W!nman* (#30056) üzenetére


Snoop-y
veterán

Hat az enyem eleg sokaig birta pedig kapta az ivet rendesen. Ha gyari maradt volna talan sosem esik szet.
Most mar marhara mashogy epitenem meg az tuti :)

Abbol a penzbol ami ra lett locsolva erre a "sima" B16A2-re bele lehetett volna pattintani egy megkimelt DC2 motort. Es akkor nem kellett volna Toda leomlo Brian Crower tengely Blox szivosor meg a tobbi nyalanksag.
200 loval egy VT akkora flash mint az allat. Most arulnak nalunk egy pirosat £6.5K-ert. Ahhoz kepest hogy az enyemet 8 kiloert alig lehetett eladni pffffff...

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#30059) DeathAdder válasza >>>W!nman* (#30037) üzenetére


DeathAdder
veterán

Ha téged nem zavar hogy forgatni kell, akkor az autót sem fogja :N
Be kell tartani a két nagy szabályt (csak üzemi hőfokon húzatni, és rendszeres olajcsere), akkor úgy forgathatod ahogy akarod semmi gond nem lesz vele az ég világon, és ez az 1.5 ils-re hatványozottan igaz :K
Én is mindig ellövöm 8 ezer fölé, és szereti. Utána valahogy még szebben jár a motor, szinte könyörög hogy ne váltsak el 6 ezernél, és semmi furcsa szag nem árad ki belőle mint a legtöbb autóból...
Hétvégén egy golf V gti-t hajkurásztunk, te az utána úgy bűzlött utána mint a kurvaélet :DDD Volt ott kuplung, égett olaj, meg minden...és a motor is elég furcsa hangot hallatott, pedig csak addig lett húzva ameddig gyárilag megengedett :DDD

(#30038) tboy93 - Az még hagyján, de ez figyeld-e: Haverom g astrája könyv szerint is 2008-as, de tudtommal csak 2004-ig gyártották :DDD
Amúgy ezek a tákolt gázok valóban kiszámíthatatlanok, és igaz h magasabb hőfokon ég el.
Láttam már 320as béemvét szelepfedél nélkül amiben gáz volt szerelve, a színe is teljesen más volt a veztengelyeknek és túlzottan száraz is volt.. :(

(#30060) Stehe


Stehe
aktív tag

Sziasztok!

8gen Type-R Civickről mi a véleményetek? Jelenleg 1.6-os 7gen Civicem van, és gondolkodom egy 8genre váltásra, erősebb motorral. Tetszik az 1.8-as motor is, csak gondoltam egyszer én is álmodhatok nagyot, így elkezdtem nézni a Type-R verziókat is: árban nincs köztük annyira nagy különbség... Viszont az 1.8-as közel 200kg-al könnyebb a Type-R-nél, így már nincs is akkora előnye. Persze tudom, hogy nemcsak a motor számít: Fékek, futómű, motor is pörgősebb, stb...
Type-Rnek 2 hátrányát látok jelenleg: 18-as felnin van, és tesztek szerint nagyon pattog, úthibákat nem nagyon viseli. Pedig szoktam menni a Hungárián is... :) Ill. a másik, hogy csak 3 ajtós kivitelben létezik, de ezen túl tudnék lenni! :)

Ti mit javasoltok? Régi álom egy új (2009 utáni Accord) is, de a keretbe (~3M) sajna nem nagyon fér bele...

(#30061) !Overdose! válasza DeathAdder (#30059) üzenetére


!Overdose!
őstag

Classic néven tovább is gyártották a G-ket párhuzamosan a H-val.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#30062) DeathAdder válasza Snoop-y (#30051) üzenetére


DeathAdder
veterán

Amúgy ez tuti h nincs értelme egy ilyen gyári szívót közel tiltás előttig elhúzni?
Régebben sokat méregettem VTi-vel, és mindig akkor mértem a legjobbakat amikor 8 fölé behúztam, éppen csak addig hogy ne érje el a tiltást, illetve dragon is úgy csinálják ha jól tudom :)
Így ment egy srác 14.4-et ep3 -al úgy, hogy gyári limitiren engedte ki a kuplungot 5800 körül (na az azért durva lehetett, én nem szívesen csinálnám :DDD )

Miket lehet menni egyébként egy gyári DC2 swap-os 5 vagy 6 gen civic-kel? :)

!Overdose! - ez megmagyarázza :R

[ Szerkesztve ]

(#30063) >>>W!nman*


>>>W!nman*
tag

Kalkulálgattam anyagilag és belebotlottam egy oldalon a felszereltségi szintekbe, uh. kigyűjtöttem, ÍME.
Szerintetek helyénvaló adatok ezek?

Viszont 1.4@90LE és 1.5@114LE adói így néznének ki:
1.4-es:
- átírási költségek: 59.150

- teljesítményadó: 9.380
- éves kötelező biztosítás: 41.804 (első: 55.333)
Éves adó összesen: 51.184

1.5-ös:
- átírási költségek: 76.700

- teljesítményadó: 11.760
- éves kötelező biztosítás: 42.858 (első: 56.859)
Éves adó összesen: 54.618

A felszereltségi szintekre elmondható, h 1.5 általánosságban véve is jobban felszerelt, illetve éves szinten +ezer többletadót lehet visszahozza a fogyasztáson megspórolt pénz...

(#30064) m3tr0 válasza >>>W!nman* (#30063) üzenetére


m3tr0
senior tag

Szerintem már most kezdesz elveszni a részletekben.
Így nagyon nehéz lesz autót venni. :U

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#30065) >>>W!nman* válasza m3tr0 (#30064) üzenetére


>>>W!nman*
tag

Tudom, h valszeg kompromisszumot kell majd kötnöm, de jó ezekkel tisztában lenni, h a legjobbat válasszam ki magamnak, illetve alkuhoz se feltétlen rossz tudni ezeket.
Illetve vannak dolgok, amik tényleg kellenek, ilyen pl a légkondi, elektromos ablakok, de ABS és az a 2 légzsák se ártana...

(#30066) tboy93 válasza >>>W!nman* (#30065) üzenetére


tboy93
nagyúr

Szerintem abs + 2 legzsak talan az osszesben van, legkondi 30k + munkadij, elektromos ablakok is konnyen beszerezhetoek. Inkabb egy jo allapotu fapad, kesobb felextrazva mint egy fullos verda lerottyant kasztnival es fustolo motorral. Legalabbis en igy gondolom, bar en szeretem barkacsolni is :D

[ Szerkesztve ]

(#30067) Snoop-y válasza DeathAdder (#30062) üzenetére


Snoop-y
veterán

14 alja - kozepe korul. Es itt rendes kocsirol beszelek nem a muanyag ajtos meg kipakolt szardezsakrol amikbe ha jo helyen rugsz bele felborul az egesz ;]

Az az ep3 nem gyari volt akkor ;)

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#30068) xcbiker válasza >>>W!nman* (#30065) üzenetére


xcbiker
addikt

Szerintem felesleges ennyire kihegyezni... Venni kell egy jó állapotú 1.5iLS-t. Élvezni, hogy megy is és a fogyasztása is baráti. Amiket meg leírtál legyenek benne. Esetleg még a tetőablak, ami szempont lehet (nálam).

[ Szerkesztve ]

Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.

(#30069) >>>W!nman* válasza tboy93 (#30066) üzenetére


>>>W!nman*
tag

Egy hobbiautóm már van, még 1 nem fér bele. Sőt igazából az elsőre sincs időm már...
Egy igazi igás ló kell, gyári megoldásokkal, hisz úgy marad értékálló, ha esetleg mennie kellene, illetve az biztos működni fog úgy, ahogy kitalálták. Max kis törődéssel... Az anyagiakról nem is beszélve.

Ettől függetlenül a motor/váltó/karosszéria állapota lesz a legfőképp mérvadó. Futóművel és az alapabb dolgokkal talán magam is megbírkózom, de ha más nem, autószerelővel is olcsón megúszom. De ha motorba kellene belenyúlni, vagy komoly lakatolás lenne az igénye....

Utólagos klíma: összevissza kábelezés, vagy ha meg gyári jellegűre akarod, bontózgatás, szervizkönyv/képek bogarászása, h mi hogy volt, stb-stb... Nem fér bele. Én pedig szeretem, ah rend van! :)

[ Szerkesztve ]

(#30070) Snoop-y válasza xcbiker (#30068) üzenetére


Snoop-y
veterán

Tenyleg hofeherke hogy van? Ujra lett mar festve a kis baleset ota?

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#30071) !Overdose! válasza tboy93 (#30066) üzenetére


!Overdose!
őstag

Se az ABS, se a légzsákok nem képezték az alapfelszereltség részét.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#30072) tboy93 válasza !Overdose! (#30071) üzenetére


tboy93
nagyúr

akkor csak keves alap honda van, meg nem is lattam olyan 6gent amiben nem volt abs

vagy csak szimplan engem kerultek el eddig :D

[ Szerkesztve ]

(#30073) DeathAdder válasza Snoop-y (#30067) üzenetére


DeathAdder
veterán

Fáj a fogam valami ilyesmire :DD

Gyári fl. ,slickel és lsd-vel mente zsinórban a 14.4-es időket (Drag topik, az idei évadnyitó dátuma körül ki van témázva), a hringes ideje is kiemelkedő (2.13 vége), nagyon mehet az ő ep3-asa :)
Bár azt mondják a 16 alatti fn2 is elég ritka (nem értek hozzá), én meg a gyári vti-vel stabilan be tudtam 16 alá menni sima rajttal és váltással t1r gumikkal :D

(#30074) demars válasza tboy93 (#30053) üzenetére


demars
addikt

Civic 1.6 ES, FD6-os, 2008-as, sedan...
Szeretem! Szuper gép!

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#30075) Snoop-y válasza DeathAdder (#30073) üzenetére


Snoop-y
veterán

15,4 koruliket mentem a VT-vel 2 szemely melylada stb mikor olyan 160 lo korul volt.
200 loval soha nem mertem le mert addigra vagy szetesett vegy meg nem allt ossze :D
De utcan amit a VT tudott 200 loval. Hat brutal volt. Jugo programozta o azt mondta, hogy egy S2000-el volt pariban. Ami nem rossz egy 20 eves autotol amit csak ugy "osszetakoltunk"

En vennek bele a helyedben egy DC2 mocit +sper + Integra fek plusz osszes futomu merevites ami VTI-hez kaphato aztan ereszd el a hajam :D

Xc-nek is mindig mondogattam ne tengelyezzen meg mittudomen mi. EK9 vagy dc2 mocit bele. Orok elet +1 nap mire szetesik. Epitett autokkal mindig csak baj van. Az igazsag az hogy a magyarorszagi muhelyek kb szarnak ra es nem vegeznek szep munkat.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#30076) DeathAdder válasza Snoop-y (#30075) üzenetére


DeathAdder
veterán

Én is pont ilyet mentem gyári 6gen VTi-vel, illetve 15.3 valamennyit :)
Elhiszem, hogy s2000-el volt pariban, egy integra vagy ctr se lehet téma egy olyannak, vagy egy DC2 swaposnak sem :)

Lehet egyszer belevágok abba a perverzióba, hogy 5gen civicbe dc2 motor+sperr, és persze a fék/futómű :)
Azt hiszem gyűjteném jó pár nagy arcú skalpjait :K főleg úgy hogy nem nézni ki belőle semmi eget rengetőt :N
A többi gyárilag erősebb Hondán azért aki kicsit és ért a témához le tudja szűrni mi a helyzet, ha ránéz :) (új CTR-nél meg már túl is estek a ló másik oldalára :DDD )

[ Szerkesztve ]

(#30077) DeathAdder válasza Snoop-y (#30075) üzenetére


DeathAdder
veterán

Egyébként mi a hivatalos útja, ha be akarsz tenni egy másik mocit, illetve kb. mennyi zsetont kóstálna az?

Vagy elég csak simán "átkeresztelni" a motorszámot és szia? :D

(#30078) Snoop-y válasza DeathAdder (#30077) üzenetére


Snoop-y
veterán

A mostani helyzetrol fogalmam sincs sajnos. Mikor nekem csinaltuk akkor mar csak a motorkodot neztek a szamat nem.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#30079) demars válasza demars (#30074) üzenetére


demars
addikt

Egy kép... itt picit koszos..

Nem tudok képet beilleszteni... :(((

[ Szerkesztve ]

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#30080) DeathAdder válasza Snoop-y (#30078) üzenetére


DeathAdder
veterán

Mindegy is, mert egyelőre úgy se nincs tervben, ráér majd akkor kivesézni :)

Amúgy meg soha többet szép autót, elegem van hogy mindig arra törekszem, hogy minden eleme tökéletes legyen, vigyázok rá, hatszor meggondolom hova parkolok, erre akaratomon kívül jönnek a barmok és szétbasszák. Az elmúlt hónapban kettő is, utóbbi éppen ma, egy geci audis belém tolatott, még szerencse hogy észrevettem és beletenyereltem a dudába így csak hozzámért, de a nyoma így is látszik az ajtómon, ilyen hidegben nem is tudom neki mehetek-e polírral, remélem eltüntethető lesz.

Vennék az autóm árából egy hrv-t meg egy 5gen civic b18 swap-ot és fájna a micsodám mindenre :DDD

(#30081) Snoop-y válasza DeathAdder (#30080) üzenetére


Snoop-y
veterán

Motort majd ebay-rol megrendelheted akar hozzam is kinti cimre amikor aktualis lesz. Fillerekbol hazajut ;)

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#30082) Stehe válasza DeathAdder (#30077) üzenetére


Stehe
aktív tag

Én a nyáron cseréltem motort. Ha a motorkód egyezik, akkor "egyszerű", bár nem tudták megmondani mi a teendő.

Összefoglalva annyi, hogy motorcsere után el kell menni az NKH-ba szemlére. Ez 1700 Ft, és lefotózzák a kocsit. Utána ezzel a nyomtatvánnyal, a motor számlájával el kell menni az okmányirodába, ahol megcsinálják az új forgalmit és törzskönyvet. Nekem ez a folyamat tartott 2 hónapig, és vagy 4x voltam az okmányirodában is. Az okmányirodás nő egyszer az eredetiségvizsgálóhoz küldött, egyszer műszakiztatni. De én nem mentem... :) Szóval mikor meglettek a fentiek, elírták a típusát (Civic helyett Civis ES-t írt be), ezt nem fogadta el a rendszer, miszerint az adott alvázszámhoz cilyen típus nem létezik. A KEKKH-ból kellett engedélyt kérni a módosított típusra... :S Majd újra okmányiroda :)

Árban pedig 1.700+12.000-ből kijön (Új forgalmi+törzskönyv). Meg persze a szerelés és a motor ára... :)

(#30083) DeathAdder válasza Snoop-y (#30081) üzenetére


DeathAdder
veterán

Köszi :R :R
Hol élsz egyébként?

Egy ilyen kombó nem volna rossz egyszer :DD
Csak ebayről ki tudja milyen motort kapok, nem érné meg jobban idehaza vadászni?

Stehe - Így már világos a procedúra menete, és nem mindig megy zökkenőmentesen ahogy látom sajnos :N
És mi van mondjuk ha a motor több mint 100 lóval erősebb, mint ami gyárilag volt benne? Mert gondolom a motor számláján ilyesmi fel kell legyen tüntetve. Amúgy milyen számla jár vele, mi az?
A forgalmiban is az új motor teljesítménye lesz megadva, ami után fizeted a nagyobb teljesítményadót?

Ez a téma mindig is érdekelt, hogy hogyan oldják meg :)

(#30084) Stehe válasza DeathAdder (#30083) üzenetére


Stehe
aktív tag

Ha másik, erősebb motor kerül bele, akkor a motorszám már nem egyezik meg. Pl. nekem D16W7 volt. (Ez a motorkód első számjegyeiből kiderül). Ha más motorkódú motor megy bele, akkor bonyolultabb a folyamat, és tuti műszakiztatni is kell. Pontosan annak nem jártam utána, örültem hogy az enyémet sikerült átiratni... :)

(#30085) DeathAdder válasza Stehe (#30084) üzenetére


DeathAdder
veterán

Világos :R

(#30086) Stehe válasza Stehe (#30060) üzenetére


Stehe
aktív tag

#30060-ra van valakinek ötlete? Tapasztalat 8gen Type-R-el? Jön az új is jövőre, de ahogy láttam az ára a 10M-t fogja súrolni... :(

(#30087) Snoop-y válasza DeathAdder (#30083) üzenetére


Snoop-y
veterán

Anglia, Weybridge

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#30088) Snoop-y válasza Stehe (#30086) üzenetére


Snoop-y
veterán

Az 1.8 S a kozeleben sincs a Type-R -nek.
Vard meg mig kijon az uj az kicsit lejjebb fogja nyomni az arakat.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#30089) DeathAdder válasza Stehe (#30086) üzenetére


DeathAdder
veterán

Próbáld ki, megéri :K [link]

Hátránya a szar lovaskocsi futómű (ezért rohadt kemény, és ezért pattog), a gyári fékek se valamik, a motor viszont nagyon jó, és a 7gen-hez viszonyított többletsúllyal is nagyon jól megy :)

Volt hozzá élményem, nem volt rossz, de nem cserélném el a 7gent erre, elsősorban a gyenge futómű és ennek köszönhető alulkormányzottsága miatt, valamint mert nincs meg benne az a nyersesség ami a régebbiekben :)

(#30090) Stehe válasza Snoop-y (#30088) üzenetére


Stehe
aktív tag

És a Type-R városban használható a peres gumik miatt? Ahogy a teszteket olvasgattam, mindenhol ezt hozzák fel egyetlen hátránynak, kipróbálni sajnos nem volt szerencsém...

(#30091) DeathAdder válasza Stehe (#30090) üzenetére


DeathAdder
veterán

Nem a 18" miatt sokkal inkább a csatolt felfüggesztésnek köszönhető ez a nagyon nagy keménység.
Nekem is /45 van, de vezettem már /40-est is (nem az enyémet), és nagyon sokkal keményebb annál is az FN2. Enyém /45 gyárilag, de egyáltalán nem érzem keménynek, viszont amikor beleültem az újabba, már sima útszakaszon is éreztem, hogy mennyivel keményebb.

Amúgy meg nem eszik olyan forrón, én simán tudnék vele élni, inkább zavarna a túlzott alulkormányzottsága, de ez is inkább csak extrám esetekben érezhető.

Szerintem próbáld ki és vagy nem fog tetszeni, vagy egyből beleszeretsz :) Én mondjuk megmondom őszintén az olvasottak és hallottak után, kellemeset csalódtam benne :)

[ Szerkesztve ]

(#30092) runner 125 válasza demars (#29983) üzenetére


runner 125
nagyúr

Köszi!

CB

Neked is.
Igen, szerintem is egyedi kis vas.

Tegnap megvolt az első havas móka is. Iszonyú jó a 4WD hajtása, fülig ért a szám a parkolóban.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#30093) Stehe válasza DeathAdder (#30091) üzenetére


Stehe
aktív tag

Köszi! Valószínű az lesz, amint lesz rá időm fogom magam és kipróbálok egyet. Vagy szerelem lesz első látásra, vagy pedig meg tudom nyugtatni magam, hogy legalább megpróbáltam... :)

Tudom nem egy kategória, de cél akkor is az új Accord, ill. Type-R. Valahogy vagy a nagyobb limuzinok, vagy a sportosabb kocsik tetszenek. Hátha kihozzák az új Type-R bevezető áron, féláron, és akkor el is van döntve a kérdés. Ha nem, akkor marad a spórolás! :)

(#30094) >>>W!nman*


>>>W!nman*
tag

Hi!

Megvettem a Civicemet! :))))))
Sajna a papírmunka még zajlik (német), de jövő héten már érdemben is vezethetem.

Viszont már most van kérdésem:
- gyári kulcsból 1fekete és 1 piros van, másik feketének rendelési módja mi?
- tankolásnál nagyon szűk a betöltőnyílás, így a pisztoly kb csak 5cm-t merült el... De úgy meg egyből visszakattant kb... Utána kitükröztük, h épp h belenyomva -de nem koppig- tudtunk bele tankolni csak... Ennek ez a módja?

(#30095) tboy93 válasza >>>W!nman* (#30094) üzenetére


tboy93
nagyúr

tolts fel sok sok kepet :C grat!

(#30096) CB válasza runner 125 (#30092) üzenetére


CB
senior tag

Nekem 4. gen. CR-V -m van. Én is várom már, hogy legyen méretes hó, hogy ki tudjam próbálni.

40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

(#30097) DeathAdder válasza Stehe (#30093) üzenetére


DeathAdder
veterán

Accord type-s nem játszik?
Azért nagyon más a kettő :)

(#30098) >>>W!nman* válasza tboy93 (#30095) üzenetére


>>>W!nman*
tag

Este értem haza vele, majd tolok. :)
6. gen, 1996 decemberi.

Piros kulcsról azt hallottam, h ha beindítanám vele a kocsit, akkor meggágyulna a rendszer és a fekete kulcs kuka... Ez igaz?

Hol találhatnék user manualt, illetve ilyen okosságokról leírást?

(#30099) Stehe válasza DeathAdder (#30097) üzenetére


Stehe
aktív tag

Az sajna ritka mint a fehér holló... :)

(#30100) runner 125


runner 125
nagyúr

4 ebay-es STI matrica a Subaru-n, csak h mindenki tudja, az 1.5-ös 105 lovas AWD hajtással mindennél ütősebb. :))

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.